SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
[ Bericht 0% gewijzigd door GuRBuH op 17-09-2012 10:55:05 ]
DutchSL is on a roll...quote:Op maandag 17 september 2012 10:49 schreef DutchSL het volgende:
Koevermans
Emanuelson-Sneijder
Vargas-De Jong-Pepe
Armero-Ogbonna-Gamberini-Konko
Handanovic
gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
15¤ extra betalen. 100K coins handelen en er 600K van maken. Eerste 2 maanden 100K verkopen voor 20¤. ¤_¤quote:Op maandag 17 september 2012 11:35 schreef detennismaster het volgende:
Wat zal ik doen:
Bij consoleshop:
Fifa 13 voor 50,- of de Ultimate Edition voor 65,-
Scheelt dus 15 euro, heb de pakjes niet nodig maar het is wel leuk omdat ik weet dat ik anders 0 goldpacks zal openen.![]()
Maar aan de andere kant: 15 euro betalen aan wat virtuele coins die misschien 100K opleveren.![]()
Keuzes keuzes keuzes
Blij dat ik vroeg was met de pre-order, ik heb de Ultimate Edition voor 48quote:Op maandag 17 september 2012 11:35 schreef detennismaster het volgende:
Wat zal ik doen:
Bij consoleshop:
Fifa 13 voor 50,- of de Ultimate Edition voor 65,-
Scheelt dus 15 euro, heb de pakjes niet nodig maar het is wel leuk omdat ik weet dat ik anders 0 goldpacks zal openen.![]()
Maar aan de andere kant: 15 euro betalen aan wat virtuele coins die misschien 100K opleveren.![]()
Keuzes keuzes keuzes
Gast dan kan je 2 maanden niet spelen.quote:Op maandag 17 september 2012 11:39 schreef Rijst het volgende:
Kga denk ik 2 maanden wachten. In de tussentijd handelen en dan ergens kopen voor 40 euro
Eerst ging je hem helemaal niet kopenquote:Op maandag 17 september 2012 11:39 schreef Rijst het volgende:
Kga denk ik 2 maanden wachten. In de tussentijd handelen en dan ergens kopen voor 40 euro
quote:Op maandag 17 september 2012 11:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Blij dat ik vroeg was met de pre-order, ik heb de Ultimate Edition voor 48
Niet bij de releasequote:Op maandag 17 september 2012 11:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Eerst ging je hem helemaal niet kopen
Wat erg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 17 september 2012 11:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gast dan kan je 2 maanden niet spelen.
Als je ons allemaal ziet over 2 weken met coole verhalen over Emenike die een beest is. Stap je snel op je fietsje om bij de MM 44¤ neer te tellen voor FIFA.quote:
Rijst zit dan met zijn joystickie Tekken te spelen.quote:Op maandag 17 september 2012 11:44 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Als je ons allemaal ziet over 2 weken met coole verhalen over Emenike die een beest is. Stap je snel op je fietsje om bij de MM 44¤ neer te tellen voor FIFA.
er zijn geen bidtokens meer.quote:Op maandag 17 september 2012 12:02 schreef Thorb het volgende:
Je kan dus per dag 2000 points verdienen die je in de catalogus kan gebruiken (en dat waren ook de nieuwe bidtokens?)
Bid tokens zijn helemaal weg. Fifa points gebruik je voor hele anderen dingen.quote:Op maandag 17 september 2012 12:03 schreef Thorb het volgende:
[..]![]()
Die zin is om te vragen of dat nou werd vervangen door fifa points of helemaal weg is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |