Vind je echt niks van 2012 tot nu toe leuk of goed?quote:Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef mstx het volgende:
[..]
In 2007 werden er goede tracks geproduceerd.
In 2012 niet.
Dat is nogal een verschil he, dus nee.
ik heb al 1,5 jaar lang geen tracks meer gedownload, of free releases naquote:Op maandag 17 september 2012 22:08 schreef slvrbld het volgende:
[..]Ik wed dat jij ook niet al je tracks koopt!
Dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 17 september 2012 22:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb al 1,5 jaar lang geen tracks meer gedownload, of free releases na
http://itunes.apple.com/nl/podcast/no-title/id376177375?mt=2quote:Op maandag 17 september 2012 22:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb al 1,5 jaar lang geen tracks meer gedownload, of free releases na
Misschien Noisecontrollers - So High maar verder komt er even niks in me op nee.quote:Op maandag 17 september 2012 22:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Vind je echt niks van 2012 tot nu toe leuk of goed?
Wellicht een inkoppertje, maar vind je deze ook niet leuk dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Misschien Noisecontrollers - So High maar verder komt er even niks in me op nee.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Misschien Noisecontrollers - So High maar verder komt er even niks in me op nee.
Nee want dan ik geeft een feest ( m'n vader en broertje komen dan uit het buitenland). Zou dus betekenen dat ik niet mee kan of geen feest kan geven.quote:Op maandag 17 september 2012 18:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Das mooi, want op 6 oktober is de tijdmachine, dus dat is mooi gepland
En dan zijn er nog tig hardcore nummers met dezelfde vocalsquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:53 schreef -Menn0- het volgende:
Arme Eminem wordt aan alle kanten geript
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:53 schreef -Menn0- het volgende:
Arme Eminem wordt aan alle kanten geript
Vond die sample de eerste keer dat ik hem hoorde wel vet (Jack Of Sound) daarna met Radical was het al mwoa. Maar nu Hard Driver hem ook al gebruikt is het gewoonquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:11 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
En dan zijn er nog tig hardcore nummers met dezelfde vocals
Ja populaire jongen die Eminemquote:
E-Fect, toffe feestjes en heerlijk dichtbij altijdquote:
Jup, erste keer geprobeerd op fantasy island Enschedequote:Op dinsdag 18 september 2012 17:17 schreef Bromfiets het volgende:
Meer mensen die naar thrilliogy gaan? Ik heb net de line-up bekeken en wat mij betreft kan het niet veel beter!
Hoe zit het trouwens met het drugsgebruik in dit topic, op die feesten zie ik altijd veel mensen met een strakke bek rondlopen (ikzelf incluis). Maar hoe zit dat met de mensen hier ?
Geen Thrillogy voor mij en ik drink enkel alcohol! Heb wel één keer met T-Force een geweldige xtc-avond/nacht gehoudenquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:17 schreef Bromfiets het volgende:
Meer mensen die naar thrilliogy gaan? Ik heb net de line-up bekeken en wat mij betreft kan het niet veel beter!
Hoe zit het trouwens met het drugsgebruik in dit topic, op die feesten zie ik altijd veel mensen met een strakke bek rondlopen (ikzelf incluis). Maar hoe zit dat met de mensen hier ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |