quote:Op zondag 23 september 2012 11:19 schreef EdVe het volgende:
Zo, alvast de filmpjes gekeken voor vanavond.. Weet ook al wie Henrieke eruit zet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 september 2012 12:13 schreef Jojoke het volgende:
[..]Dat lijkt mij ook de beste combinatie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 23:51 schreef Cee het volgende:
Oh, ik moet allang in m'n bed liggen want het is al twee avonden achtereen laat geworden en ik ben moe maar ik heb morgenavond geen zin meer om te typen.
Dus hier is ie.
SLAPEN, NU.
quote:
Valt wel mee, toch? 2 weken geleden was het prachtig weer en vorige week een half miljoen meer kijkers zelfs.quote:Op zondag 23 september 2012 18:33 schreef pietjansma het volgende:
Het werd toen in de winter uitgezonden, wat voor tv een betere tijd is dan nu, dus dat is in ieder geval voor een deel de verklaring van bepaalde dalingen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |