SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
[ Bericht 7% gewijzigd door Fascination op 16-09-2012 23:30:14 ]Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Die Henrieke. Wat komt ze over als een sociaal wrak. En dan zoekt ze op Barrie na ook nog die bleue kerels uit. Contact maken is er amper bij en als ze dat doet vraagt ze weer wat ze al eerder gevraagd heeft.That's all folks!![]()
ze heeft best een leuke uitstraling, maar verder komt er weinig uit. Tegenvaller.quote:Op zondag 16 september 2012 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Henrieke. Wat komt ze over als een sociaal wrak. En dan zoekt ze op Barrie na ook nog die bleue kerels uit. Contact maken is er amper bij en als ze dat doet vraagt ze weer wat ze al eerder gevraagd heeft."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Heeft ze zeker! Misschien zijn het ook de camera's wel. Dat we de echte Henrieke nog niet hebben gezien. Al denk ik toch dat dit is wat het is. Vrij simpel.quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
ze heeft best een leuke uitstraling, maar verder komt er weinig uit. Tegenvaller.That's all folks!![]()
Daarom heeft ze die bodywarmerdude gekozen. Kunnen ze lekker zwijgzaam hun klusjes afhandelen.quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
ze heeft best een leuke uitstraling, maar verder komt er weinig uit. Tegenvaller.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fascination op 16-09-2012 23:14:01 ]Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Niks aan idd.quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef marcodej het volgende:
ze heeft best een leuke uitstraling, maar verder komt er weinig uit. Tegenvaller.Als jij wou dan verfde jij de wolken blauw.![]()
Sociaal wrak?quote:Op zondag 16 september 2012 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Henrieke. Wat komt ze over als een sociaal wrak. En dan zoekt ze op Barrie na ook nog die bleue kerels uit. Contact maken is er amper bij en als ze dat doet vraagt ze weer wat ze al eerder gevraagd heeft.
know'm sayin?
word? word.![]()
Volgens mij omdat de foto's geen achtergrond hebben zeg maar, ze passen zich aan aan de achtergrond waarop ze staan. Bij mij zijn de posts van de TS standaard rood, dus bij mij zijn de logo's blauw op een rode achtergrond. Bovenin de balk is geen achtergrond, dus is het daar zwartquote:Op zondag 16 september 2012 23:08 schreef Teslynd het volgende:
In de fotobalk bovenin staan de logo's in omgekeerde kleuren. In de OP staan ze goed. Hoe komt dat?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Ed weg bij Willem, dat zag ik niet aankomen.... het verbaast me dat hij die ene uitgenodigd heeft die nog maar een maand vrijgezel was na 15 jaar relatie, dat wordt niks, zo'n rebound.
Martin heeft de 3 weduwes uitgenodigd, opmerkelijk, maar voor de andere twee dames (vooral voor Carool, die "niet in slachtofferschap gelooft") wel zo makkelijk om het ontbreken van een dode ex als reden op te voeren, kan ze er iig niets aan doen en ligt het niet aan haar (blegh, ze was mij al kwijt toen bleek dat ze het via de dochter van Martin probeerde te spelen).
Henk die Sharon wegstuurt, dat zat er ook wel aan te komen met z'n uitleg dat sommigen er misschien niet zo goed tegen kunnen dat je als boer het ene jaar goed verdient en het volgende jaar bijna niets verdient, terwijl je toch het hele jaar keihard gewerkt hebt.
Ik vind Fiona op Anita van Frank lijken, puur qua gezicht.
Henrieke die haar eigen snel snel snel praten (en waarschijnlijk druk zijn in haar hoofd) compenseert door de stille jongens te kiezen, ik denk dat ze gewoon nog onrustiger wordt van een blaat blaat blaat Tom, en haar gaydar zal wel gewerkt hebben, want volgens mij is haar vader ook op z'n minst ooit in twijfel geweest over z'n geaardheid, en is vervolgens maar met een boerin getrouwd, dat wilde ze gewoon niet kopiëren.
Bert daarentegenEr moeten brains inzitten, anders word je geen vee-arts, maar hij heeft de motoriek van een gewonde postduif. Wel lekker rustig, goed voor Henrieke, en waarschijnlijk ook prima om op je erf te hebben rondlopen.
En dan Aad.... mijn hemel wat een zak hooi, en dan ben ik niet eens vies van een stukje arrogantie, maar deze man heeft niets om arrogant over te zijn, kweekt hij narcissen eigenlijk? Zo niet; Doen Aad!
Ik had eigenlijk verwacht dat Ina al voor het keuzemoment zou zeggen dat hij haar niet hoefde te kiezen, maar volgens mij was ze er vanuitgegaan dat ze zich wel onaantrekkelijk genoeg gemaakt had door haar vragen en antwoorden, helaas voor Ina vond Aad het alleen maar lekker om weerwoord te krijgen.![]()
Stukje voor de OP. De boeren hun 3 logeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaaaaa!! Vond ik ook welquote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef Arcee het volgende:
Jurjen (van Willem) deed me aan Pim Fortuyn denken.
just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
Ja merkte ik ook al op tijdens de uitzendingquote:quote:Op zondag 16 september 2012 23:20 schreef Leandra het volgende:
En dan Aad.... mijn hemel wat een zak hooi, en dan ben ik niet eens vies van een stukje arrogantie, maar deze man heeft niets om arrogant over te zijn, kweekt hij narcissen eigenlijk? Zo niet; Doen Aad!
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 23:20 schreef Leandra het volgende:
En dan Aad.... mijn hemel wat een zak hooi, en dan ben ik niet eens vies van een stukje arrogantie, maar deze man heeft niets om arrogant over te zijn, kweekt hij narcissen eigenlijk? Zo niet; Doen Aad!quote:Het tv-programma "Boer zoekt vrouw" van de KRO heeft een deelnemer uit Noordwijkerhout: tulpen- en narcissenkweker Aad."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Oh, ik moet allang in m'n bed liggen want het is al twee avonden achtereen laat geworden en ik ben moe maar ik heb morgenavond geen zin meer om te typen.
Dus hier is ie.
SLAPEN, NU.![]()
Henk, sukkel...
Met Sharon moet je echt een logeerpartij houden. Ik zou de deur op slot doen, de sleutel weggooien, haar op bed gooien en d'r niet laten gaan voordat ik haar op elk mogelijke manier heb gehad.
Praten kan prima tijdens de Red Bulletjes tussendoor
The more debt, the better![]()
quote:Charissa (de enige koe die nog gemolken kan worden)
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: