Verzin een goede en ik pas het aanquote:
twitter:FRL1908nl twitterde op zondag 16-09-2012 om 21:28:14Ondanks dat er maar liefst 1000 kaarten overbleven voor de silvers, is de uitwedstrijd tegen PSV "gewoon" uitverkocht. http://t.co/bZU3z5fT reageer retweet
''met de beste verdediging van Nederland''quote:Op zondag 16 september 2012 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Verzin een goede en ik pas het aan
Of met de slechtste aanval van Nederlandquote:Op zondag 16 september 2012 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
''met de beste verdediging van Nederland''
''met baas Bruno''quote:Op zondag 16 september 2012 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Of met de slechtste aanval van Nederland
bier en tietenquote:Op zondag 16 september 2012 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
donequote:
quote:Op zondag 16 september 2012 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Of met de slechtste aanval van Nederland
En dan toch is het onze beste aanvaller, kan je nagaan.quote:Op zondag 16 september 2012 23:06 schreef Caland het volgende:
Vond Schaken ook gewoon weer erg matig.
Dit. Het is al een blind paard, maar in de 16 nog een tikkeltje erger.quote:Op zondag 16 september 2012 23:41 schreef zoekeenleven het volgende:
was gewoon gebrek aan inzicht bij Schaken gok ik zo.
I guess he just wasn't blessed with that talent.quote:Op zondag 16 september 2012 23:41 schreef zoekeenleven het volgende:
was gewoon gebrek aan inzicht bij Schaken gok ik zo.
Sowieso is het enige wat hij echt goed kan rennenquote:Op zondag 16 september 2012 23:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
I guess he just wasn't blessed with that talent.
quote:Op maandag 17 september 2012 00:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee ik geil op zijn fantastische voorzet
Komt wel goed dus!quote:Graziano Pelle bleef na afloop het eerste doelpunt van Feyenoord claimen. Het ging echter formeel de boeken in als eigen doelpunt. "Het was een lucky doelpunt, maar ik ben er niet minder blij om. Het was mijn actie. Het was een belangrijke goal voor Feyenoord. Hoe het allemaal is gegaan, is eigenlijk niet zo belangrijk," zo gaf hij aan in De Telegraaf En plotseling vrij fel: "Het is zo typisch Nederlands om mij die goal niet te geven."
Amper dertig seconden na rust caramboleerde een lange bal van Bruno Martins Indi via een paar klutsen in het doel van PEC. „Volgens mij zat Pelle er niet eens tussen. Lachman wilde wegwerken en schoot tegen Joost Broerse aan”, aldus de Zwolse doelman Danny Wintjens over de eigen treffer van Broerse.
Ronald Koeman, trainer van Feyenoord, had staande naast de dug-out niet precies kunnen waarnemen hoe de 1-0 tot stand was gekomen. „Ik zag het niet goed. Maar elke spits zegt dat hij de goal heeft gemaakt.” Pelle zelf bleef volhouden dat het wel degelijk zijn doelpunt was. „Het was mijn actie. Het was een belangrijke goal voor Feyenoord. Hoe het allemaal is gegaan, is eigenlijk niet zo belangrijk.” En plotseling vrij fel: „Het is zo typisch Nederlands om mij die goal niet te geven.”
Haha zal die gast zijn doelpunt zelf hebben teruggezien ?quote:
Het aantal posts van toegevoegde waarde in dit topic van jouw kant ook. Hebben jullie toch iets gemeen.quote:Op maandag 17 september 2012 10:24 schreef tammepiet het volgende:
Pelle staat na vijf wedstrijden vertrouwd op '0' goals.
En 5 assists. Teken ik voor!quote:Op maandag 17 september 2012 10:24 schreef tammepiet het volgende:
Pelle staat na vijf wedstrijden vertrouwd op '0' goals.
Er verscheen een glimlach op mijn gezicht. En dat op maandag. Thx Calliequote:Op maandag 17 september 2012 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het aantal posts van toegevoegde waarde in dit topic van jouw kant ook. Hebben jullie toch iets gemeen.
Wat deed ie dan?quote:Op maandag 17 september 2012 12:14 schreef Luni het volgende:
Gijp, zal uiteraard Nelom wel als " momentje" uitgekozen hebben.
"Baas Met Inspiratie"?quote:Op zondag 16 september 2012 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuk eigenlijkquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 13:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuk eigenlijk
Gelukkig kon hij er zelf ook wel om lachenquote:Op maandag 17 september 2012 13:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die ging op zijn plaat toen hij een voorzet wou geven
nou hoera.quote:Op maandag 17 september 2012 18:22 schreef portie het volgende:
http://www.nu.nl/sport/29(...)t-spierblessure.html
Kuyt is voorlopig kapot.
quote:Op zondag 16 september 2012 23:35 schreef DonRaja het volgende:
Sodemieter, volgende week alweer de kampioenswedstrijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |