Met 19 erachter komen dat je al bijna 6 maanden zwanger bent, het niet kunnen afstaan ter adoptie en nu een zoontje van 2 hebben. Dat bedoel ik ermee.quote:
Goed gedefinieerd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:48 schreef Plums het volgende:
[..]
Met 19 erachter komen dat je al bijna 6 maanden zwanger bent, het niet kunnen afstaan ter adoptie en nu een zoontje van 2 hebben. Dat bedoel ik ermee.
Hierdoor ook mijn verwarring dusquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe zit dat met de voogdij dan? Heb jij de volledige voogdij? Zo ja; hoe komt dat zomaar? Of hou je dat liever privé?
Gewoon nieuwsgierig hoor, je hoort bijna nooit van alleenstaande vaders, al helemaal niet op jonge leeftijd, hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:04 schreef RetRy32 het volgende:
Ik zie abortus als iets verschrikkelijks en je neemt iemands leven af.Hoop troll, anders behoorlijk hypocriet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
DIT dus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:35 schreef YouKnowItsMe het volgende:
Ik ben 21 en heb een dochter van net 5 jaar. Toen we het wisten hebben we er bewust voor gekozen om haar te houden, konden niet met de gedachte leven dat we het weg hadden laten halen. Als ik even terugblik op de afgelopen jaren, dan heb ik er absoluut geen spijt van. Kan niet meer zonder m'n kleine meid! Wel wil ik even zeggen dat ik haar helemaal alleen heb opgevoed, en twéé studies heb afgerond. Het valt dus WEL te combineren, je moet er gewoon 100% voor gaan.
Er zijn er niet zo veel die denken "oeps, ongelukje, maar gauw even weg laten halen, no problem" hoor..quote:Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef TheCircle043 het volgende:
dan de zeikstralen die zeggen dat het een 'ongelukje' was, terwijl ze gewoon heel slordig waren en het gewoon lekker weg laten halen en waarschijnlijk niet eens van hun fout geleerd hebben en dit meerdere malen laten doen.
Dit. Mensen die tegen abortus zijn doen alsof degene die voor zijn het zien als een ritje door de mcdrive.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er zijn er niet zo veel die denken "oeps, ongelukje, maar gauw even weg laten halen, no problem" hoor..
Zo makkelijk is dat niet.
En het gaat er niet per se om of het nou een ongelukje is, het gaat erom dat je het ongeboren kind geen goed leven kan bieden en het daarom weg laat halen.
Beetje kwalijk dat je doet als of mensen die een abortus laten plegen er zo simpel over denken. Het is geen simpel proces, en ik denk dat iedereen die een abortus heeft ondergaan (dus ook het vmbo-tokkie-volk) er genoeg moeite mee heeft (gehad).
Danku.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:25 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dit. Mensen die tegen abortus zijn doen alsof degene die voor zijn het zien als een ritje door de mcdrive.
Ja, dat maakt de thuissituatie voor je kind een stúk fijner en stabieler om in op te groeien.quote:Op maandag 12 november 2012 06:52 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Als het ongewenst is dan doet Jeugdzorg ook wonderen bij de geboorte.
Dan doe je toch echt iets heel erg fout jezus mina zeg....quote:Op maandag 12 november 2012 14:21 schreef Toradora het volgende:
Ikzelf kan hoogstwaarschijnlijk geen kinderen krijgen, maar mocht het ooit gebeuren zal ik het waarschijnlijk niet houden. Er staat ook een sterilisatie op de planning. Mijn vriend en ik willen de wereld zien. Kinderen past niet in dat plaatje. Ik wil ze ook niet. Geef mij maar een stapel honden en katten. En een grote boerderij met nog meer dieren als ik klaar ben met de wereld bekijken.![]()
Ik heb trouwens een vriendin gehad die 4 keer langs de abortuskliniek is gegaan... En 2 maanden geleden heeft ze een dochter op de wereld gezet.
Dat soort dingen zal ik nooit begrijpen...
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef TheCircle043 het volgende:
[..]
DIT dus.
Ik heb véél meer respect voor de tienerOUDERS die gewoon niet zielig doen en slachtoffer spelen voor hun daden dan de zeikstralen die zeggen dat het een 'ongelukje' was, terwijl ze gewoon heel slordig waren en het gewoon lekker weg laten halen en waarschijnlijk niet eens van hun fout geleerd hebben en dit meerdere malen laten doen.
Tuurlijk zijn er situaties die écht perongeluk zijn ontstaan, maar dat lijkt me tegenwoordig zéér sterk.
Ik zit in dezelfde situatie als jij 5 jaar geleden en ben door de week gewoon thuis voor mijn zoontje te zorgen en leer thuis. 4 x per jaar heb ik examenweek en de eerste heb ik gehaald met zevens en achten.
We zijn op zoek naar ons eigen huisje, mijn vriend is 22 en werkt de hele week.
Hij is een super papa en een super partner (we zijn verloofd!)
Moet wel erbij vermelden dat ik heel veel geluk heb met vooral mijn moeder. Zij helpt mij veel en past ook op als wij bijvoorbeeld naar de stad moeten voor nieuwe megapacks luiers.
Daarnaast betalen wij alles zelf voor onze kleine.
En ja, ik weet dat er verbitterde mensen op de wereld zijn en dit alsnog afkeuren, maar ik ken meer dan genoeg mensen die 25+ zijn en t slechter voor elkaar hebben dan wij.
edit; Ik heb zelf de voogdij, hiervoor moest ik naar de rechtbank en JZ heeft onderzoek gedaan en mij een meerderjarigheidsverklaring toegezegd.
dit is niet correct. er zijn al baby's geboren met 23 weken zwangerschap die het overleefden. het is zeker niet onomstreden: http://usatoday30.usatoda(...)tiniest-babies_n.htm maar het gebeurt. het is niet zo dat er op het uur dat de 24ste week zwangerschap ingaat, er opeens een snufje ziel ingaat weet je.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe kan moord iets subjectiefs zijn?
Moord is het opzettelijk en met voorbedachte rade iemand van het leven beroven.
Een embryo van <24 weken is nog geen 'iemand', en het leeft ook nog niet.
Als de foetus levensvatbaar is mag er ook geen abortus meer gepleegd worden.
Weet ik, maar de meeste abortussen worden sowieso gepleegd voor de 15e week, dan is het nog een drolletje vergelijkbaar met het embryo van een varken.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:21 schreef simmu het volgende:
[..]
dit is niet correct. er zijn al baby's geboren met 23 weken zwangerschap die het overleefden. het is zeker niet onomstreden: http://usatoday30.usatoda(...)tiniest-babies_n.htm maar het gebeurt. het is niet zo dat er op het uur dat de 24ste week zwangerschap ingaat, er opeens een snufje ziel ingaat weet je.
dat mag je allemaal gerust vinden, maar post geen dingen die gewoon niet correct zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik, maar de meeste abortussen worden sowieso gepleegd voor de 15e week, dan is het nog een drolletje vergelijkbaar met het embryo van een varken.
sorryquote:Op donderdag 15 november 2012 11:15 schreef simmu het volgende:
[..]
dat mag je allemaal gerust vinden, maar post geen dingen die gewoon niet correct zijn.
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
sorryvergeef me
iemand post iets op het internet wat niet correct is
Kvind dat je die rotte appels maar lekker moet uitbuiten hoor, gewoon alimentatie eisen van die hap.quote:Op zondag 18 november 2012 21:07 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Respect voor alle tiener-moeders! Ben oma van een 3 jarige kleinzoon en zijn moeder was 18 toen hij geboren werd.
Is het een gemakkelijke weg? Nee zeker niet, maar wel 1 die meer dan de moeite waard is.
Voor de tienervaders hier.....zo mogelijk nog meer respect!! De LUL die mijn dochter zwanger maakte, wist niet hoe hard hij weg moest rennen. En zich dan als een watje verschuilen achter zijn cultuur.
Volwassen genoeg voor sex......dan ook voor de gevolgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |