SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Zie twee posts boven jouquote:Op zondag 16 september 2012 20:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie is die meneer met roze boa op hoofd?
Één of andere arrogante kwal heb ik met laten vertellenquote:Op zondag 16 september 2012 20:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie is die meneer met roze boa op hoofd?
Jij dus, geil!quote:Op zondag 16 september 2012 20:09 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Één of andere arrogante kwal heb ik met laten vertellen
Geweldig, die koppen die hij trok als hij weer (quote:
Na drie limoncelloooooo drinkt het pas doorquote:Op zondag 16 september 2012 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Geweldig, die koppen die hij trok als hij weer () een limoncello op had
Ik was in slaap gevallen voorbij Dordrecht, net wakker geworden toen ik Eindhoven binnen reed, brakke kop en mond vol met rook liep ik begaaid naar mijn fiets en heb ik nog 20 minuten naar huis gefietstquote:Op zondag 16 september 2012 20:10 schreef Greys het volgende:
Monkey ik vond je wel een bikkel, de trein van half vijf naar huis nemen
Zeker, maar welquote:Op zondag 16 september 2012 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Geweldig, die koppen die hij trok als hij weer () een limoncello op had
Moest je ook nog fietsen?quote:Op zondag 16 september 2012 20:11 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen voorbij Dordrecht, net wakker geworden toen ik Eindhoven binnen reed, brakke kop en mond vol met rook liep ik begaaid naar mijn fiets en heb ik nog 20 minuten naar huis gefietst
En het is fokking koud 's avonds
Dat zou je niet vertellenquote:Op zondag 16 september 2012 20:13 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb naaktfoto's van Renemeteenstreepje
oooo-eeer!quote:Op zondag 16 september 2012 20:13 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb naaktfoto's van Renemeteenstreepje
Mhihihihi, can imagine. Wel handig dat je nog een fiets had staan daar.quote:Op zondag 16 september 2012 20:13 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ja, en mijn ogen zijn nog steeds verzonken in mijn schedel
Niet piepen! Van fietsen word je een vent!quote:Op zondag 16 september 2012 20:13 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Gepland mop. Ik had hem opgepikt op Eindhoven CS.quote:Op zondag 16 september 2012 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mhihihihi, can imagine. Wel handig dat je nog een fiets had staan daar.
Ik ben vanuit Eindhoven naar Noord-Frankrijk gefietst en werk nog steeds als postbode hier omdat ik het leuk vind, fietsen blijft de shitquote:Op zondag 16 september 2012 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet piepen! Van fietsen word je een vent!
Takaiki heeft pas later haar rijbewijs gehaald en fietste overal naartoe. Je zag wat het haar heeft opgeleverd.
Oh ahaaaa!quote:Op zondag 16 september 2012 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gepland mop. Ik had hem opgepikt op Eindhoven CS.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:13 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Mijn vraag:quote:Op zondag 16 september 2012 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gepland mop. Ik had hem opgepikt op Eindhoven CS.
You do?quote:Op zondag 16 september 2012 20:17 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben aan het taggen
LIEF HE RENEMETEENSTREEPJE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VanmorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Uhuh! Ging alweer goed!quote:Op zondag 16 september 2012 20:17 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Mijn vraag:
Vinden jullie het niet raar om een onbekende in de auto te hebben?
"Nee al vaker gedaan, ging altijd goed, is niet dat er ineens een carjacker in de auto zou komen zitten."
Weet je dat heel zeker?
quote:Op zondag 16 september 2012 20:18 schreef MrMonkeyman het volgende:
GisteravondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VanmorgenIk zeg... vanochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op zondag 16 september 2012 20:18 schreef MrMonkeyman het volgende:
GisteravondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VanmorgenJe haar op de bovenste picSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Je hebt niet gesnurktquote:Op zondag 16 september 2012 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker, maar weldattie ze toch gewoon mee bleef tikken.
Dit gaat lullig klinken, maar wie was jij ook alweer? Ik kende de gewone namen eerder dan de FOK! namen van die personen, was ook met DirkH die zich toen voorstelde en ik echt zoiets had van "Ok?" zelfde met Goodbye die (echt of nep?) boos werdquote:
GODVERDOMME YNSKE.quote:Op zondag 16 september 2012 20:14 schreef Ynske het volgende:
Tombo moet ik je de .rar over wortels nog doorsturen?
Aiiiii.... pijnlijk!quote:Op zondag 16 september 2012 20:22 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dit gaat lullig klinken, maar wie was jij ook alweer? Ik kende de gewone namen eerder dan de FOK! namen van die personen, was ook met DirkH die zich toen voorstelde en ik echt zoiets had van "Ok?" zelfde met Goodbye die (echt of nep?) boos werd
Hij was er nietquote:Op zondag 16 september 2012 20:22 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dit gaat lullig klinken, maar wie was jij ook alweer? Ik kende de gewone namen eerder dan de FOK! namen van die personen, was ook met DirkH die zich toen voorstelde en ik echt zoiets had van "Ok?" zelfde met Goodbye die (echt of nep?) boos werd
Niet?quote:
Eh, van iets over 5 tot half 10, heb plenty geslapen.quote:Je hebt ook amper geslapen, maar toch
quote:De balkonscene met Erik was gezellig
quote:
Ik was die ene met dat haar en ik had een zalmroze pak aan.quote:Op zondag 16 september 2012 20:22 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Echt of nep, that's zhe question.quote:Op zondag 16 september 2012 20:22 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2012 20:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was die ene met dat haar en ik had een zalmroze pak aan.
Dan neem hem ajb meteen weer terug.quote:Op zondag 16 september 2012 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij hebben gisteren gewoon van zuiphouding gewisseld denk
M-maar dat was ik alquote:Op zondag 16 september 2012 20:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was die ene met dat haar en ik had een zalmroze pak aan.
Ik hoop niet dat je vriendje zich dat ook af en toe afvraagtquote:Op zondag 16 september 2012 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Echt of nep, that's zhe question.
Ja, doei. Hij wil op vakantie bij jequote:Op zondag 16 september 2012 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan neem hem ajb meteen weer terug.![]()
En stil dat we waren!quote:Op zondag 16 september 2012 20:24 schreef Qwea het volgende:
En om 03:40 Greys ookHeel die meute de trap op, gaat Greys keihard lopen "SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHT"
quote:Op zondag 16 september 2012 20:24 schreef Qwea het volgende:
En om 03:40 Greys ookHeel die meute de trap op, gaat Greys keihard lopen "SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHT"
*sluit zich op in huis*quote:Op zondag 16 september 2012 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, doei. Hij wil op vakantie bij je
Nope!quote:Had je kater?
Ik moest er zo om lachen. Ik zat nog te twijfelen om de deur open te mikken en keihard "SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHT" in het groepje mee te gaan doen, maar dan moest ik me helemaal aankleden weer enzo, want mooi dat ik niet in mijn string en shirt de gang op gingquote:
Voor de deur van het hotel (nou ja, toen we eenmaal bij de goeie deur stondenquote:Op zondag 16 september 2012 20:24 schreef Qwea het volgende:
Ik miste je al.quote:Op zondag 16 september 2012 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest er zo om lachen. Ik zat nog te twijfelen om de deur open te mikken en keihard "SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHT" in het groepje mee te gaan doen, maar dan moest ik me helemaal aankleden weer enzo, want mooi dat ik niet in mijn string en shirt de gang op ging
Dan was ik denk ik achterover de trap afgevallenquote:Op zondag 16 september 2012 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest er zo om lachen. Ik zat nog te twijfelen om de deur open te mikken en keihard "SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHT" in het groepje mee te gaan doen, maar dan moest ik me helemaal aankleden weer enzo, want mooi dat ik niet in mijn string en shirt de gang op ging
Ik voel jequote:Op zondag 16 september 2012 20:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*sluit zich op in huis*
[..]
Nope!Wel brak van lange dag en slaaptekort maar dat herken je vast wel.
ff kijken danquote:Op zondag 16 september 2012 20:26 schreef Qwea het volgende:
En werkelijk, wat sta ik weer als een klapjosti op de foto. Vooral die met Mama_Mia
Ja, ik weets. Maar ik zat echt zo van : Meh dan moet ik het bed uit, broek aan doen, knap shirtje aan en dan de meute in. Ik was te luiquote:
Dus toen besloot je maar ff een berichtje te sturen.quote:Op zondag 16 september 2012 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar? Ik heb geen PM ofzo?quote:Op zondag 16 september 2012 20:28 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
ff kijken dan
enne klapjosti, doe es antwoord geven?![]()
Jaquote:Op zondag 16 september 2012 20:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus toen besloot je maar ff een berichtje te sturen.![]()
TMM.quote:Op zondag 16 september 2012 20:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaDie lag naast me. Dat was minder moeite
En greys dr SSSSSSSSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHT klonk wel gay
En het mooie was nog dat zij keihard SSSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHT liep te doen, en toen hoorde ik een man "LALALALALALA" roepen
Nee want dat mocht niequote:
Ja weet ik veel. Beide? Gewoon vanaf overdag denk. Uurtje of 15/16e enzo? Vraag maar aan Greys, die weet dat soort dingenquote:Op zondag 16 september 2012 20:31 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nee want dat mocht niehier in topic dus
![]()
of de data voor overdag of 's avonds zijn
DM?quote:Op zondag 16 september 2012 20:29 schreef Cat22 het volgende:
Greys! Had jij mijn berichtje nog gehad? Nu Tombo er niet was dacht ik dat ik de honneurs maar even waar moest nemen.
Sleutelgat zat heel normaal hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
EN WIE HAD DAT SLEUTELGAT OMGEDRAAID
quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
EN WIE HAD DAT SLEUTELGAT OMGEDRAAID
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |