quote:Op zondag 16 september 2012 22:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Uitboren die handel.. Dan klinkt 'ie pas lekker..
Beetje leip, een verkorte Viper demper, en dan een zelfgefabriceerde db-killer erin.
Heb je die motor zo gekocht?
[..]
Whahahaha!
[..]
I know, ik zag een Arrow pijpje.
Arrow is ok..
En de SV van Tankiej klonk ook erg lekker
Danku beidequote:Op zondag 16 september 2012 22:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gekocht met standaard demper (ligt nu te rotten in de kelder, stofzuigergeluid) En die Viper demper kreeg ik erbij, met dat skeere buisje er al in ja.
Die SV viel me ook opDie brult lekker bij het optrekken
Ik weet niet wat jij van plan bentquote:Op zondag 16 september 2012 22:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik kan heel gemeen zijn
hehehehe........ ik zwijgquote:Op zondag 16 september 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij van plan bent
Thanks..quote:Op zondag 16 september 2012 22:07 schreef Tankiej het volgende:
[..]
[..]
Danku beide
Jouw raptor klinkt ook wel erg lekker JK, zelfs met de killers erin
geen opgevoerde stofzuiger... gewoon een stofzuigerquote:Op zondag 16 september 2012 22:06 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dan was Mirgeam dat denk ik... Was een van jullie 2 iig.
quote:Op zondag 16 september 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij van plan bent
Get a room, you two..quote:
Ik weet precies wat erin zitquote:Op zondag 16 september 2012 22:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Thanks..
Ik ben te lui om die troep eruit te halen
Er zitten db-killers aan het uiteinde van de dempers en onder in de linkpijp zitten nog een soort omgekeerde geperforeerde kegeltjes.. Eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe het zonder die rommel klinkt. Maarja..
Nouja, dat bedoel ik dus: héle demper eraf... Op zich is dat zo gebeurd.quote:Op zondag 16 september 2012 22:10 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik weet precies wat erin zit
Die aan het einde haal je er zo uit, borgringetje eruit en kan je ze er zo uittrekken. Die andere moet de hele demper eraf
Het viel me al op dat de ophangbeugels een beetje apart vast zittenquote:Op zondag 16 september 2012 22:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, dat bedoel ik dus: héle demper eraf... Op zich is dat zo gebeurd.
Maargoed, ik heb mijn motor nu volgens mij anderhalf jaar, en eigenlijk moeten ze er nog steeds een keer af om ze er goed onder te hangen, en een paar nieuwe merkplaatjes op de dempers te zetten. Heb leuke alu plaatjes van de fabrikant gehad met Italiaanse vlag in het logo. En de ophangbeugels zitten helemaal niet goed nu...
Maargoed, dat klusje laat dus al ruim een jaar op zich wachten
Ja, welke malloot dat heeft verzonnen..quote:Op zondag 16 september 2012 22:16 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Het viel me al op dat de ophangbeugels een beetje apart vast zitten
Ah ok, dat is vast mooier dan die stickers. Ik kreeg de sticker er los bij, maar die plak ik er niet op. Vind die sticker niet echt mooi..
Compilatie van een half uur?quote:Op zondag 16 september 2012 22:19 schreef Dekatria het volgende:
39 filmpjes geschoten, 32 zullen ervan gebruikt worden
quote:Op zondag 16 september 2012 22:19 schreef Dekatria het volgende:
39 filmpjes geschoten, 32 zullen ervan gebruikt worden
Ooooooh, mooi stukkie wordt dat danquote:Op zondag 16 september 2012 22:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als ik m'n montagekunsten erop loslaat krijg ik alles wel in 4 minuten
Is me met al dat materiaal van Groot Brittannië toen ook gelukt, moet nu helemaal te doen zijnquote:Op zondag 16 september 2012 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ooooooh, mooi stukkie wordt dat dan
Vet, effe kijken!quote:Op zondag 16 september 2012 22:49 schreef WhiteJoker het volgende:
Heb zo'n 5 minuutjes geupload als "teaser" totdat Deka wat fixt:
https://vimeo.com/49556814
Precies het stuk waar je gesleept moest worden eraf knippen hequote:Op zondag 16 september 2012 22:49 schreef WhiteJoker het volgende:
Heb zo'n 5 minuutjes geupload als "teaser" totdat Deka wat fixt:
https://vimeo.com/49556814
Uiteraardquote:Op zondag 16 september 2012 22:54 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Precies het stuk waar je gesleept moest worden eraf knippen he![]()
Ik denk dat het al scheelt als je hem in het midden van de helm opplakt, oftewel: ter hoogte van je oor ofzo. Ik denk dat je helm onder wat naar binnen loopt. waardoor de camera scheeft hangt..quote:Op zondag 16 september 2012 22:54 schreef WhiteJoker het volgende:
Weet je hoe lastig dat af te stellen isMijn helm zit nooit hetzelfde
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 16 september 2012 22:54 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Jij had trouwens ook nog een leuke stunt met die donkerblauwe Corsa en die fietsers..quote:Op zondag 16 september 2012 22:54 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Ik kwam niet achteruit bij het wegrijden bij het tankstation en Mirgeam/Meagrim heeft me een handje geholpenquote:
ik wil het zien tbhquote:Op zondag 16 september 2012 22:55 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
UiteraardIs wel een leuk stukje waarbij ik jou aankijk "wtf doe jij nou" maar je probeerde juist te helpen
dat was niet handig neequote:Op zondag 16 september 2012 22:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij had trouwens ook nog een leuke stunt met die donkerblauwe Corsa en die fietsers..
Ik dacht: laat ik maar even mooi wachten..
iPad ftwquote:Op zondag 16 september 2012 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
He kut, ik wilde t checken maar vimeo. En dat kan niet op telefoon
Ik dacht dat je daar ff een burnoutje ging doenquote:Op zondag 16 september 2012 22:56 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik kwam niet achteruit bij het wegrijden bij het tankstation en Mirgeam/Meagrim heeft me een handje geholpen
Ok, ok... Hij is aan het uploadenquote:
Na de eerste stop zat ik volgens mij niet meer achter je.quote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef Tankiej het volgende:
[..]
iPad ftw
Leuk filmpje, je reed wel veel achter me WJ
quote:Op zondag 16 september 2012 23:04 schreef weerstandje het volgende:
In het begin reed ik achter BlackLining
Later gelukkig niet meer, iemand zonder remlicht voor je is echt eng
Dat ook jaquote:Op zondag 16 september 2012 23:05 schreef WhiteJoker het volgende:
En het feit dat hij z'n knipperlicht regelmatig vergat uit te zetten hielp ook niet
ja maar hij moet ook nog 5 keer uploaden hequote:Op zondag 16 september 2012 21:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dan heb je dus nog maandag en dinsdag... dat zijn 2 hele dagen...
hijdoetutquote:Op zondag 16 september 2012 23:11 schreef WhiteJoker het volgende:
Hij is geupload, maar het duurt een half uur voordat hij verwerkt wordt
Je kan hem straks hier vinden: https://vimeo.com/49561386
Ow... ik zei gisteren al 10 keer...quote:Op zondag 16 september 2012 23:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja maar hij moet ook nog 5 keer uploaden he
Ow... dat was er aan de hand... lol Had ik niet eens meegekregenquote:Op zondag 16 september 2012 23:11 schreef WhiteJoker het volgende:
Hij is geupload, maar het duurt een half uur voordat hij verwerkt wordt
Je kan hem straks hier vinden: https://vimeo.com/49561386
Meer havermout eten, jongûh!quote:Op maandag 17 september 2012 10:14 schreef WhiteJoker het volgende:
Tsja er was niet zo veel aan de hand. Het was alleen grappig. Iedereen reed weg en ik kwam niet achteruit terwijl ik op de motor zat. Dus net als ik af wil stappen zie ik Mirgeam achter me staan. In eerste instantie dacht ik: Wat flik je me nou, hou je me nou tegen!?!, maar hij probeerde me juist achteruit te trekken![]()
Of chaospannekoeken. Zal ook wel schelen.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 11:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Of chaospannekoeken. Zal ook wel schelen.
Taugee?quote:Op maandag 17 september 2012 11:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Hij smaakte wel ok. Alleen ik twijfel nog steeds of ik er nou een muizestaartje tussen zag zitten.
Zo'n pannenkoek is iedere dag anders natuurlijk, maar ze kunnen ook te ver gaan..
I know, maar dat is waar ik aan moet denkenquote:Op maandag 17 september 2012 11:18 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha je hebt de discussie niet meegemaakt Vin
Of met spek EN uiquote:Op maandag 17 september 2012 11:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Of chaospannekoeken. Zal ook wel schelen.
Ja inderdaad, dat doe ik dus ook NOOIT meer. Of alleen iets simpelsquote:Op maandag 17 september 2012 11:25 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol Deka zat te fantaseren dat de Pannekoek Chaos bestond uit allemaal restjesDaar kwamen leuke varianten uit. Zie het als een wijze les Vin: Niet meer sleutelen aan je fiets als de motorzaak dicht is, én belangrijker nog, helemaal niet als je de dag erna een rit hebt met ons
Trouwens mijn afstuderen zit ineens in een stroomversnelling. Zo heb ik niks, en nu heb ik een mail van de Belastingdienst waarbij het stagecontract al aan vast zit. Kreeg ook al zo'n mailtje van een ander bedrijf...
Zoals ketting smeren en dan er achter komen dat je ketting ietsje opgespannen moet worden en dan vervolgens je ketting aan stukken trekken... Nee Vin.... zelfs dat word je verboden!quote:Op maandag 17 september 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat doe ik dus ook NOOIT meer. Of alleen iets simpels
Nice
Een ketting trek je niet zomaar aan gort hoorquote:Op maandag 17 september 2012 11:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zoals ketting smeren en dan er achter komen dat je ketting ietsje opgespannen moet worden en dan vervolgens je ketting aan stukken trekken... Nee Vin.... zelfs dat word je verboden!
Ik zi ehet jou gerust doenquote:Op maandag 17 september 2012 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een ketting trek je niet zomaar aan gort hoor
Ik weet zeker dat het jou luktquote:Op maandag 17 september 2012 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een ketting trek je niet zomaar aan gort hoor
quote:
Als die dan gemaakt is.quote:Op maandag 17 september 2012 11:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
Altijd he, dus blijf vrijdag van die motor af
Ja, maar ik lust niet snert en ik rij niet in de winter... en de motor is dan niet verzekerd op de wegquote:Op maandag 17 september 2012 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
Hebben jullie nou al gelezen dat er snert gegeten kan worden bij ons met de volgende rit
I knowquote:Op maandag 17 september 2012 11:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja, maar ik lust niet snert en ik rij niet in de winter... en de motor is dan niet verzekerd op de weg
Word al krap aan met of ik wel of niet rij.. maar ik lust ook dan nog steeds geen snertquote:Op maandag 17 september 2012 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I knowMaar in oktober nog wel toch (verzekerd)
We zien wel, en als je wel mee rijd fixen we voor de niet snert-eters wat andersquote:Op maandag 17 september 2012 11:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Word al krap aan met of ik wel of niet rij.. maar ik lust ook dan nog steeds geen snert
Das lief.... tomatensoep met soepballenquote:Op maandag 17 september 2012 11:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We zien wel, en als je wel mee rijd fixen we voor de niet snert-eters wat anders
Vind ik zelf het lekkerstquote:Op maandag 17 september 2012 11:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Das lief.... tomatensoep met soepballen
Kom jij me ophalen als mn motor niet klaar is ?quote:Op maandag 17 september 2012 11:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je gaat zaterdag gewoon lekker mee
Fiets?quote:Op maandag 17 september 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kom jij me ophalen als mn motor niet klaar is ?
I dunno, moet ik nog vragen.quote:Op maandag 17 september 2012 11:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Fiets?
Je zegt maar dat ze moeten opschieten.
Krijg je geen leenmotor?
Ik hoef ook geen snert, maar zie dat Vinniiee al wel wat anders regeltquote:Op maandag 17 september 2012 11:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja, maar ik lust niet snert en ik rij niet in de winter... en de motor is dan niet verzekerd op de weg
Maar even een poll aan maken wat voor soep mensen willenquote:Op maandag 17 september 2012 11:48 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen snert, maar zie dat Vinniiee al wel wat anders regelt
Winterstop is normaal van november t/m maart toch?
Ik krijg altijd wel een leenmotor mee namelijk.quote:
Winterstop?quote:Op maandag 17 september 2012 11:48 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen snert, maar zie dat Vinniiee al wel wat anders regelt
Winterstop is normaal van november t/m maart toch?
Zal t straks vragen zodra die tjap weer op belt.quote:Op maandag 17 september 2012 11:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik krijg altijd wel een leenmotor mee namelijk.
[..]
Winterstop?
dat gij dat vieze woord durft te noemen, gij vlerk!!!
Ook dat is geen SC topicquote:Op maandag 17 september 2012 11:54 schreef lipjes het volgende:
Dat goed, ik ga ook weer even verder SCen in het FOKMC Topic
Truequote:Op maandag 17 september 2012 12:23 schreef Dekatria het volgende:
Denk het niet, en daar ben ik niet rouwig om
hopelijk word er wel gefilmtquote:Op maandag 17 september 2012 12:36 schreef lipjes het volgende:
Zaterdag a.s. dan komen er pas leuke fotos en filmpjes!
lipjes... ik zou het fijn vinden als je iets minder loopt te promoten. Je probeert de rit van gisteren te overstemmen en ik irriteer me er inmiddels behoorlijk aan. Open dan een eigen nieuw topic in PTA speciaal voor MAGquote:Op maandag 17 september 2012 12:36 schreef lipjes het volgende:
Zaterdag a.s. dan komen er pas leuke fotos en filmpjes!
Wanneer kwamen de clips van jou ook alweer Deka?quote:Op maandag 17 september 2012 12:23 schreef Dekatria het volgende:
Denk het niet, en daar ben ik niet rouwig om
Denk van het weekend pas.quote:Op maandag 17 september 2012 18:12 schreef El_Thijs het volgende:
Wanneer kwamen de clips van jou ook alweer Deka?
Ah, we wachten in spanning af!quote:
Wel een rijbewijs?quote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef QEX het volgende:
geen motor maar wil best bbq-en bij mickeys :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |