Precies het stuk waar je gesleept moest worden eraf knippen hequote:Op zondag 16 september 2012 22:49 schreef WhiteJoker het volgende:
Heb zo'n 5 minuutjes geupload als "teaser" totdat Deka wat fixt:
https://vimeo.com/49556814
Uiteraardquote:Op zondag 16 september 2012 22:54 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Precies het stuk waar je gesleept moest worden eraf knippen he![]()
Ik denk dat het al scheelt als je hem in het midden van de helm opplakt, oftewel: ter hoogte van je oor ofzo. Ik denk dat je helm onder wat naar binnen loopt. waardoor de camera scheeft hangt..quote:Op zondag 16 september 2012 22:54 schreef WhiteJoker het volgende:
Weet je hoe lastig dat af te stellen isMijn helm zit nooit hetzelfde
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 16 september 2012 22:54 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Jij had trouwens ook nog een leuke stunt met die donkerblauwe Corsa en die fietsers..quote:Op zondag 16 september 2012 22:54 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Ik kwam niet achteruit bij het wegrijden bij het tankstation en Mirgeam/Meagrim heeft me een handje geholpenquote:
ik wil het zien tbhquote:Op zondag 16 september 2012 22:55 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
UiteraardIs wel een leuk stukje waarbij ik jou aankijk "wtf doe jij nou" maar je probeerde juist te helpen
dat was niet handig neequote:Op zondag 16 september 2012 22:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij had trouwens ook nog een leuke stunt met die donkerblauwe Corsa en die fietsers..
Ik dacht: laat ik maar even mooi wachten..
iPad ftwquote:Op zondag 16 september 2012 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
He kut, ik wilde t checken maar vimeo. En dat kan niet op telefoon
Ik dacht dat je daar ff een burnoutje ging doenquote:Op zondag 16 september 2012 22:56 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik kwam niet achteruit bij het wegrijden bij het tankstation en Mirgeam/Meagrim heeft me een handje geholpen
Ok, ok... Hij is aan het uploadenquote:
Na de eerste stop zat ik volgens mij niet meer achter je.quote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef Tankiej het volgende:
[..]
iPad ftw
Leuk filmpje, je reed wel veel achter me WJ
quote:Op zondag 16 september 2012 23:04 schreef weerstandje het volgende:
In het begin reed ik achter BlackLining
Later gelukkig niet meer, iemand zonder remlicht voor je is echt eng
Dat ook jaquote:Op zondag 16 september 2012 23:05 schreef WhiteJoker het volgende:
En het feit dat hij z'n knipperlicht regelmatig vergat uit te zetten hielp ook niet
ja maar hij moet ook nog 5 keer uploaden hequote:Op zondag 16 september 2012 21:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dan heb je dus nog maandag en dinsdag... dat zijn 2 hele dagen...
hijdoetutquote:Op zondag 16 september 2012 23:11 schreef WhiteJoker het volgende:
Hij is geupload, maar het duurt een half uur voordat hij verwerkt wordt
Je kan hem straks hier vinden: https://vimeo.com/49561386
Ow... ik zei gisteren al 10 keer...quote:Op zondag 16 september 2012 23:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja maar hij moet ook nog 5 keer uploaden he
Ow... dat was er aan de hand... lol Had ik niet eens meegekregenquote:Op zondag 16 september 2012 23:11 schreef WhiteJoker het volgende:
Hij is geupload, maar het duurt een half uur voordat hij verwerkt wordt
Je kan hem straks hier vinden: https://vimeo.com/49561386
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |