Daar ben ik wel heel benieuwd naar.quote:Op zondag 16 september 2012 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je snapt dat ik dat alsnog voor elkaar zou krijgen?
quote:Op zondag 16 september 2012 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je snapt dat wanneer je mijn ingewanden eruit trekt er van schijten weinig meer terecht zal komen?
Nee, er net naast.quote:Op zondag 16 september 2012 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar ben ik wel heel benieuwd naar.. Woon je toevallig in Duitsland?
Jaquote:Op zondag 16 september 2012 20:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je hebt Myra toch al eens gemeet? Of niet?
Waarom zeg je dan "Waarom ontmoet ik dan nooit zulke meisjes?" als je ze wel degelijk ontmoet?quote:
Nee, voor de komende jaren kan ik geen knoflook meer zienquote:Op zondag 16 september 2012 21:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat verklaart wel een hoop. Ga je me na de marteling ook opeten met knoflooksaus?
Whiskey-cocktail saus dan, ook erg lekkerquote:Op zondag 16 september 2012 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, voor de komende jaren kan ik geen knoflook meer zien
Hallo nieuwelingquote:Op zondag 16 september 2012 21:23 schreef Kimberliedje het volgende:
Hoi allemaal! Nieuweling meld zich
Hoe kan dat nouquote:Op zondag 16 september 2012 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, voor de komende jaren kan ik geen knoflook meer zien
Hoi! Wees welkom!quote:Op zondag 16 september 2012 21:23 schreef Kimberliedje het volgende:
Beetje hetzelfde als een man zegt dat hij nooit meer alcohol gaat drinken.quote:
Nja, zij is een uitzondering. Er zijn een paar uitzonderingen.quote:Op zondag 16 september 2012 21:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan "Waarom ontmoet ik dan nooit zulke meisjes?" als je ze wel degelijk ontmoet?
Hoax dus.quote:Op zondag 16 september 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als een man zegt dat hij nooit meer alcohol gaat drinken.
Hoi nieuwelingquote:Op zondag 16 september 2012 21:23 schreef Kimberliedje het volgende:
Zojuist een bijna dodelijke hoeveelheid naar binnen gewerktquote:
Wat is er mis met whiskey-cocktail saus?quote:Op zondag 16 september 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Whiskey-cocktail saus dan, ook erg lekker
Ja, dat vind ik wel lekkerquote:Op zondag 16 september 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Whiskey-cocktail saus dan, ook erg lekker
[..]
Hallo nieuweling
Lekkerquote:Op zondag 16 september 2012 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zojuist een bijna dodelijke hoeveelheid naar binnen gewerkt![]()
Pa en ma kwamen terug van vakantie, dus zus en ik allerlei hapjes als avondeten gemaakt![]()
waaronder Köfte en verse knoflooksaus
Say whut?quote:Op zondag 16 september 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als een man zegt dat hij nooit meer alcohol gaat drinken.
Kijk, hier zit ik nu in de knel hè. Zijn er een paar, of is er een paar?quote:Op zondag 16 september 2012 21:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, zij is een uitzondering. Er zijn een paar uitzonderingen.
Ik ben ook een uitzondering.quote:Op zondag 16 september 2012 21:26 schreef benzin het volgende:
[..]
uhuh, maar ik heb er nu al een droge smoel vanquote:
Ow, ik denk als iemand nooit zegt, dat ie dan ook nooit bedoelt! Maar voor jou gaat dat blijkbaar niet opquote:Op zondag 16 september 2012 21:26 schreef benzin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |