Heb je onderhand al een Australisch accent?quote:Op maandag 17 september 2012 19:17 schreef shaderon het volgende:
Beste novotel tot nu toe waar ik ben geweest
In Australië
[ afbeelding ]
Als je F1 gewend bent niet, neequote:Op maandag 17 september 2012 19:12 schreef TJV het volgende:
Meestal kwamen ze het toch echt niet brengen hoor.
quote:Op maandag 17 september 2012 19:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vogelkooi muh ridder en ik gaan trouwens binnen afzienbare tijd weer een hele avond speciaalbieren nuttigen in het schone Utrecht, nog meer mensen die trek aan hebben?
Mwah niet echt, matequote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb je onderhand al een Australisch accent?
quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 17 september 2012 18:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die andere reeks vergeten we voor het gemak even
Ik nam ooit een hap van een kers en toen ik keek zag ik een worm. Sindsdien eet ik geen kersen meer.quote:Op maandag 17 september 2012 19:53 schreef Lorrelies het volgende:
Joh van een klein beetje schimmel wat je weer uit hebt gespuugd wordt je niet ziek hoor.
Dat dénk je maar.
APPELKRUUMELquote:Op maandag 17 september 2012 19:55 schreef Lorrelies het volgende:
Oeh kersenvlaai, mijn favo
en appelkruimel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |