quote:Op woensdag 26 september 2012 20:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Gister bij GAE - VVV gingen ze gewoon verder met de wedstrijd die bezig was.
Dat was natuurlijk wel een uitzonderlijke wedstrijd.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:28 schreef Pedroso het volgende:
Immers heeft deze wedstrijd wel 2x de bal naar een speler met hetzelfde shirt gespeelt. Hij zal tevreden zijn met zichzelf na afloop van de wedstrijd.
Je bent zelf achterhaaldquote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef Pedroso het volgende:
Breuer achterhaald Schaken even op snelheid.
Hij is gehuurd. Is weinig transfervrij aan.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:32 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat ze bij Feijenoord gedacht hadden dat ze Pele gekocht hadden. Vonden het al zo gek dat ie transfervrij was.
Mwa, die andere wedstrijden zijn ook niet zo spannend allemaal.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef n00b13 het volgende:
Jammer dat niet alles op TV is, of is te volgen via streams... Nu moet ik net als vroegâh naar de Radio luisteren...
Mwah, ik ga liever gewoon dood.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef n00b13 het volgende:
Jammer dat niet alles op TV is, of is te volgen via streams... Nu moet ik net als vroegâh naar de Radio luisteren...
ADO is altijd spannend, al is het maar omdat het wisselvallig is somsquote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mwa, die andere wedstrijden zijn ook niet zo spannend allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |