Mwa, die andere wedstrijden zijn ook niet zo spannend allemaal.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef n00b13 het volgende:
Jammer dat niet alles op TV is, of is te volgen via streams... Nu moet ik net als vroegâh naar de Radio luisteren...
Mwah, ik ga liever gewoon dood.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef n00b13 het volgende:
Jammer dat niet alles op TV is, of is te volgen via streams... Nu moet ik net als vroegâh naar de Radio luisteren...
ADO is altijd spannend, al is het maar omdat het wisselvallig is somsquote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mwa, die andere wedstrijden zijn ook niet zo spannend allemaal.
quote:
Ajax-rkcquote:Op woensdag 26 september 2012 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft die ooit wel een stadion van binnen gezien dan?
Hij heeft nog wat schoppen nodig. Maar daar zijn ze bij Feyenoord dan nog wat te onvolwassen voor.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:41 schreef Pedroso het volgende:
Valt mee dat die Sno nog speelt. Zag 'm in de 1e helft door zijn enkel gaan en had verwacht dat ie er wel een tijd uit zou zijn.
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ga niet eens kijken denk ik.
Ik skip deze wedstrijd wel
Cillessen en ja gaat hij stoppen met voetbal?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:44 schreef Pedroso het volgende:
Kan wel eens de laatste wedstrijd worden van Cillissen (al verwacht ik wel dat Ajax wint).
Volgend jaar niet meer bij Ajax volgens eigen zeggen. En aangezien hij alleen in de beker speelt kan het zijn laatste wedstrijd worden bij Ajax.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Cillessen en ja gaat hij stoppen met voetbal?
Klep dicht, tosti.quote:
Volgend jaar niet meer op de bank zei die volgens mij, wie weet koopt iemand Vermeer.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgend jaar niet meer bij Ajax volgens eigen zeggen. En aangezien hij alleen in de beker speelt kan het zijn laatste wedstrijd worden bij Ajax.
Klep dicht, josti.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |