Nu ga ik het gewoon zeggen, Haan33,quote:Op zondag 16 september 2012 18:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze in dronken toestand alles 100% onder controle hebben
Dan drink je of te weinig of je bent van jezelf al een debiel
Well that escalated quickly.jpgquote:Op zondag 16 september 2012 18:21 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mijn FOK!carriere begon pas serieus 10 maanden geleden, toen ik voor straf 5 weken een vierkantrooster kreeg
Doe normaalquote:Op zondag 16 september 2012 18:51 schreef Pino0 het volgende:
Haan, je leeft weer op een forum en je doet je erg stoer voor, ga is vrienden zoeken met je lelijke kanker smoel.
Ik word agressief van mannetjes zoals hem, grote bekken op internet maar een lelijke bakkes met bril en al als ze de deur uit gaanquote:
Hebben ze snel geregeld in het weekend.quote:Op zondag 16 september 2012 18:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
Er hangen inderdaad camera's daar en ze hebben de beelden opgevraagd
boehoe mamaquote:Op zondag 16 september 2012 18:52 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik word agressief van mannetjes zoals hem, grote bekken op internet maar een lelijke bakkes met bril en al als ze de deur uit gaan
Maar waarom gooi je op gebouwen? Op fietsers is toch veel leuker?quote:
Er fietsen geen mensen langs het spoor, wel een chill hoe je het glas naar beneden hoort kletterenquote:Op zondag 16 september 2012 19:07 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Maar waarom gooi je op gebouwen? Op fietsers is toch veel leuker?
Nergens een spoorbrug met een fietspad eronder?quote:Op zondag 16 september 2012 19:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
Er fietsen geen mensen langs het spoor, wel een chill hoe je het glas naar beneden hoort kletteren
En is dat waar?quote:Op zondag 16 september 2012 18:10 schreef haan33 het volgende:
Zoals jullie weten, is Don Guan haantje een eckte hosselaar, maar helaas kan hij zich ook heel erg misdragen. Omdat Vrijdag er wat stenen verkeerd terecht zijn gekomen kwam er opeens politie bij mij aan de deur. Getuigen zouden mij stenen hebben zien gooien vanaf de spoorweg richting Gouda.
Ik moet mij woensdag melden bij Halt en dan krijg ik waarschijnlijk een gigantische straf
Klacht: popo stuurt mij naar Halt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |