Een paar huizenquote:
Het was dicht bij het station, daar hangen lampenquote:Op zondag 16 september 2012 18:13 schreef foknerd het volgende:
Nice dat ze jou in het donker herkenden. Niet 1 van je matties die je loopt te verlinken?
Ik heb niet bekend, maar ze hebben camerabeelden waar ze mij het spoor op zien lopen bij het stationquote:Op zondag 16 september 2012 18:15 schreef Adfundum het volgende:
Je hebt ook nog bekend? 2x stom bezig geweest.
Ook camera's? Anders wel stom om te bekennen Haantje...quote:Op zondag 16 september 2012 18:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Het was dicht bij het station, daar hangen lampen
Er hangen inderdaad camera's daar en ze hebben de beelden opgevraagdquote:
Halt geeft geen boetes, alleen de schade die het slachtoffer heeft opgelopen wordt in rekening gebracht.quote:Op zondag 16 september 2012 18:18 schreef Meloewa het volgende:
Daar gaat je zuurverdiende geld van de tijd als tomatenplukker.
hoe? werkstraf?quote:Op zondag 16 september 2012 18:19 schreef haan33 het volgende:
[..]
Halt geeft geen boetes, alleen de schade die het slachtoffer heeft opgelopen wordt in rekening gebracht.
Mijn FOK!carriere begon pas serieus 10 maanden geleden, toen ik voor straf 5 weken een vierkantrooster kreegquote:Op zondag 16 september 2012 18:20 schreef Thezeurminator het volgende:
Wel leuk om te zien hoe Haan veranderd van een normale puber in een draaideurcrimineel en dat hij dit ook nog duidelijk op FOK! zijn achteruitgang beschrijft.
Als je goed dronken bent denk je daar niet bij naquote:Op zondag 16 september 2012 18:23 schreef trovey het volgende:
Doe het dan goed als je dit soort dingen doet.Mislukte crimineel.
word dan maar niet dronken mislukte crimineel!.quote:Op zondag 16 september 2012 18:23 schreef haan33 het volgende:
[..]
Als je goed dronken bent denk je daar niet bij na
Dus daar faal je ook al in, jezelf niet onder controle hebben bij het drinken.quote:Op zondag 16 september 2012 18:23 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze in dronken toestand alles 100% onder controle hebbenquote:Op zondag 16 september 2012 18:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Dus daar faal je ook al in, jezelf niet onder controle hebben bij het drinken.![]()
nooit je eigen winst opdrinkenquote:Op zondag 16 september 2012 18:23 schreef haan33 het volgende:
[..]
Zegt de debiel die de politie aan de deur heeft en nu kan gaan dokken.quote:Op zondag 16 september 2012 18:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze in dronken toestand alles 100% onder controle hebben
Dan drink je of te weinig of je bent van jezelf al een debiel
Aan de kant, hier komt de fatsoensrakker aan.quote:Op zondag 16 september 2012 18:13 schreef Compliment het volgende:
Vuile kutproleet, opsporen en afvoeren, jouw soort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |