Heb je helemaal gelijk in. We drinken er nog eentj... uh een paar flessen op en dan zien we wel weer verderquote:Op donderdag 20 september 2012 22:23 schreef Downstar het volgende:
ik ben het wachten wel zat, maar niet zat dat ik hem cancel...
waar vind ik een telefoon met deze specs voor de prijs van +-130 euro...
juist nergens (nog), zelfs andere chinese telefoon bieden ze nog niet voor deze prijzen aan..
De paypal claim tijd loop tot sws 15 oktober ofzo geloof ik..quote:Op donderdag 20 september 2012 23:30 schreef mathske1 het volgende:
Zouden we dan niet gewoon cancelen en opnieuw bestellen? (om de ene reden dat je paypal claim datum verschuift, en 2 omdat de dollar een stukje voordeliger is?)
Gewoon een denkoefening, kan helemaal mis zijn op dit uur van de dag..
Waar is de optie van elke kleur 1quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:03 schreef Joosie200 het volgende:
Poll: Welke kleur heb je besteld?
• Grijs
• Zilver
• Zwart
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het staat vast dat ik er eentje ga bestellen, maar welke kleur? * Joosie200 mompelt iets over first world problems... Maar zoiets vraagt om een poll. Grijs, zilver of zwart. Verrekte keuzes ook altijd
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waar is de optie van elke kleur 1
Twee phones bestellen, frontje en achterkantje uitwisselen .. dan heb je ook Oreo?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Daar had ik geen rekening mee gehouden! Wel handig, want de overige twee raak je altijd wel kwijt en zo kun je pas goed beoordelen hoe de kleur in het echt is
![]()
edit: blijf de oreo versie toch het sjiekst vinden. Combi van zilver/zwart of zilver/grijs ftw!
Misschien worden er binnenkort ook wel frontjes gemaakt die je los kan kopen. Je kan ook frontjes ruilen met andere bezitters.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:33 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Twee phones bestellen, frontje en achterkantje uitwisselen .. dan heb je ook Oreo?
Frontjes verwisselen lijkt mij niet veel waard, je voorkant is dan nog steeds de originele kleur..quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:56 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Misschien worden er binnenkort ook wel frontjes gemaakt die je los kan kopen. Je kan ook frontjes ruilen met andere bezitters.
Ik heb voor grijs gekozen. Wit wil ik sowieso niet. Wit moet mooi wit zijn en blijven. Een klein krasje of een vuiltje zie je bij wit eerder zitten dan bij grijs/zwart. Zwart lijkt mij beetje saai, dus maar voor grijs gekozen. Het is natuurlijk lastig te bepalen hoe mooi die is aan de hand van foto's, die vaak bewerkt zijn met extra glans oid.
Dat is waar. Maar dan heb je een mix van kleurtjes, dat is toch wat die wilde?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
Frontjes verwisselen lijkt mij niet veel waard, je voorkant is dan nog steeds de originele kleur..
WIT? wit is er niet eens.. grijs/zwart/zilver.. zwart is gewoon classic en zakelijk
Haha, briljant. Vodaphone wilde me een abbo aansmeren (simonly ook) met 125min, 500mb en dan voor fucking ¤20!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:47 schreef FreaZ het volgende:
Hollands Nieuwe is ook aan te raden. Vodafone Netwerk (dochter) en zeer goedkoop. 275 mb/sms/min + 500mb voor 10,25.
Maar goed, on topic. Wie is het wachten al zat?
Coupons werken nog, en over de levertijd is op dit moment niet bekend.. niets echt 100% concreets.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:34 schreef jonasr het volgende:
Oeps, ondertussen nog steeds niet besteld.
Werken die coupons nog?.
En, midden oktober haalbaar?
Het is gewoon zo dat chinese smartphone makers met uitzondering van de Xaomi ofzo .. enorm slecht in plannen zijn, vaak worden dus ook al de eerste design van een telefoon 'expres' gelekt..quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:15 schreef jonasr het volgende:
Mm ik stel me ergens toch vragen bij de steeds 'vertragings"-manouvers.
Zou er nu iets mis zijn of wacht men echt enkel op die licentie?
In het laatste geval zou je toch verwachten dat ze vol aan het produceren zijn...
Of gaat men wachten wat de eerste batch opbrengt om zo met dat geld te beginnen aan de 2de...
Ik vind het toch allemaal wat vaag.
Maar de G3 blijft toch ver uit de goedkoopste voor die specs dus, blijven we maar wachten ;D.
kijk.., gelijk even een goed bericht voor mensen die bang zijn dat lightake na het verstrijken van de claim van paypal bijvoorbeeld het geld houden.. en dat ze hun geld dus nooit meer weer zien.. lightake heeft wel een goede servicequote:Op vrijdag 21 september 2012 18:07 schreef dramatic het volgende:
Ah, episch. Zojuist gekregen nu ik weer kijk. Voortaan eerst even kijken dus.(elke dag gekeken muv vandaag). Toch rest de vraag waarom ze (Paypal) dit doen. En lightake verdient wel respect om als chinese shop binnen een dag na een support mailtje het geld terug te storten.
Stiekem hoop ik gewoon op 24 september zoals PA aangeeftquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:17 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Coupons werken nog, en over de levertijd is op dit moment niet bekend.. niets echt 100% concreets.
Maar ik zou zeggen midden oktober is haalbaar.
SPOILER: Speltip 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Priceangels heeft de weer prijs verhoogdquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:25 schreef shiznuts het volgende:
Kun je gewoon bij priceangels halen. Algemene coupon kun je wel vinden op www.retailmenot.com .
Mocht je ook bij LT willen bestellen... PM ff richting Downstar/RobertNL.
@ covers/Oreo-verhaal. Ik denk dat de voorkant te verwisselen valt. Alleen het plastic achterkantje.
Bij de G2 waren wel enige accesoires te krijgen. Daarnaast heeft hij wel een redelijk courante maat dus een algemene auto houder etc zal ook wel te vinden zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:36 schreef neo2000 het volgende:
Plus dat ik daarbij hard durf te betwijfelen of er veel accessoires uitkomen. Chinezen hebben er meer baat bij dat ze zo snel mogelijk zo veel mogelijk modellen op de markt pushen dan accessoires. Valt meer aan te verdienen lijkt mij.
Dat heeft mijn iPhone zelfs.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:58 schreef shiznuts het volgende:
Verwacht in zonlicht middelmatige karakteristieken. Voor de rest vrij briljant. Het is natuurlijk allemaal wel op budget, dus er zit niet echt de beste technologie in. Zo heeft mijn G2 heel onopvallend wat screenbleeding aan de bovenkant.
Mijn huidige SGS heeft een Super AMOLED, zal dat wel een vooruitgang zijn?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:58 schreef shiznuts het volgende:
Verwacht in zonlicht middelmatige karakteristieken. Voor de rest vrij briljant. Het is natuurlijk allemaal wel op budget, dus er zit niet echt de beste technologie in. Zo heeft mijn G2 heel onopvallend wat screenbleeding aan de bovenkant.
De resolutie maakt een hoop goedquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:10 schreef shiznuts het volgende:
Qua telefoon jazeker... qua schermtechnologie betwijfel ik het.
ja, en de geruchten gaan dat hij 1 october in stock komt.. oftwel 1 october zal hij er wel weer niet zijn,quote:Op zondag 23 september 2012 14:44 schreef nodig het volgende:
Hopen dat die over een weekje verstuurd is door lightake, hoe zat het met de vakantie van die chinezen, was dat 1 tot 7 oktober ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |