abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117044272
Misschien maar gelijk wat vuurwerk mee bestellen ;) Just in case het eind december wordt haha.

Ik had inderdaad zo'n sim uit zo'n automaat met korting. Maar je zou eens moeten kijken naar sim only (1 of 2 jarig) met telefoon. Telefoon gelijk verkopen. Via telecomvergelijker kun je contact opnemen met een vrouw (lian of zo, ben ff 'r naam kwijt) en die geeft je vaak nog goeie deals. Extra korting bovenop de huidige aanbiedingen.
pi_117045902
Ik betaal +- 16 euro voor 1 GB internet en 250 belminuten/sms bij simyo ( KPN )
voorheen betaalde ik maar 12 euro ofzo met korting :P

Ik denk dat lightake nu pas inziet hoe gewild deze telefoon is, en hopen door de prijs aantrekkelijk te maken dat ze veel klanten van concurrenten afpakken..

Jerry salesmanager kwam (eer)gister al met het bericht dat hij had gehoord dat ze bij priceangels ook de G3 verzonden en voor de prijs 170$ en met eventuele korting nog goedkoper... ik denk dat lightake daarom nu gauw onze actie aan iedereen openbaar maakt..

maar deze actie was dus typische voor FOK members gemaakt en was ook maar een aantal maal beschikbaar.

ik ben het wachten wel zat, maar niet zat dat ik hem cancel :P...
waar vind ik een telefoon met deze specs voor de prijs van +-130 euro...

juist nergens (nog) :), zelfs andere chinese telefoon bieden ze nog niet voor deze prijzen aan..
pi_117046196
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 22:23 schreef Downstar het volgende:
ik ben het wachten wel zat, maar niet zat dat ik hem cancel :P...
waar vind ik een telefoon met deze specs voor de prijs van +-130 euro...

juist nergens (nog) :), zelfs andere chinese telefoon bieden ze nog niet voor deze prijzen aan..
Heb je helemaal gelijk in. We drinken er nog eentj... uh een paar flessen op en dan zien we wel weer verder ;)
pi_117049679
Zouden we dan niet gewoon cancelen en opnieuw bestellen? (om de ene reden dat je paypal claim datum verschuift, en 2 omdat de dollar een stukje voordeliger is?)

Gewoon een denkoefening, kan helemaal mis zijn op dit uur van de dag..
pi_117049800
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 23:30 schreef mathske1 het volgende:
Zouden we dan niet gewoon cancelen en opnieuw bestellen? (om de ene reden dat je paypal claim datum verschuift, en 2 omdat de dollar een stukje voordeliger is?)

Gewoon een denkoefening, kan helemaal mis zijn op dit uur van de dag..
De paypal claim tijd loop tot sws 15 oktober ofzo geloof ik..
en maakt jou echt die 3 euro winst uit, om daarvoor weer achter aan de rij aan te sluiten?

wie het eerst komt wie het eest maalt geld ook voor deze preorder list
pi_117051306
Poll: Welke kleur heb je besteld?
Grijs
Zilver
Zwart
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Het staat vast dat ik er eentje ga bestellen, maar welke kleur? * Joosie200 mompelt iets over first world problems... Maar zoiets vraagt om een poll. Grijs, zilver of zwart. Verrekte keuzes ook altijd :o
mag het weten
  vrijdag 21 september 2012 @ 00:04:45 #157
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117051360
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 00:03 schreef Joosie200 het volgende:
Poll: Welke kleur heb je besteld?
Grijs
Zilver
Zwart
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier

Het staat vast dat ik er eentje ga bestellen, maar welke kleur? * Joosie200 mompelt iets over first world problems... Maar zoiets vraagt om een poll. Grijs, zilver of zwart. Verrekte keuzes ook altijd :o
Waar is de optie van elke kleur 1 :@
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 21 september 2012 @ 00:06:11 #158
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_117051423
Once you go black... ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117051472
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 00:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waar is de optie van elke kleur 1 :@
:+ Daar had ik geen rekening mee gehouden! Wel handig, want de overige twee raak je altijd wel kwijt en zo kun je pas goed beoordelen hoe de kleur in het echt is :)

edit: blijf de oreo versie toch het sjiekst vinden. Combi van zilver/zwart of zilver/grijs ftw!
mag het weten
pi_117051617
Ik heb een zwarte besteld.. vind ik wel de mooiste die er bij zit..
toch maar het me niet uit welke ik zou krijgen.. al vind ik grijs dan toch weer wat mooier dan zilver :P
  vrijdag 21 september 2012 @ 10:33:51 #161
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117056151
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 00:07 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

:+ Daar had ik geen rekening mee gehouden! Wel handig, want de overige twee raak je altijd wel kwijt en zo kun je pas goed beoordelen hoe de kleur in het echt is :)

edit: blijf de oreo versie toch het sjiekst vinden. Combi van zilver/zwart of zilver/grijs ftw!
Twee phones bestellen, frontje en achterkantje uitwisselen .. dan heb je ook Oreo? ;)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_117056751
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:33 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Twee phones bestellen, frontje en achterkantje uitwisselen .. dan heb je ook Oreo? ;)
Misschien worden er binnenkort ook wel frontjes gemaakt die je los kan kopen. Je kan ook frontjes ruilen met andere bezitters.

Ik heb voor grijs gekozen. Wit wil ik sowieso niet. Wit moet mooi wit zijn en blijven. Een klein krasje of een vuiltje zie je bij wit eerder zitten dan bij grijs/zwart. Zwart lijkt mij beetje saai, dus maar voor grijs gekozen. Het is natuurlijk lastig te bepalen hoe mooi die is aan de hand van foto's, die vaak bewerkt zijn met extra glans oid.
pi_117057369
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:56 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Misschien worden er binnenkort ook wel frontjes gemaakt die je los kan kopen. Je kan ook frontjes ruilen met andere bezitters.

Ik heb voor grijs gekozen. Wit wil ik sowieso niet. Wit moet mooi wit zijn en blijven. Een klein krasje of een vuiltje zie je bij wit eerder zitten dan bij grijs/zwart. Zwart lijkt mij beetje saai, dus maar voor grijs gekozen. Het is natuurlijk lastig te bepalen hoe mooi die is aan de hand van foto's, die vaak bewerkt zijn met extra glans oid.
Frontjes verwisselen lijkt mij niet veel waard, je voorkant is dan nog steeds de originele kleur..

WIT? wit is er niet eens :P.. grijs/zwart/zilver.. zwart is gewoon classic en zakelijk :D
pi_117057536
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:15 schreef Downstar het volgende:

[..]

Frontjes verwisselen lijkt mij niet veel waard, je voorkant is dan nog steeds de originele kleur..

WIT? wit is er niet eens :P.. grijs/zwart/zilver.. zwart is gewoon classic en zakelijk :D
Dat is waar. Maar dan heb je een mix van kleurtjes, dat is toch wat die wilde?

Op deze foto vond ik zilver erg op wit lijken. Ik bedoel inderdaad zilver.
pi_117057615
Ik heb 2 zwarte besteld (kan helaas maar 1x stemmen). Misschien nog een 3e voor mijn zwager, maar die heeft zelf nog twijfels.
pi_117057723
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:47 schreef FreaZ het volgende:
Hollands Nieuwe is ook aan te raden. Vodafone Netwerk (dochter) en zeer goedkoop. 275 mb/sms/min + 500mb voor 10,25.

Maar goed, on topic. Wie is het wachten al zat? :P
Haha, briljant. Vodaphone wilde me een abbo aansmeren (simonly ook) met 125min, 500mb en dan voor fucking ¤20!
Ja menjeer, maar dan kunt u gratis naar Vodaphoneklanten bellen! :')
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_117062260
Oeps, ondertussen nog steeds niet besteld :).
Werken die coupons nog? :O.

En, midden oktober haalbaar?
  vrijdag 21 september 2012 @ 14:17:34 #168
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117064072
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 13:34 schreef jonasr het volgende:
Oeps, ondertussen nog steeds niet besteld :).
Werken die coupons nog? :O.

En, midden oktober haalbaar?
Coupons werken nog, en over de levertijd is op dit moment niet bekend.. niets echt 100% concreets.
Maar ik zou zeggen midden oktober is haalbaar.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_117066184
Mm ik stel me ergens toch vragen bij de steeds 'vertragings"-manouvers.
Zou er nu iets mis zijn of wacht men echt enkel op die licentie?
In het laatste geval zou je toch verwachten dat ze vol aan het produceren zijn...
Of gaat men wachten wat de eerste batch opbrengt om zo met dat geld te beginnen aan de 2de...
Ik vind het toch allemaal wat vaag.

Maar de G3 blijft toch ver uit de goedkoopste voor die specs dus, blijven we maar wachten ;D.
pi_117067302
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:15 schreef jonasr het volgende:
Mm ik stel me ergens toch vragen bij de steeds 'vertragings"-manouvers.
Zou er nu iets mis zijn of wacht men echt enkel op die licentie?
In het laatste geval zou je toch verwachten dat ze vol aan het produceren zijn...
Of gaat men wachten wat de eerste batch opbrengt om zo met dat geld te beginnen aan de 2de...
Ik vind het toch allemaal wat vaag.

Maar de G3 blijft toch ver uit de goedkoopste voor die specs dus, blijven we maar wachten ;D.
Het is gewoon zo dat chinese smartphone makers met uitzondering van de Xaomi ofzo .. enorm slecht in plannen zijn, vaak worden dus ook al de eerste design van een telefoon 'expres' gelekt..

mensen happen hier dan op en verzinnen er zelf geruchten bij, echter veranderd er in de periode van de eerste lek foto tot aan het definitieve model nog zoooooveeel.. dat het gewoonweg niet bij te houden is.. Daarnaast heeft jiayu zelf nooit bevestigd wanneer er een officiele launch zou zijn..
het zijn allemaal geruchten, net zoals dat 1 oktober.. dat kan dus mogelijk helemaal niet waar zijn..

hier nog een artikeltje over de vertraging en andere ergenissen bij chinese smartphones:

http://www.gizchina.com/2(...)nds-will-stop-doing/
pi_117074734
Een vraag aan de mensen die al langer in het buitenland bestellen.. Is het normaal dat Paypal geld vasthoud nadat de shop het terugstort? Ik had namelijk mn G3 gecanceld om een andere kleur te kopen. Binnen een dag had ik van paypal bericht dat het geld terugbetaald was. Echter, ik heb het nog niet gekregen en op paypal is te zien dat het woord onbepaalde tijd wordt vastgehouden.. Wat kan er aan de hand zijn? (Dit is al 1-2 weken zo).
pi_117074914
Ah, episch. Zojuist gekregen nu ik weer kijk. Voortaan eerst even kijken dus. :) (elke dag gekeken muv vandaag). Toch rest de vraag waarom ze (Paypal) dit doen. En lightake verdient wel respect om als chinese shop binnen een dag na een support mailtje het geld terug te storten. :)
pi_117075236
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 18:07 schreef dramatic het volgende:
Ah, episch. Zojuist gekregen nu ik weer kijk. Voortaan eerst even kijken dus. :) (elke dag gekeken muv vandaag). Toch rest de vraag waarom ze (Paypal) dit doen. En lightake verdient wel respect om als chinese shop binnen een dag na een support mailtje het geld terug te storten. :)
kijk.., gelijk even een goed bericht voor mensen die bang zijn dat lightake na het verstrijken van de claim van paypal bijvoorbeeld het geld houden.. en dat ze hun geld dus nooit meer weer zien.. lightake heeft wel een goede service :)
pi_117079157
Als ze losse covers gaan verkopen, dan kun je met de zilveren versie er een Oreo van maken ja. Als je namelijk gaat vergelijken dan zie je dezelfde grijze kleur die onderbroken wordt door de zwarte rand v/h scherm, maar aan de onderkant zit dan een zwarte backcover. En als ik dan de zilveren versie van de zijkant bekijk, vind ik dat kleurverloop best wel lelijk. Donkergrijs + zwarte rand v/h scherm aan de bovenkant en de rest is zilver. Terwijl het bij de grijze versie puur grijs/donker zilver is met de zwarte rand v/h scherm.

Zo bezien valt de zilveren variant af, want ik denk niet dat je snel losse covers zult aantreffen op ebay. Zwart is zo zwart en dus de standaard. Kortom: denk dat ik de grijze maar ga bestellen :) Tot zover mijn fwp :') [/kleuranalyse]
mag het weten
  vrijdag 21 september 2012 @ 23:38:56 #175
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117097131
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 september 2012 14:17 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Coupons werken nog, en over de levertijd is op dit moment niet bekend.. niets echt 100% concreets.
Maar ik zou zeggen midden oktober is haalbaar.
Stiekem hoop ik gewoon op 24 september zoals PA aangeeft :P
SPOILER: Speltip 13
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 22 september 2012 @ 10:20:35 #176
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117107711
Mn zusje heeft besloten dat ze alsnog liever de G3 wil, iemand die nog een coupon heeft ? ^O^
Koekje d'r bij?
pi_117107775
Kun je gewoon bij priceangels halen. Algemene coupon kun je wel vinden op www.retailmenot.com . ;)
Mocht je ook bij LT willen bestellen... PM ff richting Downstar/RobertNL.

@ covers/Oreo-verhaal. Ik denk dat de voorkant te verwisselen valt. Alleen het plastic achterkantje.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 september 2012 @ 10:42:57 #178
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117108077
Even volgen c_/
Heb nu een Galaxy S sinds twee jaar, en de specs van deze zien er goed uit voor de prijs ^O^
  zaterdag 22 september 2012 @ 11:36:29 #179
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_117109132
Plus dat ik daarbij hard durf te betwijfelen of er veel accessoires uitkomen. Chinezen hebben er meer baat bij dat ze zo snel mogelijk zo veel mogelijk modellen op de markt pushen dan accessoires. Valt meer aan te verdienen lijkt mij.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 22 september 2012 @ 11:47:16 #180
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117109366
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 10:25 schreef shiznuts het volgende:
Kun je gewoon bij priceangels halen. Algemene coupon kun je wel vinden op www.retailmenot.com . ;)
Mocht je ook bij LT willen bestellen... PM ff richting Downstar/RobertNL.

@ covers/Oreo-verhaal. Ik denk dat de voorkant te verwisselen valt. Alleen het plastic achterkantje.
Priceangels heeft de weer prijs verhoogd :o! ;)

quote:
11s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:36 schreef neo2000 het volgende:
Plus dat ik daarbij hard durf te betwijfelen of er veel accessoires uitkomen. Chinezen hebben er meer baat bij dat ze zo snel mogelijk zo veel mogelijk modellen op de markt pushen dan accessoires. Valt meer aan te verdienen lijkt mij.
Bij de G2 waren wel enige accesoires te krijgen. Daarnaast heeft hij wel een redelijk courante maat dus een algemene auto houder etc zal ook wel te vinden zijn.
pi_117109423
Ach so. :P

Ben toch niet zo van de accessoires. Grappig genoeg heb ik er een hoesje omzitten. Ben eigenlijk niet zo van de felle kleurtjes en accessoires maar om een of andere reden vind ik die felgele cover wel wat hebben.
pi_117109669
Zo, zilveren versie besteld :) Ga toch Ebay op den duur in de gaten houden voor losse zwarte backcovers voor een DIY-Jiayu-G3-oreo 8-) Deze foto's van zilver en deze foto's van de grijze variant hebben mij doen besluiten toch te opteren voor een zilveren G3. Want van de voorkant hebben ze (zo lijkt het) nagenoeg dezelfde kleur grijs. Maar de achterkant vind ik in zilver mooier en in grijs wat suf ogen. And now we wait ey? :z Zal met registered air mail wel tot 11 november o.i.d. duren alvorens ik hem in de vingers heb. Tenminste, dat is als ik er van uit ga dat Lightake per 10-10 de boel gaat versturen. En ach, anders is het een mooi Sinterklaas cadeau :') (wel wat vroeg om nu al te bestellen maar lekker belangrijk)
mag het weten
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 september 2012 @ 12:51:14 #183
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117111258
Hoe verhoudt een IPS HD scherm tot bijvoorbeeld Amoled of Super Amoled en weet ik veel wat voor namen ze nog meer hebben..
pi_117111473
Verwacht in zonlicht middelmatige karakteristieken. Voor de rest vrij briljant. Het is natuurlijk allemaal wel op budget, dus er zit niet echt de beste technologie in. Zo heeft mijn G2 heel onopvallend wat screenbleeding aan de bovenkant.
pi_117111675
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:58 schreef shiznuts het volgende:
Verwacht in zonlicht middelmatige karakteristieken. Voor de rest vrij briljant. Het is natuurlijk allemaal wel op budget, dus er zit niet echt de beste technologie in. Zo heeft mijn G2 heel onopvallend wat screenbleeding aan de bovenkant.
Dat heeft mijn iPhone zelfs.
Geen referral hier.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 september 2012 @ 13:08:01 #186
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117111763
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:58 schreef shiznuts het volgende:
Mijn huidige SGS heeft een Super AMOLED, zal dat wel een vooruitgang zijn?
pi_117111815
Qua telefoon jazeker... qua schermtechnologie betwijfel ik het. ;)
  zaterdag 22 september 2012 @ 13:33:50 #188
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117112612
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:10 schreef shiznuts het volgende:
Qua telefoon jazeker... qua schermtechnologie betwijfel ik het. ;)
De resolutie maakt een hoop goed ;)
pi_117115367
Dat zijn gewoonweg toch eigen labels?

dat amoled is van samsung toch? retina van iphone? allemaal zijn het wel redelijke schermen..
IPS staat bekend om goede kleur waargaven, en zoals robert al zegt maar de resolutie wss ook een hoop goed al qua scherm :)
pi_117116134
amoled en IPS zijn technieken en retina is een salesterm zo ver ik weet :P
pi_117116535
Retina slaat alleen op de pixeldichtheid.

Die is op de Jiayu ongeveer gelijk aan de iPhone.
Geen referral hier.
pi_117121597
Bij lightake staat hij nu op "in stock".
pi_117121667
Stond 'ie al. De pre-order is 'In Stock', dat betekent dat je hem kunt pre-orderen, niet dat de telefoon op voorraad is. ;)
pi_117121794
hij staat in stock, omdat anders de label OUT OF STOCK er staat en hij niet meer via het systeem van lightake te bestellen is
pi_117129618
Ahaa. Sorry mijn fout :@
pi_117149694
Hopen dat die over een weekje verstuurd is door lightake, hoe zat het met de vakantie van die chinezen, was dat 1 tot 7 oktober ofzo?
pi_117152846
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 14:44 schreef nodig het volgende:
Hopen dat die over een weekje verstuurd is door lightake, hoe zat het met de vakantie van die chinezen, was dat 1 tot 7 oktober ofzo?
ja, en de geruchten gaan dat hij 1 october in stock komt.. oftwel 1 october zal hij er wel weer niet zijn,
en dan zeggen ze ja 'holiday sorry...' en hebben ze dus weer een extra weekje speling..

hopelijk is bovenstaande niet waar, en word hij dus nog voor de vakantie verzonden, al denk ik dat dat niet gebeurd helaas :(

Morgen trouwens ook even peilen bij priceangels, die zouden de G3 24ste zeker weten in stock te hebben... 8)7
pi_117153350
Daarnaast is het aardig rustig met updates, ene kant wel goed.. want zo word er dus ook geen delay weer aangekondigd of problemen qua hardware..

mogelijk dus dat ze nu gewoon aan het produceren zijn van genoeg G3's om aan de wholesalers uit te leveren O+
pi_117153532
Ik snap Jiayu eigenlijk niet zo goed, wel mensen laten pre-orderen maar geen leverdatum vermelden (of weeknummer ofzo)... Ben benieuwd wat PriceAngels morgen gaat doen..

Hoop hem toch voor 1 november binnen te hebben.
pi_117154194
K heb er 2 besteld 1 bij lightake en 1 bij priceangels. Ben benieuwd wie er als eerste gaat leveren ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')