Hoiquote:Op zondag 16 september 2012 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kom hier ook maar eens even posten..
Gezelligquote:Op zondag 16 september 2012 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh haiquote:Op zondag 16 september 2012 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hardlopen! Ik wil ookquote:Op zondag 16 september 2012 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
Zo even licht dinerenen dan straks rondje hardlopen
Eetsmakelijk en succesquote:Op zondag 16 september 2012 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
Zo even licht dinerenen dan straks rondje hardlopen
quote:Op zondag 16 september 2012 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan ga je ook? Of heb je een rustdagje?quote:
Nouhja zo niet ben je zo weer weg tochquote:
Allemaal van die zwaar culinaire lui hierquote:Op zondag 16 september 2012 17:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hey LoLa
Oh heb net patat staan snijden! Verse patat
Heul niet, ik eet pizzaquote:Op zondag 16 september 2012 17:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Allemaal van die zwaar culinaire lui hier
Oeh lekkerquote:Op zondag 16 september 2012 17:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hey LoLa
Oh heb net patat staan snijden! Verse patat
Valt wel mee hoorquote:Op zondag 16 september 2012 17:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
heb gewoon een magnetronmaaltijd hoorquote:Op zondag 16 september 2012 17:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Haha, kloptquote:Op zondag 16 september 2012 17:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan ga je ook? Of heb je een rustdagje?
[..]
Nouhja zo niet ben je zo weer weg tochniemand verplicht je om te blijven
Salamiquote:Op zondag 16 september 2012 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Salami. Maar hij komt van de Deka, die is niet zo lekker van Aldi of Appie
quote:
Welke smaakquote:Op zondag 16 september 2012 17:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik had net ook pizza, van de Domino's
Wuuuut nee. Ik ga geen 15 uur werken. Dan heb ik maar 5 uur om lol te maken en 4 uur om te slapen.quote:Op zondag 16 september 2012 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, dacht dat je al 13 uur gewerkt had
Lol eigenlijk waren we gewoon te lui om naar de ah te gaan en ik had nog aardappelsquote:Op zondag 16 september 2012 17:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe lig jijquote:Op zondag 16 september 2012 17:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pfffff, de kat landt net met een harde klap op m'n borst
Ja weet ik veelquote:Op zondag 16 september 2012 17:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wuuuut nee. Ik ga geen 15 uur werken. Dan heb ik maar 5 uur om lol te maken en 4 uur om te slapen.
Klinkt lekkerquote:
Verneukeratief voor je nek.quote:Op zondag 16 september 2012 17:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Languit op de bank met de laptop op m'n middel![]()
Nu heb ik 7 uur om lol te maken en 4 uur om te slapen.quote:Op zondag 16 september 2012 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lig jijWat voor n kat?
[..]
Ja weet ik veelWhehe ja dat moet ook gebeuren
[..]
Klinkt lekker
I will tryquote:
Eetsmakelijkquote:Op zondag 16 september 2012 17:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
zeauxxxxxbordje op schoot omnomnom
partyhardyquote:Op zondag 16 september 2012 17:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nu heb ik 7 uur om lol te maken en 4 uur om te slapen.
graciasquote:
Oh, dat kan ook jaquote:Op zondag 16 september 2012 17:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ligt gewoon een kussen onder hoor
Heb een lange bank
Fixedquote:Op zondag 16 september 2012 17:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nu heb ik 7 uur om lol te maken seks te hebben en 4 uur om te slapen.
Hmm ja zit ook wel wat in jaquote:Op zondag 16 september 2012 17:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon hetzelfde?
BAM!quote:Op zondag 16 september 2012 17:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2012 17:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mneh. Niet in de week en ook niet nu.quote:
Niet in de week? I don't get it.quote:Op zondag 16 september 2012 17:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mneh. Niet in de week en ook niet nu.
DE week. Gast.quote:Op zondag 16 september 2012 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet in de week? I don't get it.
Naja, Tamashii die zegt geen seks te hebben, dan weet je al dat er iets niet kloptquote:Op zondag 16 september 2012 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nadruk op een bepaald woord kun je zo moeilijk lezen hé
quote:Op zondag 16 september 2012 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nadruk op een bepaald woord kun je zo moeilijk lezen hé
Ja oke, daar heb je een puntquote:Op zondag 16 september 2012 17:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, Tamashii die zegt geen seks te hebben, dan weet je al dat er iets niet klopt
Dat doet die van mij nietquote:Op zondag 16 september 2012 18:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
katten die je voedsel stelen.. ffffuuuuuuuuu
die van mij evenmin.. tenzij je zo dom bent om ff snel naar beneden te rennen.. eigen schuld dusquote:
Oh, daar heeft mijn hond ook wel een handje van ja..quote:Op zondag 16 september 2012 18:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die van mij evenmin.. tenzij je zo dom bent om ff snel naar beneden te rennen.. eigen schuld dus
ergens geef ik ze ook geen ongelijk.. zo'n bordje met eten er op, zielsalleen op het kastje, baasje uit de buurt.. ik had het ook gedaanquote:Op zondag 16 september 2012 18:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, daar heeft mijn hond ook wel een handje van ja..
True!quote:Op zondag 16 september 2012 18:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ergens geef ik ze ook geen ongelijk.. zo'n bordje met eten er op, zielsalleen op het kastje, baasje uit de buurt.. ik had het ook gedaan
so true.. manipulatieve mormelsquote:Op zondag 16 september 2012 18:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
True!
En die zielige blik zorgt er toch altijd voor dat het je toch weer vergeven wordt
quote:Op zondag 16 september 2012 18:07 schreef Tamashii het volgende:
Damn. Er werkt hier echt zo'n lekker ding. Echter, leuk om naar te kijken en verder niks.
Ben gewoon thuis hoorquote:Op zondag 16 september 2012 18:07 schreef Tamashii het volgende:
Damn. Er werkt hier echt zo'n lekker ding. Echter, leuk om naar te kijken en verder niks.
Hahaquote:Op zondag 16 september 2012 18:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
so true.. manipulatieve mormels
Die gozer heeft DE blik en is ook nog eens adremnzoenzo.quote:Op zondag 16 september 2012 18:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
so true.. manipulatieve mormels
[..]
touchéquote:Op zondag 16 september 2012 18:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alsof er ook maar één vent is die kans maakt bij jou_!
quote:Op zondag 16 september 2012 18:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die gozer heeft DE blik en is ook nog eens adremnzoenzo.
quote:Op zondag 16 september 2012 18:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alsof er ook maar één vent is die kans maakt bij jou_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb wel een blikGoeden edit mang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Iemand die met zijn ogen alles gedaan krijgt van een vrouw zoals ik.quote:
Oh, dan wel.quote:Op zondag 16 september 2012 18:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Iemand die met zijn ogen alles gedaan krijgt van een vrouw zoals ik.
Je bent nu aan het strippenquote:Op zondag 16 september 2012 18:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
kutquote:Op zondag 16 september 2012 18:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 16 september 2012 18:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik heb geen blik.. nu maak ik geen kans
+1quote:
Ah, zulke mannen heb ik nog niet gezien.quote:Op zondag 16 september 2012 18:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:
ik ook nietquote:Op zondag 16 september 2012 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, zulke mannen heb ik nog niet gezien.
oehhh.. there's hopequote:Op zondag 16 september 2012 18:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]ghihi. We shall see.
Rokje, jij hebt mss wel de blik
Dit is ook een van de weinige ja. Maar goed, volgens mij mist ie wat inhoud dus ja..quote:Op zondag 16 september 2012 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahahha. Er is altijd hoop!quote:Op zondag 16 september 2012 18:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oehhh.. there's hopewil je mijn blikjes wel laten zien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ook zulke dames ben ik nog niet tegengekomen..quote:
Vrouwen wel ?quote:Op zondag 16 september 2012 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is jammerquote:Op zondag 16 september 2012 18:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is ook een van de weinige ja. Maar goed, volgens mij mist ie wat inhoud dus ja..
Haha. Misschien ligt het wel aan mij. Ik laat me niet zo makkelijk inpakken met een blikquote:
Same here, althans, het is nog niet voorgekomen.......quote:Op zondag 16 september 2012 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha. Misschien ligt het wel aan mij. Ik laat me niet zo makkelijk inpakken met een blik
quote:Op zondag 16 september 2012 18:19 schreef Tamashii het volgende:
Jezus. Ik zei net tegen een klant; het duurt wel even voordat ie omhoog komt. Hij is nog erg hard.
quote:Op zondag 16 september 2012 18:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even roken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
daar ging m'n drinkenquote:Op zondag 16 september 2012 18:19 schreef Tamashii het volgende:
Jezus. Ik zei net tegen een klant; het duurt wel even voordat ie omhoog komt. Hij is nog erg hard.
quote:Op zondag 16 september 2012 18:19 schreef Tamashii het volgende:
Challenge accepted.quote:Op zondag 16 september 2012 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook zulke dames ben ik nog niet tegengekomen..
ik zal je mijn gevaarlijke aansteker niet aanbiedenquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaajaquote:Op zondag 16 september 2012 18:20 schreef Tamashii het volgende:
Het ging over een calippo sinas mensen.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 18:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
that's what he said :$quote:Op zondag 16 september 2012 18:20 schreef Tamashii het volgende:
Het ging over een calippo sinas mensen.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi mooie meidquote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oneindige liefde voor degene die de referentie snapt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]ik voel me blond nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oneindige liefde voor degene die de referentie snapt.
jij bent heul nie blond, moet je nagaanquote:
laten we in spanning het antwoord afwachten
quote:Op zondag 16 september 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Het enige waar ik aan denk is Nirvana.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oneindige liefde voor degene die de referentie snapt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Rokje, I am dissapoint.quote:Het is hét symbool van het literaire meesterwerk uit 1986-1987 en recent verfilmd. Watchmen.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik vind je signature wel echt geweldig!quote:Op zondag 16 september 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit is dus waarom ik foreveralone ben.What you forget, you are gonna repeat.
ja maar dan snap ik nog niet hoe die in verband staat met desmiley
SORRY NIET SLAAN
Hahahah ja inderdaadquote:Op zondag 16 september 2012 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind je signature wel echt geweldig!
zo thuistijd om facebook vol te spammen met uber charmante pics
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.![]()
Ik pak de Roosvicee al.quote:Op zondag 16 september 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit is dus waarom ik foreveralone ben.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Dank je wel.quote:Op zondag 16 september 2012 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind je signature wel echt geweldig!Ik sla alleen meisjes die het gaarne willen.quote:Op zondag 16 september 2012 18:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ja maar dan snap ik nog niet hoe die in verband staat met de [ afbeelding ] smileySORRY NIET SLAAN
Zo'n pets op den bil bijvoorbeeld.
Ik postte het omdat ik eraan moest denken doordat de tong van jouw smiley zo'n vlekje lijkt te maken als het bloed op min smiley.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
soms is het ook leuk wanneer ze het niet willen.. of nee.. wanneer ze zeggen het niet te willen :$quote:Op zondag 16 september 2012 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je wel.
[..]
Ik sla alleen meisjes die het gaarne willen.
Zo'n pets op den bil bijvoorbeeld.
Ik postte het omdat ik eraan moest denken doordat de tong van jouw smiley zo'n vlekje lijkt te maken als het bloed op min smiley.
maar nee ok..nogmaals mijn excuses voor mijn traag werkende hersentjes
Ik heb nog wel wat surinaamse bami overquote:
Nee, het was vergezocht. Ik weet het. Maar ik hoop af en toe mensen aan te treffen die hetzelfde lezen als ik.quote:Op zondag 16 september 2012 18:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
soms is het ook leuk wanneer ze het niet willen.. of nee.. wanneer ze zeggen het niet te willen :$
maar nee ok..nogmaals mijn excuses voor mijn traag werkende hersentjes
Ik ga me maar niet wagen aan opmerkingen over doen alsof ze niet willen.
Ik probeer een beetje serieus te doen vandaag.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee, dank jequote:Op zondag 16 september 2012 18:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat surinaamse bami over. Ik ben niet zo fan van bami.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ik ben heel erg een hak-op-tak persoon om het ff zo te noemen, maar wanneer iemand anders dat doet snap ik het bijna nooitquote:Op zondag 16 september 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, het was vergezocht. Ik weet het. Maar ik hoop af en toe mensen aan te treffen die hetzelfde lezen als ik.
Ik ga me maar niet wagen aan opmerkingen over doen alsof ze niet willen.
Ik probeer een beetje serieus te doen vandaag.
nja d'r zijn grenzen natuurlijk eh, in dat laatste geval
maarre.. ja ik heb alle eten al op hier samzz, sorry
surinaamse bami he, geen oosterse.quote:Op zondag 16 september 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik ben niet zo fan van bami.
Er zit vast iets van vlees inquote:Op zondag 16 september 2012 18:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
surinaamse bami he, geen oosterse..
Apart.quote:
quote:
Alleen dan meot je het vlees wegdenken.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ziet er best lekker uitquote:Op zondag 16 september 2012 18:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan meot je het vlees wegdenken.
What you forget, you are gonna repeat.
Lekkerquote:Op zondag 16 september 2012 18:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan meot je het vlees wegdenken.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Het is ook heel erg lekkerDaar kan je me 's nachts voor wakker maken
quote:Op zondag 16 september 2012 18:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan meot je het vlees wegdenken.![]()
Doe mij eens een bordje![]()
![]()
Haal maar.quote:
Oh, dat ziet er wel lekker uit jaquote:Op zondag 16 september 2012 18:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan meot je het vlees wegdenken..
Je mag mij er ook wel eens mee wakker maken..quote:Op zondag 16 september 2012 18:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Het is ook heel erg lekkerDaar kan je me 's nachts voor wakker maken
http://www.paramariboeindhoven.nl/menu/ en dan bami met gestoofde kip.quote:Op zondag 16 september 2012 18:57 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Kan ik ook bestellen? Ik woon in een dorpje rond Eindhoven.
Ik wil jou anders wakker makenquote:Op zondag 16 september 2012 18:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je mag mij er ook wel eens mee wakker maken..
Het ging mij dan ook meer om het feit dat jij me kwam wakker maken. Met wat maakt me niet uitquote:Op zondag 16 september 2012 19:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil jou anders wakker maken
Ik neem wel B&J mee. Meer mag ik nietquote:Op zondag 16 september 2012 19:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het ging mij dan ook meer om het feit dat jij me kwam wakker maken. Met wat maakt me niet uit
B&Jquote:Op zondag 16 september 2012 19:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik neem wel B&J mee. Meer mag ik niet![]()
Hoezo meer mag je niet?
Dan heb ik ruzie met mijn vriendquote:Op zondag 16 september 2012 19:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
B&J![]()
Hoezo meer mag je niet?Tenzij hij mee mag doen. Of foto's.
Wat mij betreft mag hij meedoenquote:Op zondag 16 september 2012 19:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan heb ik ruzie met mijn vriendTenzij hij mee mag doen. Of foto's.
Wat mij betreft nietquote:Op zondag 16 september 2012 19:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag hij meedoenIk ben slecht in trio's
Oh, jammerquote:Op zondag 16 september 2012 19:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat mij betreft nietIk ben slecht in trio's
![]()
Een trio met jou
Ik werp een balletje op!quote:Op zondag 16 september 2012 19:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, jammer![]()
Een trio met jou[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mja, niet doen als jij je er niet lekker bij voeltquote:
Ik wacht wel tot je eventueel ooit weer vrijgezel bent
Of we gaan hem vastbinden, dan mag hij kijken.quote:Op zondag 16 september 2012 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, niet doen als jij je er niet lekker bij voelt
Ik wacht wel tot je eventueel ooit weer vrijgezel bent
Oeh, I like where this is goingquote:Op zondag 16 september 2012 19:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of we gaan hem vastbinden, dan mag hij kijken.
Done.quote:DevilsWhore: Ga je mee naar ...? Trio
AngLclaw: now that sounds interesting
AngLclaw: enlighten my grey matter[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oh, hij zit op BB trouwens. Wel oude foto's.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
*Burp
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Kan m niet vinden, kan jou ook niet vindenquote:Op zondag 16 september 2012 19:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Oh, hij zit op BB trouwens. Wel oude foto's.
Angelclaw.quote:Op zondag 16 september 2012 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan m niet vinden, kan jou ook niet vindenWaarom kan je mij niet vinden? Heb daar een andere nick he
Ja, daarom kan ik je er niet vindenquote:Op zondag 16 september 2012 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Angelclaw.Waarom kan je mij niet vinden? Heb daar een andere nick he
Ik ben nu online daarquote:Op zondag 16 september 2012 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daarom kan ik je er niet vinden
Yayquote:En jij zit er niet meer
Vriendje is wel stom, hij gunt mij mijn lol met jou alleen nietquote:
Mhquote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriendje is wel stom, hij gunt mij mijn lol met jou alleen niet
egoist is hetquote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriendje is wel stom, hij gunt mij mijn lol met jou alleen niet
quote:
Me 2. Involving you.quote:
quote:
Jullie mogen vanaf een afstandje kijken.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
He, ik ben vrijgezel hoorquote:![]()
En ik eet van twee walletjes ook nog
Ja hoi dan kom ik nog niet aan mijn trekkenquote:Op zondag 16 september 2012 19:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jullie mogen vanaf een afstandje kijken.![]()
![]()
Ohquote:Op zondag 16 september 2012 19:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
He, ik ben vrijgezel hoor![]()
En ik eet van twee walletjes ook nogDat veranderd de zaak
![]()
![]()
Dan ga je maar trekken.quote:Op zondag 16 september 2012 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoi dan kom ik nog niet aan mijn trekken[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:![]()
GMTA
quote:Op zondag 16 september 2012 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is niet hetgene wat ik mis
niet als ze met die tape aan de gang willen gaanquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is niet hetgene wat ik mis
?
Ik wil best bereden worden als ik getapet ben hoorquote:Op zondag 16 september 2012 19:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet als ze met die tape aan de gang willen gaan![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Steel PantherSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna al hun nummers gaan over seks, er is er maar één die er niet over gaat.
met een voorbinddildoquote:Op zondag 16 september 2012 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil best bereden worden als ik getapet ben hoor
Ik ken ze niet, eens verder opzoekenquote:Op zondag 16 september 2012 19:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Steel PantherBijna al hun nummers gaan over seks, er is er maar één die er niet over gaat.
![]()
![]()
Exactlyquote:Op zondag 16 september 2012 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee heul niet. Ze kan toch bovenop jonge!
Jij hebt tot nu toe met 1 vrouw seks gehad toch?quote:Op zondag 16 september 2012 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil best bereden worden als ik getapet ben hoor
Waren jullie een beetje experimenteel? Of hielden jullie het bij de basis?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Correct en experimenteel. Why?quote:Op zondag 16 september 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt tot nu toe met 1 vrouw seks gehad toch?
Waren jullie een beetje experimenteel? Of hielden jullie het bij de basis?![]()
![]()
Gewoon doenquote:Op zondag 16 september 2012 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, eens verder opzoeken
vinnie welquote:Op zondag 16 september 2012 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik wel. Hou je daarvan?![]()
mij niet gezien![]()
geen lol in mijn hol
Ik heb 2 harnassen, waarvan 1 met 2 opzetstukken.quote:Op zondag 16 september 2012 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik wel. Hou je daarvan?
Ik heb niks over iets in mijn reet gezegdquote:Op zondag 16 september 2012 19:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vinnie wel![]()
mij niet gezien![]()
geen lol in mijn hol![]()
![]()
jij wou bereden wordenquote:Op zondag 16 september 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb niks over iets in mijn reet gezegd
Vroeg ik me af, aan de hand van je opmerkingen af en toe in het topic. Slechts interesse.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jij bepaalt voor hem dat ie dat lekker vind?quote:Op zondag 16 september 2012 19:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vinnie wel![]()
mij niet gezien![]()
geen lol in mijn hol
Of dit.quote:Op zondag 16 september 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I will
Eerst Sons of Anarchy kijken.
Ah, vraag raak zou ik zeggenquote:Op zondag 16 september 2012 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vroeg ik me af, aan de hand van je opmerkingen af en toe in het topic. Slechts interesse.![]()
![]()
I knew what you ment. Ik hou daar ook wel van, berijdenquote:
Lekker fout ookquote:Thank Godquote:Op zondag 16 september 2012 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I knew what you ment. Ik hou daar ook wel van, berijdenIk ook wel
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker fout ook
[..]
Thank GodIk ook wel
Ik houd van borsten.quote:Op zondag 16 september 2012 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I knew what you ment. Ik hou daar ook wel van, berijden[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja, het is eigenlijk een beetje een paradie op glamrock en heavy metalquote:JIj zit graag bovenop?quote:[..]
Thank GodIk ook wel
Bwehehe, straks ff meer zoekenquote:Op zondag 16 september 2012 19:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, het is eigenlijk een beetje een paradie op glamrock en heavy metalI like youquote:![]()
![]()
Die ook. Ik heb liever een vrouw zonder borsten dan een vrouw zonder heupen en kont.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zondag 16 september 2012 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bwehehe, straks ff meer zoeken
[..]
I like you
Eensquote:Op zondag 16 september 2012 19:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die ook. Ik heb liever een vrouw zonder borsten dan een vrouw zonder heupen en kont.
Maar borsten mogen er ook zeker zijn![]()
![]()
dat staat er nietquote:![]()
quote:BAMquote:Op zondag 16 september 2012 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee heul niet. Ze kan toch bovenop jonge!![]()
waar staat er dat jij op je rug ligtquote:Op zondag 16 september 2012 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil best bereden worden als ik getapet ben hoor![]()
KABOOM
Hoe zijn jouw billen eigenlijk?quote:Op zondag 16 september 2012 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind billen niets bijzonders
Waar staat dat het niet zo isquote:Op zondag 16 september 2012 19:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar staat er dat jij op je rug ligt![]()
KABOOM![]()
![]()
Liever allebei jaquote:Op zondag 16 september 2012 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eens
Maar borsten mogen er ook zeker zijn
er staat ook niet dat wel zo isquote:
een mooie kontquote:Op zondag 16 september 2012 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind billen niets bijzonders
Uhuquote:Dat kloptquote:Op zondag 16 september 2012 20:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er staat ook niet dat wel zo is![]()
![]()
mee eensquote:
Ik wilde t subtiel aanpakkenquote:Op zondag 16 september 2012 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeg gewoon gelijk; Neuken?![]()
![]()
Mijn billen zijn wel oke.quote:Op zondag 16 september 2012 19:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe zijn jouw billen eigenlijk?
Is nog wel ergens een foto van te vinden
Hoeft niet, ik hou wel van direct.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Je liegtquote:Op zondag 16 september 2012 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn billen zijn wel oke.
Is nog wel ergens een foto van te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Als ik nu 'neuken?' zeg krijg ik vast een neequote:Op zondag 16 september 2012 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik hou wel van direct.![]()
![]()
Gast, man the fuck upquote:Op zondag 16 september 2012 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik nu 'neuken?' zeg krijg ik vast een nee
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Foto?quote:Op zondag 16 september 2012 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn billen zijn wel oke.
Is nog wel ergens een foto van te vinden
Als je zo onzeker gaat doen wel ja..quote:Op zondag 16 september 2012 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik nu 'neuken?' zeg krijg ik vast een neeWhat you forget, you are gonna repeat.
Neuken?quote:Op zondag 16 september 2012 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je zo onzeker gaat doen wel ja..
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ik ben heul niet onzekerquote:Op zondag 16 september 2012 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je zo onzeker gaat doen wel ja..
Neuken?![]()
![]()
Waar en wanneer?quote:Op zondag 16 september 2012 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben heul niet onzeker
Neuken?What you forget, you are gonna repeat.
Wil ik eerst even een indicatie van wie je bent..quote:What you forget, you are gonna repeat.
LULquote:Op zondag 16 september 2012 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dat is bij mij niet nodig. Zeg maar gewoon hoe laat.![]()
![]()
Zie mijn fobo en kpdquote:Op zondag 16 september 2012 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil ik eerst even een indicatie van wie je bent..![]()
![]()
Dat zeg ikquote:Op zondag 16 september 2012 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat? Kan er zo naar toe rijden/lopen/fietsen![]()
![]()
2 jaar jongerquote:Op zondag 16 september 2012 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie geen leeftijd staan..![]()
![]()
Lolaquote:Op zondag 16 september 2012 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady komt bezweet het topic binnen en ploft neer
* -_Guitarist_- geeft LoLa een flesje sportdrank.quote:Op zondag 16 september 2012 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady komt bezweet het topic binnen en ploft neerBrutal. Fucking. Metal.![]()
TGNquote:Mag het water zijnquote:Op zondag 16 september 2012 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- geeft LoLa een flesje sportdrank.Vinquote:
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2012 20:25:25 ]![]()
hardloopheldquote:Op zondag 16 september 2012 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady komt bezweet het topic binnen en ploft neer
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Zonder panties?quote:
Ho wacht wat, foto's van jou in KPD? Even zoeken.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Uiteraardquote:Op zondag 16 september 2012 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
TGN
[..]
Mag het water zijn
[..]
Vin![]()
* -_Guitarist_- haalt de sportdrank weer uit LoLa's handen en geeft haar een emmer water.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Volgens mij heb je er zelfs al eens op gereageerd. En volgens mij sta ik in de OPquote:Op zondag 16 september 2012 20:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ho wacht wat, foto's van jou in KPD? Even zoeken.![]()
![]()
ja 1 foto maar.quote:Op zondag 16 september 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er zelfs al eens op gereageerd. En volgens mij sta ik in de OP[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: