Hoiquote:Op zondag 16 september 2012 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kom hier ook maar eens even posten..
Gezelligquote:Op zondag 16 september 2012 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh haiquote:Op zondag 16 september 2012 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hardlopen! Ik wil ookquote:Op zondag 16 september 2012 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
Zo even licht dinerenen dan straks rondje hardlopen
Eetsmakelijk en succesquote:Op zondag 16 september 2012 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
Zo even licht dinerenen dan straks rondje hardlopen
quote:Op zondag 16 september 2012 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan ga je ook? Of heb je een rustdagje?quote:
Nouhja zo niet ben je zo weer weg tochquote:
Allemaal van die zwaar culinaire lui hierquote:Op zondag 16 september 2012 17:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hey LoLa
Oh heb net patat staan snijden! Verse patat
Heul niet, ik eet pizzaquote:Op zondag 16 september 2012 17:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Allemaal van die zwaar culinaire lui hier
Oeh lekkerquote:Op zondag 16 september 2012 17:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hey LoLa
Oh heb net patat staan snijden! Verse patat
Valt wel mee hoorquote:Op zondag 16 september 2012 17:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
heb gewoon een magnetronmaaltijd hoorquote:Op zondag 16 september 2012 17:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Haha, kloptquote:Op zondag 16 september 2012 17:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan ga je ook? Of heb je een rustdagje?
[..]
Nouhja zo niet ben je zo weer weg tochniemand verplicht je om te blijven
Salamiquote:Op zondag 16 september 2012 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Salami. Maar hij komt van de Deka, die is niet zo lekker van Aldi of Appie
quote:
Welke smaakquote:Op zondag 16 september 2012 17:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik had net ook pizza, van de Domino's
Wuuuut nee. Ik ga geen 15 uur werken. Dan heb ik maar 5 uur om lol te maken en 4 uur om te slapen.quote:Op zondag 16 september 2012 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, dacht dat je al 13 uur gewerkt had
Lol eigenlijk waren we gewoon te lui om naar de ah te gaan en ik had nog aardappelsquote:Op zondag 16 september 2012 17:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe lig jijquote:Op zondag 16 september 2012 17:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pfffff, de kat landt net met een harde klap op m'n borst
Ja weet ik veelquote:Op zondag 16 september 2012 17:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wuuuut nee. Ik ga geen 15 uur werken. Dan heb ik maar 5 uur om lol te maken en 4 uur om te slapen.
Klinkt lekkerquote:
Verneukeratief voor je nek.quote:Op zondag 16 september 2012 17:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Languit op de bank met de laptop op m'n middel![]()
Nu heb ik 7 uur om lol te maken en 4 uur om te slapen.quote:Op zondag 16 september 2012 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lig jijWat voor n kat?
[..]
Ja weet ik veelWhehe ja dat moet ook gebeuren
[..]
Klinkt lekker
I will tryquote:
Eetsmakelijkquote:Op zondag 16 september 2012 17:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
zeauxxxxxbordje op schoot omnomnom
partyhardyquote:Op zondag 16 september 2012 17:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nu heb ik 7 uur om lol te maken en 4 uur om te slapen.
graciasquote:
Oh, dat kan ook jaquote:Op zondag 16 september 2012 17:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ligt gewoon een kussen onder hoor
Heb een lange bank
Fixedquote:Op zondag 16 september 2012 17:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nu heb ik 7 uur om lol te maken seks te hebben en 4 uur om te slapen.
Hmm ja zit ook wel wat in jaquote:Op zondag 16 september 2012 17:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon hetzelfde?
BAM!quote:Op zondag 16 september 2012 17:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2012 17:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mneh. Niet in de week en ook niet nu.quote:
Niet in de week? I don't get it.quote:Op zondag 16 september 2012 17:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mneh. Niet in de week en ook niet nu.
DE week. Gast.quote:Op zondag 16 september 2012 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet in de week? I don't get it.
Naja, Tamashii die zegt geen seks te hebben, dan weet je al dat er iets niet kloptquote:Op zondag 16 september 2012 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nadruk op een bepaald woord kun je zo moeilijk lezen hé
quote:Op zondag 16 september 2012 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nadruk op een bepaald woord kun je zo moeilijk lezen hé
Ja oke, daar heb je een puntquote:Op zondag 16 september 2012 17:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, Tamashii die zegt geen seks te hebben, dan weet je al dat er iets niet klopt
Dat doet die van mij nietquote:Op zondag 16 september 2012 18:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
katten die je voedsel stelen.. ffffuuuuuuuuu
die van mij evenmin.. tenzij je zo dom bent om ff snel naar beneden te rennen.. eigen schuld dusquote:
Oh, daar heeft mijn hond ook wel een handje van ja..quote:Op zondag 16 september 2012 18:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die van mij evenmin.. tenzij je zo dom bent om ff snel naar beneden te rennen.. eigen schuld dus
ergens geef ik ze ook geen ongelijk.. zo'n bordje met eten er op, zielsalleen op het kastje, baasje uit de buurt.. ik had het ook gedaanquote:Op zondag 16 september 2012 18:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, daar heeft mijn hond ook wel een handje van ja..
True!quote:Op zondag 16 september 2012 18:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ergens geef ik ze ook geen ongelijk.. zo'n bordje met eten er op, zielsalleen op het kastje, baasje uit de buurt.. ik had het ook gedaan
so true.. manipulatieve mormelsquote:Op zondag 16 september 2012 18:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
True!
En die zielige blik zorgt er toch altijd voor dat het je toch weer vergeven wordt
quote:Op zondag 16 september 2012 18:07 schreef Tamashii het volgende:
Damn. Er werkt hier echt zo'n lekker ding. Echter, leuk om naar te kijken en verder niks.
Ben gewoon thuis hoorquote:Op zondag 16 september 2012 18:07 schreef Tamashii het volgende:
Damn. Er werkt hier echt zo'n lekker ding. Echter, leuk om naar te kijken en verder niks.
Hahaquote:Op zondag 16 september 2012 18:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
so true.. manipulatieve mormels
Die gozer heeft DE blik en is ook nog eens adremnzoenzo.quote:Op zondag 16 september 2012 18:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
so true.. manipulatieve mormels
[..]
touchéquote:Op zondag 16 september 2012 18:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alsof er ook maar één vent is die kans maakt bij jou_!
quote:Op zondag 16 september 2012 18:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die gozer heeft DE blik en is ook nog eens adremnzoenzo.
quote:Op zondag 16 september 2012 18:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alsof er ook maar één vent is die kans maakt bij jou_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb wel een blikGoeden edit mang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Iemand die met zijn ogen alles gedaan krijgt van een vrouw zoals ik.quote:
Oh, dan wel.quote:Op zondag 16 september 2012 18:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Iemand die met zijn ogen alles gedaan krijgt van een vrouw zoals ik.
Je bent nu aan het strippenquote:Op zondag 16 september 2012 18:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
kutquote:Op zondag 16 september 2012 18:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 16 september 2012 18:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik heb geen blik.. nu maak ik geen kans
+1quote:
Ah, zulke mannen heb ik nog niet gezien.quote:Op zondag 16 september 2012 18:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |