Ik zat op de 2e ring en ik kon eigenlijk weinig van de tekst verstaan...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:54 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Niemand die zich gestoord heeft aan het gekanker van Pete?
Ja, het was wel behoorlijk over de top. Wat 9/11 of de dood van Princess Diana nou te maken heeft met het "verhaal" van Quadrophenia is mij ook niet helemaal duidelijk. Maar het was nog altijd beter dan wat willekeurige slow-motion beelden van een oude show uit 1966 ofzoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef Hankster het volgende:
En ik vond juist de beelden bij the rock een beetje overdreven. Zeker de nadruk op de beelden van 9/11 vond ik te.
Inderdaadquote:Echte minpunt vond ik simon tijdens the dirty jobs. Flikker toch op kerel.. Je bent enkel de broer van
Dat het een teaparty was. Dat die fucking mensen fucking moesten gaan staan; Daarnaast nog gedesinteresseerd verkeerde lyrics zingen. Ik vond het maar raar. Was denk ik op 1/3e van de show.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik zat op de 2e ring en ik kon eigenlijk weinig van de tekst verstaan...![]()
Wat zei ie dan en wanneer ongeveer?
Ja oke... dat van die teaparty heb ik wel zoiets gehoord... en aan het einde geloof ik ook van dat soort opmerkingen dat mensen uit hun stoel moesten of zoiets..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:02 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Dat het een teaparty was. Dat die fucking mensen fucking moesten gaan staan; Daarnaast nog gedesinteresseerd verkeerde lyrics zingen. Ik vond het maar raar. Was denk ik op 1/3e van de show.
Vond ik toch wel goed hoor! Ok dat amen enzo, maar er zat wel power in en die gast ging de zaal in enzo..... vond het niet slechtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:01 schreef PimD het volgende:
Voorprogramma was ook tamelijk bizar trouwens, het leek wel een kerkbijeenkomst zowat met al die AAAMEN!'s
nou ken ik quadrophenia niet heel goed maar volgens mij hoort dat zelfs in de opera zelf maar past hij het aan de zaal aan. zou alleen nog een keer de hele cd moeten luisteren om het te achterhalen maar misschien dat een van de kennis dat zo weet?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:02 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Dat het een teaparty was. Dat die fucking mensen fucking moesten gaan staan; Daarnaast nog gedesinteresseerd verkeerde lyrics zingen. Ik vond het maar raar. Was denk ik op 1/3e van de show.
maar volgens mij wel het 'bashen' dat je een ticket koopt voor een plek en dat dat toch echt not done is (of zoiets), het is laat etc etc etc.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:09 schreef PimD het volgende:
Nee, dat teaparty gedoe zit echt niet in Quadrophenia hoor
Moeten ze geen stoelen neerzettenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:11 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
maar volgens mij wel het 'bashen' dat je een ticket koopt voor een plek en dat dat toch echt not done is (of zoiets), het is laat etc etc etc.
zo die gast in dat blauwe shirt in de hoek van vak A die ging het halve concert uit zn dak (hadden mooi uitzicht vanaf vak 103quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Moeten ze geen stoelen neerzetten
Mensen waren echt wel enthousiast voorin!
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:14 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
zo die gast in dat blauwe shirt in de hoek van vak A die ging het halve concert uit zn dak (hadden mooi uitzicht vanaf vak 103(sorry als ik nu iemand beledig
)
dat zeker, jammer dat alleen de beveiliging ook om de zoveel tijd langs kwam (waarom begreep ik dan weer niet maar je zag ze om de zoveel tijd iemand wegsturen)quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]![]()
Is leuk toch?! Ik zat dus op de 2e ring wat verder naar achteren dus ik kon niet echt mensen onderscheiden, maar ik zat echt te genieten van hoe de mensen in het 1e vak voor het podium een feestje bouwden!
Zat ook in 103quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:14 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
zo die gast in dat blauwe shirt in de hoek van vak A die ging het halve concert uit zn dak (hadden mooi uitzicht vanaf vak 103(sorry als ik nu iemand beledig
)
hier rij 12 stoel ehhh 87 uit mijn hoofd)quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:19 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Zat ook in 103
Wel heel vet vind ik die bassolo van Entwistle die er in zat.
Aardig eind de andere kant op. Rij 4 stoel 60 ofzo.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:20 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hier rij 12 stoel ehhh 87 uit mijn hoofd)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |