abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132793587
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 14:29 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Die platen van the pretty things, Q65, toffe nederbeat en the electric prunes.. zeg maar de oude jaren 60 psych O+
Sorry, die zitten er niet tussen. Wel nog wat Black Foss singles, maar dat is niet in dit genre.
En nog wel wat moderner spul (80's).
GRAAG VERWIJDEREN
  Moderator vrijdag 1 november 2013 @ 14:35:07 #227
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_132793665
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 14:32 schreef div-er het volgende:

[..]

Sorry, die zitten er niet tussen. Wel nog wat Black Foss singles, maar dat is niet in dit genre.
En nog wel wat moderner spul (80's).
Hmm helaas... was het trouwens een bekende van je lijkt me wel vervelend om zo iemand collectie te moeten verkopen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 1 november 2013 @ 22:46:34 #228
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_132809528
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:33 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Zijn alle oorspronkelijke nummers van lifehouse eigenlijk in de loop der jaren alsnog gereleased?
Vrijwel alles. Twee nummers echter niet. Er was een bandopname van "Mary", maar toen de mastertapes werden gebakken in 1995 vielen die uit elkaar. "Greyhound Girl" was ook een opname voor "Lifehouse", maar daar is geen bandopname van bekend.

Pete speelde "Mary" en "Greyhound Girl" tijdens het Lifehouse-concert in 2000. Dit concert is ook op DVD verschenen. Daarnaast speelde hij "Greyhound Girl" ook een keer tijdens een Who-concert in 2006.

.

.
pi_132811208
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:46 schreef Baba-O-Riley het volgende:

[..]

Vrijwel alles. Twee nummers echter niet. Er was een bandopname van "Mary", maar toen de mastertapes werden gebakken in 1995 vielen die uit elkaar. "Greyhound Girl" was ook een opname voor "Lifehouse", maar daar is geen bandopname van bekend.

Pete speelde "Mary" en "Greyhound Girl" tijdens het Lifehouse-concert in 2000. Dit concert is ook op DVD verschenen. Daarnaast speelde hij "Greyhound Girl" ook een keer tijdens een Who-concert in 2006.

.

^O^ Vet. Ik ga er naar op zoek.
pi_132867028
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 14:35 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Hmm helaas... was het trouwens een bekende van je lijkt me wel vervelend om zo iemand collectie te moeten verkopen.
Het was de vader van een goede collega van me, ik heb de man zelf niet gekend.
Maar op zich wel een leuk verhaal erbij: zij (mijn collega en haar moeder) wilde van de collectie af: op een moment moet je toch afscheid nemen en opruimen. We kwamen daarover aan de praat, en ik vind het leuk om te doen en had de eerste keus. Maar er zat ook een enorm deel bij van de Black Foss. Een Duitse band uit de buurt van Keulen. Had er nog nooit van gehoord, en is ook absoluut niet mijn muziek. Alleen had hij daar alles van, echt alles. Dus alle singles, cd's, LP's et cetera.
We hebben de fanclub benaderd en die op hun beurt weer een bandlid. Die was heel enthousiast en ze waren bezig met een museum. Bovendien kende ze haar vader. Dus zij hebben die collectie gekregen, en mijn collega en haar moeder zijn eregasten geweest op een optreden en zijn aanwezig bij de opening. Leuk he!

Wat de moderne muziek betreft zit er ook van alles tussen van mijn zus die is verkast naar het buitenland, van mezelf en van mijn vader (die er helaas niet meer van kan genieten).

Ergo: muziek zit er goed in! En het is leuk om te doen.
GRAAG VERWIJDEREN
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 23:47:01 #231
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_132877394
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:55 schreef div-er het volgende:

[..]

Het was de vader van een goede collega van me, ik heb de man zelf niet gekend.
Maar op zich wel een leuk verhaal erbij: zij (mijn collega en haar moeder) wilde van de collectie af: op een moment moet je toch afscheid nemen en opruimen. We kwamen daarover aan de praat, en ik vind het leuk om te doen en had de eerste keus. Maar er zat ook een enorm deel bij van de Black Foss. Een Duitse band uit de buurt van Keulen. Had er nog nooit van gehoord, en is ook absoluut niet mijn muziek. Alleen had hij daar alles van, echt alles. Dus alle singles, cd's, LP's et cetera.
We hebben de fanclub benaderd en die op hun beurt weer een bandlid. Die was heel enthousiast en ze waren bezig met een museum. Bovendien kende ze haar vader. Dus zij hebben die collectie gekregen, en mijn collega en haar moeder zijn eregasten geweest op een optreden en zijn aanwezig bij de opening. Leuk he!

Wat de moderne muziek betreft zit er ook van alles tussen van mijn zus die is verkast naar het buitenland, van mezelf en van mijn vader (die er helaas niet meer van kan genieten).

Ergo: muziek zit er goed in! En het is leuk om te doen.
Tof verhaal _O_
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:50:53 #232
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_136175257
Iedereen heeft het vast al wel voorbij zien komen, maar Roger heeft aangegeven dat er een redelijke kans bestaat dat er dit jaar dan toch eindelijk wat schot komt in het nieuwe album. Ben benieuwd :9 Het heeft even geduurd, maar onderhand vind ik Endless Wire toch best aardig. Ben benieuwd waar ze anno 2014 mee aan zullen komen
  vrijdag 31 januari 2014 @ 18:56:52 #233
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_136178915
Roger kletst wel vaker. Het zou me niks verbazen als Pete nog van niks weet. Ik hoop dan wel dat het album met de tourband wordt opgenomen, en niet dat Pete (of Peter Huntington) drums gaat spelen, net zoals op "Endless Wire". Dat album vind ik nog steeds erg prettig, behalve "In The Ether", "Trilby's Piano" en "You Stand By Me".

10 maart komt overigens "Going Back Home" uit - het album dat Roger en Wilko Johnson (gitarist van Dr Feelgood) hebben opgenomen. Johnson heeft kanker en dit is zijn laatste album. Check ook hier.
.
  vrijdag 18 april 2014 @ 13:45:07 #234
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_139010274
Op 10 juni komt de registratie van het Quadrophenia concert in Wembley Arena uit, Pete geeft aan dat hij bezig is met het selecteren van nummers/demo's/ideeën voor een eventueel nieuw album en rond kerst start wellicht de afscheidstournee in Engeland die volgend jaar in de VS zal eindigen. Het belooft een mooi Who jaar te worden _O_
  maandag 21 april 2014 @ 23:29:26 #235
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_139132846
Zitten ook opnames uit Amsterdam in die DVD verwerkt. Ben zeer benieuwd naar de DVD! De trailer belooft al veel goeds.

.
pi_139141509
Wie kan ik een plezier doen met een X-aantal (lijstje volgt indien interesse) videobanden (ja ja, VHS) van The Who? Ik hoef alleen de verzendkosten terug. DM maar indien interesse.
GRAAG VERWIJDEREN
pi_144919158
The Who neemt voor het eerst in acht jaar een nieuw nummer op

De Britse rockgroep The Who brengt voor het eerst in acht jaar een nieuw nummer uit. Dat gebeurt ter ere van hun vijftigste verjaardag. Om een halve eeuw The Who te vieren, brengt de Britse band een greatest hits-collectie uit, 'The Who Hits 50!'. Op dat dubbelalbum zal ook een nieuw nummer staan.

'Be Lucky' wordt omschreven als 'een klassieke Who rocker' en is het eerste nieuwe nummer dat wordt uitgebracht sinds hun comebackalbum 'Endless Wire' uit 2006.

Op het nieuwe nummer zijn zanger Roger Daltrey en gitarist Pete Townshend te horen, samen met drummer Zak Starkey, bassist Pino Pallodino en keyboardspeler Mick Talbot, meldt Rolling Stone.

De royalties van 'Be Lucky' zullen worden geschonken aan het goede doel dat Daltrey en Townshend steunen. Het Teen Cancer Amerika-fonds zet zich in voor tieners met kanker.

'The Who Hits 50!' ligt vanaf 27 oktober in de rekken, net op tijd voor de start van hun verjaardagstournee in Groot-Brittannië. Op het dubbele greatest hits-album zullen 42 van hun beste nummers staan, in chronologische volgorde.
Nothing has changed. Everything has changed.
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:04:56 #238
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_144922150
Ja, ik hoorde hem gister voorbij komen bij Chris Evans. Best een leuk no-nonsense nummer. Iets wat Endless Wire sowieso miste.

Verder erg fijn dan Zak en Pino meespelen. Ook dat was op sommige momenten een behoorlijk gemis op EW.
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:46:32 #239
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_144923219
Ik vind het een erg prettig in het gehoor liggend nummer!
.
pi_147211466
mojoconcerts twitterde op dinsdag 02-12-2014 om 10:02:23 De legendarische Britse band The Who komt op 1 juli naar @ZiggoDome met ‘The Who Hits Fifty’: http://t.co/TTrjWs84qJ. http://t.co/YgozistRqQ reageer retweet
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_147211950
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:08 schreef Felixa het volgende:
mojoconcerts twitterde op dinsdag 02-12-2014 om 10:02:23 De legendarische Britse band The Who komt op 1 juli naar @ZiggoDome met ‘The Who Hits Fifty’: http://t.co/TTrjWs84qJ. http://t.co/YgozistRqQ reageer retweet
Ik ga wel weer, even kijken of er dit keer wel iemand mee wil *O*
pi_147212353
Vrees dat ik ook wel weer ga ja :( :D
Nee.
pi_147214216
Ook ik ga weer, laatste keer en zo. Weer samen met mijn vader :-)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_147218507
Dit keer zijn er wel staanplaatsen volgens ticketmaster (vorige keer waren er alleen zitplaatsen), neem aan dat de staanplaatsen gewoon vooraan zijn?

http://www.ticketmaster.n(...)t-act-tickets/140267
  dinsdag 2 december 2014 @ 14:57:50 #245
418100 katja123
dice swallowing
pi_147218620
De Wie??

Haha ik ben er ook bij, want moeders.
You’re not really an adult at all. You’re just a tall child holding a beer, having a conversation you don’t understand.
pi_147218689
Iemand al gehoord of ze ook naar Duitsland/België komen? Woon namelijk in het zuiden van het land.
pi_147218725
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 14:52 schreef MrBadGuy het volgende:
Dit keer zijn er wel staanplaatsen volgens ticketmaster (vorige keer waren er alleen zitplaatsen), neem aan dat de staanplaatsen gewoon vooraan zijn?

http://www.ticketmaster.n(...)t-act-tickets/140267
Als je vooraan gaat staan wel. ;)

In het hele middengebied kun je staan:

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 2 december 2014 @ 16:18:03 #248
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_147220876
Dan maar geen Hyde Park :D Dat wordt weer stressen a.s. Vrijdag :')
pi_147221787
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 16:18 schreef Hankster het volgende:
Dan maar geen Hyde Park :D Dat wordt weer stressen a.s. Vrijdag :')
Vorige keer ging het vrij soepel, goede (destijds) zitplaatsen vrijwel vooraan :)
  dinsdag 2 december 2014 @ 19:58:47 #250
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_147227567
Mwa, het viel mee ja. Maar toch blijf ik het maar waardeloos vinden. De keren dat het echt soepel ging is op 1 hand te tellen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')