SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker als Janssen zo doorgaat... Maar goed, dat zei ik ook van PSVquote:Op zondag 16 september 2012 17:08 schreef detulp050 het volgende:
Die 2e rood komt nog wel voor Vitesse.![]()
![]()
Gewoon terecht en zulks tot nu toe... Janssen kwam zelf goed weg.quote:Op zondag 16 september 2012 17:09 schreef Slobeend het volgende:
Bij Nijhuis vallen er ALTIJD rode kaarten. Je kan er je klok op gelijk zetten.![]()
Gewoon eindelijk eens zuivere speeltijd invoeren.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nee man, word je dik moe vanquote:Op zondag 16 september 2012 17:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon eindelijk eens zuivere speeltijd invoeren.![]()
Ik zie liever 35 minuten zuivere speeltijd dan 45 minuten zoals het nu is.[b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.![]()
Dat ligt er maar net aan hoeveel minuten je de wedstrijd dan laat duren.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als ze vet grappig zijn, dan welquote:Op zondag 16 september 2012 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mogen er nog dik geweldige grapjes gemaakt worden?![]()
Zolang ze niet te licht bevonden worden, vind ik alles bestquote:Op zondag 16 september 2012 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik leg de grapjes wel op de weegschaal![]()
Die rechtsachter wiens naam ik niet kan spellen kan er ook geen zak van.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
mangjasko?quote:Op zondag 16 september 2012 17:16 schreef Monolith het volgende:
Die rechtsachter wiens naam ik niet kan spellen kan er ook geen zak van.![]()
Ach Dickie, maak je niet zo druk. Je bent allang binnen ouwe krent.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 17:21 schreef RvLaak het volgende:
Als PSV al niet tegen Utrecht kan winnen, hoe moet dat dan in Europa vraag ik me af....Volgende week Feyenoord - PSV 1-1
![]()
Wow... Feyenoord die scoortquote:Op zondag 16 september 2012 17:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Volgende week Feyenoord - PSV 1-1
Maar goed, een gelijk spel van dit Feyenoord tegen PSV... Ik zou er niet eens zo ontevreden over zijn, op papier dan.![]()
Ik kan er ook wel mee leven.quote:Op zondag 16 september 2012 17:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wow... Feyenoord die scoort
Maar goed, een gelijk spel van dit Feyenoord tegen PSV... Ik zou er niet eens zo ontevreden over zijn, op papier dan.![]()
Ik denk Feyenoord, die spelen wel goed tegen toppers, zeker in de kuip.quote:Op zondag 16 september 2012 17:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Volgende week Feyenoord - PSV 1-1
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
alles gaat fout manquote:Op zondag 16 september 2012 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Log je wel in met je klantcode + wachtwoord?![]()
Ik heb bij sibon altijd het idee dat hij voor de uitzending gezopen heeft.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heeft hij ookquote:Op zondag 16 september 2012 17:28 schreef Monolith het volgende:
Ik heb bij sibon altijd het idee dat hij voor de uitzending gezopen heeft.
![]()
Toch nog leuke wedstrijden, jammer dat ik vanmiddag alles gemist heb.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
AZ ALKMAAR OLÉEEEEE!!!
JALALALALALAAAA JALALALALALAAAA, AZ ALKMAAR (klap-klap) AZ ALKMAAR!"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Is in Eindhoven.quote:Op zondag 16 september 2012 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk Feyenoord, die spelen wel goed tegen toppers, zeker in de kuip.Aangepast.quote:Op zondag 16 september 2012 17:28 schreef TBakkert het volgende:
AZ ALKMAAR OLÉEEEEE!!!
JALALALALALAAAA JALALALALALAAAA, AZ ALKMAAR (klapperklapper) AZ ALKMAAR!VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Genee krijgt nog best vaak gelijk. :-Pquote:Op zondag 16 september 2012 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Derksen heeft gefaald.
http://www.dailymotion.co(...)imitief-elftal_sportVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
1. je UI is voor altijd van onsquote:
2. niks mis met het idee van de klappers, de club laat wel merken dat het zich WIL inzetten voor een betere sfeer
3. Ik gebruik die dingen niet
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:Op zondag 16 september 2012 17:28 schreef TBakkert het volgende:
AZ ALKMAAR OLÉEEEEE!!!
JALALALALALAAAA JALALALALALAAAA, AZ ALKMAAR (klap-klap) AZ ALKMAAR!
Ik hoop dat dat morgen nog even langskomt, Genee kennende welquote:Op zondag 16 september 2012 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Derksen heeft gefaald.
http://www.dailymotion.co(...)imitief-elftal_sport
Gaat hij gewoon zelf voor zorgen. Volgens mij pakt hij elke kans aan om Derksen te dissenquote:Op zondag 16 september 2012 17:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat morgen nog even langskomt, Genee kennende wel![]()
![]()
de klappers zorgen ook niet voor een betere sfeerquote:(nou staat het in 1 zin en klopt het ook nog
)
Maar AZ laat wel initiatief zien, iets waar zeker 020 nog wat van kan leren
maar jij bent Feyenoorder, ben 1 keer in de kuip geweest, mooiste van Nederland
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op zondag 16 september 2012 17:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
de klappers zorgen ook niet voor een betere sfeer(nou staat het in 1 zin en klopt het ook nog
)
Maar AZ laat wel initiatief zien, iets waar zeker 020 nog wat van kan leren
maar jij bent Feyenoorder, ben 1 keer in de kuip geweest, mooiste van Nederland![]()
![]()
Domboquote:Op zondag 16 september 2012 17:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord gaat gewoon winnen daar in Eindhoven, met Pelle als MOTM!![]()
0-5, 2 keer Immers, 3 keer Pelle... Dat zou meesterlijk zijn.quote:Op zondag 16 september 2012 17:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord gaat gewoon winnen daar in Eindhoven, met Pelle als MOTM!
Maar goed, dromen zijn bedrog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |