Middenmoter? Ik tip ze altijd voor outsider van degradatiequote:Op zondag 16 september 2012 16:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord niet. Heeft tenminste een prachtige uitstraling, geweldig stadion, fans etc.
PSV is een zielige koopclub met kutsupporters die met 2 rode kaarten mee niet eens van een middenmoter kunnen winnen
Jaquote:Op zondag 16 september 2012 16:31 schreef Pedroso het volgende:
Heb het verder amper gezien maar was Strootman weer bij ieder fluitsignaal als een gek tegen de scheids bezig ?
quote:Op zondag 16 september 2012 16:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTF
5 Arnhemmers op de tribune bedoel je?quote:Op zondag 16 september 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht, Vitesse is tenminste een echte familieclub met 5 Arnhemmers in de basis.
quote:Op zondag 16 september 2012 16:32 schreef Krunsj het volgende:
Dries Mertens:
Dit PSV heeft eigenlijk voor helemaal niemand angst
Vitesse. Maar mocht PSV winnen volgende week dan is dat de kampioenswedstrijd.quote:
Velthuizen, Hofs, Van Ginkel, Janssen, Properquote:Op zondag 16 september 2012 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
5 Arnhemmers op de tribune bedoel je?
Oké, ik vierde het samen met hem. Ik betaalde de ranja en muffinsquote:Op zondag 16 september 2012 16:32 schreef RvLaak het volgende:
[..], was hij niet dezelfde lul die vorig seizoen de kampioenswedstrijd al vierde?
Hm, dat valt me wel mee.quote:Op zondag 16 september 2012 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Velthuizen, Hofs, Van Ginkel, Janssen, Proper.
Velthuizen is een Nijmegenaar.quote:Op zondag 16 september 2012 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Velthuizen, Hofs, Van Ginkel, Janssen, Proper, zonde dat Buttner nu de beste man bij Man United is.
Met dat zooitje wordt je echter geen kampioen. Janssen misschien uitgeslotenquote:Op zondag 16 september 2012 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Velthuizen, Hofs, Van Ginkel, Janssen, Proper
Komt wel uit de vitesse jeugd gewoonquote:
Oh... hij noemde zichzelf een Arnhemmer in de VI + die andere namen maar blijkbaar noemt hij iedereen uit de jeugdopleiding Arnhems.quote:
Pietje is dan ook een nsb'ert.quote:Op zondag 16 september 2012 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... hij noemde zichzelf een Arnhemmer in de VI + die andere namen maar blijkbaar noemt hij iedereen uit de jeugdopleiding Arnhems.
Van ginkel is wel een leuke speler.quote:Op zondag 16 september 2012 16:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met dat zooitje wordt je echter geen kampioen. Janssen misschien uitgesloten
Feyenoord - Heerenveen 2-2 gemist?quote:Op zondag 16 september 2012 16:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord niet. Heeft tenminste een prachtige uitstraling, geweldig stadion, fans etc.
PSV is een zielige koopclub met kutsupporters die met 2 rode kaarten mee niet eens van een middenmoter kunnen winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |