Utrecht uit, altijd lastig.quote:Op zondag 16 september 2012 16:26 schreef Pedroso het volgende:
Ik lach niet te hard aangezien Ajax ook nog wel de nodige uitwedstrijden gaat verliezen.
Mietje, je moet dit vieren. PSV dat niet tegen 9 man kan winnenquote:Op zondag 16 september 2012 16:26 schreef Pedroso het volgende:
Ik lach niet te hard aangezien Ajax ook nog wel de nodige uitwedstrijden gaat verliezen.
quote:Op zondag 16 september 2012 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Utrecht uit, altijd lastig.
Ligt niet aan Dickie.quote:Op zondag 16 september 2012 16:27 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand het hoofd van Dickie er op shoppen?
als jullie ook van ajax en twente winnen is het jullie vergeven.quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 16:28 schreef PizzaGeit het volgende:
PSV is toch wel een ongelofelijke kutclub
De rest van de Nederlandse clubs ook, dus dat treft.quote:Op zondag 16 september 2012 16:28 schreef PizzaGeit het volgende:
PSV is toch wel een ongelofelijke kutclub
Dat dan weer wel natuurlijk.quote:Op zondag 16 september 2012 16:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet want Ajax is de beste.
Bommeltje is gewoon een ongelofelijke kneusquote:Op zondag 16 september 2012 16:30 schreef PizzaGeit het volgende:
Wel jammer dat van Bommel geschorst is
Nu kan ie niet spelen tegen Feyenoord, staat er automatisch een betere speler aangezien van Bommel gewoon compleetis
Vind ik ook. Middenveld Bommel - Aidshoofd is te voorspelbaar.quote:Op zondag 16 september 2012 16:30 schreef PizzaGeit het volgende:
Wel jammer dat van Bommel geschorst is
Nu kan ie niet spelen tegen Feyenoord, staat er automatisch een betere speler aangezien van Bommel gewoon compleetis
En Engeland, Duitsland, Spanje? Eigenlijk vind je voetbal gewoon kut?quote:Op zondag 16 september 2012 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De rest van de Nederlandse clubs ook, dus dat treft.
quote:Op zondag 16 september 2012 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind ik ook. Middenveld Bommel - Aidshoofd is te voorspelbaar.
Feyenoord niet. Heeft tenminste een prachtige uitstraling, geweldig stadion, fans etc.quote:Op zondag 16 september 2012 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De rest van de Nederlandse clubs ook, dus dat treft.
Van Ajax wel ja sowiesoquote:Op zondag 16 september 2012 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als jullie ook van ajax en twente winnen is het jullie vergeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |