snel ga overal anti psv topics makenquote:Op zondag 16 september 2012 16:24 schreef Paul het volgende:
IK ZEI TOCH 1-0 EINDSTAND!!!!!!!!!!!!!!
Goed gedaan, nu mag je gaan.quote:Op zondag 16 september 2012 16:24 schreef Paul het volgende:
IK ZEI TOCH 1-0 EINDSTAND!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 16 september 2012 14:38 schreef Paul het volgende:
Ik denk serieus dat Utrecht met 1-0 wint van PSV. Ik weet het zeker eigenlijk. Ik zie dat gewoon voor mij in de toekomst in mijn visioen.
WIJF VERLOREN, 3000 EURO SCHULD GODVERDOMME!!!11!!1quote:Op zondag 16 september 2012 16:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Tja, zo zijn wij heh. Calimero's uit Eindhovenquote:
Straks hebben ze weer bijna pauper inkomsten en dan is het gg. Geen CL voor PSV is gewoonquote:Op zondag 16 september 2012 16:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo binnenkort? Hebben ze nu al niet meer schulden dan bezittingen?
Als Utrecht wint zou ik dat niet te hard roepen. Het voetbal kon deze wedstrijd niet zegevierenquote:Op zondag 16 september 2012 16:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Jaaaa!
Het voetbal heeft gezegevierd
maar niet tegen 9 man.quote:Op zondag 16 september 2012 16:26 schreef Pedroso het volgende:
Ik lach niet te hard aangezien Ajax ook nog wel de nodige uitwedstrijden gaat verliezen.
utreg heeft nu iig alle energy verspilt voor de rest van het seizoenquote:Op zondag 16 september 2012 16:26 schreef Pedroso het volgende:
Ik lach niet te hard aangezien Ajax ook nog wel de nodige uitwedstrijden gaat verliezen.
Dat kan helemaal niet want Ajax is de beste.quote:Op zondag 16 september 2012 16:26 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt me sterk dat Ajax tegen 9 man gaat verliezen, hoe graag ik dat ook zou zien.quote:Op zondag 16 september 2012 16:26 schreef Pedroso het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |