goede argumenten man.quote:Op zondag 16 september 2012 16:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ouwe koeien uit de sloot halen
Dat is meer dan 40 wedstrijden geleden, wtf
Het mooie stadion willen ze nog mooier en groter maken omdat ze de potentie hebben om op lange termijn bij de subtop van Europa te gaan behoren. PSV daarentegen speelt nog in een hol van 30000 man
Ah.quote:Op zondag 16 september 2012 16:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, zat tussen jouw normale dosis
Actie-reactiequote:Op zondag 16 september 2012 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En waardoor zouden die reacties hier zijnHet getroll/gehaat is 10x meer dan die huil reacties.
Daarom snap ik die ouwe koei nietquote:Op zondag 16 september 2012 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En toen was Feijenoord nog zonder jan en alleman. 10x minder dan PSV toen
HEB JE ZUURKOOL OP?quote:Op zondag 16 september 2012 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En waardoor zouden die reacties hier zijnHet getroll/gehaat is 10x meer dan die huil reacties.
Ik kan me juist zeer ergeren aan alle bashreacties van vooral Feyenoorders hier.quote:Op zondag 16 september 2012 16:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen haat extra vanwege de vele huilreacties van psv users hier
Valt wel mee. Als jij mensen die hopen dat PSV verliest al als getroll/gehaat ziet dan gaat het snel ja.quote:Op zondag 16 september 2012 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uhm, was het niet jouw taak om er voor te zorgen dat er niet te veel off-topic gelul komt hier?quote:
Kloptquote:
Ach, het zijn PSV'ers. Die weten niet beter.quote:Op zondag 16 september 2012 16:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Daarom snap ik die ouwe koei niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSV - Twente?quote:
Net zoals altijdquote:Op zondag 16 september 2012 16:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oke we zullen zien hoe er gemod wordt
Ajax gaat winnen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vooral doen. Is goed voor je postrechten.quote:Op zondag 16 september 2012 16:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ookquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 16:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net zoals altijd
Of wil je zeggen omdat GGMM en ik voor Ajax zijn er altijd pro-Ajax gemod wordt ja
Beter stop je gewoon echt met die manager, alle spelers die ik weg heb gedaan scoren punten... Achter jou eindigen zou ik niet trekken.quote:Op zondag 16 september 2012 16:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Je wordt weer getest aankomende dinsdag, GGMM. Succes man.
de scquote:Op zondag 16 september 2012 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar kunnen we deze leuke discussie voortzetten?
Jawel, want thuis 2-6 verliezen (tegen een helft 10 man) is voor een topclub bijna vergelijkbaar vernederend dan uit 10-0 verliezen (tegen een helft 10 man)quote:
Neehoor, Twente was niet eens enorm veel beter. Feyenoord was destijds gewoon zielig, extreem zielig slechtquote:Op zondag 16 september 2012 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, want thuis 2-6 verliezen (tegen een helft 10 man) is voor een topclub bijna vergelijkbaar vernederend dan uit 10-0 verliezen (tegen een helft 10 man)
Is goed hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter stop je gewoon echt met die manager, alle spelers die ik weg heb gedaan scoren punten... Achter jou eindigen zou ik niet trekken.
Ik zat in het stadion en kan je vertellen dat Twente die wedstrijd 15x zo goed was.quote:Op zondag 16 september 2012 16:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neehoor, Twente was niet eens enorm veel beter. Feyenoord was destijds gewoon zielig, extreem zielig slecht
PSV was 15x zo slecht.quote:Op zondag 16 september 2012 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zat in het stadion en kan je vertellen dat Twente die wedstrijd 15x zo goed was.
Ging niet over Groningen-Vitesse.quote:Op zondag 16 september 2012 16:49 schreef j0rdiiii het volgende:
He wat, ik mis een hele discussie? Wou net ergens op gaan reageren.
quote:Op zondag 16 september 2012 16:49 schreef RvLaak het volgende:
"Zeefuik gebruikt goed het lichaam", logisch... Hij heeft er dan ook 2
Ga maar in feedback klagen als je dat echt niet weet.quote:Op zondag 16 september 2012 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op zeg. Waarom mogen we niet een discussie voeren, het ging net over goede tijden
Niet doen, niet relevantquote:Op zondag 16 september 2012 16:49 schreef j0rdiiii het volgende:
He wat, ik mis een hele discussie? Wou net ergens op gaan reageren.
Maaskant is daar pas net achter hoor (Het blijft een bijzondere quotequote:Op zondag 16 september 2012 16:49 schreef RvLaak het volgende:
"Zeefuik gebruikt goed het lichaam", logisch... Hij heeft er dan ook 2
WTFquote:Op zondag 16 september 2012 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maaskant is daar pas net achter hoor (Het blijft een bijzondere quote
[ afbeelding ]
Hier doet ie het toppie. Mooi even de momentjes van UTR-PSV opgepiktquote:Op zondag 16 september 2012 16:50 schreef Gramulanion het volgende:
doet bij iemand eredivisie live go het al?
quote:Op zondag 16 september 2012 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben eigenlijk bijzonder benieuwd hoe hij scoort op de schaal van Richterquote:Op zondag 16 september 2012 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 september 2012 16:50 schreef Gramulanion het volgende:
Ja, werkt goed hier.quote:Op zondag 16 september 2012 16:50 schreef Gramulanion het volgende:
imo eigenlijk alleen de glimlach van Koeman na de gele kaart van vBommelquote:Op zondag 16 september 2012 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Waren er nog leuke plaatjes te spotten met UTR-PSV?
Was Ronald Koeman er?quote:Op zondag 16 september 2012 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
imo eigenlijk alleen de glimlach van Koeman na de gele kaart van vBommel
Jezusquote:Op zondag 16 september 2012 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gebrekkig Nederlands voor iemand die in Nederland geboren is.quote:Op zondag 16 september 2012 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
helpmefokquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier doet ie het toppie. Mooi even de momentjes van UTR-PSV opgepikt
Lekker.quote:Op zondag 16 september 2012 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu lekker EL GO + Reading - Tottenham op TV.
Met het mobiele abo krijg je toch geen video?quote:Op zondag 16 september 2012 16:58 schreef TwenteFC het volgende:
Eredivisie live stream is wel goedkoper geworden, alle wedstrijden voor 40 euro
Gisteren werd er ook 1 (onterecht) ingetrokkenquote:Op zondag 16 september 2012 17:01 schreef detulp050 het volgende:
Dat is zo'n domme gele kaart. Alsof een scheid de kaart intrekt als je fel van leer trekt
Nee, er zat niet genoeg brood bij zn enkel.quote:Op zondag 16 september 2012 17:02 schreef RvLaak het volgende:
Zeefuik geblesseerd... Kreeg hij zijn volle gewicht op zijn enkel?
Alsof Zeefuik ook maar ooit een boterham heeft gegetenquote:Op zondag 16 september 2012 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, er zat niet genoeg brood bij zn enkel.
Dik belegd met boterquote:Op zondag 16 september 2012 17:04 schreef Sportex het volgende:
[..]
Alsof Zeefuik ook maar ooit een boterham heeft gegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |