Beter stop je gewoon echt met die manager, alle spelers die ik weg heb gedaan scoren punten... Achter jou eindigen zou ik niet trekken.quote:Op zondag 16 september 2012 16:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Je wordt weer getest aankomende dinsdag, GGMM. Succes man.
de scquote:Op zondag 16 september 2012 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar kunnen we deze leuke discussie voortzetten?
Jawel, want thuis 2-6 verliezen (tegen een helft 10 man) is voor een topclub bijna vergelijkbaar vernederend dan uit 10-0 verliezen (tegen een helft 10 man)quote:
Neehoor, Twente was niet eens enorm veel beter. Feyenoord was destijds gewoon zielig, extreem zielig slechtquote:Op zondag 16 september 2012 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, want thuis 2-6 verliezen (tegen een helft 10 man) is voor een topclub bijna vergelijkbaar vernederend dan uit 10-0 verliezen (tegen een helft 10 man)
Is goed hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter stop je gewoon echt met die manager, alle spelers die ik weg heb gedaan scoren punten... Achter jou eindigen zou ik niet trekken.
Ik zat in het stadion en kan je vertellen dat Twente die wedstrijd 15x zo goed was.quote:Op zondag 16 september 2012 16:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neehoor, Twente was niet eens enorm veel beter. Feyenoord was destijds gewoon zielig, extreem zielig slecht
PSV was 15x zo slecht.quote:Op zondag 16 september 2012 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zat in het stadion en kan je vertellen dat Twente die wedstrijd 15x zo goed was.
Ging niet over Groningen-Vitesse.quote:Op zondag 16 september 2012 16:49 schreef j0rdiiii het volgende:
He wat, ik mis een hele discussie? Wou net ergens op gaan reageren.
quote:Op zondag 16 september 2012 16:49 schreef RvLaak het volgende:
"Zeefuik gebruikt goed het lichaam", logisch... Hij heeft er dan ook 2
Ga maar in feedback klagen als je dat echt niet weet.quote:Op zondag 16 september 2012 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op zeg. Waarom mogen we niet een discussie voeren, het ging net over goede tijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |