SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uh, oke.quote:Op zondag 16 september 2012 16:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman is helemaal niet boos debiel![]()
FC Barcelonaquote:Op zondag 16 september 2012 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kun je Man City gaan supporten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
4 minuten voor 2 goals dat kan nog!!!!!!!!!!!![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoeveel minuten extra tijd?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Bedoel je volgende week?quote:Op zondag 16 september 2012 16:20 schreef Doublepain het volgende:
1 punt is nu allene maar haalbaar godverdomme
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
En 0 zullen er komenquote:Op zondag 16 september 2012 16:20 schreef Doublepain het volgende:
1 punt is nu allene maar haalbaar godverdomme![]()
![]()
Wat kinderachtig godverdommequote:Op zondag 16 september 2012 16:20 schreef Doublepain het volgende:
1 punt is nu allene maar haalbaar godverdomme![]()
PSV kan gewoon niks tegen ploegen die lekker achterover leunen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 16:21 schreef Caland het volgende:
PSV kan gewoon niks tegen ploegen die lekker achterover leunen.
PSV speelt zelf anti-voetbal
Al jaren![]()
Klopt, dat krijg je met een counterploeg.quote:Op zondag 16 september 2012 16:21 schreef Caland het volgende:
PSV kan gewoon niks tegen ploegen die lekker achterover leunen.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 16:21 schreef Caland het volgende:
PSV kan gewoon niks tegen ploegen die lekker achterover leunen.![]()
Was in de voorbereiding ook al te zien dat ze in zulke wedstrijden gewoon weer dik in de problemen zouden komen.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 16:21 schreef Doublepain het volgende:
Depay![]()
Fuck Mertens, voor 15 miljoen naar Dinamo kutje![]()
![]()
goed spelertje, die Depay. Komt zeker niet sinds zijn 8ste uit in de jeugd van PSV?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Matavz kan wel breken. Maar Narsinghquote:Op zondag 16 september 2012 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, dat krijg je met een counterploeg.![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zal wel weer van Sparta komen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:21 schreef Muto het volgende:
goed spelertje, die Depay. Komt zeker niet sinds zijn 8ste uit in de jeugd van PSV?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Komt van Sparta.quote:Op zondag 16 september 2012 16:21 schreef Muto het volgende:
goed spelertje, die Depay. Komt zeker niet sinds zijn 8ste uit in de jeugd van PSV?![]()
12quote:Op zondag 16 september 2012 16:21 schreef Muto het volgende:
goed spelertje, die Depay. Komt zeker niet sinds zijn 8ste uit in de jeugd van PSV?![]()
Vanaf zijn 12e jaar.quote:Op zondag 16 september 2012 16:21 schreef Muto het volgende:
goed spelertje, die Depay. Komt zeker niet sinds zijn 8ste uit in de jeugd van PSV?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
En Derksen maar zeggen hoe goed Advocaat het allemaal voor elkaar heeftquote:Op zondag 16 september 2012 16:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Was in de voorbereiding ook al te zien dat ze in zulke wedstrijden gewoon weer dik in de problemen zouden komen.![]()
Die man heeft er gewoon echt geen verstand van..![]()
Gohquote:Op zondag 16 september 2012 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Derksen maar zeggen hoe goed Advocaat het allemaal voor elkaar heeft![]()
Die man heeft er gewoon echt geen verstand van..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |