En blijkbaar is de afstand tussen de parkeerplaats en het gebouw ook te groot?quote:Op zondag 16 september 2012 15:59 schreef Sjacq het volgende:
Ts volgt hoger onderwijs.
Omdat de afstand tussen bepaalde gebouwen redelijk groot is, had ts zijn motor voor de deur van een van de gebouwen gezet.
En dan belt een bezorgde voorbijganger de politie en mag jij gaan uitleggen waarom je het slot van een motor met een slijptol staat te bewerkenquote:Op zondag 16 september 2012 15:59 schreef Sjacq het volgende:
Alsik nu volgende keer een slijptol meeneem, kunnen zij mij dan iets maken als ik hun slot van mijn motor verwijder?
Jawel.quote:Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef CantFazeMe het volgende:
Parkeer dan ook gewoon op de plaatsen zoals het hoort. Een motor is geen vrijbrief om het doodleuk op de stoep of iets dergelijks gaan te parkeren.
Dan zou ik ontkennen ooit een waarschuwing te hebben gehad en dat ik gewoon een slot dat door een onbekende om mijn eigendom is geleg, verwijder.quote:Op zondag 16 september 2012 16:10 schreef Henno het volgende:
[..]
En dan belt een bezorgde voorbijganger de politie en mag jij gaan uitleggen waarom je het slot van een motor met een slijptol staat te bewerken
Maak ik het even duidelijker waar ik het over heb: het terrein is eigendom van de instelling?quote:Op zondag 16 september 2012 16:11 schreef Sjacq het volgende:
[..]
Jawel.
Volgens de wet mag je met je motor op iedere parkeerplaats die je wilt (uiteraard geen paden en lossen of gehandicapten-gereserveerde plek) parkeren zonder dat je parkeergeld hoeft te betalen.
Daarom wordt parkeren op de stoep toegestaan. Weet je hoe vervelend het zou worden als alle motoren een parkeerplaats zouden innemen?
Het is eigenlijk een verkapt 'ik voel me beter want ik studeer' topic. Nu tevreden?quote:Op zondag 16 september 2012 16:12 schreef TheOneAndOnly het volgende:
En wat heeft dat hoger onderwijs er mee te maken?
Denk je dat een metselaar dat bericht niet gehad zou hebben?
Zet gewoon je brommer waar die wel mag staan...
Ja. Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 16 september 2012 16:14 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Maak ik het even duidelijker waar ik het over heb: het terrein is eigendom van de instelling?
Dat vermoeden had ik al ja...quote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef Sjacq het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een verkapt 'ik voel me beter want ik studeer' topic. Nu tevreden?
'ik voel me beter want ik studeer en ik heb een authoriteitsprobleem'quote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef Sjacq het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een verkapt 'ik voel me beter want ik studeer' topic. Nu tevreden?
dan weet je ook dat je niet mag liegen. Je hebt een waarschuwing gehad.quote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef Sjacq het volgende:
[..]
Vernieling. Gok 's.quote:Op zondag 16 september 2012 15:59 schreef Sjacq het volgende:
Alsik nu volgende keer een slijptol meeneem, kunnen zij mij dan iets maken als ik hun slot van mijn motor verwijder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |