Een echte gamer gaat ook geen games spelen op een 11,6" laptop. Of dat nou Windows is of Mac OSX, dan maak je verkeerde keuzes.quote:Op zondag 16 september 2012 15:49 schreef Expression het volgende:
[..]
Ik kan ook tetris spelen op m'n rekenmachine, maar voor het echte gamen moet je toch echt een Windows kopen.
wat als geld je geen ruk boeitquote:Op zondag 16 september 2012 15:49 schreef damirovic het volgende:
Het gaat om de prijs-kwaliteit verhouding
Dit.quote:Op zondag 16 september 2012 15:36 schreef wise het volgende:
sowieso een merk verdedigen. Het is maar een TELEFOON
Dan ben jij ook de enige Nederlander die geen ruk geeft om de crisis, gefeliciteerd.quote:
Ik speel ook geen games op mijn laptop. Daar is hij niet voor bedoeld.quote:Op zondag 16 september 2012 15:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Veel te weinig man, één spel, een paar downloads, OS, en het zit vol.
Daar heb je een punt, maar het scherm van de iPhone is wel gewoon veel barstgevoeliger.quote:Op zondag 16 september 2012 15:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja want een andere telefoon kan geen bast in het scherm krijgen.
Het punt is dat de meeste games niet voor de Mac worden uitgebracht.quote:Op zondag 16 september 2012 15:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een echte gamer gaat ook geen games spelen op een 11,6" laptop. Of dat nou Windows is of Mac OSX, dan maak je verkeerde keuzes.
Nah, laten we het erop houden dat ik een groter doel heb met mijn geld dan wat Apple spul in huis hebben. Heb genoeg aan laptop van ¤ 800, plasma scherm en daar komt binnenkort een smartphone bij. Meer heb ik voorlopig niet nodig.quote:Op zondag 16 september 2012 15:31 schreef Michielos het volgende:
Typische verbolgen en jaloerse vinken.
Dat omdat je een spel kan spelen op een macbook dat het niet gelijk ideaal is voor gamers.quote:
Ja die is beter ja. Maar ook weer een stuk duurder en de laptop die ik nu heb, bevalt prima.quote:Op zondag 16 september 2012 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice. Zie hier.
[ afbeelding ]
[..]
Genoeg mensen bij wie het wel kapot is gegaan, vriend.
De OP was al een flamewar... dus niet zo gek.quote:Op zondag 16 september 2012 15:50 schreef Michielos het volgende:
Er komt dus opeens toch een flamewar.
Zielig dit
Haha, grapjasquote:Op zondag 16 september 2012 15:50 schreef Michielos het volgende:
Zielig dit
Troll power!quote:Op zondag 16 september 2012 15:50 schreef Michielos het volgende:
Zielig dit
Maar 64GB is toch ook gewoon weinig als je hem voor school gebruikt?quote:Op zondag 16 september 2012 15:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik speel ook geen games op mijn laptop. Daar is hij niet voor bedoeld.
Dat doe je zelf, lullo.quote:Op zondag 16 september 2012 15:50 schreef Michielos het volgende:
Zielig dit
Schokkend.quote:Op zondag 16 september 2012 15:50 schreef Michielos het volgende:
Zielig dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |