Oftewel de meerderheid van de bevolking is beter af met een iPhone.quote:Op zondag 16 september 2012 15:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je gewoon een beetje nadenkt heb je geen last van malware etc. Maar ik ga er even vanuit dat je moeder zo'n type is die net aan weet dat je kan internetten op een mobieltje, dan kan je beter een iPhone geven ja.
Op een Mac?quote:
Ik heb de 11" uit eind 2010. Klik.quote:Op zondag 16 september 2012 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice. Zie hier.
[ afbeelding ]
[..]
Genoeg mensen bij wie het wel kapot is gegaan, vriend.
Ga eens met MacOS of Ubuntu werken en er gaat een wereld voor je openquote:Op zondag 16 september 2012 15:45 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Vertel mij eens wat voor problemen ik heb dan.
Wel als je een krachtige computer nodig hebt. Dan kom je dus al snel bij Windows uit.quote:
Ik kan gewoon spelletjes op mijn MacBook Air doen.quote:Op zondag 16 september 2012 15:46 schreef Expression het volgende:
[..]
Op een Mac?Dacht het niet. Of je moet een speciale gameMac kopen voor 3000,-
Vandaar dat eigenlijk alleen nog maar de iPhone's gebarsten schermen hebbenquote:Op zondag 16 september 2012 15:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
iddHet zegt helemaal niks omdat Apple kwalitatief beter is.
Mij wel.quote:
Facebookgames tellen niet hè.quote:Op zondag 16 september 2012 15:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan gewoon spelletjes op mijn MacBook Air doen.
Henk en Ingrid.quote:Op zondag 16 september 2012 15:46 schreef Henno het volgende:
[..]
Oftewel de meerderheid van de bevolking is beter af met een iPhone.
Is 11" niet net te klein?quote:Op zondag 16 september 2012 15:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb de 11" uit eind 2010. Klik.
Iedereen koopt zooi gemaakt in derde wereld landen, mijn punt is dat bij Apple 5/6 pure winst is en dat al die apple fanboys dus een hoop geld wegsmijten.quote:Op zondag 16 september 2012 15:45 schreef Michielos het volgende:
Vraag eens wat het me boeit? Maar hij komt aanzetten met dat argument terwijl hij zelf ook een phone koopt gemaakt door arme kindjes
Niet iedereen is een verwend 14-jarig ventje.quote:Op zondag 16 september 2012 15:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
Vraag eens wat het me boeit? Maar hij komt aanzetten met dat argument terwijl hij zelf ook een phone koopt gemaakt door arme kindjes
Koop je dan een MAx Havelaar Smartphone ofzo
Ja want een andere telefoon kan geen bast in het scherm krijgen.quote:Op zondag 16 september 2012 15:47 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Vandaar dat eigenlijk alleen nog maar de iPhone's gebarsten schermen hebben
64GB?quote:Op zondag 16 september 2012 15:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb de 11" uit eind 2010. Klik.
Doe jij net zo goed. Het is geen argumentquote:Op zondag 16 september 2012 15:47 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Iedereen koopt zooi gemaakt in derde wereld landen, mijn punt is dat bij Apple 5/6 pure winst is en dat al die apple fanboys dus een hoop geld wegsmijten.
Gast als je dan toch apple fan bent,quote:Op zondag 16 september 2012 15:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
Tja , goedkoop is duurkoopHet gaat zich ook om laptops vs. Apple macbooks.
Kwalitatief gezien is Apple gewoon onvergelijkbaar met dat speelgoed.
Dat is geen probleem dat ik ondervind.quote:Op zondag 16 september 2012 15:46 schreef Flurry het volgende:
[..]
Ga eens met MacOS of Ubuntu werken en er gaat een wereld voor je open
Gamers en tweakers kunnen inderdaad beter een Windows PC nemen. En bij telefoons spelen ergonomie en besturingssysteem een grotere rol dan de hoeveelheid RAM erin zit of hoeveel cores de CPU heeft.quote:Op zondag 16 september 2012 15:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel als je een krachtige computer nodig hebt. Dan kom je dus al snel bij Windows uit.
GTA 4 is dan ook al weer een paar jaartjes oud.quote:
Goedkoop is duurkoopquote:Op zondag 16 september 2012 15:48 schreef pokerstars het volgende:
[..]
Gast als je dan toch apple fan bent,
Verpest het dan niet voor de rest en houd je smoel gesloten.
Ik mag graag apple producten aanschaffen en gebruiken, maar om dan schaamteloos te roepen dat de macbooks beter zijn dan welke willekeurige laptop dan ook gaat mij net iets te ver. Mooie schermen dat zeker, leuke specs dat ook. Maar daar hangt dan een prijskaart aan, waarvoor ik liever een ander merk laptop koop, en dan misschien nog een ipad erbij.
Niets mis mee.quote:Op zondag 16 september 2012 15:48 schreef DeRakker. het volgende:
Wat als je apple en samsung producten hebt? wat ben je dan?
Ik kan ook tetris spelen op m'n rekenmachine, maar voor het echte gamen moet je toch echt een Windows kopen.quote:Op zondag 16 september 2012 15:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan gewoon spelletjes op mijn MacBook Air doen.
Het is en blijft een spel.quote:Op zondag 16 september 2012 15:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
GTA 4 is dan ook al weer een paar jaartjes oud.
Veel te weinig man, één spel, een paar downloads, OS, en het zit vol.quote:
Vast wel een aantal, behalve deze danquote:Op zondag 16 september 2012 15:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja want een andere telefoon kan geen bast in het scherm krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |