Deze kerel is echt moeilijk grappigquote:
Goed man,je moet snel ff keer bakkie komen doen!quote:Op maandag 17 september 2012 18:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
What up Pierre? Hoe bevalt het samenwonen?
Komt goed, ben benieuwd naar de pussy palace. Misschien ook uitgaan in Tilburg, even kijken hoe de sfeer daar is na al jouw verhalen over de boekenierquote:Op maandag 17 september 2012 19:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed man,je moet snel ff keer bakkie komen doen!
Goed plan!quote:Op maandag 17 september 2012 19:31 schreef Tauchmeister het volgende:
Vind het wel weer eens tijd worden voor een meetLaatste keer met z'n allen was volgens mij april (?)
Vorige keer waren we in Utrecht hoorquote:Op maandag 17 september 2012 19:47 schreef KoningStoma het volgende:
Doe het eens een keer ergens in Nederland. Niet in België of naast de noordzee.
Dat is praktisch in Engeland.quote:Op maandag 17 september 2012 19:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vorige keer waren we in Utrecht hoor

Pic... Never mindquote:Op maandag 17 september 2012 19:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is praktisch in Engeland. [ afbeelding ]
Nu zou Utrecht makkelijk gaan trouwens. Mijn zuster woont daar.
Ja, dat was eerst het probleem.quote:Op maandag 17 september 2012 19:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pic... Never mind
Zou je daar kunnen pitten dan?
snelle editquote:Op maandag 17 september 2012 20:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Datumprikker: http://doodle.com/eszc8dwrp3gihzud
Niet iedereen is student hèquote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef Fsmxi het volgende:
Kunnen we niet op een donderdag, heb toch in principe alle vrijdagen vrij
Wat?quote:Op maandag 17 september 2012 21:09 schreef Rossdale het volgende:
Kolere wat valt Armored Kill tegen zegHij leek me zo tof, en wellicht is dat op de PC ook wel zo maar op de console met de speler en voertuigenlimitaties is het gewoon ruk
Moet je maar niet uit je voertuig worden geknald.quote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef Rossdale het volgende:
Te weinig voertuigen voor de grote maps, als je uit een voertuig wordt geknald moet je 600 meter lopen naar een objective... woo fucking hooWerkt voor geen meter met zo weinig spelers en zo weinig voertuigen.
Op de PC lijkt hij me awesome, maar dit is gewoon ruk... de maps zijn te groot voor de console
Te weinig voertuigen? Overal staan quads als er geen tank staat waar je ook al zowat mee wordt dood gegooid.quote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef Rossdale het volgende:
Te weinig voertuigen voor de grote maps, als je uit een voertuig wordt geknald moet je 600 meter lopen naar een objective... woo fucking hooWerkt voor geen meter met zo weinig spelers en zo weinig voertuigen.
Op de PC lijkt hij me awesome, maar dit is gewoon ruk... de maps zijn te groot voor de console
http://www.gamekings.tv/v(...)ll-expansion-review/quote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef Rossdale het volgende:
Maakt niet uit, over 4 dagen Borderlandsquote:Op maandag 17 september 2012 21:09 schreef Rossdale het volgende:
Kolere wat valt Armored Kill tegen zegHij leek me zo tof, en wellicht is dat op de PC ook wel zo maar op de console met de speler en voertuigenlimitaties is het gewoon ruk
Ik heb het even verbeterd.quote:Op maandag 17 september 2012 22:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
wat Wat ben je tog toch een vervelend ventje KOMMA, bah PUNT.
quote:jongers en meisjers we gaan vliegen in de ruimte
Hij heeft het over de PC versie he, waar je met veel meer man op speeltquote:Op maandag 17 september 2012 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.gamekings.tv/v(...)ll-expansion-review/
vanaf 11.04
Gewoon vlaggen cappen en niet als een zombie tussen de vlaggen in niets doen. Dan kom je alleen maar actie tegen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij heeft het over de PC versie he, waar je met veel meer man op speelt
Spangheid, 't is een advanced egg mcmuffin.quote:Op dinsdag 18 september 2012 06:52 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je bij de bushalte, zie je dit. WtfDit klinkt echt goor
`quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Spangheid, 't is een advanced egg mcmuffin.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Datumprikker: http://doodle.com/eszc8dwrp3gihzud
Goeiequote:Op dinsdag 18 september 2012 10:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wie gaat BL2 halen wat waar wanneer?
Hmm dat zou misschien wel eens kunnen jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 07:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij heeft het over de PC versie he, waar je met veel meer man op speelt
Lijkt mij eigenlijk vrij saaiquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:06 schreef Xblister het volgende:
FTL is trouwens echt een bazengame, even voor jullie informatie!
Nope, maar heb de maps een uurtje bij een vriend kunnen spelen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm dat zou misschien wel eens kunnen ja. Maar had jij premium dan?
Dan nog slaat het nergens op want ik pak net zoveel punten in AK dan op bijvoorbeeld Caspian.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, maar heb de maps een uurtje bij een vriend kunnen spelen.
Arme jongen!quote:
Ook niet raar eigenlijk meer belasting op de gewrichten. Het deed eigenlijk amper pijn het voelde meer aan dat ik geen stabiliteit had in mijn knie.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:28 schreef Pixell het volgende:
[..]
Arme jongen!
Laatst ook iemand van mijn klas, scheurtje bij het voetballen. Wel grappig dat het altijd de lange, sterke kerels zijn die als eerste neergaan.
Prima jongen, fijn voor je dat jij je er wel mee vermaakt maar ik vind hem kut. Waarschijnlijk omdat ik enorm hoge verwachtingen had.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan nog slaat het nergens op want ik pak net zoveel punten in AK dan op bijvoorbeeld Caspian.
Onzinnnnquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prima jongen, fijn voor je dat jij je er wel mee vermaakt maar ik vind hem kut. Waarschijnlijk omdat ik enorm hoge verwachtingen had.
Wandel jij lekker door niemandsland, wandel ik wel door borderland. Ba dum tsh
Mwa, heb me er tot nu toe toch een goede 3 uur al mee vermaakt. en het boeit nog steedsquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk vrij saai
Dat gevoel heb ik echt nog niet gehad eigenlijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prima jongen, fijn voor je dat jij je er wel mee vermaakt maar ik vind hem kut. Waarschijnlijk omdat ik enorm hoge verwachtingen had.
Wandel jij lekker door niemandsland, wandel ik wel door borderland. Ba dum tsh
Nee het ligt aan het spel snap dat danquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik echt nog niet gehad eigenlijkEn heb ook al wat afgelopen, maar dat doe je bij Caspian ook
Maar zou het niet misschien aan het team kunnen liggen?
Maar jij vindt Starcraft ook leuk, dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:18 schreef Xblister het volgende:
[..]
Mwa, heb me er tot nu toe toch een goede 3 uur al mee vermaakt. en het boeit nog steeds
nee klopt maar zag een foto voorbij komenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:36 schreef Pixell het volgende:
[..]
Waarom kijk je datis toch geen reet aan
Starcraft, waar de geskilde mensen zich onderscheiden van de noobsquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar jij vindt Starcraft ook leuk, dat verklaart een hoop.
Dus de noobs zijn de mensen die het spelen en de geskilde zijn de mensen die er na 5 min mee kappen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:43 schreef Xblister het volgende:
[..]
Starcraft, waar de geskilde mensen zich onderscheiden van de noobs
Mooie retoriek meneerquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dus de noobs zijn de mensen die het spelen en de geskilde zijn de mensen die er na 5 min mee kappen?
Of even de pippa van Rossdale gebruiken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:11 schreef Cliffy het volgende:
[..]
ff stunnen met shock en daarna op het lichaam schieten ipv de kop en ze zijn zo kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |