Haha, die hebben wij ook gekeken van het weekend. Ik vond er best wel humor in zittenquote:Op zondag 16 september 2012 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb gisteren Dark Shadows gezien en nu heb ik de hele tijd Nights in White Satin in mn hoofd![]()
Cause I love youuuu, oooohoooooh I looove youuuu!
quote:Op zondag 16 september 2012 15:46 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij istie gelukt
Oehquote:Op zondag 16 september 2012 15:46 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij istie gelukt
quote:Op zondag 16 september 2012 15:46 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij istie gelukt
Heb als doel om klassiekers die ik nooit gezien heb allemaal te gaan kijkenquote:
Donderdag en vrijdag al weer heen geweestquote:Op zondag 16 september 2012 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
MOrgen weer werken V1?
Benne gij lekker bruin geworden trouwens?
Nah.. wrsch nietquote:Op zondag 16 september 2012 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Ga je nog lekker een blokje om wandelen MO?
Heb ook geen zin in hardlopen, woensdag ofzo maar weer eens of anders over 2 1/2 week weer... Beetje moe de laatste tijd
One flew over the cuckoos nest al eens gezien? Ook enorm goed. Jack Nicholsonquote:Op zondag 16 september 2012 15:50 schreef V1z0R het volgende:
Weeble and Bob!
[..]
Heb als doel om klassiekers die ik nooit gezien heb allemaal te gaan kijken
Requiem for a dream, eternal sunshine of the spotless mind... Zo maar weer eens even imdb afstruinen.
quote:Op zondag 16 september 2012 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
One flew over the cuckoos nest al eens gezien? Ook enorm goed. Jack Nicholson.
Memento is idd ook geweldig, net als de rest dat genoemd is. Kill bill nog te kort geleden?quote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef V1z0R het volgende:
Heeft het een bepaalde reden, die moeheid?
[..]
Verdomd kutwijf die nurse Ratchett
Life of Brian en Memento even binnengehaald nog.
Zooooooo herkenbaarquote:Op zondag 16 september 2012 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Tink, hoe is het met jou dan?
MOe... ja gewoon moe, ook na het hardlopen of na het wandelen of... nou ja, niet zeuren , straks nog lekker naar de zon![]()
Het is denk ik gewoon de zin in vakantie en nu al de 'kou' haten
Tof!quote:Op zondag 16 september 2012 16:46 schreef An24 het volgende:
Ik lees net dat onze slankies de urbathlon hebben uitgelopen
Wat ongelooflijk stoer!!!quote:Op zondag 16 september 2012 16:46 schreef An24 het volgende:
quote:"Jagärtrut's lecture was really good; pedagogical and fun"
BJquote:Op zondag 16 september 2012 16:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoi hoi
Terug van weggeweest; 2 kinderen rijker en nog teveel zwangerschapskg's![]()
Inmiddels de knop weer om; bijna 6 kg eraf en weer actief aan het sporten. En nu ik deze lifestyle wil vasthouden, is het misschien wel verstandig om hier af en toe weer eens te komen posten, om een stok achter de deur te hebben.
Dus ik doe ook maar es een lijstje; extra note; ik doe nu tijdelijk koolhydraatarm en eiwitrijk om een begin te maken:
O: biogarde + fruit
T: appel
L: 2 gekookte eieren, 3 plakjes kipfilet, halve paprika, paar stukje 20+ kaas
D: Tilapiafilet en (veeeeel) sperzieboontjes.
S: 35 mins Wii-fit (en met de kids buiten gespeeld).
T2: weet ik nog niet...
quote:Op zondag 16 september 2012 17:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha naja dat is al avontuur genoeg toch?
an ahhhhh Jagartrut, dan ken ik jou idd ook nog welleuk leuk!
en ff heeeeeel brutaal; hoe is het met jullie BMI's? allemaal keurig op de rit gebleven zeker?
wat goed dat je wel actie hebt ondernomen en therapie hebt gedaan......quote:Op zondag 16 september 2012 17:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]![]()
nee. ik ben alleen maar aangekomen de laatste jaren, zelfs met eetstoornistherapie. maar we ploeteren voort!
jamaar, toen zat er een baby bij!quote:Op zondag 16 september 2012 17:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wat goed dat je wel actie hebt ondernomen en therapie hebt gedaan......
En knap dat je wel door blijft zetten dan
*knuffel*
en ik heb bij mijn 2e zwangerschap gewoon bijna de 100 weer aangetikt.... dat was wel ff een psychische klap hoor..
Ik lees ook dat het parcours verkort moest worden, omdat de politie het niet had vrijgegeven en er dus publiek op liepquote:Op zondag 16 september 2012 16:46 schreef An24 het volgende:
Ja idd. Lekker slim. Ze moesten nu een kleinere ronde een paar x doen geloof ik.quote:Op zondag 16 september 2012 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik lees ook dat het parcours verkort moest worden, omdat de politie het niet had vrijgegeven en er dus publiek op liep.
Super! Gefeliciteerdquote:Op zondag 16 september 2012 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo gaat een baanaanbod kijken voor 'n gewenst puik salaris!
Feescht. Nu nog even een tweede al dan niet aanbod afwachten om te zien of die beter is, maar hij kan hier in aan de slag!!
quote:Op zondag 16 september 2012 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo gaat een baanaanbod kijken voor 'n gewenst puik salaris!
Feescht. Nu nog even een tweede al dan niet aanbod afwachten om te zien of die beter is, maar hij kan hier in aan de slag!!
3 maarquote:Op zondag 16 september 2012 17:33 schreef Phaidra het volgende:
Dat is wel suf ja.. (inkorten parcours)
Oh na mijn zwangerschap zit er nog 3 kilo extra aan. Valt me alles mee.
Wat fijn Mo
Ook weebeequote:Op zondag 16 september 2012 17:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh hai!
Nou ik kom me ook weer melden dus OUD heeft indeed een uitgang![]()
Ik heb tot nu na de bevalling niet kunnen sporten wegens lichamelijke klachten. (Doe het niet die bevalling mensen![]()
)
Maar ga nu weer langzaam aan beginnen.
Ik moet er echt weer helemaal inkomen![]()
Heeft iemand tips voor goede lunches om mee te nemen naar het werk als het geen fruit, salade of brood is?
hey wat leuk, voor L en J?quote:Op zondag 16 september 2012 17:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weebee BJ!![]()
Ik ben caketoppers aan het tekenen voor een bijna-trouwend-vriendinnetje![]()
Ik heb nu ook nog veel lunchporties in de vriezer staan maar ik weet nog niet helemaal of ik dat op dagen 'durf' te eten als ik als D ook pasta/rijst/aardappelen eet.quote:Op zondag 16 september 2012 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
Treintje![]()
hoi DML
En ja, ei ofzo, of couscous, pasta met groenten en dergelijken? Dat maak ik vaak in grotere hoeveelheden en dan neem ik dat ook mee als lunch.
Hoe komt dat dan? Vroeger niet geleerd? En ik ben wel benieuwd hoe je dan kookt, ook omdat je kids hebtquote:Op zondag 16 september 2012 18:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben een slechte groente en geen fruit eter dus dat maakt de optie voor gezond best beperkt
Welkom terug!quote:Op zondag 16 september 2012 18:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het gewoon niet lekker al kreeg ik het wel en at ik het wel.
Ik geef mijn kind gewoon fruit en kook gewoon groente maar eet daar zelf altijd maar muizen beetjes van want ik vind er niks aan.
De meneer maakt dat gelukkig ruimschoots goed. En ik eet het wel maar geen mega hoeveelheden.quote:Op zondag 16 september 2012 19:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Welkom terug!
En je weet dat opvoeden vooral 'voorleven' is he?
Lijkt me best lastig en vervelend om weinig groenten te lustenquote:Op zondag 16 september 2012 18:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het gewoon niet lekker al kreeg ik het wel en at ik het wel.
Ik geef mijn kind gewoon fruit en kook gewoon groente maar eet daar zelf altijd maar muizen beetjes van want ik vind er niks aan.
Ik zou het inderdaad op die manier aanpakken. Of iets met kruiden of kaas of wat maar van toepassing is toevoegen aan je groente. Of groente pureren met wat bouillon en room (en dan bijv. gerookte zalm of kip of gehaktballetjes er door).quote:Op zondag 16 september 2012 19:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De meneer maakt dat gelukkig ruimschoots goed. En ik eet het wel maar geen mega hoeveelheden.
Olivier eet tot nu toe goed gelukkig.
Ik probeer het vooral in ovenschotels e.d. te verwerken. Dat vind ik zelf beter te pruimen
Ik eet geen zoetigheid dus daar geef ik het goede voorbeeld
Ik kan me er ook echt heel weinig bij voorstellenquote:Op zondag 16 september 2012 19:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Lijkt me best lastig en vervelend om weinig groenten te lusten
Dat zijn van die dooddoeners na 30 jaarquote:Op zondag 16 september 2012 19:41 schreef MarMar het volgende:
Lowcarb is mij ook niet heilig, maar helpt me zeker. Ik vind het met minder carbs ook makkelijker letten op de kcal.
En idd, groente kan je op veel verschillende manieren eten, salade, ovenschotel, soep, gestoomd, roerbak.. en soms moet je dingen gewoon leren eten om ze leren te waarderen.
lijkt me ook, "geen groente lusten" vind ik dan weer een dooddoenerquote:Op zondag 16 september 2012 19:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat zijn van die dooddoeners na 30 jaarBelieve me I've tried. Ik word er gewoon niet enthousiast van en eet er daarom maar kleine beetjes van. Al verschilt dat per groente.
Ik eet ze toch???quote:Op zondag 16 september 2012 19:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
lijkt me ook, "geen groente lusten" vind ik dan weer een dooddoenerjuist omdat je ze op 1000 verschillende manieren klaar kan maken.
Ah, nah, als je ze wel lust, dan hup, 1 eetlepel extra per dagquote:Op zondag 16 september 2012 19:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik eet ze toch???
Maar ik vind de meeste niet interessant en loop er niet warm voor.
Ik zeg werkelijk nergens dat ik ze niet lust.
Hè ja, tegen heug en meug naar binnen werken. Ik vroeg om variaties. Niet om een preek over je moet ze leren eten.quote:Op zondag 16 september 2012 19:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ah, nah, als je ze wel lust, dan hup, 1 eetlepel extra per dagnet zolang tot je netjes op je minimale 200 gram zit.
Ja bij Goodbye zag ik goede suggestiesquote:Op zondag 16 september 2012 19:51 schreef MarMar het volgende:
Inspiratie gaven we toch al volop?
Hou je wel van soep?
Misschien dan wat van de groente die je voor de soep gebruikt apart houden en koken/stomen voor de mini?quote:Op zondag 16 september 2012 19:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja bij Goodbye zag ik goede suggesties![]()
Soep is prima maar dat is voor mijn mini nog lastig eten en alles moet zelluf doen!
Nu de brownies uit de oven halen die ik zelf niet eet![]()
Vind shoarma, doner, chinees, hele kippen uit de oven, patat, slagroomgebak, lange vingers, frikandellen speciaal, witte chocolade met crisp, chips en toastjes met van alles, ook lekkerder hoorquote:Op zondag 16 september 2012 19:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hè ja, tegen heug en meug naar binnen werken. Ik vroeg om variaties. Niet om een preek over je moet ze leren eten.
Sorry voor de wat felle toon direct maar ik zoek inspiratie en ik ben ongeveer 30. Ik zit niet (meer) te wachten op de leren eten preken want been there done that.
Ik eet het gewoon, zet mijn kind voldoende groenten voor maar ik word er niet enthousiast van dus qua gezond eten heb ik dus niks als adviezen doe zoals Uniekhoorn eet bergen groente.
euj stop is met die lekkere dingen op te noemen wil jequote:Op zondag 16 september 2012 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vind shoarma, doner, chinees, hele kippen uit de oven, patat, slagroomgebak, lange vingers, frikandellen speciaal, witte chocolade met crisp, chips en toastjes met van alles, ook lekkerder hoor
Die hebben we net weg gegooidquote:Op zondag 16 september 2012 19:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
en dit geloof je niet DML; maar ik geef Liene de soep (via de blender) gewoon in de papfles hahawerkt goed hoor...
*en o ja, nu moet ik als een speer Lindexen*
quote:Op zondag 16 september 2012 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vind shoarma, doner, chinees, hele kippen uit de oven, patat, slagroomgebak, lange vingers, frikandellen speciaal, witte chocolade met crisp, chips en toastjes met van alles, ook lekkerder hoor
Eet smakelijk maar dat is geen complete D dus wat eet je erbij?quote:Op zondag 16 september 2012 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, de kippensoep met wortel en bleekselderij is hier ook klaar![]()
![]()
ik ook..... die zal ik wel ff flink missen, maar als ik op mijn streef ben, mag ik best 1x per week een bakje hebbenquote:Op zondag 16 september 2012 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
En pepernoten.. Dat wordt mijn strijd weer de komende maanden om die te weerstaan. Ik vind ze zo lekker.
Over lekkere dingen gesproken: prrrrquote:Op zondag 16 september 2012 20:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
euj stop is met die lekkere dingen op te noemen wil je
en waar ik gek op ben; KAAS, chocolade en pepernoten....en o ja pannekoeken....
(maar die ga ik binnenkort wel weer eten, maar dan in olie bakken en met magere melk...)
Is echt easy-peasyquote:Op zondag 16 september 2012 20:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die hebben we net weg gegooid![]()
Ik ga maar eens beginnen met hele dikke soep denk ik.
Phaidra dat kan ik wel eens proberen. In de oven doen we eigenlijk nooit.
Maar op mijn werkdagen is het sowieso vooral zaak om zo snel mogelijk iets te bereiden voordat de mini overloopt van de honger en uit moeheid en chagrijnigheid helemaal niet meer eet. De meneer is dan nog niet thuis.
Goed recept MarMar!
Groente in de lasagnasaus stoppen doe ik al![]()
Uniekje
Bonen zijn volgens mij erg gezond, maar ook veel carbs of niet?quote:Op zondag 16 september 2012 20:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Knap gedaan Aurum en andere slankies![]()
Ik had van mijn tante een lekker recept voor witte bonen salade gekregen maar ik vraag me af hoe gezond witte bonen eigenlijk zijn?
Wat maria zegtquote:Op zondag 16 september 2012 20:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Team Slankies![]()
Jammer van de organisatie, maar zo te horen hebben jullie het supergoed gedaanSticker zeg ik!
Idem na twee weken zon, zwembad en cultuurquote:Op zondag 16 september 2012 21:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh wat heb ik een tegenzin om morgen weer aan het werk te moeten.
Drie hier. En mij wacht vanaf morgen een functiewaarderingstraject, een deadline voor een beleidsplan en meer fraaisquote:Op zondag 16 september 2012 21:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Idem na twee weken zon, zwembad en cultuur
Niet echtquote:
Ik kan je verzekeren dat de CAO voor openbare bibliotheken niet matcht met de woorden "dik betaald"quote:Op zondag 16 september 2012 22:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Stoere vrouwen!
Nou XM, hopen dat je daar niet bij zit! (aan de andere kant, als je er wel bij zit, dan krijg je dus gewoon al dik betaald!![]()
)
Staat dat functiewaarderingsgedoe al ergens op papier? Zelf eens zoeken waar je je functie zou inschalen, zodat je beslagen ten ijs komt als ze daar een andere visie op hebben.quote:Op zondag 16 september 2012 23:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat de CAO voor openbare bibliotheken niet matcht met de woorden "dik betaald"![]()
.
Kwark zonder suiker?quote:Op zondag 16 september 2012 22:20 schreef the85mc het volgende:
Beetje veel onnodige suikers in de kwark en dessert.. Iemand nog tips voor lekkere nagerechten die niet te veel suikers hebben?
Mja, kwam er gister achter dat ik vandaag dat gesprek heb blijkbaar. Heb agenda-synchronisatie uitgehad op vakantie. Maar first thing as ik binnen ben om snel nog ff te googlen. Is 'pas' om 14h.quote:Op maandag 17 september 2012 00:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Staat dat functiewaarderingsgedoe al ergens op papier? Zelf eens zoeken waar je je functie zou inschalen, zodat je beslagen ten ijs komt als ze daar een andere visie op hebben.
Oh. Da's jammer.quote:Op zondag 16 september 2012 23:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat de CAO voor openbare bibliotheken niet matcht met de woorden "dik betaald"![]()
.
Naais!quote:Op maandag 17 september 2012 07:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Succes vandaag, xm! Ik moet van tien tot twaalf college geven, om een uur een afspraak met een collega, maar daarna neem ik lekker de rest van de dag vrij. Naar de sportschool, en daarna heerlijk niets doen.
waarom pindakaas? Pindakaas is niet ze geweldig, pindas zijn geen echte noten he..quote:Op maandag 17 september 2012 08:14 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
O: 3 bekers melk, geroosterde boterham
T: appel, koffie
L: 4 boterhammen pindakaas
T: koffie
D: spaghetti dit dat
T:?
waarom heb je crappy geslapen? Spierpijn snap ik nog welquote:Op maandag 17 september 2012 08:47 schreef loveli het volgende:
Op beide punten heb ik iets andere ervaringen.
Dag-nachtritme is door afgelopen week een beetje verstoord. Was om 6 uur wakker ipv 8.30 zoals gepland.quote:Op maandag 17 september 2012 08:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
waarom heb je crappy geslapen? Spierpijn snap ik nog wel
ooh, dat heb ik ook zo vaak. Irritant is datquote:Op maandag 17 september 2012 08:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Dag-nachtritme is door afgelopen week een beetje verstoord. Was om 6 uur wakker ipv 8.30 zoals gepland.
gewoon rauwe. Ik eet alleen, en heb alle tijd om te koken. Dus ik denk er nog even over na. Wellicht risotto, en geroosterde broccoli ofzo.quote:Op maandag 17 september 2012 08:50 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Hopen dat je er niet op achteruit gaat, XMert!pinda's hebben nog wel goede vetten, Mc
Van 't weekend heb ik dus 's middags lopen pitten waardoor ik 's nachts moeilijker in slaap kon komen
Nu maar even zorgen dat m'n ritme weer op regel komt
Gerookte zalm, Jagar of gewoon rauwe? In het laatste geval zou ik lekker spinazie met gegrilde zalm doen
Lijkt me sterk dat XM'ert erop achteruit gaat, hooguit dat haar salarisverhogingen minder gunstig wordenquote:Op maandag 17 september 2012 08:50 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Hopen dat je er niet op achteruit gaat, XMert!pinda's hebben nog wel goede vetten, Mc
Van 't weekend heb ik dus 's middags lopen pitten waardoor ik 's nachts moeilijker in slaap kon komen
Nu maar even zorgen dat m'n ritme weer op regel komt
Gerookte zalm, Jagar of gewoon rauwe? In het laatste geval zou ik lekker spinazie met gegrilde zalm doen
Oeh, dan had ik misschien wat pasta met een sausje erbij gedaan i.p.v. risotto maar ik ben dan ook geen fan van rijst.quote:Op maandag 17 september 2012 08:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
gewoon rauwe. Ik eet alleen, en heb alle tijd om te koken. Dus ik denk er nog even over na. Wellicht risotto, en geroosterde broccoli ofzo.
quote:Op maandag 17 september 2012 09:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria, Maria, Mariaaaaa, lalalalaalaaaa, Maaaa-riiiiii-jaaaaaaaaaa!
Mooi?
Groentjes bij de carbonara zijn absoluut niet toegestaanquote:Op maandag 17 september 2012 09:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat voor groentjes doe jij bij Carbonara, Vik?
V1z en mc: ik snap het niet meer met de pindakaasDe een zegt dat het goed is, want goede vetjes (mede daarom eet ik veel pindakaas laatste tijd
) en de ander vindt het niks..? Collega laatst: "Pff is troep, man".
quote:Op maandag 17 september 2012 09:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria, Maria, Mariaaaaa, lalalalaalaaaa, Maaaa-riiiiii-jaaaaaaaaaa!
Mooi?
Nuja als het maar smaakt tochquote:Op maandag 17 september 2012 09:20 schreef Nallie het volgende:
Pindakaas![]()
![]()
![]()
En eens wb groente in carbonara, dat hoort echt niet... ik doe wel eens wat salade/tomaatjes apart erbij dan. Ook heel vaak in restaurants; carbonara met champignons.. of met ham?!
Ahzo!quote:Op maandag 17 september 2012 09:13 schreef the85mc het volgende:
@ maria
De vetten in pindakaas zijn dan wel goede vetten, maar vooral omega 6 en 9 toch? En die krijgen we al meer dan genoeg binnen. En in de meeste pindakaas zit ook nog 9,10 gram/100 verzadigd vet. Dus bij mij valt dat in de categorie minder gezond. Iemand anders kan dat natuurlijk anders beoordelen.
Ik eet toch worteltjes als T in de loop van de dag?quote:Op maandag 17 september 2012 09:21 schreef An24 het volgende:
XM: Succes met je gesprek straks!
Vik: Groentjes door de carbonara zij niet toegestaan, maar je kan jezelf er toch iets naast gunnen?
Haha, ik dacht ook dat pindakaas wel oke was. Niet het beste van het beste maar ook niet het slechtste van het slechtste. Precies goed voor middelmaat als mijzelf. Eigenlijk eet ik in de middag het liefst warm, net als in de avond maar ik had ook gehoord dat het door mij zo geliefde IndoMie ook al niet erg gezond was, plus dat ik dan erg laag in de kcal zit.quote:Op maandag 17 september 2012 08:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
waarom pindakaas? Pindakaas is niet ze geweldig, pindas zijn geen echte noten he..
En wat voor melk? Met zulke hoevelheden maakt t nogal uit als het mager, halfvol of vol is.
En zit er genoeg groente bij je spaghetti?
Ah, de probleemgebieden-foto...quote:Op maandag 17 september 2012 09:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nuja als het maar smaakt toch![]()
Ernaast mocht ook, ik vroeg het me gewoon afJatje eet bijv. wel broccoli naast carbonara geloof ik, lijkt me best lekker.
Oh ik zag laatst trouwens een heul slank Jatje voorbij komenJeumig zeg!
quote:Op maandag 17 september 2012 09:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ah, de probleemgebieden-foto...
"Ja maar waar zitten nou je probleemgebieden dan?"
"Die zie je niet want ik houd m'n buik in"
"Maar dan kunnen we ze niet zien"
"Maar zo krijg ik wel complimentjes"
Maria gaat foto plaatsen?quote:Op maandag 17 september 2012 09:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Foto's plaatsen in slank is meestal wel instant feel-good
[..]
het was een voordelige foto, het valt echt wel mee. Ik weeg nog steeds 85. helaas.quote:Op maandag 17 september 2012 09:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nuja als het maar smaakt toch![]()
Ernaast mocht ook, ik vroeg het me gewoon afJatje eet bijv. wel broccoli naast carbonara geloof ik, lijkt me best lekker.
Oh ik zag laatst trouwens een heul slank Jatje voorbij komenJeumig zeg!
[..]
en als jullie het niet konden raden was ik toen mega-über sarcastisch. (hoe spel je dat?)quote:Op maandag 17 september 2012 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Het was meer: "Plaats eens een foto waarop je je buik niet inhoudt dan?", "Nee joh, dan krijg ik geen complimentjes".
Kennelijk kan je die 85 goed hebben. Zelfs als je wat breder bent dan op die foto's zie je er prima uit, vinnik.quote:Op maandag 17 september 2012 09:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het was een voordelige foto, het valt echt wel mee. Ik weeg nog steeds 85. helaas.
Wellicht als ik me weer eens lillik voel ofzoquote:Op maandag 17 september 2012 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maria gaat foto plaatsen?
En vik, geen goed plan. Ik zing niet zo mooi als ik er uitzie.
()
Schaap is in het Fries 'skiep' hoorquote:Op maandag 17 september 2012 09:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kennelijk kan je die 85 goed hebben. Zelfs als je wat breder bent dan op die foto's zie je er prima uit, vinnik.
[..]
Wellicht als ik me weer eens lillik voel ofzo![]()
![]()
Zing je me dan toe op Skeip?Ik vind dat kek he, dat 'schaap' in het Frysk 'skeip' is
Maar hoe je eruit ziet is belangrijker wat de weegschaal zegt toch? En je bent ook best wel lang toch?quote:Op maandag 17 september 2012 09:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het was een voordelige foto, het valt echt wel mee. Ik weeg nog steeds 85. helaas.
quote:Op maandag 17 september 2012 09:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Schaap is in het Fries 'skiep' hoor.
In West-Friesland nietquote:Op maandag 17 september 2012 09:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Schaap is in het Fries 'skiep' hoor.
Hihihi, wat lief van je!quote:Op maandag 17 september 2012 09:41 schreef Muis006 het volgende:
Hoi
Ik kom even binnenvallen om te zeggen dat ik het heel stoer vind van HPKW (post die hier?
) en aan de TT te zien ook anderen dat ze gingen urbanathlonnen, en dat ik het tof vond om XM, Ml en Gbee weer te zien zaterdag
Fries genoeg voor mij!quote:
Nee heb ik niet!quote:Op maandag 17 september 2012 09:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hihihi, wat lief van je!![]()
Jij hebt geen FB toch? Anders kon je supercoole foto's zien van het grootste faal evenement (organisatorisch dan) van het jaar.
We staan ook op Nu.nl trouwens.
Ja hoor alles primaquote:Op maandag 17 september 2012 09:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Fries genoeg voor mij!![]()
Dag Muis! Alles kek? Ik zag laatst McArmy ergens voorbij komen en toen dacht ik aan jou en die hula-ketting McArmy die volgens mij nog steeds in m'n photobucket rondzwerft!
Ja maarquote:Op maandag 17 september 2012 09:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik eet toch worteltjes als T in de loop van de dag?.
Oh, nou, toevallig ga ik nu proberen een enkellaarsje met hak van 6 a 7 cm aan mijn voet te wurmenquote:
Phoe, dat zou ik in 1x nooit weg krijgenquote:Op maandag 17 september 2012 09:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gewoon 250 gram hoor, dus genoeg.
Zak neerleggen, hele middag knabbelen, komt goedquote:Op maandag 17 september 2012 09:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Phoe, dat zou ik in 1x nooit weg krijgenwel lekker!
Ging niet onaardig, maar de organisatie was vooral een grote faal. Parcours werd niet vrijgegeven door de politie kennelijk omdat er mensen op het parcours liepen, maar iig omdat het niet veilig zou zijn. Vervolgens zijn we een uur te laat gestart, hebben we een aangepast parcours gelopen (3 keer hetzelfde rondje) met veel minder en veel minder spectaculaire obstakels dan waren beloofd.quote:Op maandag 17 september 2012 09:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee heb ik niet!
Hoe ging het? Ik ga even nu.nlen
[..]
Ja hoor alles primamet jou ook? Hula McArmy staat nog steeds op mijn pc
Wat stomquote:Op maandag 17 september 2012 09:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ging niet onaardig, maar de organisatie was vooral een grote faal. Parcours werd niet vrijgegeven door de politie kennelijk omdat er mensen op het parcours liepen, maar iig omdat het niet veilig zou zijn. Vervolgens zijn we een uur te laat gestart, hebben we een aangepast parcours gelopen (3 keer hetzelfde rondje) met veel minder en veel minder spectaculaire obstakels dan waren beloofd.
Maar team slankie heeft het bijzonder goed gedaan en we zijn gezamenlijk gefinished en hebben heel veel lol gehad.
Over een week of 7-9 een paar dagen op de wc doorbrengen om het er allemaal weer uit te piesen en het past gelukkig weerquote:Op maandag 17 september 2012 10:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Over die schoenen: zelfs met hulp van M. lukte het niet. Pumps passen niet, mijn laarsjes niet en mijn relatief nette gympen voelen aan als bankschroeven
Heb eigenlijk alleen mijn niet-nette adidas gympen nog. Of zomerschoentjes, maar dat vind ik weer wat koud.
En tis niet dat mijn schoenen 'niet mooi' zitten, ze gaan (op de gympjes na) letterlijk niet aan mijn voeten![]()
plastic zakje om je sokken, glij je zo in je laarsquote:
Nou, ik zei een paar dagen terug al tegen M. dat ik voor tijdens mijn verlof nep-Uggs ga halen. Gewoon omdat die dan passenquote:
ik heb steeds mijn broertje in mijn hoofd zittenquote:Op maandag 17 september 2012 09:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ging niet onaardig, maar de organisatie was vooral een grote faal. Parcours werd niet vrijgegeven door de politie kennelijk omdat er mensen op het parcours liepen, maar iig omdat het niet veilig zou zijn. Vervolgens zijn we een uur te laat gestart, hebben we een aangepast parcours gelopen (3 keer hetzelfde rondje) met veel minder en veel minder spectaculaire obstakels dan waren beloofd.
Maar team slankie heeft het bijzonder goed gedaan en we zijn gezamenlijk gefinished en hebben heel veel lol gehad.
Ik wou na je vorige post een 'challenge accepted'-plaatje posten maar boo!quote:Op maandag 17 september 2012 10:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Over die schoenen: zelfs met hulp van M. lukte het niet. Pumps passen niet, mijn laarsjes niet en mijn relatief nette gympen voelen aan als bankschroeven
Heb eigenlijk alleen mijn niet-nette adidas gympen nog. Of zomerschoentjes, maar dat vind ik weer wat koud.
En tis niet dat mijn schoenen 'niet mooi' zitten, ze gaan (op de gympjes na) letterlijk niet aan mijn voeten![]()
Jeuj! Ja hier ook primaquote:Op maandag 17 september 2012 09:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee heb ik niet!
Hoe ging het? Ik ga even nu.nlen
[..]
Ja hoor alles primamet jou ook? Hula McArmy staat nog steeds op mijn pc
quote:Op maandag 17 september 2012 10:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb steeds mijn broertje in mijn hoofd zitten
Die in het zwart die gaat kapoooooot, die gaan we pakken dames *insert brul*
5 meter verder...
Die meiden in het roze gaan eraaaaaaan, komooooooop
Aanmoedigen is ook een sportquote:Op maandag 17 september 2012 10:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Zou bijna meegedaan willen hebbenBIJNA.
Schoenen lenen?quote:Op maandag 17 september 2012 10:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, ik zei een paar dagen terug al tegen M. dat ik voor tijdens mijn verlof nep-Uggs ga halen. Gewoon omdat die dan passen![]()
En vanmiddag maar even ergens goedkoop schoenen scoren voor als ik eens een keer 'netjes' moet (sowieso de rest van de werkweek, en moet nog een paar keer terug naar school voor wat afspraken tijdens mijn verlof).
Oh shit, er komt over 1,5 maand een bruiloft aan... Daar heb ik dus ook geen schoenen voor. Mgoed, dan maar gewoon open zomerschoentjes, dat kan dan wel.
je moest er bij zijnquote:Op maandag 17 september 2012 10:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Zou bijna meegedaan willen hebbenBIJNA.
Wij bieden ook Prince2-trainingen aanquote:Op maandag 17 september 2012 10:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je moest er bij zijn
Ik mag trouwens cursussen uit gaan zoeken voor volgend jaar. Dus of ik mijn sales skills uit wil breiden of ik me meer op project managment wil gaan richten (dan zou Prince2 denk ik een optie zijn).
En schijnbaar is mijn time managment zou goed dat mijn manager semi serieus vroeg of ik geen interne cursus wilde geven over hoe ik het aanpak
Maar hoe krijg je die er dan weer afquote:Op maandag 17 september 2012 10:09 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
plastic zakje om je sokken, glij je zo in je laars
Leukquote:Op maandag 17 september 2012 10:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je moest er bij zijn
Ik mag trouwens cursussen uit gaan zoeken voor volgend jaar. Dus of ik mijn sales skills uit wil breiden of ik me meer op project managment wil gaan richten (dan zou Prince2 denk ik een optie zijn).
En schijnbaar is mijn time managment zou goed dat mijn manager semi serieus vroeg of ik geen interne cursus wilde geven over hoe ik het aanpak
Laars weer uitdoenquote:Op maandag 17 september 2012 10:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je die er dan weer af
quote:Op maandag 17 september 2012 10:28 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Laars weer uitdoen
De organisatie mag eerst met een leuk verhaal en een goed aanbod komen, maar het concept is dusdanig leuk dat ik nog wel een poging wil wagen.quote:Op maandag 17 september 2012 10:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat stomvooral gezien het feit dat de deelnemers er ook aardig wat voorbereiding in hebben zitten. Fijn dat het toch leuk was! Ga je volgend jaar in Rotterdam weer?
Ja!quote:Op maandag 17 september 2012 10:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
5 meter verder...
Daar passen mijn steunzolen niet inquote:
Suggesties voor winkels, bij voorkeur met een salequote:Op zondag 16 september 2012 00:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Goed zoeken tot je een paar (of merk) vindt dat echt past en dan investeren. Ik heb 1 paar dat echt perfect zit en als het echt nodig is zijn ze geschikt voor een flinke sprint
Mwoah, zie er ook wel de humor van in, gelukkigquote:Op maandag 17 september 2012 10:36 schreef Skoap het volgende:
Wat vervelend Coco! Gelukkig heb je bijna verlof.
Alles passen, ook dure winkels zonder uitverkoop, merk uitzoeken wat bij je voet past en vervolgens op i'net bestellenquote:Op maandag 17 september 2012 10:36 schreef Chicolate het volgende:
Suggesties voor winkels, bij voorkeur met een sale?
Okquote:Op maandag 17 september 2012 10:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Alles passen, ook dure winkels zonder uitverkoop, merk uitzoeken wat bij je voet past en vervolgens op i'net bestellen
Mijn voeten houden zich niet aan de leest van de meeste merken, heb nu een paar merken waarvan ik weet dat het past en bestel zo nu en dan een paar uit een oude collectie op ebay. Of een 3x gedragen tweedehands paar voor een paar euro.
quote:Op maandag 17 september 2012 10:28 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Laars weer uitdoen
Gaten erin pokenquote:Op maandag 17 september 2012 10:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar met plastic zakjes, gaat dat niet ontzettend zweten?
Of gewoon de onderkant er vast uitknippen, dan als je voet in de laars zit het zakje omhoog trekken, kapot maken en van je been afquote:
quote:
V1z-nachtmerrie-materiaal:quote:Op maandag 17 september 2012 10:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Mja, met m'n sokken-fobie gruwel ik alleen al van het idee...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 17 september 2012 11:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
V1z-nachtmerrie-materiaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat denk je, V1z doet mij regelmatig gruwelen met uitspraken die je liever niet wilt indenken dus laat ik het eens terugdoen?
maar gek genoeg gruwel ik daar wel van ja, kan het nog moeilijker aan m'n handen hebben namelijk
Je zou me eens moeten zien als ik sokken moet vouwen, vreselijk!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op maandag 17 september 2012 11:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]wat denk je, V1z doet mij regelmatig gruwelen met uitspraken die je liever niet wilt indenken dus laat ik het eens terugdoen?
maar gek genoeg gruwel ik daar wel van ja, kan het nog moeilijker aan m'n handen hebben namelijk
Je zou me eens moeten zien als ik sokken moet vouwen, vreselijk!
Als indicatie is het wel een mooie denk ik.quote:Op maandag 17 september 2012 11:34 schreef the85mc het volgende:
@HPKW
op dietenlijst.nl staat een vetpercentage berekening. is waarschijnlijk niet precies, maar als je elke keer dezelfde methode gebruikt kun je wel zien of je goed bezig ben of niet. (Ik kom iig van boven de 20% af..)
Ja?!quote:
Dat lijkt me wat lastig om vaker te doenquote:
vriendenprijsje?quote:Op maandag 17 september 2012 10:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij bieden ook Prince2-trainingen aan. /reclame
quote:Op maandag 17 september 2012 10:17 schreef loveli het volgende:
Mijn armen zijn gisteren bijgekleurd! Benen niet
door uit het zakje te glijden?quote:Op maandag 17 september 2012 10:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je die er dan weer af
ik vind dat jij echt echt echt heel mooi kan tekenenquote:Op maandag 17 september 2012 10:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
LeukCursus over cursussen geven dan maar?
![]()
Ik wil misschien een online zelfstudieding doen, digital painting![]()
Is wel duur, maar volgens mij heel tof
Dat!quote:Op maandag 17 september 2012 11:56 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind dat jij echt echt echt heel mooi kan tekenen
Dat ookquote:Ik kom niet verder dan stokpoppetjes
En dat.quote:oh en for the record; ik heb het tofste broertje van de hélé wereld![]()
![]()
![]()
het is echt cola en popcorn materiaalquote:Op maandag 17 september 2012 11:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Welke rekenmethode bedoel je 85MC?
Mocht iemand zich nog vervelen, bijzonder vermakelijk leesvoer: https://www.facebook.com/urbanathlonnederland
Zelden zoveel negativiteit gezien over een evenement!
Geeft nietquote:Op maandag 17 september 2012 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Dat was niet eens de achterliggende gedachte, maar als je het zo bekijkt...![]()
Al wou ik je niet ECHT laten schrikken hoor!![]()
![]()
Haha, dat was tofquote:Op maandag 17 september 2012 10:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
5 meter verder...
Ja!!quote:Op maandag 17 september 2012 12:25 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, dat was tof![]()
En dan tegen het betreffende meisje in het zwart: "Komop! Laatste stukkie! Je kan 't!"
nou, waar ik vooral mee zit is dat als het een evenement een tientje inschrijving kost, je niet zoveel verwacht. Maar dit werd zwaar gehyped op alle social media, op de youtube filmpjes zie je een supersfeer en het lijkt in alle andere landen probleemloos gegaan te zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 12:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria, jij bent juist echt heel goed!Maar vaak ben je nu eenmaal het meest kritisch over je eigen werk, dus dan ga je ieder dingetje zien dat in jouw ogen niet-niet-helemaal-perfect is. Snap het wel. Maar niet nodig dus, die onzekerheid!
Aurum, idd nogal veel kritiekLeuk om te gebruiken in een van onze courses (zoals Event Management, meteen een mooi praktijkvoorbeeld van hoe het niet moet
).
quote:Op maandag 17 september 2012 12:25 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, dat was tof![]()
En dan tegen het betreffende meisje in het zwart: "Komop! Laatste stukkie! Je kan 't!"
Voordeel is: je ziet wel verbeterpuntenquote:Op maandag 17 september 2012 12:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria, jij bent juist echt heel goed!Maar vaak ben je nu eenmaal het meest kritisch over je eigen werk, dus dan ga je ieder dingetje zien dat in jouw ogen niet-niet-helemaal-perfect is. Snap het wel. Maar niet nodig dus, die onzekerheid!
Aurum, idd nogal veel kritiekLeuk om te gebruiken in een van onze courses (zoals Event Management, meteen een mooi praktijkvoorbeeld van hoe het niet moet
).
quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 14:08 schreef loveli het volgende:
En dan blijk je een losse naad te hebben onder je rits en toevallig een klosje rood garen. Hopelijk kijkt niemand naar m'n kruis
Wat fijn Mar!quote:Op maandag 17 september 2012 14:21 schreef MarMar het volgende:
Ik word snellernet 1 afslag verder erbij gepakt en we hebben er 35 minuten over gedaan.
Tijd voor een groter rondje
Ik vind het ook onbenullig en vooral jammer dat mensen het zich zo aantrekken en er om gaan rellen.. die verpesten het dan weer voor anderen en de makers van zo'n filmpje miepen dan "zie je wel" en krijgen nog medestanders ook.quote:Op maandag 17 september 2012 14:43 schreef the85mc het volgende:
Ik was nieuwsgierig geworden door alle commotie om die islam-film. Dus even opgezocht op YT..
Man man wat een filmpje. Ik dacht eerst dat een parodie was, zo slecht geacteerd, gemonteerd etc. Zoiets neem je toch niet serieus...
Een gemiddelde klasje op de basisschool zet een beter resultaat neer dat dit. Na 5 minuten van de trailer kon ik het niet meer aanzien, zo slecht.
Ik heb het ook geprobeerd... Een minuut of driequote:Op maandag 17 september 2012 14:43 schreef the85mc het volgende:
Ik was nieuwsgierig geworden door alle commotie om die islam-film. Dus even opgezocht op YT..
Man man wat een filmpje. Ik dacht eerst dat een parodie was, zo slecht geacteerd, gemonteerd etc. Zoiets neem je toch niet serieus...
Een gemiddelde klasje op de basisschool zet een beter resultaat neer dat dit. Na 5 minuten van de trailer kon ik het niet meer aanzien, zo slecht.
Zo zijn die fundi-moslims. Je mag overal grappen over maken, behalve over hun religie. Tja.quote:Op maandag 17 september 2012 14:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik vind het ook onbenullig en vooral jammer dat mensen het zich zo aantrekken en er om gaan rellen.. die verpesten het dan weer voor anderen en de makers van zo'n filmpje miepen dan "zie je wel" en krijgen nog medestanders ook.
Vooral jonge honden trouwens die massaal ageren tegen dat filmpje, dat valt mij op.
En thx Anen fijn dat het bij jou ook lekker gaat nu!!
Er is weer een goed excuus voor geweld geboren. Erg akelig idee, het effect van zo'n filmpje.quote:Op maandag 17 september 2012 14:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik vind het ook onbenullig en vooral jammer dat mensen het zich zo aantrekken en er om gaan rellen.. die verpesten het dan weer voor anderen en de makers van zo'n filmpje miepen dan "zie je wel" en krijgen nog medestanders ook.
Vooral jonge honden trouwens die massaal ageren tegen dat filmpje, dat valt mij op.
En thx Anen fijn dat het bij jou ook lekker gaat nu!!
Zie DMquote:Op maandag 17 september 2012 14:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat voor werk doe jij tegenwoordig Vik?
quote:Op maandag 17 september 2012 14:48 schreef An24 het volgende:
Hier ook lekker gesport. Yoga natuurlijk, maar ik doe dat nu om de dag een uur. Ik heb nu veel krachtopbrengst. Wordt gespierder en mijn lijf wordt in rust nu ook rustiger, omdat de spieren mijn lijf beter bij elkaar houden, in plaats van de banden. Blij
Que?quote:Op maandag 17 september 2012 14:21 schreef MarMar het volgende:
Ik word snellernet 1 afslag verder erbij gepakt en we hebben er 35 minuten over gedaan.
Tijd voor een groter rondje
lol hier en op fb dan.. ik loop tegenwoordig blokjes om met krukken.. staat zelfs bij mijn lijstjes.quote:Op maandag 17 september 2012 15:01 schreef V1z0R het volgende:
Tof An!
[..]
Que?
Volgens mij heb ik wat gemist
als je dit leestquote:Op maandag 17 september 2012 14:43 schreef the85mc het volgende:
Behoorlijk freaky idd, had er al zoiets over gehoord.quote:Op maandag 17 september 2012 15:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als je dit leest
http://journal.neilgaiman(...)-scared-actress.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |