Haha, die hebben wij ook gekeken van het weekend. Ik vond er best wel humor in zittenquote:Op zondag 16 september 2012 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb gisteren Dark Shadows gezien en nu heb ik de hele tijd Nights in White Satin in mn hoofd![]()
Cause I love youuuu, oooohoooooh I looove youuuu!
quote:Op zondag 16 september 2012 15:46 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij istie gelukt
Oehquote:Op zondag 16 september 2012 15:46 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij istie gelukt
quote:Op zondag 16 september 2012 15:46 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij istie gelukt
Heb als doel om klassiekers die ik nooit gezien heb allemaal te gaan kijkenquote:
Donderdag en vrijdag al weer heen geweestquote:Op zondag 16 september 2012 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
MOrgen weer werken V1?
Benne gij lekker bruin geworden trouwens?
Nah.. wrsch nietquote:Op zondag 16 september 2012 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Ga je nog lekker een blokje om wandelen MO?
Heb ook geen zin in hardlopen, woensdag ofzo maar weer eens of anders over 2 1/2 week weer... Beetje moe de laatste tijd
One flew over the cuckoos nest al eens gezien? Ook enorm goed. Jack Nicholsonquote:Op zondag 16 september 2012 15:50 schreef V1z0R het volgende:
Weeble and Bob!
[..]
Heb als doel om klassiekers die ik nooit gezien heb allemaal te gaan kijken
Requiem for a dream, eternal sunshine of the spotless mind... Zo maar weer eens even imdb afstruinen.
quote:Op zondag 16 september 2012 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
One flew over the cuckoos nest al eens gezien? Ook enorm goed. Jack Nicholson.
Memento is idd ook geweldig, net als de rest dat genoemd is. Kill bill nog te kort geleden?quote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef V1z0R het volgende:
Heeft het een bepaalde reden, die moeheid?
[..]
Verdomd kutwijf die nurse Ratchett
Life of Brian en Memento even binnengehaald nog.
Zooooooo herkenbaarquote:Op zondag 16 september 2012 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Tink, hoe is het met jou dan?
MOe... ja gewoon moe, ook na het hardlopen of na het wandelen of... nou ja, niet zeuren , straks nog lekker naar de zon![]()
Het is denk ik gewoon de zin in vakantie en nu al de 'kou' haten
Tof!quote:Op zondag 16 september 2012 16:46 schreef An24 het volgende:
Ik lees net dat onze slankies de urbathlon hebben uitgelopen
Wat ongelooflijk stoer!!!quote:Op zondag 16 september 2012 16:46 schreef An24 het volgende:
quote:"Jagärtrut's lecture was really good; pedagogical and fun"
BJquote:Op zondag 16 september 2012 16:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoi hoi
Terug van weggeweest; 2 kinderen rijker en nog teveel zwangerschapskg's![]()
Inmiddels de knop weer om; bijna 6 kg eraf en weer actief aan het sporten. En nu ik deze lifestyle wil vasthouden, is het misschien wel verstandig om hier af en toe weer eens te komen posten, om een stok achter de deur te hebben.
Dus ik doe ook maar es een lijstje; extra note; ik doe nu tijdelijk koolhydraatarm en eiwitrijk om een begin te maken:
O: biogarde + fruit
T: appel
L: 2 gekookte eieren, 3 plakjes kipfilet, halve paprika, paar stukje 20+ kaas
D: Tilapiafilet en (veeeeel) sperzieboontjes.
S: 35 mins Wii-fit (en met de kids buiten gespeeld).
T2: weet ik nog niet...
quote:Op zondag 16 september 2012 17:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha naja dat is al avontuur genoeg toch?
an ahhhhh Jagartrut, dan ken ik jou idd ook nog welleuk leuk!
en ff heeeeeel brutaal; hoe is het met jullie BMI's? allemaal keurig op de rit gebleven zeker?
wat goed dat je wel actie hebt ondernomen en therapie hebt gedaan......quote:Op zondag 16 september 2012 17:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]![]()
nee. ik ben alleen maar aangekomen de laatste jaren, zelfs met eetstoornistherapie. maar we ploeteren voort!
jamaar, toen zat er een baby bij!quote:Op zondag 16 september 2012 17:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wat goed dat je wel actie hebt ondernomen en therapie hebt gedaan......
En knap dat je wel door blijft zetten dan
*knuffel*
en ik heb bij mijn 2e zwangerschap gewoon bijna de 100 weer aangetikt.... dat was wel ff een psychische klap hoor..
Ik lees ook dat het parcours verkort moest worden, omdat de politie het niet had vrijgegeven en er dus publiek op liepquote:Op zondag 16 september 2012 16:46 schreef An24 het volgende:
Ja idd. Lekker slim. Ze moesten nu een kleinere ronde een paar x doen geloof ik.quote:Op zondag 16 september 2012 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik lees ook dat het parcours verkort moest worden, omdat de politie het niet had vrijgegeven en er dus publiek op liep.
Super! Gefeliciteerdquote:Op zondag 16 september 2012 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo gaat een baanaanbod kijken voor 'n gewenst puik salaris!
Feescht. Nu nog even een tweede al dan niet aanbod afwachten om te zien of die beter is, maar hij kan hier in aan de slag!!
quote:Op zondag 16 september 2012 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo gaat een baanaanbod kijken voor 'n gewenst puik salaris!
Feescht. Nu nog even een tweede al dan niet aanbod afwachten om te zien of die beter is, maar hij kan hier in aan de slag!!
3 maarquote:Op zondag 16 september 2012 17:33 schreef Phaidra het volgende:
Dat is wel suf ja.. (inkorten parcours)
Oh na mijn zwangerschap zit er nog 3 kilo extra aan. Valt me alles mee.
Wat fijn Mo
Ook weebeequote:Op zondag 16 september 2012 17:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh hai!
Nou ik kom me ook weer melden dus OUD heeft indeed een uitgang![]()
Ik heb tot nu na de bevalling niet kunnen sporten wegens lichamelijke klachten. (Doe het niet die bevalling mensen![]()
)
Maar ga nu weer langzaam aan beginnen.
Ik moet er echt weer helemaal inkomen![]()
Heeft iemand tips voor goede lunches om mee te nemen naar het werk als het geen fruit, salade of brood is?
hey wat leuk, voor L en J?quote:Op zondag 16 september 2012 17:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weebee BJ!![]()
Ik ben caketoppers aan het tekenen voor een bijna-trouwend-vriendinnetje![]()
Ik heb nu ook nog veel lunchporties in de vriezer staan maar ik weet nog niet helemaal of ik dat op dagen 'durf' te eten als ik als D ook pasta/rijst/aardappelen eet.quote:Op zondag 16 september 2012 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
Treintje![]()
hoi DML
En ja, ei ofzo, of couscous, pasta met groenten en dergelijken? Dat maak ik vaak in grotere hoeveelheden en dan neem ik dat ook mee als lunch.
Hoe komt dat dan? Vroeger niet geleerd? En ik ben wel benieuwd hoe je dan kookt, ook omdat je kids hebtquote:Op zondag 16 september 2012 18:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben een slechte groente en geen fruit eter dus dat maakt de optie voor gezond best beperkt
Welkom terug!quote:Op zondag 16 september 2012 18:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het gewoon niet lekker al kreeg ik het wel en at ik het wel.
Ik geef mijn kind gewoon fruit en kook gewoon groente maar eet daar zelf altijd maar muizen beetjes van want ik vind er niks aan.
De meneer maakt dat gelukkig ruimschoots goed. En ik eet het wel maar geen mega hoeveelheden.quote:Op zondag 16 september 2012 19:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Welkom terug!
En je weet dat opvoeden vooral 'voorleven' is he?
Lijkt me best lastig en vervelend om weinig groenten te lustenquote:Op zondag 16 september 2012 18:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het gewoon niet lekker al kreeg ik het wel en at ik het wel.
Ik geef mijn kind gewoon fruit en kook gewoon groente maar eet daar zelf altijd maar muizen beetjes van want ik vind er niks aan.
Ik zou het inderdaad op die manier aanpakken. Of iets met kruiden of kaas of wat maar van toepassing is toevoegen aan je groente. Of groente pureren met wat bouillon en room (en dan bijv. gerookte zalm of kip of gehaktballetjes er door).quote:Op zondag 16 september 2012 19:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De meneer maakt dat gelukkig ruimschoots goed. En ik eet het wel maar geen mega hoeveelheden.
Olivier eet tot nu toe goed gelukkig.
Ik probeer het vooral in ovenschotels e.d. te verwerken. Dat vind ik zelf beter te pruimen
Ik eet geen zoetigheid dus daar geef ik het goede voorbeeld
Ik kan me er ook echt heel weinig bij voorstellenquote:Op zondag 16 september 2012 19:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Lijkt me best lastig en vervelend om weinig groenten te lusten
Dat zijn van die dooddoeners na 30 jaarquote:Op zondag 16 september 2012 19:41 schreef MarMar het volgende:
Lowcarb is mij ook niet heilig, maar helpt me zeker. Ik vind het met minder carbs ook makkelijker letten op de kcal.
En idd, groente kan je op veel verschillende manieren eten, salade, ovenschotel, soep, gestoomd, roerbak.. en soms moet je dingen gewoon leren eten om ze leren te waarderen.
lijkt me ook, "geen groente lusten" vind ik dan weer een dooddoenerquote:Op zondag 16 september 2012 19:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat zijn van die dooddoeners na 30 jaarBelieve me I've tried. Ik word er gewoon niet enthousiast van en eet er daarom maar kleine beetjes van. Al verschilt dat per groente.
Ik eet ze toch???quote:Op zondag 16 september 2012 19:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
lijkt me ook, "geen groente lusten" vind ik dan weer een dooddoenerjuist omdat je ze op 1000 verschillende manieren klaar kan maken.
Ah, nah, als je ze wel lust, dan hup, 1 eetlepel extra per dagquote:Op zondag 16 september 2012 19:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik eet ze toch???
Maar ik vind de meeste niet interessant en loop er niet warm voor.
Ik zeg werkelijk nergens dat ik ze niet lust.
Hè ja, tegen heug en meug naar binnen werken. Ik vroeg om variaties. Niet om een preek over je moet ze leren eten.quote:Op zondag 16 september 2012 19:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ah, nah, als je ze wel lust, dan hup, 1 eetlepel extra per dagnet zolang tot je netjes op je minimale 200 gram zit.
Ja bij Goodbye zag ik goede suggestiesquote:Op zondag 16 september 2012 19:51 schreef MarMar het volgende:
Inspiratie gaven we toch al volop?
Hou je wel van soep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |