SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verander die kut TT eens.
Pelle de held
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 14:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Valt me wel op dat jij altijd de loserclubjes support, Utrecht, PvdA ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
True
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Maar ook eindbaas Evertquote:Op zondag 16 september 2012 14:30 schreef Paul het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
True![]()
![]()
Doe maar weer rustig debielquote:Op zondag 16 september 2012 14:31 schreef Paul het volgende:
EERST PSV NU OVER 2 WEKEN AJAX IN DE BEKER JA! HAHAIHAHIAIHAHIAHIAOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Wat een zaadbal van Bulthuis
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Stadion lekker leeg
Alleen tegen Ajax is het vol.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Vind je het gek, de prijzen van de kaartjes zijn verdubbeld dit jaarquote:!!!!!!!!!!!!!
Volgens mij zit het normaal gezien altijd wel wat voller daarquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Prijzen mogen wel wat stijgen gezien het goede spel.quote:Op zondag 16 september 2012 14:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Vind je het gek, de prijzen van de kaartjes zijn verdubbeld dit jaar!!!!!!!!!!!!!
Alle twee teams hebben goed gekeken naar Feyenoord en Ajax van gister.
Begint echt saai."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dit weekend nog geen leuke pot voetbal gezienquote:Op zondag 16 september 2012 14:34 schreef mrstylo het volgende:
Begint echt saai.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
3 minuten bezigquote:Op zondag 16 september 2012 14:34 schreef mrstylo het volgende:
Begint echt saai.![]()
![]()
Vd Gun gaat straks schitterenquote:Op zondag 16 september 2012 14:34 schreef mrstylo het volgende:
Begint echt saai.
quote:Op zondag 16 september 2012 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit weekend nog geen leuke pot voetbal gezienTwente 2e helft.
1e helft was ook slecht.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 14:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Was ook een massale leegloop daar. En mooiste is dat ze Twente de schuld geven.Spring voor Twente, spring voor Twente, heuj, heujquote:Op zondag 16 september 2012 14:33 schreef Paul het volgende:
Het is best rustig ja, maar het komt namelijk door Twentesnap je
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Anders was je wel gegaan zeker?quote:Op zondag 16 september 2012 14:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Vind je het gek, de prijzen van de kaartjes zijn verdubbeld dit jaar!!!!!!!!!!!!!
![]()
Dan quote ik mijn post wel over 15 min.quote:![]()
Ik keek eerst Ajax en daarna Feyenoordquote:Op zondag 16 september 2012 14:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Twente 2e helft.
1e helft was ook slecht.
21 minuten bezig.quote:Op zondag 16 september 2012 14:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan quote ik mijn post wel over 15 min.![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Vooral Feyenoord was het niveau echt om te huilen inderdaadquote:Op zondag 16 september 2012 14:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik keek eerst Ajax en daarna Feyenoord
We heb een beetje wat Ajax vorig jaar had, niet al te best spelen maar toch vrij makkelijk scoren.quote:Op zondag 16 september 2012 14:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik keek eerst Ajax en daarna Feyenoord![]()
Over hoeveel moeten mag ik het dan doen?quote:
22quote:Op zondag 16 september 2012 14:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over hoeveel moeten mag ik het dan doen?![]()
Ik denk serieus dat Utrecht met 1-0 wint van PSV. Ik weet het zeker eigenlijk. Ik zie dat gewoon voor mij in de toekomst in mijn visioen.
nee hoorquote:Op zondag 16 september 2012 14:38 schreef Paul het volgende:
Ik denk serieus dat Utrecht met 1-0 wint van PSV. Ik weet het zeker eigenlijk. Ik zie dat gewoon voor mij in de toekomst in mijn visioen.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Paul, donder eens op.quote:Op zondag 16 september 2012 14:38 schreef Paul het volgende:
Ik denk serieus dat Utrecht met 1-0 wint van PSV. Ik weet het zeker eigenlijk. Ik zie dat gewoon voor mij in de toekomst in mijn visioen.
[ Bericht 0% gewijzigd door stevenmac26 op 16-09-2012 14:39:56 (tut tut) ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wie moet er scoren dan? Gerndt?quote:Op zondag 16 september 2012 14:38 schreef Paul het volgende:
Een 2-1 3-2 ofzo is geloofwaardiger dan een 1-0.quote:Op zondag 16 september 2012 14:38 schreef Paul het volgende:
Ik denk serieus dat Utrecht met 1-0 wint van PSV. Ik weet het zeker eigenlijk. Ik zie dat gewoon voor mij in de toekomst in mijn visioen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Over 10 minuten dus 0-1quote:Op zondag 16 september 2012 14:38 schreef Paul het volgende:
Ik denk serieus dat Utrecht met 1-0 wint van PSV. Ik weet het zeker eigenlijk. Ik zie dat gewoon voor mij in de toekomst in mijn visioen.![]()
![]()
Zal m'n geld er niet op zetten.quote:Op zondag 16 september 2012 14:38 schreef Paul het volgende:
Ik denk serieus dat Utrecht met 1-0 wint van PSV. Ik weet het zeker eigenlijk. Ik zie dat gewoon voor mij in de toekomst in mijn visioen.Anonieme tievesclown![]()
Schrijf vast een frontpage-berichtje.quote:Op zondag 16 september 2012 14:38 schreef Paul het volgende:
Ik denk serieus dat Utrecht met 1-0 wint van PSV. Ik weet het zeker eigenlijk. Ik zie dat gewoon voor mij in de toekomst in mijn visioen.![]()
Willems?quote:Op zondag 16 september 2012 14:41 schreef RvLaak het volgende:
Welke neger maakte net bijna dat eigen doelpunt bij PSV?![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 14:40 schreef Gramulanion het volgende:
Ligt weer lekker open achterin bij PSV.Hoeveel open deuren gaan jullie vandaag intrappen?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Kalushaquote:Op zondag 16 september 2012 14:41 schreef RvLaak het volgende:
BMI niet iigquote:Op zondag 16 september 2012 14:41 schreef RvLaak het volgende:
Toivonenquote:Op zondag 16 september 2012 14:41 schreef RvLaak het volgende:
Welke neger maakte net bijna dat eigen doelpunt bij PSV?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
was Willemsquote:Op zondag 16 september 2012 14:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als het dezelfde was als die net kopte, was het HutchinsonI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Matavz moet bij Robben op cursus, beetje egoistischer mag wel.Un dann rettet kein Kavallerie,
screenshot.quote:Op zondag 16 september 2012 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achter de goal aan de kant van willems![]()
Matavz is weer lekker voor spelbaar aan het falen. Houten klaas .. Schiet gewoon op goal en dan een keer geen rollertje.![]()
Logo van Glasgow en Chelsea met daaronder Loyal.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
nopequote:Op zondag 16 september 2012 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb jij geen printscreen knop op je afstandsbediening?![]()
Aan/uit knop drukken tegelijk met home knop.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 14:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aan/uit knop drukken tegelijk met home knop.![]()
![]()
Dat zei zijn vriendin ook.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Scherpte ontbreekt weer voorin.
Maarja Mertens zal dadelijk wel weer scoren terwijl hij verder onzichtbaar is.![]()
PSV heeft geen kans gehad.quote:Op zondag 16 september 2012 14:55 schreef RvLaak het volgende:
Volgens mij heeft Utrecht meer kansen gehad dan PSV tot nu toe, of let ik niet goed op?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hahah van Bommel.. heerlijk
Bommeltjeee, Bommeltjee, Bommeltjeeeeeee.
Het Bommeltje van de week.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja ... Voorspelbaar lompe knoest. Al was het geen geel maarja vroeg of laat pakt hij hm toch wel.
Sowieso 5 uit 5 geel is iets om je te schamen.![]()
Overtreding misschien?quote:Op zondag 16 september 2012 15:00 schreef Crimyclown het volgende:
Waarom krijgt van Bommel geel als Strootman ruzie aan het maken is.![]()
quote:
Van Bommel, al 5 wedstrijden op rij te laat in de duels. Mooi record.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
sowieso deze en groningen onterecht, 1 zeer discutabel en dan dus 2 terechte gele kaartenquote:Op zondag 16 september 2012 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ja ... Voorspelbaar lompe knoest. Al was het geen geel maarja vroeg of laat pakt hij hm toch wel.
Sowieso 5 uit 5 geel is iets om je te schamen.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Homo hersenen he.quote:Op zondag 16 september 2012 15:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou jaWaarom duurde dat nou 30 seconden voor die gele kaart kwam?
En dan zeiken over de scheidsrechters. Hoe triest.quote:Op zondag 16 september 2012 15:01 schreef Caland het volgende:
Van Bommel, al 5 wedstrijden op rij te laat in de duels. Mooi record.![]()
Omdat de ruzie met grindtegelkop eerst gesust moest worden.quote:Op zondag 16 september 2012 15:01 schreef GotenSSJ het volgende:
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zelfs Ron de Rijk vond het geen geel, als dat niet genoeg zegt
Un dann rettet kein Kavallerie,
Tuurlijk jongen.quote:Op zondag 16 september 2012 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat de ruzie met grindtegelkop eerst gesust moest worden.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Die mongolen van utregt zaten te rellenquote:Op zondag 16 september 2012 15:01 schreef GotenSSJ het volgende:
![]()
Maar Ron vindt voetbal ook geen leuke sport.quote:Op zondag 16 september 2012 15:01 schreef Zorro het volgende:
Zelfs Ron de Rijk vond het geen geel, als dat niet genoeg zegt![]()
Dat snap ik en de kaart zou ook terecht zijn, maar ik had dat nou ff gemistquote:Op zondag 16 september 2012 15:02 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
die werd gek tegen Strootman![]()
![]()
Vind het ook wel jammer, kan er nooit slechter op worden.quote:Op zondag 16 september 2012 15:01 schreef ZaZoe het volgende:
Bommel wordt niet gemist hoor tegen FeijenoordVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik hoop op rood voor strootman erbijOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het ook wel jammer, kan er nooit slechter op worden.Wat een onzin kraam jij uit zeg
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Met nog een mooie FFFFFFUUUUUUIUU screenshot erbij zeker?quote:Op zondag 16 september 2012 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik hoop op rood voor strootman erbij![]()
Bommel had rood moeten hebben.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Klopt. Maar dit Zie je toch aankomen .. Dan moetje hem niet opstellen.quote:Op zondag 16 september 2012 15:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
sowieso deze en groningen onterecht, 1 zeer discutabel en dan dus 2 terechte gele kaarten![]()
Dan gaat Wijnaldum spelen tegen Feyenoord, en dan een paar keer scoren.
Is ook veel leuker
Beweer jij wat anders na deze kaart dan?quote:Op zondag 16 september 2012 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan zeiken over de scheidsrechters. Hoe triest.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Oke.quote:Op zondag 16 september 2012 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik hoop op rood voor strootman erbij"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wel zwak. Als je geel geeft, moet je dat meteen doen. Anders wek je de indruk dat je je hebt laten beïnvloeden door wat er daarna is gebeurd.
Maar geel was wel terecht, niet vanwege de hardheid, maar meer vanwege het feit dat Van Bommel na balverlies iemand de vrije doortocht op het middenveld belet."Patriotism is the last refuge of a scoundrel"![]()
Deze was onterecht, maar die andere 4 nietquote:Op zondag 16 september 2012 15:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Beweer jij wat anders na deze kaart dan?![]()
Weetje ff een leuke wetenswaardigheid he. FC Utrecht gaat in een speciaal ontworpen shirtje tegen Ajax in de bekerwedstrijd spelen Leuk he?
Deze was niet onterecht. Veelbelovende aanval onderbreken is altijd geel.quote:Op zondag 16 september 2012 15:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Deze was onterecht, maar die andere 4 nietVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja.quote:Op zondag 16 september 2012 15:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Beweer jij wat anders na deze kaart dan?![]()
Deze kaart was gewoon terecht. Die verontwaardiging komt alleen maar voort uit Van Bommel z'n gehuil na elke wedstrijd. Heeft hij slim gedaan, maar gelukkig trappen de scheidsrechters daar niet in.![]()
Elke speler met rugnummer 64?quote:Op zondag 16 september 2012 15:03 schreef Paul het volgende:
Weetje ff een leuke wetenswaardigheid he. FC Utrecht gaat in een speciaal ontworpen shirtje tegen Ajax in de bekerwedstrijd spelen Leuk he?![]()
Inderdaad, vooral die tegen Groningen was een moordaanslagquote:Op zondag 16 september 2012 15:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Deze was onterecht, maar die andere 4 niet
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Vorige week belde?quote:Op zondag 16 september 2012 15:03 schreef Paul het volgende:
Weetje ff een leuke wetenswaardigheid he. FC Utrecht gaat in een speciaal ontworpen shirtje tegen Ajax in de bekerwedstrijd spelen Leuk he?![]()
staat daar een doodshoofd op?quote:Op zondag 16 september 2012 15:03 schreef Paul het volgende:
Was imo geen veelbelovende aanval, speler was nog geen stap verderquote:Op zondag 16 september 2012 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze was niet onterecht. Veelbelovende aanval onderbreken is altijd geel.![]()
Dat was de enige kaart die onterecht was van de vijf.quote:Op zondag 16 september 2012 15:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral die tegen Groningen was een moordaanslag
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Daarom, dat soort types die lopen te gillen dat het allemaal terecht is moet je niet serieus nemen joh.quote:Op zondag 16 september 2012 15:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral die tegen Groningen was een moordaanslag
Waarom ga je op een troll in?quote:Op zondag 16 september 2012 15:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daarom, dat soort types die lopen te gillen dat het allemaal terecht is moet je niet serieus nemen joh.
quote:Op zondag 16 september 2012 15:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daarom, dat soort types die lopen te gillen dat het allemaal onterecht is moet je niet serieus nemen joh.![]()
Had een vrije doortocht op het middenveld omdat hij opa Bommel aftroefde.quote:Op zondag 16 september 2012 15:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was imo geen veelbelovende aanval, speler was nog geen stap verderVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tegen Rkc had Bommel al twee gele kaarten moeten krijgen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tegen Rkc had Bommel al twee gele kaarten moeten krijgen.![]()
![]()
Klopt, dat vergeet iedereen voor het gemak even. In plaats daarvan lopen zeiken om één onterechte kaart tegen Groningen.quote:Op zondag 16 september 2012 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tegen Rkc had Bommel al twee gele kaarten moeten krijgen.![]()
OK, in dat geval wel terechtquote:Op zondag 16 september 2012 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Had een vrije doortocht op het middenveld omdat hij opa Bommel aftroefde.![]()
![]()
? Ik geef alleen aan dat hij gelijk heeft met deze sarcastisch opmerking?quote:Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Dus dat.quote:Op zondag 16 september 2012 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, dat vergeet iedereen voor het gemak even. In plaats daarvan lopen zeiken om één onterechte kaart tegen Groningen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Goed shirtquote:Op zondag 16 september 2012 15:06 schreef Paul het volgende:
Dit shirt spelen we tegen Ajax
[ afbeelding ]“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Een blokje, wel lelijk.quote:Op zondag 16 september 2012 15:06 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]![]()
404 not found shirt?quote:Op zondag 16 september 2012 15:06 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Blom snapt er niets meer van.
Je impliceert dat dat ooit anders is geweest?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Hier komt nog wel een rode kaart.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Kijk Stroot moeilijk lopen
Utrecht is zo'n kwaliteitsarm team. Goal van PSV en het is ook direct afgelopen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Utrecht heeft anders betere kansen gehad dan psvquote:Op zondag 16 september 2012 15:09 schreef Caland het volgende:
Utrecht is zo'n kwaliteitsarm team. Goal van PSV en het is ook direct afgelopen.![]()
Moeten ze hem wel een keer maken.quote:Op zondag 16 september 2012 15:10 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Utrecht heeft anders betere kansen gehad dan psv
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Altidore alweer +2quote:
Ja, maar dat is vaak zo.quote:Op zondag 16 september 2012 15:11 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Valt wel mee,Roda is vooral gewoon slecht bezig.![]()
Wat een tamme zooi bij PSV, Dickie zal wel weer een donderspeech hanteren in de rustEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
PSV heeft niet zoveel kansen nodig.quote:Op zondag 16 september 2012 15:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PSV zie ik anders ook niet echt goed mikken hoorVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Kan Derksen weer wat uitvluchten gaan verzinnenquote:
Nu moet Utrecht nog ff scoren, dan wordt het helemaal mooi.quote:Op zondag 16 september 2012 15:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan Derksen weer wat uitvluchten gaan verzinnen![]()
Nou sla je door hequote:Op zondag 16 september 2012 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu moet Utrecht nog ff scoren, dan wordt het helemaal mooi.
Gaat Bommel na afloop weer een uurtje bij Blom in de kleedkamer zitten?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat lul je man hij deed nietsquote:Op zondag 16 september 2012 15:14 schreef RvLaak het volgende:
Als vBommel zo door gaat, krijgt hij nog 2 keer geel ook.![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 15:14 schreef Caland het volgende:
Gaat Bommel na afloop weer een uurtje bij Blom in de kleedkamer zitten?![]()
![]()
Jawel, maar dat maakt een doelpunt van Utrecht evengoed niet mooiquote:Op zondag 16 september 2012 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Derksen zei 3 keer dat Utrecht een gehandicapt elftal had.
Jawel.quote:Op zondag 16 september 2012 15:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jawel, maar dat maakt een doelpunt van Utrecht evengoed niet mooi![]()
Willems
Bommel
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Als het aan jou ligt krijgt hij al rood als hij een sprintje trekt man. Schei toch uit.quote:Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Dit was niet eens een tackle.
Ik herhaal: Maakt Blom dat wat uit denk je?quote:Op zondag 16 september 2012 15:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zei hij deed daar niks. Speler ging zelf vallen.![]()
V Bommel trekt ruimschoots zijn been terug, en nog mensen die denken dat het een overtreding was.Un dann rettet kein Kavallerie,
Quote ik jou?quote:Op zondag 16 september 2012 15:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik herhaal: Maakt Blom dat wat uit denk je?![]()
Hij haalt duidelijk de counter eruitquote:Op zondag 16 september 2012 15:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als het aan jou ligt krijgt hij al rood als hij een sprintje trekt man. Schei toch uit.![]()
Bij de cornervlag? Mijn god.quote:Op zondag 16 september 2012 15:16 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hij haalt duidelijk de counter eruit
Verlies nog mooierquote:Op zondag 16 september 2012 15:16 schreef TwenteFC het volgende:
Gelijkspelletje voor PSV zou wel relaxed zijn.
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 15:16 schreef Zorro het volgende:
V Bommel trekt ruimschoots zijn been terug, en nog mensen die denken dat het een overtreding was.Ja wat is het nou?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
EN DIR IS GEEN GEEL? Goderdomme kiut scheids![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
EN DIR IS GEEN GEEL? Goderdomme kiut scheidsBen je weer dronken?
![]()
![]()
Toetsenbord stuk?quote:Op zondag 16 september 2012 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
EN DIR IS GEEN GEEL? Goderdomme kiut scheidsUn dann rettet kein Kavallerie,
Ik heb het idee dat mijn stream achterloopt.quote:
Situatie cornervlag: Geen overtreding
Situatie strafschopgebied Utrecht: Wel overtreding
(Naar mijn mening ofc)Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Haha Koeman lachte geniepig
2e situatie was een overtreding jaquote:Op zondag 16 september 2012 15:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat mijn stream achterloopt.
Situatie cornervlag: Geen overtreding
Situatie strafschopgebied Utrecht: Wel overtreding
(Naar mijn mening ofc)Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |