SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verander die kut TT eens.
Pelle de held
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 14:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Valt me wel op dat jij altijd de loserclubjes support, Utrecht, PvdA ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
True
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Maar ook eindbaas Evertquote:Op zondag 16 september 2012 14:30 schreef Paul het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
True![]()
![]()
Doe maar weer rustig debielquote:Op zondag 16 september 2012 14:31 schreef Paul het volgende:
EERST PSV NU OVER 2 WEKEN AJAX IN DE BEKER JA! HAHAIHAHIAIHAHIAHIAOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Wat een zaadbal van Bulthuis
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Stadion lekker leeg
Alleen tegen Ajax is het vol.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Vind je het gek, de prijzen van de kaartjes zijn verdubbeld dit jaarquote:!!!!!!!!!!!!!
Volgens mij zit het normaal gezien altijd wel wat voller daarquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Prijzen mogen wel wat stijgen gezien het goede spel.quote:Op zondag 16 september 2012 14:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Vind je het gek, de prijzen van de kaartjes zijn verdubbeld dit jaar!!!!!!!!!!!!!
Alle twee teams hebben goed gekeken naar Feyenoord en Ajax van gister.
Begint echt saai."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dit weekend nog geen leuke pot voetbal gezienquote:Op zondag 16 september 2012 14:34 schreef mrstylo het volgende:
Begint echt saai.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
3 minuten bezigquote:Op zondag 16 september 2012 14:34 schreef mrstylo het volgende:
Begint echt saai.![]()
![]()
Vd Gun gaat straks schitterenquote:Op zondag 16 september 2012 14:34 schreef mrstylo het volgende:
Begint echt saai.
quote:Op zondag 16 september 2012 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit weekend nog geen leuke pot voetbal gezienTwente 2e helft.
1e helft was ook slecht.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 14:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Was ook een massale leegloop daar. En mooiste is dat ze Twente de schuld geven.Spring voor Twente, spring voor Twente, heuj, heujquote:Op zondag 16 september 2012 14:33 schreef Paul het volgende:
Het is best rustig ja, maar het komt namelijk door Twentesnap je
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Anders was je wel gegaan zeker?quote:Op zondag 16 september 2012 14:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Vind je het gek, de prijzen van de kaartjes zijn verdubbeld dit jaar!!!!!!!!!!!!!
![]()
Dan quote ik mijn post wel over 15 min.quote:![]()
Ik keek eerst Ajax en daarna Feyenoordquote:Op zondag 16 september 2012 14:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Twente 2e helft.
1e helft was ook slecht.
21 minuten bezig.quote:Op zondag 16 september 2012 14:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan quote ik mijn post wel over 15 min.![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Vooral Feyenoord was het niveau echt om te huilen inderdaadquote:Op zondag 16 september 2012 14:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik keek eerst Ajax en daarna Feyenoord
We heb een beetje wat Ajax vorig jaar had, niet al te best spelen maar toch vrij makkelijk scoren.quote:Op zondag 16 september 2012 14:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik keek eerst Ajax en daarna Feyenoord![]()
Over hoeveel moeten mag ik het dan doen?quote:
22quote:Op zondag 16 september 2012 14:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over hoeveel moeten mag ik het dan doen?![]()
Ik denk serieus dat Utrecht met 1-0 wint van PSV. Ik weet het zeker eigenlijk. Ik zie dat gewoon voor mij in de toekomst in mijn visioen.
nee hoorquote:Op zondag 16 september 2012 14:38 schreef Paul het volgende:
Ik denk serieus dat Utrecht met 1-0 wint van PSV. Ik weet het zeker eigenlijk. Ik zie dat gewoon voor mij in de toekomst in mijn visioen.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Paul, donder eens op.quote:Op zondag 16 september 2012 14:38 schreef Paul het volgende:
Ik denk serieus dat Utrecht met 1-0 wint van PSV. Ik weet het zeker eigenlijk. Ik zie dat gewoon voor mij in de toekomst in mijn visioen.
[ Bericht 0% gewijzigd door stevenmac26 op 16-09-2012 14:39:56 (tut tut) ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wie moet er scoren dan? Gerndt?quote:Op zondag 16 september 2012 14:38 schreef Paul het volgende:
Een 2-1 3-2 ofzo is geloofwaardiger dan een 1-0.quote:Op zondag 16 september 2012 14:38 schreef Paul het volgende:
Ik denk serieus dat Utrecht met 1-0 wint van PSV. Ik weet het zeker eigenlijk. Ik zie dat gewoon voor mij in de toekomst in mijn visioen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Over 10 minuten dus 0-1quote:Op zondag 16 september 2012 14:38 schreef Paul het volgende:
Ik denk serieus dat Utrecht met 1-0 wint van PSV. Ik weet het zeker eigenlijk. Ik zie dat gewoon voor mij in de toekomst in mijn visioen.![]()
![]()
Zal m'n geld er niet op zetten.quote:Op zondag 16 september 2012 14:38 schreef Paul het volgende:
Ik denk serieus dat Utrecht met 1-0 wint van PSV. Ik weet het zeker eigenlijk. Ik zie dat gewoon voor mij in de toekomst in mijn visioen.Anonieme tievesclown![]()
Schrijf vast een frontpage-berichtje.quote:Op zondag 16 september 2012 14:38 schreef Paul het volgende:
Ik denk serieus dat Utrecht met 1-0 wint van PSV. Ik weet het zeker eigenlijk. Ik zie dat gewoon voor mij in de toekomst in mijn visioen.![]()
Willems?quote:Op zondag 16 september 2012 14:41 schreef RvLaak het volgende:
Welke neger maakte net bijna dat eigen doelpunt bij PSV?![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 14:40 schreef Gramulanion het volgende:
Ligt weer lekker open achterin bij PSV.Hoeveel open deuren gaan jullie vandaag intrappen?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Kalushaquote:Op zondag 16 september 2012 14:41 schreef RvLaak het volgende:
BMI niet iigquote:Op zondag 16 september 2012 14:41 schreef RvLaak het volgende:
Toivonenquote:Op zondag 16 september 2012 14:41 schreef RvLaak het volgende:
Welke neger maakte net bijna dat eigen doelpunt bij PSV?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |