Oeh, Das nog eens een idee.quote:Op zondag 16 september 2012 13:19 schreef gargamelnl het volgende:
Zenuwgas onder de voordeur drukken van de bovenburen. Probleem opgelost.
Tja, ik ben alleen niet de gene die de politie belt.quote:Op zondag 16 september 2012 13:19 schreef Crimyclown het volgende:
Ze willen dat wijf van beneden wegpesten omdat die elke keer de politie belt.
Volgende week in R&P: cokeverslaafd door happy hardcore bovenburen buren.quote:Op zondag 16 september 2012 13:42 schreef haan33 het volgende:
gewoon een paar lijnen nemen en gaan met die banaan
Los van de tv's op maximaal volumequote:Op zondag 16 september 2012 13:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wonen in een flat, kutter kun je niet wonen volgens mij. Ik zou gewoon lekker een intrek nemen in een bejaardenflat, weet je zeker dat je in rust woont.
quote:Op zondag 16 september 2012 13:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Volgende week in R&P: cokeverslaafd door happy hardcore bovenburen buren.
Bejaarden en rust... Nog nooit in het ziekenhuis gelegen met allemaal bejaarden om je heen? Die maken nog meer lawaai.Of ben je zelf al bejaard? Tja, dan kun je er geen last van hebben. En wonen in een flat. Ook niet mijn eerste keuze, maar goed. Wonen op een zolderkamer bij je ouders met een kind. Nee, dan liever een flat.quote:Op zondag 16 september 2012 13:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wonen in een flat, kutter kun je niet wonen volgens mij. Ik zou gewoon lekker een intrek nemen in een bejaardenflat, weet je zeker dat je in rust woont.
Hoor je niets meer van als ze een platte televisie hebben. Die hoge tonen gaan niet door de muur heen.quote:
Nee ik ben niet bejaard. Toch zou ik proberen zo snel mogelijk een goedkoop huisje te zoeken, het lijken mij geen buren die dit gedrag gaan staken.quote:Op zondag 16 september 2012 14:10 schreef Sameirah het volgende:
[..]
Bejaarden en rust... Nog nooit in het ziekenhuis gelegen met allemaal bejaarden om je heen? Die maken nog meer lawaai.Of ben je zelf al bejaard? Tja, dan kun je er geen last van hebben. En wonen in een flat. Ook niet mijn eerste keuze, maar goed. Wonen op een zolderkamer bij je ouders met een kind. Nee, dan liever een flat.
jeetje...!quote:Op zondag 16 september 2012 14:17 schreef Jussi het volgende:
Hihi mijn onderburen zijn net zo! Het stel heeft ook altijd uzie met elkaar en net stond die vent nog ruzie te maken met een vriend ofzo. De hele buurt kon meegenieten
Dat is nog eens een goede oplossingquote:Op zondag 16 september 2012 14:12 schreef amenth het volgende:
Zelf er op af gaan waarschuwen als nog keer gebeurd volgens er consekwenties doen ze dan nog keer met al je matties aanbellen daar en dan naar binne stormen en allse kapot slaan met knuppels enzo
Bejaarden staan niet direct bekend om hun vernieuwingsdrang.quote:Op zondag 16 september 2012 14:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoor je niets meer van als ze een platte televisie hebben. Die hoge tonen gaan niet door de muur heen.
Ja, daar ben ik ook mee bezigquote:Op zondag 16 september 2012 14:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee ik ben niet bejaard. Toch zou ik proberen zo snel mogelijk een goedkoop huisje te zoeken, het lijken mij geen buren die dit gedrag gaan staken.
Sowieso is een huis veel rustgevender dan een flat.
Wel nu de "LED" televisies zo goedkoop zijn en ontzettend groot.quote:Op zondag 16 september 2012 14:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Bejaarden staan niet direct bekend om hun vernieuwingsdrang.
quote:Op zondag 16 september 2012 14:12 schreef amenth het volgende:
Zelf er op af gaan waarschuwen als nog keer gebeurd volgens er consekwenties doen ze dan nog keer met al je matties aanbellen daar en dan naar binne stormen en allse kapot slaan met knuppels enzo
Die lui zijn de hele dag thuis en die gaan dan klagen over jou.quote:Op zondag 16 september 2012 13:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kun je urgentie krijgen voor geluidsoverlast van je buren?quote:Op zondag 16 september 2012 14:32 schreef Sameirah het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook mee bezigAls het goed is kan ik zelfs urgentie krijgen en kosten om het nieuwe huis in te richten. Als de woningbouw vereniging niets wil doen, dan ik maar. En op een manier die de woningbouw vereniging niet leuk gaat vinden.
quote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef Sameirah het volgende:
het is van die jaren 90 gabber muziek.
Ja het is mogelijk. Ik heb op de website van onze woningbouw vereniging in het zoekgedeelte urgentie ingetypt. En het is mogelijk. Nu denk ik dat ze wel heel moeilijk kunnen gaan doen. Maar goed. Ik ga daar in ieder geval voor. Gewoon even goed de website van de woningbouw vereniging doorspitten waar jij bij bent.quote:Op zondag 16 september 2012 20:32 schreef Red_Berries het volgende:
[..]
Kun je urgentie krijgen voor geluidsoverlast van je buren?
Ik vraag dit omdat wij sinds een jaar zeer asociale, agressieve buren hebben van wie de kinderen en vriendin de deuren telkens keihard dicht smijten, de voordeur én deuren binnenshuis...we hebben echt geen rust en kunnen niet eens fatsoenlijk slapen![]()
De buurbemiddeling is al langs geweest maar dat lijkt niet echt effect te hebben...
Wel staan we ingeschreven voor een woning en we hopen zo snel mogelijk aan de beurt te zijn, maar als er andere/snellere oplossingen zijn dan graag, want we voelen ons echt gevangen in deze rotsituatie !
Er zijn al gesprekken geweest met die mensen en de woningbouw vereniging. Maar dat had dus ook geen effect. Ze hebben gewoon een bord voor hun kop. Er valt niet mee te praten. Maar goed. Dat is natuurlijk wel duidelijk als je de politie regelmatig aan de deur krijgt om weet ik het wat (niet alleen geluidsoverlast) en je gaat nog door.quote:Op zondag 16 september 2012 20:59 schreef Nattekat het volgende:
Als er zelfs nog een verdieping tussen zit moet het wel heel erg zijn, voor jouw bovenburen. Aangezien de politie er al een paar keer is geweest hoef je daar ook niet te veel van verwachten.
Spreek met alle buurtbewoners af om een brief in hun brievenbus te doen, waarin gevraagd wordt om wat zachter te doen, met wat geluk heb je minstens 7 anderen. Je kan natuurlijk ook een leuk goedje in een envelop doen.
Ja dat zag ik net:quote:Op zondag 16 september 2012 21:29 schreef Sameirah het volgende:
[..]
Ja het is mogelijk. Ik heb op de website van onze woningbouw vereniging in het zoekgedeelte urgentie ingetypt. En het is mogelijk. Nu denk ik dat ze wel heel moeilijk kunnen gaan doen. Maar goed. Ik ga daar in ieder geval voor. Gewoon even goed de website van de woningbouw vereniging doorspitten waar jij bij bent.
Nou nee, witte sneeuw is een pleonasme, groen gras is een pleonasme, rode kersen, een ronde bal, omlaag vallen enz enz. Aso's wonen ook in een wat jij "normaal" huis noemt. Bijv de tokkies. Je weet wel, die tv serie. Maar goed, van iemand die hoogstwaarschijnlijk nog bij pappie en mammie in de kelder woont kan ik niet verwachten dat jou hersenen enigzins doen wat ze horen te doen.quote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef Cardozo het volgende:
Ga in een normaal huis wonen. Aso flatbewoners, is dat geen pleonasme?
Ik wens jullie in ieder geval veel geluk. En hoop dat jullie snel een leuk huisje hebben :-Dquote:Op zondag 16 september 2012 21:39 schreef Red_Berries het volgende:
[..]
Ja dat zag ik net:
Er zijn talloze situaties denkbaar waarbij u liever vandaag dan morgen verhuist. Toch houden wij de voorwaarden graag streng. Voor mensen waarbij de sociale nood écht hoog is of als er dringende gezondheidsredenen zijn.
Pfff ik hoop echt dat t lukt...misschien de buurtbemiddeling daarvan op de hoogte brengen bij het eerstvolgende gesprek.
Oh thnx meid!!quote:Op zondag 16 september 2012 21:44 schreef Sameirah het volgende:
[..]
Ik wens jullie in ieder geval veel geluk. En hoop dat jullie snel een leuk huisje hebben :-D
Dank je welquote:Op zondag 16 september 2012 21:53 schreef Red_Berries het volgende:
[..]
Oh thnx meid!!![]()
Jij ook he, dat je ook maar snel van die aso's af bent!
Oh, mevrouw is op haar figuurlijke pikkie getrapt hoor. Boo fucking hoo.quote:Op zondag 16 september 2012 21:43 schreef Sameirah het volgende:
[..]
Nou nee, witte sneeuw is een pleonasme, groen gras is een pleonasme, rode kersen, een ronde bal, omlaag vallen enz enz. Aso's wonen ook in een wat jij "normaal" huis noemt. Bijv de tokkies. Je weet wel, die tv serie. Maar goed, van iemand die hoogstwaarschijnlijk nog bij pappie en mammie in de kelder woont kan ik niet verwachten dat jou hersenen enigzins doen wat ze horen te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |