Oeh, Das nog eens een idee.quote:Op zondag 16 september 2012 13:19 schreef gargamelnl het volgende:
Zenuwgas onder de voordeur drukken van de bovenburen. Probleem opgelost.
Tja, ik ben alleen niet de gene die de politie belt.quote:Op zondag 16 september 2012 13:19 schreef Crimyclown het volgende:
Ze willen dat wijf van beneden wegpesten omdat die elke keer de politie belt.
Volgende week in R&P: cokeverslaafd door happy hardcore bovenburen buren.quote:Op zondag 16 september 2012 13:42 schreef haan33 het volgende:
gewoon een paar lijnen nemen en gaan met die banaan
Los van de tv's op maximaal volumequote:Op zondag 16 september 2012 13:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wonen in een flat, kutter kun je niet wonen volgens mij. Ik zou gewoon lekker een intrek nemen in een bejaardenflat, weet je zeker dat je in rust woont.
quote:Op zondag 16 september 2012 13:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Volgende week in R&P: cokeverslaafd door happy hardcore bovenburen buren.
Bejaarden en rust... Nog nooit in het ziekenhuis gelegen met allemaal bejaarden om je heen? Die maken nog meer lawaai.Of ben je zelf al bejaard? Tja, dan kun je er geen last van hebben. En wonen in een flat. Ook niet mijn eerste keuze, maar goed. Wonen op een zolderkamer bij je ouders met een kind. Nee, dan liever een flat.quote:Op zondag 16 september 2012 13:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wonen in een flat, kutter kun je niet wonen volgens mij. Ik zou gewoon lekker een intrek nemen in een bejaardenflat, weet je zeker dat je in rust woont.
Hoor je niets meer van als ze een platte televisie hebben. Die hoge tonen gaan niet door de muur heen.quote:
Nee ik ben niet bejaard. Toch zou ik proberen zo snel mogelijk een goedkoop huisje te zoeken, het lijken mij geen buren die dit gedrag gaan staken.quote:Op zondag 16 september 2012 14:10 schreef Sameirah het volgende:
[..]
Bejaarden en rust... Nog nooit in het ziekenhuis gelegen met allemaal bejaarden om je heen? Die maken nog meer lawaai.Of ben je zelf al bejaard? Tja, dan kun je er geen last van hebben. En wonen in een flat. Ook niet mijn eerste keuze, maar goed. Wonen op een zolderkamer bij je ouders met een kind. Nee, dan liever een flat.
jeetje...!quote:Op zondag 16 september 2012 14:17 schreef Jussi het volgende:
Hihi mijn onderburen zijn net zo! Het stel heeft ook altijd uzie met elkaar en net stond die vent nog ruzie te maken met een vriend ofzo. De hele buurt kon meegenieten
Dat is nog eens een goede oplossingquote:Op zondag 16 september 2012 14:12 schreef amenth het volgende:
Zelf er op af gaan waarschuwen als nog keer gebeurd volgens er consekwenties doen ze dan nog keer met al je matties aanbellen daar en dan naar binne stormen en allse kapot slaan met knuppels enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |