abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116842963

Welkom in het grote DayZ topic!

Welkom in het grote DayZ topic, waar survivalen ingame voorop staat! De bedoeling van DayZ is zolang mogelijk survivalen en alle mooie spullen vinden die je in-game zijn. Ook is het belangrijk dat je een oogje open houd voor andere survivalers, voor bandits en misschien wel een helicopter crash site in de open velden! Het spel bevat nog enkele fouten omdat het nog in de alpha versie is.

Waarmee moet ik beginnen na een verse spawn?

Het is belangrijk dat je weet waar je bent, en dat je jezelf kunt verdedigen tegen zombies en eventuele andere survivalers. Als je spawned staan rechts onderin je beeldscherm, 3 regels met elk een beetje tekst. Als je naar de middelste regel kijkt, kun je zien waar je bent. Als je dan naar een externe map gaat (Klik) kun je zien welke grote stad dichtbij is, en waar jij naartoe kunt lopen om je eerste gear te vinden! :)

Externe maps

Er zijn verschillende externe maps waar je prima op kunt leven als je alleen een GPS gevonden hebt. Enkele goede maps zijn: DayZmap.info, DayZmap.com en DayZdb.com/map, op sommige maps kun je ook zien waar mogelijk voertuigen spawnen, om jezelf nog sneller te kunnen verplaatsen!

Installatie instructies

Andere video's

En alle andere FrankieOnPCin1080p over DayZ. Hij weet exact waar hij mee bezig is. Waard om te bekijken.

Veel succes met survivalen! En veel plezier in dit topic! :)

[ Bericht 37% gewijzigd door STING op 20-09-2012 21:56:16 ]
  zondag 16 september 2012 @ 12:51:25 #2
182073 invine
blablabla etc.
pi_116843593
Welke server is die van Fort Haven?
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_116843741
Nieuwe OP _O_
pi_116845351
Ga zo ook weer eens spelen 2dagen even gerust haha :P !
pi_116853365

_O_
pi_116853419
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:51 schreef Chef_M het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
Met 100 door een bocht enzo _O_
pi_116872357
Het is rustig hier :Z
pi_116874612
Heli crash site gevonden maar weinig loot. Een M14 met 3 mags en een FN FAL met 3 mags. FN FAL gekozen en weggegaan naar barracks op een airfield. Daar vind ik een M4A1 CCO, met 6 mags. FAL verwisseld voor de M4A1 CCO.

Ik kom met mijn gear in Elektro aan. Na wat lopen kom ik bij de kerk, waar ik schoten hoor. Stealthy loop ik naar binnen en zie een gast liggen, met eentje ernaast. Die andere is dood. Ik schreeuw "FRIENDLYYY!!!!!111!!1!!" door de mic en hij antwoord met OK. Ik zie nu dat hij een bandit is en dat de dode gast zijn slachtoffer is. Ik ga achter hem staan en met twee kogels is hij neer. De dode gast was een newbie zonder gear, daarom was ik nog vastberadener deze laffe bandit te doden. Hij had een Lee Enfield met 2 mags. Niet gepakt natuurlijk, Wel zijn eten, lucifers, en bijl en hunting knife.

Ik heb nu genoeg eten om de stilte op te zoeken. Ik ga naar het bos, dood twee koeien en mijn alice pack zit nu vol met eten en drinken. Ik bak en eet het vlees. Wat ziet dat er leuk uit, alle icoontjes rechtsonderin helemaal groen.

Verder loop ik het bos in en daar vind ik het wel genoeg geweest voor vandaag.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_116874756
quote:
2s.gif Op zondag 16 september 2012 23:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
Heli crash site gevonden maar weinig loot. Een M14 met 3 mags en een FN FAL met 3 mags. FN FAL gekozen en weggegaan naar barracks op een airfield. Daar vind ik een M4A1 CCO, met 6 mags. FAL verwisseld voor de M4A1 CCO.

Ik kom met mijn gear in Elektro aan. Na wat lopen kom ik bij de kerk, waar ik schoten hoor. Stealthy loop ik naar binnen en zie een gast liggen, met eentje ernaast. Die andere is dood. Ik schreeuw "FRIENDLYYY!!!!!111!!1!!" door de mic en hij antwoord met OK. Ik zie nu dat hij een bandit is en dat de dode gast zijn slachtoffer is. Ik ga achter hem staan en met twee kogels is hij neer. De dode gast was een newbie zonder gear, daarom was ik nog vastberadener deze laffe bandit te doden. Hij had een Lee Enfield met 2 mags. Niet gepakt natuurlijk, Wel zijn eten, lucifers, en bijl en hunting knife.

Ik heb nu genoeg eten om de stilte op te zoeken. Ik ga naar het bos, dood twee koeien en mijn alice pack zit nu vol met eten en drinken. Ik bak en eet het vlees. Wat ziet dat er leuk uit, alle icoontjes rechtsonderin helemaal groen.

Verder loop ik het bos in en daar vind ik het wel genoeg geweest voor vandaag.
Geen DMR met 26 mags hebben. :') (ja, backpack vol met mags hier :+ moet ze nog naar mijn tent brengen :P )
pi_116874941
Geen AK-74 hebben met 19 mags :')
Had ik hiervoor :P
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_116875024
quote:
2s.gif Op zondag 16 september 2012 23:23 schreef SherlockHolmes het volgende:
Geen AK-74 hebben met 19 mags :')
Had ik hiervoor :P
DMR is sniper. Ik drop alles in 2 schoten.
pi_116875068
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2012 23:24 schreef Topiek het volgende:

[..]

DMR is sniper. Ik drop alles in 2 schoten.
Ik drop met de AK-74 alles gewoon in 1 schot :)
-Don Draper
pi_116876036
quote:
2s.gif Op zondag 16 september 2012 23:25 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ik drop met de AK-74 alles gewoon in 1 schot :)
Ik heb betere scope :9 :P
pi_116876906
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2012 23:44 schreef Topiek het volgende:

[..]

Ik heb betere scope :9 :P
Dan zou je toch juist 1schot kill moeten maken altijd ?
-Don Draper
pi_116876967
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 00:04 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Dan zou je toch juist 1schot kill moeten maken altijd ?
In uitzonderlijke gevallen niet. +800m range niet.
pi_116877499
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 00:06 schreef Topiek het volgende:

[..]

In uitzonderlijke gevallen niet. +800m range niet.
ok.

Nog leuke dingen te doen in de bossen eigenlijk? Nee toch?
-Don Draper
pi_116877535
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 00:22 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

ok.

Nog leuke dingen te doen in de bossen eigenlijk? Nee toch?
Bossen niet nee. Open velden mogelijk crash sites en verder de steden in :Y
pi_116877569
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 00:23 schreef Topiek het volgende:

[..]

Bossen niet nee. Open velden mogelijk crash sites en verder de steden in :Y
Loop jij alleen? Want ik wil best wel met je teamen :)
-Don Draper
pi_116877586
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 00:25 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Loop jij alleen? Want ik wil best wel met je teamen :)
Nope. Met Chef_M en Fort Haven ;)
pi_116877601
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 00:26 schreef Topiek het volgende:

[..]

Nope. Met Chef_M en Fort Haven ;)
Ah ok. Welke server?
-Don Draper
pi_116877616
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 00:26 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ah ok. Welke server?
Fort Haven server.
pi_116877638
Hoeveel spelers zitten daar gemiddeld? Per keer?
-Don Draper
pi_116877702
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 00:27 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hoeveel spelers zitten daar gemiddeld? Per keer?
Ligt eraan. Soms 8 soms 40 :') wel met veel randoms dan ;)
pi_116877754
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 00:30 schreef Topiek het volgende:

[..]

Ligt eraan. Soms 8 soms 40 :') wel met veel randoms dan ;)
Ik zit altijd op servers van rond de 10. Ben jij als je alleen bent friendly? En in een groep?
-Don Draper
pi_116877784
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 00:33 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ik zit altijd op servers van rond de 10. Ben jij als je alleen bent friendly? En in een groep?
Ik schiet niet on sight (wij allen niet), alleen als je een direct gevaar bent, of een bandit skin hebt ;)
pi_116877803
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 00:34 schreef Topiek het volgende:

[..]

Ik schiet niet on sight (wij allen niet), alleen als je een direct gevaar bent, of een bandit skin hebt ;)
Mooi :)
Heeft 1 van jullie een Ghillie?
-Don Draper
pi_116877818
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 00:35 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Weet ik niet zo 1 2 3. Hoezo?
  maandag 17 september 2012 @ 00:37:05 #28
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116877825
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 00:33 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ligt eraan of je een bandit bent. Wij zijn een trading outpost, maar we kunnen je van 1km van het Fort doodschieten mocht je verkeerde intenties hebben. ^O^

All Aboard!

Special Forces. :P

Iemand per ongeluk aangereden op de fiets. :')

Iemand per ongeluk doodgereden op de weg. :') Vloog 15 meter verdop de bosjes in.
  maandag 17 september 2012 @ 00:37:24 #29
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116877827
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 00:35 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Wat wil je ervoor ruilen? :P
pi_116877873
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 00:36 schreef Topiek het volgende:

[..]

Weet ik niet zo 1 2 3. Hoezo?
Omdat ik julllie al een tijdje volg :) En jullie mij 1 keer gekilld. Maar ik ga strong. Ik wil met jullie teamen maar jullie killen me (rijden aan met auto) _O-. Ik rij vaak in een fiets in een bos naast jullie. Vaak raak ik jullie kwijt maargoed.
,
-Don Draper
pi_116877883
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 00:39 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Omdat ik julllie al een tijdje volg :) En jullie mij 1 keer gekilld. Maar ik ga strong. Ik wil met jullie teamen maar jullie killen me (rijden aan met auto) _O-. Ik rij vaak in een fiets in een bos naast jullie. Vaak raak ik jullie kwijt maargoed.
,
Als dit serieus is :')
  maandag 17 september 2012 @ 00:40:54 #32
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116877893
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 00:39 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

,
Je vergist je, je zit niet in de FH server. :')
pi_116877915
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 00:40 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Je vergist je, je zit niet in de FH server. :')
Jongens, zijn jullie er niet achter dat het een grap is _O-

Ik dacht jullie begrijpen dat wel _O-
-Don Draper
pi_116877924
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 00:41 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Jongens, zijn jullie er niet achter dat het een grap is _O-

Ik dacht jullie begrijpen dat wel _O-
Maar waarom de vraag over de ghillie?
pi_116877935
Wtf is dit :')
pi_116877936
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 00:42 schreef Topiek het volgende:

[..]

Maar waarom de vraag over de ghillie?
Gewoon, omdat ik wil weten waar je hem allemaal kan vinden, allen Crashsite of ook andere plekken?
-Don Draper
pi_116877941
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 00:43 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Gewoon, omdat ik wil weten waar je hem allemaal kan vinden, allen Crashsite of ook andere plekken?
Residentials ;)
pi_116877943
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 00:43 schreef wuuht het volgende:
Wtf is dit :')
Wat? :P
pi_116877946
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 00:44 schreef Topiek het volgende:

[..]

Residentials ;)
Wat? :)
-Don Draper
  maandag 17 september 2012 @ 00:45:29 #40
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116877979
quote:
Die ken ik al :)

Nee ik dacht misschien heb je wat aanbevelingen / tips.
-Don Draper
  maandag 17 september 2012 @ 00:48:10 #42
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116878006
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 00:47 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Die ken ik al :)

Nee ik dacht misschien heb je wat aanbevelingen / tips.
Nou, daar staan de residentials op. Dus dat gaf Topiek je als tip als je een ghillie wilt vinden.
pi_116878022
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 00:48 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Nou, daar staan de residentials op. Dus dat gaf Topiek je als tip als je een ghillie wilt vinden.
Oh ok. :)

Maar ik vroeg Wat? omdat ik niet weet wat residentials zijn. :')
-Don Draper
pi_116878028
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 00:48 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Brick houses enzo
  maandag 17 september 2012 @ 00:50:09 #45
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116878032
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 00:48 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Nogmaals, open die mappen. Dayzmap.com bijvoorbeeld, als je hovert over die groene punten zul je zien dat dat Residentials zijn. Als je dan gewoon de wegen in de gaten houd zie je vanzelf welke dat zijn.
pi_116878058
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 00:50 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Nogmaals, open die mappen. Dayzmap.com bijvoorbeeld, als je hovert over die groene punten zul je zien dat dat Residentials zijn. Als je dan gewoon de wegen in de gaten houd zie je vanzelf welke dat zijn.
Ik zal morgen eens lekker gaan scavengen :)
-Don Draper
pi_116914714
Vandaag weer een stukje opgeschoten. Opzoek naar een ghillie of camo. Dus als iemand er 1 heeft voor me O+
pi_116915704
Ook ik ben zeer goed opgeschoten, ALICE pack zit vol met cooked beaf en cola. Verder nog wat AK-74 ammo die ik heb gevonden. Snel mijn klote amerikaan verwisseld voor een oude trouwe Sovjet :7
Nu lekker het bos in en kleine dorpjes leeg looten. Bij een bandit een camo outfit gevonden en wat food. Alleen de camo meegenomen.

Iets later een zwaar vuurgevecht met twee bandits die samen waren. Door goed schietwerk heb ik met mijn trouwe AK twee bandits vermoord. Heel veel goede loot. Zij hadden een SAW en een AS50. Geen van beiden gepakt door weinig ammo.

Nu weer na een zombie slaughterparty wat vlees voor bloed gegeten, schaap door zijn hasses geschoten en weer terug op oud peil. Nu blijf ik wel in het bos en de kleine dorpjes, dat beloof ik :)
-Don Draper
pi_116915784
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 22:59 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ook ik ben zeer goed opgeschoten, ALICE pack zit vol met cooked beaf en cola. Verder nog wat AK-74 ammo die ik heb gevonden. Snel mijn klote amerikaan verwisseld voor een oude trouwe Sovjet :7
Nu lekker het bos in en kleine dorpjes leeg looten. Bij een bandit een camo outfit gevonden en wat food. Alleen de camo meegenomen.

Iets later een zwaar vuurgevecht met twee bandits die samen waren. Door goed schietwerk heb ik met mijn trouwe AK twee bandits vermoord. Heel veel goede loot. Zij hadden een SAW en een AS50. Geen van beiden gepakt door weinig ammo.

Nu weer na een zombie slaughterparty wat vlees voor bloed gegeten, schaap door zijn hasses geschoten en weer terug op oud peil. Nu blijf ik wel in het bos en de kleine dorpjes, dat beloof ik :)
Dan ga jij een saaie tijd krijgen :* Morgen een suit vinden, en dan bandits jagen *O*
  maandag 17 september 2012 @ 23:01:59 #50
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116915813
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 22:59 schreef SherlockHolmes het volgende:

Nice. ^O^ Maar ipv een zooi blikjes kun je ook 1 waterbottle meenemen, die zijn aardig makkelijk te refillen. :P
pi_116915922
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 23:01 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Nice. ^O^ Maar ipv een zooi blikjes kun je ook 1 waterbottle meenemen, die zijn aardig makkelijk te refillen. :P

Maar waar vind je dan hervulpunten? Ik kan ze nooit vinden, laat staan in Elektro of het bos? :?
-Don Draper
pi_116915976
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 23:03 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Maar waar vind je dan hervulpunten? Ik kan ze nooit vinden, laat staan in Elektro of het bos? :?
Alle wateren behalve de zee, en waterpompen. ;)
  maandag 17 september 2012 @ 23:05:10 #53
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116915992
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 23:03 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Op de external map staan refills aangegeven. En bij elke water (beekjes en meertjes) kan je hervullen, al het water behalve zeewater.
pi_116916244
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 23:05 schreef Topiek het volgende:

[..]

Alle wateren behalve de zee, en waterpompen. ;)
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 23:05 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Op de external map staan refills aangegeven. En bij elke water (beekjes en meertjes) kan je hervullen, al het water behalve zeewater.
Thanks! Nooit gedacht dat je uit beekjes water kon drinken hier.
Kun je een Ghillie eigenlijk wel uittrekken? Want in steden lijkt het mij zeer onhandig.
-Don Draper
  maandag 17 september 2012 @ 23:11:02 #55
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116916317
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 23:09 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

[..]

Kun je een Ghillie eigenlijk wel uittrekken? Want in steden lijkt het mij zeer onhandig.
Als je je civilian clothes nog hebt kan je heen en weer switchen. ;)
pi_116916361
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 23:09 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

[..]

Ja, door je civilian outfit in je inv te houden en die op dezelfde manier aan te doen als je eerder met je ghillie deed. :) w/
pi_116916392
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 23:11 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Als je je civilian clothes nog hebt kan je heen en weer switchen. ;)
We geven steeds dezelfde antwoorden :@
pi_116916457
_O-

trouwens, zijn wij 3 de enige in dit topic :')
-Don Draper
pi_116916488
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 23:13 schreef SherlockHolmes het volgende:
_O-

trouwens, zijn wij 3 de enige in dit topic :')
Hurricane en wuuhl ook soms.
pi_116916599
Ik ga, slaapse :W
-Don Draper
pi_116921826
Topiek heb camo voor je als je wilt hebben hoor het wel
pi_116923055
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 03:53 schreef Hurricane2k het volgende:
Topiek heb camo voor je als je wilt hebben hoor het wel
Hmm waar ben je nu in de buurt?
pi_116925992
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 08:33 schreef Topiek het volgende:

[..]

Hmm waar ben je nu in de buurt?
Zal zo even inloggen en kijken waar ik ben O-)
Kan je trouwens switchen van ghillie naar camo en terug weet iemand dat ?
  dinsdag 18 september 2012 @ 11:03:19 #64
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116926149
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:56 schreef Hurricane2k het volgende:

[..]

Dat kan. Zolang je de outfit maar in je inventory houdt.
pi_116926304
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:03 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Dat kan. Zolang je de outfit maar in je inventory houdt.
Okay Thanks !
pi_116926654
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:56 schreef Hurricane2k het volgende:

[..]

Ok. Ik ben ver in het noorden dus hoogst waarschijnlijk ver weg bij jou ;(
pi_116926771
Chill dat gear in tenten/auto's eindelijk worden opgeslagen. Nu hebben we weer een 'doel' in het spel _O_ (Buiten de grootste bandit zijn natuurlijk)
pi_116926797
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:25 schreef DannyDeko het volgende:
Chill dat gear in tenten/auto's eindelijk worden opgeslagen. Nu hebben we weer een 'doel' in het spel _O_ (Buiten de grootste bandit zijn natuurlijk)
Schiet je ook mensen zonder wapens? ;(
pi_116926870
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:26 schreef Topiek het volgende:

[..]

Schiet je ook mensen zonder wapens? ;(
Kom ik nooit tegen eigenlijk. :) En al hebben ze geen wapen, zouden ze het verdienen om neergeschoten te worden... binnen 30 min geen gun hebben = noob
pi_116926989
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:28 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Kom ik nooit tegen eigenlijk. :) En al hebben ze geen wapen, zouden ze het verdienen om neergeschoten te worden... binnen 30 min geen gun hebben = noob
Als ik jOu ooit tegen kom he, ik pop een as-50 kogel in je hoofd. *O* :Y)
  dinsdag 18 september 2012 @ 11:33:47 #71
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116927050
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:28 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Juist ja, want als jij een freshspawn ziet zonder wapens dan weet je ook of hij al 30 minuten gespeeld heeft. ;(

Overigens, DayZ naam? Ik ben nog op zoek naar bandits, ik kom ze niet genoeg tegen namelijk. :)
pi_116927166
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:33 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Juist ja, want als jij een freshspawn ziet zonder wapens dan weet je ook of hij al 30 minuten gespeeld heeft. ;(

Overigens, DayZ naam? Ik ben nog op zoek naar bandits, ik kom ze niet genoeg tegen namelijk. :)
Jij spot hem dan toch? :)
  dinsdag 18 september 2012 @ 11:45:48 #73
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116927467
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:37 schreef Topiek het volgende:

[..]

Jij spot hem dan toch? :)
Wel als hij ver van ons is. Als ik hem in schietafstand hebt dan knal ik mijn MK249 op hem leeg. 400 kogels. :*
pi_116927561
Topiek/Chef hebben jullie geen SVD camo te ruil ? :)
pi_116927587
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:48 schreef Hurricane2k het volgende:
Nee, wel een makarov.
pi_116927605
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:45 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Wel als hij ver van ons is. Als ik hem in schietafstand hebt dan knal ik mijn MK249 op hem leeg. 400 kogels. :*
Die jongen gaat kogels eten :7
  dinsdag 18 september 2012 @ 11:49:33 #77
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116927612
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:48 schreef Hurricane2k het volgende:
2 in FH, maar moet je met iets beters komen dan een ghilli/camo suit. :P
pi_116927745
Topiek: Zie je hem?
Chef: Ja, 756m hier vandaan.
Topiek: Ok!
AS-50: BOEM!
Server: Danny was killed

:7
pi_116927781

4:15 Chef ?

Krijgen jullie vaak van deze attacks op FH ?
pi_116927835
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:54 schreef Hurricane2k het volgende:

4:15 Chef ?

Krijgen jullie vaak van deze attacks op FH ?
Bijna wekelijks. Als het niet vaker is.

Ik ben vanaf nu ook member in FH _O_
pi_116927879
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:33 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Jullie :')

Mijn punt is dus als je in de gebieden ben waar ik vaak zit(het noorden) en je hebt nog geen gun, dan ben je gewoon dom bezig.
En zoals ik al zei kom ik uberhaupt nooit iemand tegen zonder gun. Behalve gister dan, sloeg een kerel een maat van me met 2 klappen met een hatchet neer lol
pi_116927907
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:56 schreef Topiek het volgende:

[..]

Bijna wekelijks. Als het niet vaker is.

Ik ben vanaf nu ook member in FH _O_
Wat is dat Fort Haven eigenlijk? Zie dat heel vaak heir voorbij komen..
Is dat een server buiten de Hive om of?
pi_116927949
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:57 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Mijn punt is dus als je in de gebieden ben waar ik vaak zit(het noorden) en je hebt nog geen gun, dan ben je gewoon dom bezig.
En zoals ik al zei kom ik uberhaupt nooit iemand tegen zonder gun. Behalve gister dan, sloeg een kerel een maat van me met 2 klappen met een hatchet neer lol
Dit is als een kind van 2 in elkaar geslagen wordt door een vent van 30. Oneerlijk gevecht, en zielig ook. :'(
  dinsdag 18 september 2012 @ 11:59:16 #84
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116927955
quote:

[..]

quote:

[..]

Dus wel de ''grootste'' bandit willen zijn maar je naam niet willen geven omdat je bang bent dat we je vinden. :'( :')

FH zit gewoon op de Hive.
pi_116927969
quote:

[..]

Nee. Gewoon een clan met een eigen server (Met hive).
pi_116927993
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:59 schreef Chef_M het volgende:

[..]

[..]

Dus wel de ''grootste'' bandit willen zijn maar je naam niet willen geven omdat je bang bent dat we je vinden. :'(

FH zit gewoon op de Hive.
Ingame is het gewoon Danny.
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:59 schreef Topiek het volgende:

[..]

Dit is als een kind van 2 in elkaar geslagen wordt door een vent van 30. Oneerlijk gevecht, en zielig ook. :'(
Waar de fuck hangen jullie uit dat je uberhaupt lui zonder gun tegen komt |:( |:( |:(
pi_116928010
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:59 schreef Topiek het volgende:

[..]

Nee. Gewoon een clan met een eigen server (Met hive).
En dan komt een andere clan jullie server joinen om jullie aan te vallen oid?
pi_116928050
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:01 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

En dan komt een andere clan jullie server joinen om jullie aan te vallen oid?
Ja. Is leuk :7
pi_116928081
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:00 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

[..]

Waar de fuck hangen jullie uit dat je uberhaupt lui zonder gun tegen komt |:( |:( |:(
Bij Elektro. Mensen als jou neerschieten. De bandits dus.
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:03:24 #90
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116928089
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:00 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

[..]

Wij zijn een trading outpost, wij supplien mensen constant van voedsel, medicines en wapens als ze dat willen. Bandits niet toegelaten, worden ter plaatse afgeschoten.
pi_116928277
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:03 schreef Topiek het volgende:

[..]

Bij Elektro. Mensen als jou neerschieten. De bandits dus.
Beetje vreemd vind je niet?

Stel ik ga nu dood, dan ben ik ineens geen bandit meer ( hoort volgens mij niet te gebeuren maar goed) en dan kom ik elektro in lopen en denken jullie oh hey daar loopt een survivor, laat m maar gaan. Ik heb nog steeds dezelfde mindset van schiet op alles wat beweegt en word je dus genaaid door je eigen 'vrijgevigheid'.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:03 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Wij zijn een trading outpost, wij supplien mensen constant van voedsel, medicines en wapens als ze dat willen. Bandits niet toegelaten, worden ter plaatse afgeschoten.
Tja ieder z'n eigen doel in het spel. Ik zou daar geen plezier uit halen. Maar ik speel dan ook niet met een hele clan dus dan ligt dat al weer anders.
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:12:44 #92
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116928400
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:09 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Beetje vreemd vind je niet?

Stel ik ga nu dood, dan ben ik ineens geen bandit meer ( hoort volgens mij niet te gebeuren maar goed) en dan kom ik elektro in lopen en denken jullie oh hey daar loopt een survivor, laat m maar gaan. Ik heb nog steeds dezelfde mindset van schiet op alles wat beweegt en word je dus genaaid door je eigen 'vrijgevigheid'.

[..]

Tja ieder z'n eigen doel in het spel. Ik zou daar geen plezier uit halen. Maar ik speel dan ook niet met een hele clan dus dan ligt dat al weer anders.
Dat is wat de clan is. Maar de meeste van ons gaan bandithunting. Dus jij knalt wel mensen af die geen wapens hebben (omdat jij vindt dat ze hun kans verspeeld hebben) maar je vindt het raar dat wij bandits gaan hunten in Elektro?

Wij schieten namelijk niet op mensen die geen wapens hebben, maar de zwaar gegeared persoon blijft niet plakken in het noorden. Die gaat naar het noorden om stuff te zoeken en gaat dan weer naar Cherno of Elektro om mensen daar te pakken. En wij pakken ze daar weer.
pi_116928422
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:25 schreef DannyDeko het volgende:
Schrap dit maar. 2 tentjes + fiets weg :(
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:14:12 #94
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116928463
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:13 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Schrap dit maar. 2 tentjes + fiets weg :(
Welke versie? Bij ons word wel alles opgeslagen, als je het in tenten of vehicles gooit. Moet je alleen wel meerdere keren na elkaar saven die tenten en vehicles, niet maar 1x. Minstens 4-5 keer saven.

Opgezette tent verdwijnt trouwens niet, dus of server probleem of een hacker heeft je tent omgegooid.
pi_116928572
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:14 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Welke versie? Bij ons word wel alles opgeslagen, als je het in tenten of vehicles gooit. Moet je alleen wel meerdere keren na elkaar saven die tenten en vehicles, niet maar 1x. Minstens 4-5 keer saven.

Opgezette tent verdwijnt trouwens niet, dus of server probleem of een hacker heeft je tent omgegooid.
Ja dat dacht ik dus ook.. Maar de hele tenten zijn verdwenen.

Server versie is 1.7.2.6 (Beta 96584)
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:18:47 #96
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116928636
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:17 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik dus ook.. Maar de hele tenten zijn verdwenen.

Server versie is 1.7.2.6 (Beta 96584)
Dan ben je genaaid door een server restart gok ik.
pi_116928706
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:18 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Dan ben je genaaid door een server restart gok ik.
Ik dacht dat dat nu eindelijk gefixed was? Op een andere server waar ik een traktor heb gesaved een paar dagen terug staat ie er nog wel gewoon, incl gear.
pi_116928767
Blijf het in de gaten houden; kan maar zo dat je tent er morgen weer staat. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:23:37 #99
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116928803
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:20 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat nu eindelijk gefixed was? Op een andere server waar ik een traktor heb gesaved een paar dagen terug staat ie er nog wel gewoon, incl gear.
Wat drumstick zegt. Of je hebt pech zoals Topiek en ik, onze eerste tent is bezocht door een hacker en hebben we niet meer terug kunnen vinden. :')
pi_116928856
Nja; hackers kunnen ook zien waar alle tenten, auto's en spelers staan. Doe je dus vrij weinig aan.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:33:32 #101
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116929124
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:25 schreef drumstickNL het volgende:
Nja; hackers kunnen ook zien waar alle tenten, auto's en spelers staan. Doe je dus vrij weinig aan.
Server restarten, mits admin online is. Dan komen ze voorlopig ook niet terug in die server.
Maar we hadden eergisteren in het Fort een leuke hacker, spawnde een doos waar echt de beste items in lagen. Maar elke keer als je er in de buurt kwam en wapens pakte dan brak je je benen, bloedde je dood of was het een instant kill. :')
pi_116929246
No offense maar dan verdien je het wel een beetje. :@ Waarom zou je daar shit uit pakken; kun je net zo goed zelf gaan spawnen. (wat ook niet cool is :P )
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:48:32 #103
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116929602
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:37 schreef drumstickNL het volgende:
No offense maar dan verdien je het wel een beetje. :@ Waarom zou je daar shit uit pakken; kun je net zo goed zelf gaan spawnen. (wat ook niet cool is :P )
Zelf spawnen kan je geband voor worden door BE, dus daar wagen we het niet op. En sommige zijn wel succesvol weggelopen met gear, maar de meeste mensen gingen dood en bleven het toen maar proberen omdat ze toch freshspawns waren. Ik heb die doos overigens niet gezien, was meer rond USA speeltijden. ;)
pi_116929699
Grootste kans op een tent = supermarkt?
pi_116930036
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:50 schreef DannyDeko het volgende:
:Y
pi_116930175
Vandaag maar eens een eerste schot lossen met mijn AS50 op een bandit :*
pi_116930666
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:48 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Zelf spawnen kan je geband voor worden door BE, dus daar wagen we het niet op. En sommige zijn wel succesvol weggelopen met gear, maar de meeste mensen gingen dood en bleven het toen maar proberen omdat ze toch freshspawns waren. Ik heb die doos overigens niet gezien, was meer rond USA speeltijden. ;)
AS-50 AWS, G36C SD Camo en PDW SD :D
  dinsdag 18 september 2012 @ 13:34:44 #108
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116931485
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:16 schreef Silvergator het volgende:

[..]

AS-50 AWS, G36C SD Camo en PDW SD :D
Hij wel, met zijn subtiele bazennaam. _O_

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:50 schreef DannyDeko het volgende:
En Residentials, heb er laatst 2 gevonden in 2 verchillende residentials. :@ Eerder keek ik ook alleen maar in supermarkten.
pi_116931842
Word ik ineens ergens aan de andere kant van de map gespawned door een hacker :( "Free stuff for everyone" :/
pi_116931928
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:42 schreef DannyDeko het volgende:
Word ik ineens ergens aan de andere kant van de map gespawned door een hacker :( "Free stuff for everyone" :/
Dat gun ik je omdat je Freshspawns killed.
pi_116932089
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:44 schreef Topiek het volgende:

[..]

Dat gun ik je omdat je Freshspawns killed.
Jij bent echt een kleuter. En dan doel ik met name op het feit dat je niet kan lezen. :W
pi_116932209
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:47 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Jij bent echt een kleuter. En dan doel ik met name op het feit dat je niet kan lezen. :W
Waar heb ik niet gelezen dan? ;(
pi_116932425
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:49 schreef Topiek het volgende:

[..]

Waar heb ik niet gelezen dan? ;(
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 11:26 schreef Topiek het volgende:

[..]

quote:
Schiet je ook mensen zonder wapens?
quote:
Kom ik nooit tegen eigenlijk. En al hebben ze geen wapen, zouden ze het verdienen om neergeschoten te worden... binnen 30 min geen gun hebben = noob
Daar.
pi_116932506
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:54 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 18 september 2012 11:26 schreef Topiek het volgende:

[..]

[..]

[..]

Daar.
Jawel. Ookal vind je dat ze het verdienen. Verdien jij dit ook _O_
pi_116932868
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:56 schreef Topiek het volgende:

[..]

Jawel. Ookal vind je dat ze het verdienen. Verdien jij dit ook _O_
:')
pi_116940253
BAM ZO'N GROTE VUURBAL JONGEH!
  dinsdag 18 september 2012 @ 17:05:30 #117
182073 invine
blablabla etc.
pi_116940826
Wat blijft het soms ook een kut spel, tent gevonden en ergens geplaatst lekker verstopt maar toch dichtbij.. komen we vandaag terug om wat dingen te droppen en mee te nemen is de hele fucking tent verdwenen.. klote spel.
  dinsdag 18 september 2012 @ 17:09:14 #118
182073 invine
blablabla etc.
pi_116940985
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:42 schreef DannyDeko het volgende:
Alsof je dat zo erg vind ;)
pi_116945866
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:09 schreef invine het volgende:

[..]

Alsof je dat zo erg vind ;)
Niet dat dat gegeven werd... die dude wist niet eens wat die deed want iedereen werd ergens anders gespawned.

Enne wat is de server naam van die FH server?
pi_116947653
UK290 was er net ook nog even op maar weinig mensen 10 of zo
pi_116951185
Waneer komt BattlEye met een update :(
MAat van me vandaag gekilled door een hacker. ;(
-Don Draper
pi_116951550
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:33 schreef SherlockHolmes het volgende:
Waneer komt BattlEye met een update :(
MAat van me vandaag gekilled door een hacker. ;(
Er zijn helaas genoeg BattleEye proof hacks en die zullen er ook altijd blijven zolang er zo'n pauper anti-cheat wordt gebruikt.
pi_116951606
Waarom niet de BF3 anti-cheat engine ;(
-Don Draper
pi_116951689
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:40 schreef SherlockHolmes het volgende:
Waarom niet de BF3 anti-cheat engine ;(
Imo Warden van Blizzard is één van de beste anti-cheat programma's.
pi_116952811
quote:
Hello,

Last night I played DayZ with a friend, in a team, and we found a helicopter crash site. Very nice and all. But there was some sniper in a ghillie standing there, looking at the heli, doing absolutely nothing. This is strange, so i shouted "FRIENDLY" in the mic and we inspected him. No reaction, so i started shooting at him. He was standing there and 6 headshots did not seem to hurt him, unfornately. We hear 2 shots and we are dead the same second. We had lots of good stuff, and this is what happened, after he killed, us he was still looking at the chopper, he did not move/aim when he shot us. Then, on another server, I found my mate and we were looting and walking in a field. Suddenly, on the left of us a heli spawns with a guy named 'vector' in it. This was in the RU 90 SPB server. He spawns us in the heli, next thing we know, both dead. V

Very dissapointing 'anti-cheat' engine of yours. I would rather call it a pro-cheat engine. Fix it. No seriously, what the hell? If you call yourself an anti-cheat engine be one. Update often, and ban more often. Although sometimes i see the engine does its job, most of the times the hackers gain full control of every player in a server.

I hope this motivates you to stop the assholes that ruin this amazing game, cause it really is.

Sincerely,

SH
Dit is een email naar BattlEye.

:)
-Don Draper
pi_116955751
josti hackers; het is niet even grappig meer na tachtig keer
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 18 september 2012 @ 21:41:43 #127
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116955949
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:58 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Dit is een email naar BattlEye.

:)
Leuk, maar Battleye doet er niks aan. Je moet bewijs hebben dat het een hacker was en dan kan je je bewijs dumpen op het DayZ forum, daar hebben ze een global ban topic. Maar 1 weg komen er 10 voor in de plaats, dus doe geen moeite en wacht op de standalone.

Wij stonden net met een stuk of 10 man het fort te verdedigen van aanvallen van andere clan, spawnt er een hacker en blaast het hele fort kapot. Iedereen dood. :')
  dinsdag 18 september 2012 @ 21:43:53 #128
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116956101
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:38 schreef drumstickNL het volgende:
josti hackers; het is niet even grappig meer na tachtig keer
Net ook doodgegaan? Of alleen de mensen in/om het fort heen?
pi_116957199
Ben net ook doodgegaan op jullie server ook een hacker !
Was aan het lopen en opeens spawnt er een man voor me ik zeg nog friendly ...
Boom Boom dood alles weg ... ochjah !
Ga echt wachten op de Standalone want dit gaat nergens meer om ! :(
pi_116957570
Battleeye werkt niet omdat het gemaakt is voor ArmA multiplayer en niet voor DayZ.
pi_116957623
Chef/Topiek jullie nu dus ook dood en alles kwijt ?
  dinsdag 18 september 2012 @ 22:38:05 #132
182073 invine
blablabla etc.
pi_116960054
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:59 schreef Hurricane2k het volgende:
Ben net ook doodgegaan op jullie server ook een hacker !
Was aan het lopen en opeens spawnt er een man voor me ik zeg nog friendly ...
Boom Boom dood alles weg ... ochjah !
Ga echt wachten op de Standalone want dit gaat nergens meer om ! :(
Dit hadden wij net ook, opeens gast voor ons en die roept nog wat en doet verder niks maar ik vertrouwde het toch niet. Had geen wapens maar wel een ghillie..
  dinsdag 18 september 2012 @ 22:44:52 #133
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116960519
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:03 schreef Hurricane2k het volgende:
Chef/Topiek jullie nu dus ook dood en alles kwijt ?
Welke server speelde je?

En ja, wij ook dood in het Fort, maar wij hebben nog tenten buiten het fort staan die vol stonden, dus wij kunnen meteen weer gearen. Spelen na deze laffe aanval is een ander verhaal, heb er niet echt zin meer in. :')
pi_116961616
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:44 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Welke server speelde je?

En ja, wij ook dood in het Fort, maar wij hebben nog tenten buiten het fort staan die vol stonden, dus wij kunnen meteen weer gearen. Spelen na deze laffe aanval is een ander verhaal, heb er niet echt zin meer in. :')
Dit dus. Ik ga denk ik weer meer Battlefield 3 spelen tot de standalone. ;(
pi_116962207
Ik ben nu zo aggresief door die hackers :(
Ben net ammo voor een AK74 gaan sparen, naar cherno gegaan en alles en iedereen dat bewoog afgeschoten. bandits, survivors, zombies. 14 mensen doodgeknald. Superaggresief ben ik :(

Daarna vond ik het wel welletjes, ging op zoek naar een net begonnen survivor, hij had een hatchet. Ik laat me bewust doodhakken en may he use my gear wisely :)

Nu maar met een gast teamen, en lekker airfields looten.

Klotehackers.
-Don Draper
pi_116962365
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 september 2012 23:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik ben nu zo aggresief door die hackers :(
Ben net ammo voor een AK74 gaan sparen, naar cherno gegaan en alles en iedereen dat bewoog afgeschoten. bandits, survivors, zombies. 14 mensen doodgeknald. Superaggresief ben ik :(

Daarna vond ik het wel welletjes, ging op zoek naar een net begonnen survivor, hij had een hatchet. Ik laat me bewust doodhakken en may he use my gear wisely :)

Nu maar met een gast teamen, en lekker airfields looten.

Klotehackers.
Trek je zelf je -76338 humanity weer recht :P
pi_116962526
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 23:12 schreef Topiek het volgende:

[..]

Trek je zelf je -76338 humanity weer recht :P
_O-

Ik ben dood, dan is je humanity toch weer normaal?
-Don Draper
pi_116962719
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 september 2012 23:16 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

_O-

Weet ik niet :P
pi_116965140
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 september 2012 23:16 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

_O-

Neen, deze blijft op je user id staan.
pi_116969127
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 00:09 schreef Silvergator het volgende:

[..]

_O-

Das dan kut :')

Maargoed, geen probleem, mijn maat gaat toch dood om de haverklap, reviven enzo :7
Die krijg ik zo wel terug, en bandits killen natuurlijk.
-Don Draper
  woensdag 19 september 2012 @ 09:22:49 #141
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116969595
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 00:09 schreef Silvergator het volgende:

[..]

Mwah, is ook zo gebugged als het maar kan in 2.6. :P Het blijft wel altijd staan, maar nadat je dood bent gegaan komt het niet altijd terug op je debug monitor. Gistermiddag had ik nog 32k humanity, toen 2 'bandits' gekilled, zakte ik naar 30k, toen ging ik dood, en spawnde ik weer met -7k humanity ( :') ) en toen ik later op een andere server inlogde was ik op +150. En ik weet zeker dat als ik nu weer de FH server inga ik ongeveer weer op 30k zit. :P Al die tijd gewoon Heroskin.
pi_116970867
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 09:22 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Mwah, is ook zo gebugged als het maar kan in 2.6. :P Het blijft wel altijd staan, maar nadat je dood bent gegaan komt het niet altijd terug op je debug monitor. Gistermiddag had ik nog 32k humanity, toen 2 'bandits' gekilled, zakte ik naar 30k, toen ging ik dood, en spawnde ik weer met -7k humanity ( :') ) en toen ik later op een andere server inlogde was ik op +150. En ik weet zeker dat als ik nu weer de FH server inga ik ongeveer weer op 30k zit. :P Al die tijd gewoon Heroskin.
Wanneer ga je weer spelen dan? :)
  woensdag 19 september 2012 @ 14:21:24 #143
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116979855
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:13 schreef Topiek het volgende:

[..]

Wanneer ga je weer spelen dan? :)
Vanmiddag. :') Maar zoals ik al in een DM zei, het Fort is nu gewoon een target voor veel hackers, dus ik kom er niet meer in de buurt. Camo suit gevonden in de school van Elektro, meest dichtbij waar ik ooit een suit heb gevonden. Minder dan 3 minuten na spawn. :')
pi_116979984
Same here; 1 minuut na spawn in solnichy
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_116991215
Gisteravond zo iets epics meegemaakt. Ik spawn zo nu en dan op sniper Hill in elektro om wat noobs te poppen in random servers als ik me verveel. Dit keer ook maar toen liep er net een dude voor me die me neerschoot :'(. Weg AS-50 thermal, g36c sd camo :'(. Naja kan gebeuren, ik naar de volgende server maar bedacht toen dat ik gewoon kan proberen m'n shit terug te krijgen dus ik ging na een paar minuten terug.

Toen in in de character screen zat, zag ik dat iedereen ineens dood ging dus waarschijnlijk een hacker. Mooi dacht ik, inloggen en m'n gear terugzoeken! Dus ik inloggen, Kamenka. Deadspawn.... Balota, ffs nog 1 keer en toen cherno. Stukje rennen maar whatever.

Onderweg zag ik nog een slachtoffer van de hacker met een LMG de Mk nogwat, komt immers goed van pas als je bandits tegenkomt. En off I go tot ik bij sniper Hill aankwam.

Ik hoor ineens AS-50 schoten dus ik vloog achter een boom naar dekking zoekend. Tegelijk typte ik dat ik een fresh spawn was en geen kwade bedoelingen had. Toen kwam er een gast met allemaal gehackte gear naar me toe gelopen met zijn Sa-51 oid sidearm, raakte me eenmaal in mijn arm maar ik leegde mijn LMG clip volledig in zijn lijf. Hij had de bug dat hij staand stierf dus bleef maar schieten.

Ik snel zijn corpse looten en ja hoor, mijn items! Zelfs inclusief laser pointer en een radio! Dus ik snel die spullen gepakt, vliegt er een .50 patroon me ineens om de oren; zijn maat! Ik snel schuilen achter de boom en met 3rd persoon er omheen kijken. Na een paar flanking pogingen van die bandit (en ik tactisch meelopen om de boom) dacht hij waarschijnlijk dat ik uitgelogd was en ging hij naar z'n dooie maat toe, niet wetende dat ik er 50 cm naast stond. Hij draaide zich nog eenmaal om en toen kreeg hij 20 patronen van mijn g36 in z'n flikker! Snel alles relevant meegenomen en de corpse verborgen :D !

Dat was mijn dagboek inbreng voor vandaag ;) kusjes
pi_116999825
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 18:30 schreef Silvergator het volgende:
Gisteravond zo iets epics meegemaakt. Ik spawn zo nu en dan op sniper Hill in elektro om wat noobs te poppen in random servers als ik me verveel. Dit keer ook maar toen liep er net een dude voor me die me neerschoot :'(. Weg AS-50 thermal, g36c sd camo :'(. Naja kan gebeuren, ik naar de volgende server maar bedacht toen dat ik gewoon kan proberen m'n shit terug te krijgen dus ik ging na een paar minuten terug.

Toen in in de character screen zat, zag ik dat iedereen ineens dood ging dus waarschijnlijk een hacker. Mooi dacht ik, inloggen en m'n gear terugzoeken! Dus ik inloggen, Kamenka. Deadspawn.... Balota, ffs nog 1 keer en toen cherno. Stukje rennen maar whatever.

Onderweg zag ik nog een slachtoffer van de hacker met een LMG de Mk nogwat, komt immers goed van pas als je bandits tegenkomt. En off I go tot ik bij sniper Hill aankwam.

Ik hoor ineens AS-50 schoten dus ik vloog achter een boom naar dekking zoekend. Tegelijk typte ik dat ik een fresh spawn was en geen kwade bedoelingen had. Toen kwam er een gast met allemaal gehackte gear naar me toe gelopen met zijn Sa-51 oid sidearm, raakte me eenmaal in mijn arm maar ik leegde mijn LMG clip volledig in zijn lijf. Hij had de bug dat hij staand stierf dus bleef maar schieten.

Ik snel zijn corpse looten en ja hoor, mijn items! Zelfs inclusief laser pointer en een radio! Dus ik snel die spullen gepakt, vliegt er een .50 patroon me ineens om de oren; zijn maat! Ik snel schuilen achter de boom en met 3rd persoon er omheen kijken. Na een paar flanking pogingen van die bandit (en ik tactisch meelopen om de boom) dacht hij waarschijnlijk dat ik uitgelogd was en ging hij naar z'n dooie maat toe, niet wetende dat ik er 50 cm naast stond. Hij draaide zich nog eenmaal om en toen kreeg hij 20 patronen van mijn g36 in z'n flikker! Snel alles relevant meegenomen en de corpse verborgen :D !

Dat was mijn dagboek inbreng voor vandaag ;) kusjes
Koel :@
pi_117010669
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 18:30 schreef Silvergator het volgende:
niet wetende dat ik er 50 cm naast stond.
Geloof ik niet. :@

Voor de rest, cool story. ^O^
pi_117025100
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 00:30 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Geloof ik niet. :@

Voor de rest, cool story. ^O^
Zijn lijk stond tegen de boom, ik erachter, ik draaide telkens mee zodra hij mij probeerde te flanken dus ik stond letterlijk tegen dat lijk aan toen hij aankwam.
pi_117035406
hehe eindelijk heeft iemand die verouderde OP van me verandert, mooi werk
pi_117035485
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:26 schreef norrie13 het volgende:
hehe eindelijk heeft iemand die verouderde OP van me verandert, mooi werk
_O_ :P Iemand moet het doen he :(
pi_117047224

_O_
-Don Draper
pi_117047980
quote:
Jij moet natuurfotograaf worden. Morgen ArmA maar eens kopen :P
pi_117049453
quote:
6s.gif Op donderdag 20 september 2012 23:00 schreef Topiek het volgende:

[..]

Jij moet natuurfotograaf worden. Morgen ArmA maar eens kopen :P
ArmA 1 ?
-Don Draper
pi_117049804
quote:
2s.gif Op donderdag 20 september 2012 23:26 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

ArmA 1 ?
Nee, ArmA 2
pi_117049851
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 23:32 schreef Topiek het volgende:

[..]

Nee, ArmA 2
:?

hoe speel je dan DayZ? Toch niet met de free versie hé?
-Don Draper
pi_117049901
quote:
2s.gif Op donderdag 20 september 2012 23:33 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

:?

hoe speel je dan DayZ? Toch niet met de free versie hé?
Jawel, nog wel :') Vanaf morgen hopelijk niet meer. Als mijn moeder het toestaat :)
pi_117049936
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 23:33 schreef Topiek het volgende:

[..]

Jawel, nog wel :') Vanaf morgen hopelijk niet meer. Als mijn moeder het toestaat :)
Koop et via Steam. ^O^
-Don Draper
pi_117049997
quote:
2s.gif Op donderdag 20 september 2012 23:34 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Koop et via Steam. ^O^
Ja dat is het hem juist. Niet door leeftijd ofzo, maar heb de laatste tijd teveel uitgegeven ofzo :P
pi_117050098
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 23:35 schreef Topiek het volgende:

[..]

Ja dat is het hem juist. Niet door leeftijd ofzo, maar heb de laatste tijd teveel uitgegeven ofzo :P
? Je ging hem toch kopen? Of hebje er niet genoeg geld voor?
-Don Draper
pi_117050421
quote:
2s.gif Op donderdag 20 september 2012 23:37 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

? Je ging hem toch kopen? Of hebje er niet genoeg geld voor?
Tuurlijk wel. Tijdje geleden dat ik het gevraagd heb. Daarom: morgen nieuwe poging :)
pi_117050603
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 23:44 schreef Topiek het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Tijdje geleden dat ik het gevraagd heb. Daarom: morgen nieuwe poging :)
Ach zo :)

wel doen, want dan heb je volgens mij 2x betere graphics
-Don Draper
pi_117050643
quote:
2s.gif Op donderdag 20 september 2012 23:47 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ach zo :)

wel doen, want dan heb je volgens mij 2x betere graphics
5x :')
pi_117050691
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 23:48 schreef Topiek het volgende:

[..]

5x :')
Ja want arma 2 free graphics zijn echt om te huilen.
-Don Draper
pi_117050785
quote:
2s.gif Op donderdag 20 september 2012 23:49 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ja want arma 2 free graphics zijn echt om te huilen.
Ik huil dan ook elke keer als ik speel. Ask Chef. :)
pi_117050807
Nee. Eigenlijk speel ik redelijk onserieus. :+
pi_117050915
_O-

Ik ga slapuh :W
-Don Draper
pi_117061867

ikke wil
pi_117063882
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 september 2012 13:23 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]

ikke wil
_O-

Doe mij maar gewoon deze:

-Don Draper
  vrijdag 21 september 2012 @ 14:26:04 #169
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_117064368
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 september 2012 13:23 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]

ikke wil
T-shirt van the man himself:

pi_117138475
Oke, ik heb Arma 2 gekregen :D
pi_117138636
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 02:07 schreef Topiek het volgende:
Oke, ik heb Arma 2 gekregen :D
^O^
-Don Draper
  zondag 23 september 2012 @ 12:31:55 #172
182073 invine
blablabla etc.
pi_117144017
Ik heb alle mogelijke gear die je maar wilt, ik stop ermee voordat ik dood ga :P
pi_117149153
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 12:35 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]

Welkom in het grote DayZ topic!

Welkom in het grote DayZ topic, waar survivalen ingame voorop staat! De bedoeling van DayZ is zolang mogelijk survivalen en alle mooie spullen vinden die je in-game zijn. Ook is het belangrijk dat je een oogje open houd voor andere survivalers, voor bandits en misschien wel een helicopter crash site in de open velden! Het spel bevat nog enkele fouten omdat het nog in de alpha versie is.

Waarmee moet ik beginnen na een verse spawn?

Het is belangrijk dat je weet waar je bent, en dat je jezelf kunt verdedigen tegen zombies en eventuele andere survivalers. Als je spawned staan rechts onderin je beeldscherm, 3 regels met elk een beetje tekst. Als je naar de middelste regel kijkt, kun je zien waar je bent. Als je dan naar een externe map gaat (Klik) kun je zien welke grote stad dichtbij is, en waar jij naartoe kunt lopen om je eerste gear te vinden! :)

Externe maps

Er zijn verschillende externe maps waar je prima op kunt leven als je alleen een GPS gevonden hebt. Enkele goede maps zijn: DayZmap.info, DayZmap.com en DayZdb.com/map, op sommige maps kun je ook zien waar mogelijk voertuigen spawnen, om jezelf nog sneller te kunnen verplaatsen!

Installatie instructies

Andere video's

En alle andere FrankieOnPCin1080p over DayZ. Hij weet exact waar hij mee bezig is. Waard om te bekijken.

Veel succes met survivalen! En veel plezier in dit topic! :)
Heb een aantal vids bekeken.....
Dit lijkt een mooie mod te zijn.

En het wordt hoog tijd dat ik eens Arma 2 ga opduiken...
De computer kon het toen niet aan.

update:
}:| ArmA 1 heb ik wel gevonden in een doos
maar Arma 2 moet ik me dus gaan kopen :(

[ Bericht 3% gewijzigd door -CRASH- op 23-09-2012 18:04:06 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_117159637
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 14:29 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Heb een aantal vids bekeken.....
Dit lijkt een mooie mod te zijn.

En het wordt hoog tijd dat ik eens Arma 2 ga opduiken...
De computer kon het toen niet aan.

update:
}:| ArmA 1 heb ik wel gevonden in een doos
maar Arma 2 moet ik me dus gaan kopen :(
Je kunt ook ArmA 2 free installeren, en Arma 2 Operation Arrowhead kopen, tientje goedkoper.
-Don Draper
pi_117159681
Net vers gespawnd na gekild te zijn door een bandit ( ;( ) en meteen een Ghillie Suit _O_
Ook een Lee Enfield met 1 mag. :)
-Don Draper
pi_117159699
quote:
2s.gif Op zondag 23 september 2012 18:07 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Je kunt ook ArmA 2 free installeren, en Arma 2 Operation Arrowhead kopen, tientje goedkoper.
Bedankt voor de tip ^O^
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_117159825
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 18:08 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip ^O^
;)

Nog wat info:

www.arma2.com/free

Dan op Steam oid Arma 2 OA kopen

En dan DayZ Commander installeren.

http://www.dayzcommander.com/

Die vind Arma 2 , Dayz ook, installeert Dayz voor je, houdt Arma en Dayz up to date, en vind alle servers. Kortom, doen ^O^
-Don Draper
pi_117160496
quote:
2s.gif Op zondag 23 september 2012 18:11 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

;)

Nog wat info:

www.arma2.com/free

Dan op Steam oid Arma 2 OA kopen
Heb liever de DVD... maar voor het uitzoeken waar elke toets voor is
voldoet ArmA 2 free....

quote:
En dan DayZ Commander installeren.

http://www.dayzcommander.com/

Die vind Arma 2 , Dayz ook, installeert Dayz voor je, houdt Arma en Dayz up to date, en vind alle servers. Kortom, doen ^O^
De site in me favorieten gezet
pi_117242504
-O-

Bij elke server krijg ik: Bad Version, Server connectin rejected. Het schijnt dat die servers nog niet geupdated zijn naar de DayZversie :?

En ik krijg ook vaak: BattleEye Initialization Failed. Dus ik heb de nieuwste versie van http://www.battleye.com/download.html gedownload en die handmatig in de folder gezet, maar ik blijf dat berichtje krijgen. Help?
Children of the night. What music they make.
pi_117242571
Oh bestaat deze mod nog? Is er nog wat verbeterd?
  dinsdag 25 september 2012 @ 18:56:25 #181
182073 invine
blablabla etc.
pi_117243150
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:41 schreef maurisioo het volgende:
Oh bestaat deze mod nog? Is er nog wat verbeterd?
Hoe moeten wij nou ruiken wat verbeterd is t.o.v. jouw laatste ervaring? :')
pi_117243209
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:56 schreef invine het volgende:

[..]

Hoe moeten wij nou ruiken wat verbeterd is t.o.v. jouw laatste ervaring? :')
Nou je zou mijn postgeschiedenis terug kunnen lezen.

Maar vooruit dan, volgens mij is het al iets van 3 maanden geleden dat ik het voor het laatst gezien heb. :P
  dinsdag 25 september 2012 @ 18:58:48 #183
182073 invine
blablabla etc.
pi_117243280
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:57 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Nou je zou mijn postgeschiedenis terug kunnen lezen.

Maar vooruit dan, volgens mij is het al iets van 3 maanden geleden dat ik het voor het laatst gezien heb. :P
Oh dan zal er niet heel veel beter zijn, hooguit wat stabieler en er zijn weer helikopters!
pi_117243323
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:58 schreef invine het volgende:

[..]

Oh dan zal er niet heel veel beter zijn, hooguit wat stabieler en er zijn weer helikopters!
Ah. Nouja ik zal het dan nog eens een keer gaan proberen. :P
pi_117244795
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:59 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Als het je lukt om in een server te komen uberhaupt :P
  dinsdag 25 september 2012 @ 20:16:42 #186
182073 invine
blablabla etc.
pi_117247182
quote:

[..]

Oh en een zieke hoeveelheid hackers!
pi_117248997
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:16 schreef invine het volgende:

[..]

Oh en een zieke hoeveelheid hackers!
En veel, te veel bandits :'(
pi_117252971
quote:

[..]

Als je tijd kunt vrijmaken in je toch al drukke schema.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 25 september 2012 @ 22:11:47 #189
182073 invine
blablabla etc.
pi_117253561
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:49 schreef Topiek het volgende:

[..]

En veel, te veel bandits :'(
Hehe ik weet })
pi_117254835
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Als je tijd kunt vrijmaken in je toch al drukke schema.
Ja wordt wel even kijken wanneer ik tijd heb. Misschien dat ik over een paar weken wel een half uurtje heb.
pi_117255481
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:34 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Ja wordt wel even kijken wanneer ik tijd heb. Misschien dat ik over een paar weken wel een half uurtje heb.
Dan kun je net één barn looten. :P
  dinsdag 25 september 2012 @ 23:41:51 #192
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_117258264
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:39 schreef DeHovenier het volgende:
-O-

Bij elke server krijg ik: Bad Version, Server connectin rejected. Het schijnt dat die servers nog niet geupdated zijn naar de DayZversie :?

En ik krijg ook vaak: BattleEye Initialization Failed. Dus ik heb de nieuwste versie van http://www.battleye.com/download.html gedownload en die handmatig in de folder gezet, maar ik blijf dat berichtje krijgen. Help?
Download gewoon DayZcommander, update je ARMA2:OA(betapatch) tot het laatste, hetzelfde geld voor je DayZ versie. Als dat goed is, en je gaat een server in, dan update je Battleye zichzelf.
pi_117264377
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 23:41 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Download gewoon DayZcommander, update je ARMA2:OA(betapatch) tot het laatste, hetzelfde geld voor je DayZ versie. Als dat goed is, en je gaat een server in, dan update je Battleye zichzelf.
Dank u! Het werkt *O*
pi_117386624
Ik hoor BattlEye is geupdate _O_
-Don Draper
pi_117390875
DayZ standalone is comming *O*
Video is nog niet afspeelbaar

De live opname die je probeert af te spelen,
wordt nog verwerkt en komt binnenkort beschikbaar.
  maandag 1 oktober 2012 @ 00:56:04 #196
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_117452513
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:45 schreef -CRASH- het volgende:

Dat is al langere tijd bekend, de vraag is wanneer die uitkomt. :')
pi_117509298

_O_
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 16:34:20 #198
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_117509382
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:45 schreef -CRASH- het volgende:

Die DayZ standalone heeft volgens mij geeneensch voertuigen erin?
pi_117510942
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:32 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
Waar vindt je zoiets?
-Don Draper
pi_117510983
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:10 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Waar vindt je zoiets?
http://dayzdb.com/map ;)
pi_117511058
quote:
Staan die tekens er voor 'mogelijke spawns'?
-Don Draper
pi_117511148
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:13 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Staan die tekens er voor 'mogelijke spawns'?
Ja ;)
pi_117511166
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:15 schreef Topiek het volgende:

[..]

Ja ;)
Waar heb jij hem gevonden, en moest je er nog wat aan veranderen of niet?
-Don Draper
pi_117511203
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:15 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

:Y Bij mij moest ik de engine vervangen, fuel tank en de hull ;) Ergens onder north eastern airfield
pi_117511207
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:16 schreef Topiek het volgende:

[..]

:Y Bij mij moest ik de engine vervangen, fuel tank en de hull ;) Ergens onder north eastern airfield
ok :)
-Don Draper
pi_117511233
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:16 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

ok :)
Maar we hebben ook nog loads of andere voertuigen
pi_117511448
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:17 schreef Topiek het volgende:

[..]

Maar we hebben ook nog loads of andere voertuigen
Ok. Wij 2 hebben geen voertuigen. Wel 1 keer een heli gehad, na een bloedbad. Lekker gevlogen en toen mid-air gas leak :')
Net heb ik hem geland, en toen hebben we hem laten staan in een bos.
-Don Draper
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:21:01 #208
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_117515614
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:15 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Hij spawnt niet in de Public games van DayZ, dus je hoeft niet te zoeken. :P Enigste mogelijkheid is als een hacker er 1 gespawned heeft op de server. Of in het geval van Topiek, speel op Private hives. ;)
pi_117517113
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:21 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Hij spawnt niet in de Public games van DayZ, dus je hoeft niet te zoeken. :P Enigste mogelijkheid is als een hacker er 1 gespawned heeft op de server. Of in het geval van Topiek, speel op Private hives. ;)
Hij spawned wél op public servers volgens mij.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:01:24 #210
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_117517674
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:51 schreef Topiek het volgende:

[..]

Hij spawned wél op public servers volgens mij.
http://dayzmod.com/forum/index.php?/topic/40132-suv-car/

Komt erop neer dat hij op Public door hackers gespawned word, en op private is hij standaard ingebouwd. Hij spawnt altijd in Novy Lug, maar de admins hebben de meeste berichten al verwijderd en erbij gezegd dat het op public hive niet hoort te spawnen. Cache kan ik alleen niet meer terugvinden. :(

[ Bericht 0% gewijzigd door Chef_M op 02-10-2012 21:52:20 ]
pi_117518948
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:01 schreef Chef_M het volgende:

[..]

http://dayzmod.com/forum/index.php?/topic/40132-suv-car/

Komt erop neer dat hij op Public door hackers gespawned word, en op private is hij standaard ingebouwd. Hij spawnt altijd in Novy Lug, maar de admins hebben de meeste berichten al verwijderd en erbij gezegd dat het op public hive niet hoort te spannen. Cache kan ik alleen niet meer terugvinden. :(
Wat is een public hive? Wat is een hive?
Ik speel gewoon altijd met dauzcommander?
-Don Draper
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:55:58 #212
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_117524470
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:24 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Wat is een public hive? Wat is een hive?
Ik speel gewoon altijd met dauzcommander?
Public hive is wat jij altijd speelt, dat zijn gewoon servers die aangesloten zitten op het publieke netwerk van DayZ en alles daar word door het devteam geregeld. Maar er word niet veel geregeld, dat is het probleem. Private hive is voor mensen die gruwelijk ziek worden van hackers en bugs en daardoor een eigen netwerk hebben opgericht, en op die servers hebben de admins wel volledig toegang tot alle aspecten van de game in hun servers.

Zoeits.
pi_117528294
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:55 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Public hive is wat jij altijd speelt, dat zijn gewoon servers die aangesloten zitten op het publieke netwerk van DayZ en alles daar word door het devteam geregeld. Maar er word niet veel geregeld, dat is het probleem. Private hive is voor mensen die gruwelijk ziek worden van hackers en bugs en daardoor een eigen netwerk hebben opgericht, en op die servers hebben de admins wel volledig toegang tot alle aspecten van de game in hun servers.

Zoeits.
Bedankt!

Hoe kom ik op zo een server? Is daar een lijst van? Of moet je je ergens aanmelden.
-Don Draper
  woensdag 3 oktober 2012 @ 08:43:53 #214
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_117536104
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:56 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Bedankt!

Hoe kom ik op zo een server? Is daar een lijst van? Of moet je je ergens aanmelden.
Hier een beetje rondkijken:
http://dayzmod.com/forum/(...)ate-hive-discussion/
pi_117536171
Chef kom je nog wel eens op Fort Haven?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:21:40 #216
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_117593997
quote:
11s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 08:49 schreef drumstickNL het volgende:
Chef kom je nog wel eens op Fort Haven?
Niet echt actief daar meer, heb nu ook een private server. Maar WarZ is over 11 dagen te spelen, dus dat word een tijdelijke switch denk ik. :Y
pi_117596056
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:21 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Niet echt actief daar meer, heb nu ook een private server. Maar WarZ is over 11 dagen te spelen, dus dat word een tijdelijke switch denk ik. :Y
War Z :r
Ripoff
-Don Draper
pi_117596848
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:33 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

War Z :r
Ripoff
Maar hopelijk geen cheaters die 80% van je games verpesten :P

En je zou Dayz een verre ripoff van project zomboid kunnen noemen. In a way 8-)
Conscience do cost.
pi_117599700
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:57 schreef ems. het volgende:

[..]

Maar hopelijk geen cheaters die 80% van je games verpesten :P

En je zou Dayz een verre ripoff van project zomboid kunnen noemen. In a way 8-)
Day Z - War Z ? Coincidence?
-Don Draper
  donderdag 4 oktober 2012 @ 20:07:07 #220
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_117600159
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:59 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Day Z - War Z ? Coincidence?
Nee, is sinds het begin door de maker gezegd dat het inderdaad een ripoff is van DayZ. Maar dan met verbeterde graphics, geen glitches & bugs zoals in DayZ, veel grotere wereld en MMORPG elementen. Dus zo'n beetje alles wat de DayZstaff niet heeft kunnen fixen, is hier wel gebeurd.

Neemt niet weg dat ik uitkijk naar de DayZstandalone, dus vandaar beide proberen.
pi_117602690
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:07 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Nee, is sinds het begin door de maker gezegd dat het inderdaad een ripoff is van DayZ. Maar dan met verbeterde graphics, geen glitches & bugs zoals in DayZ, veel grotere wereld en MMORPG elementen. Dus zo'n beetje alles wat de DayZstaff niet heeft kunnen fixen, is hier wel gebeurd.

Neemt niet weg dat ik uitkijk naar de DayZstandalone, dus vandaar beide proberen.
Is War gratis?
-Don Draper
  donderdag 4 oktober 2012 @ 22:23:44 #222
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_117607874
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:55 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Is War gratis?
Nope, 20 dollar voor de goedkoopste versie, dan kan je mee in de beta op dit moment. Maar DayZ standalone gaat ook $20-$30 kosten. ;)

Ik ga iig voor allebei, speel toch niks anders voor de rest.
pi_117608010
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:23 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Nope, 20 dollar voor de goedkoopste versie, dan kan je mee in de beta op dit moment. Maar DayZ standalone gaat ook $20-$30 kosten. ;)

Ik ga iig voor allebei, speel toch niks anders voor de rest.
Ok.
Behoud je je gear van de beta van Day Z tot in de Standalone?
-Don Draper
  donderdag 4 oktober 2012 @ 22:47:44 #224
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_117609246
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:26 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ok.
Behoud je je gear van de beta van Day Z tot in de Standalone?
DayZ zit nu in alpha, dus ik denk dat ze bij de standalone alles wipen.
pi_117609430
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:47 schreef Chef_M het volgende:

[..]

DayZ zit nu in alpha, dus ik denk dat ze bij de standalone alles wipen.
Helaaas.
-Don Draper
pi_117621127
Wat is jullie record qua tijd in leven blijven dan?
pi_117621362
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:21 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Topic aangemaakt in absence shiz? :P

@warZ; dunno, het -zou- tof kunnen zijn maar ik ga me er niet teveel over opwinden just in case it sucks.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 16:12:06 #228
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_117630812
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:31 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Topic aangemaakt in absence shiz? :P
Nope. We spelen nu toch met een paar FH mensen op een andere server, soort van eigen groep begonnen. Dus ik doe niet meer actief mee met de clans tot de standalone.

quote:
@warZ; dunno, het -zou- tof kunnen zijn maar ik ga me er niet teveel over opwinden just in case it sucks.
Ik juist wel, want DayZ kan op dit moment niet erger worden, dus alvast een plan getrokken totdat de standalone uitkomt. ;) Zoals ik eerder al meldde, ik speel toch niks anders, dus ik ga het wel uitproberen. :P
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 16:13:23 #229
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_117630867
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:21 schreef Ties02 het volgende:
9 dagen nog wat, en toen crashte Topiek een passionwagon vol in een muurtje. :')
pi_117631722
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:12 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Nope. We spelen nu toch met een paar FH mensen op een andere server, soort van eigen groep begonnen. Dus ik doe niet meer actief mee met de clans tot de standalone.

[..]
Dat je weggaat dus; want nu verdwijn je min of meer. Beetje raar toch? Zeker met oog op onze eerdere "discussie" :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 18:41:13 #231
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_117635661
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:35 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Dat je weggaat dus; want nu verdwijn je min of meer. Beetje raar toch? Zeker met oog op onze eerdere "discussie" :P
Ben nog dagelijks actief met leden van FH: Dit is gewoon een subtiele middelvinger naar de leader die de boel niet op orde kan houden en constant de kantjes ervan af loopt. En dan heb ik het nog niet eens over hoe je op jezelf bent aangewezen als je in de EU woont.

Daarom, WarZ heeft nu een datum geprikt, dus de DayZstandalone laat niet lang op zich wachten.
pi_117636524
Ik las ergens dat de stand alone ook voor consoles zou komen, kan iemand dit bevestigen?
pi_117637295
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:07 schreef Ties02 het volgende:
Ik las ergens dat de stand alone ook voor consoles zou komen, kan iemand dit bevestigen?
Nee, sowieso niet. Het is een grote map, een console zou exploderen.
pi_117637640
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:29 schreef Topiek het volgende:

[..]

Nee, sowieso niet. Het is een grote map, een console zou exploderen.
Dat zou geen reden moeten zijn.
Conscience do cost.
pi_117639382
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat zou geen reden moeten zijn.
Nee :7 Alle consoles opblazen!

pi_117639466
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:17 schreef Topiek het volgende:

[..]

Nee :7 Alle consoles opblazen!

[ afbeelding ]
Maar ik heb juist (weer) een snes voor mijn verjaardag gekregen en wil zo graag castlevania 4 nog een keer uitspelen :'(
Conscience do cost.
pi_117639774
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:19 schreef ems. het volgende:

[..]

Maar ik heb juist (weer) een snes voor mijn verjaardag gekregen en wil zo graag castlevania 4 nog een keer uitspelen :'(
De moderne consoles dan :D
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 20:31:03 #238
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_117639906
Die DayZ standalone ziet er PRECIES hetzelfde uit :') wat is daar nou anders aan? Die zombies lopen net zo houterig en de animaties zien d'r ook belachelijk uit.

(ik weet het, de gameplay is nice, maar ik zie nu niet het verschil tussen die van ARMA2 dayZ en die standalone)
pi_117640265
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:31 schreef RickoKun het volgende:
Die DayZ standalone ziet er PRECIES hetzelfde uit :') wat is daar nou anders aan? Die zombies lopen net zo houterig en de animaties zien d'r ook belachelijk uit.

(ik weet het, de gameplay is nice, maar ik zie nu niet het verschil tussen die van ARMA2 dayZ en die standalone)
Bron?
pi_117641324
Lol ik heb nu echt 2 keer achter mekaar gehad dat ik een horde zombies achter me aan had langs de kust, kom ik een freshly spawned zonder wapen tegen ga ik naast hem rennen en dan langzaam een andere richting uit zodat ze hem gaan volgen en zie je 2 minuten later ''''' was killed _O-
pi_117641401
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef Ties02 het volgende:
Lol ik heb nu echt 2 keer achter mekaar gehad dat ik een horde zombies achter me aan had langs de kust, kom ik een freshly spawned zonder wapen tegen ga ik naast hem rennen en dan langzaam een andere richting uit zodat ze hem gaan volgen en zie je 2 minuten later ''''' was killed _O-
Sportief ben je wel :N :')
-Don Draper
pi_117641497
:@
Ja ik doe niet meer aan friendly's als ik ze niet ken of ze geen mic hebben waarmee ik met ze kan communiceren, ben tevaak genaaid daarmee. Leukste was iemand waarmee ik echt een uur naar loot had gezocht, zodra we in elektro wat goeds hadden gevonden hakte hij me met een axe in m'n rug en zei dat het perongeluk ging via de chat, maar hielp me verder ook totaal niet meer en verdween gewoon :')
pi_117642076
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 21:01 schreef Ties02 het volgende:
:@
Ja ik doe niet meer aan friendly's als ik ze niet ken of ze geen mic hebben waarmee ik met ze kan communiceren, ben tevaak genaaid daarmee. Leukste was iemand waarmee ik echt een uur naar loot had gezocht, zodra we in elektro wat goeds hadden gevonden hakte hij me met een axe in m'n rug en zei dat het perongeluk ging via de chat, maar hielp me verder ook totaal niet meer en verdween gewoon :')
_O-
-Don Draper
pi_117673258
Holy shit net in een private hive server gespawned buiten elektro, richting centrum gegaan, zag een survivor een horde zombies neerknallen maar overleefde het niet, was bij dat firestation, ga ik daar naar binnen; liggen er echt 8 man dood op de grond, AK's + ammo, winchesters, M911, een tent met allemaal DMR en M249 ammo, ontzettend veel shit ook een map, morphine etc. etc. en allemaal handige dingen dus ik begin te looten, op tweede verdieping bij dat trappenhuis ook nog lijken. Hoor ik een voertuig buiten, paar tellen later komen er drie mannen met axes binnen, ik kan er 1 neerschieten met m'n AK, één met M1911 maar die derde weet op me in te hakken :(

Vervolgens spawn ik opnieuw in diezelfde server, dichtbij Elektro :D Ik dus meteen terug voor die dikke loot, zie ik dus buiten die firehouse een bus staan (waar die axe lui waarschijnlijk uit kwamen) Naar binnen gegaan, waren 3/4 lui aan het looten daar, ik zei dat ik friendly was dus ze deden niks maar werd uiteindelijk door wat zombies neergeslagen en opgegeten :'(

Maar wtf, hoe werkt zo'n Private Hive? Ik spawnde namelijk ook steeds met een axe standaard, en steeds bij Elektro in de buurt. Had ook het idee dat er meer voertuigen dan anders waren, hoorde ook steeds een heli over vliegen
pi_117673421
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:09 schreef Ties02 het volgende:
Holy shit net in een private hive server gespawned buiten elektro, richting centrum gegaan, zag een survivor een horde zombies neerknallen maar overleefde het niet, was bij dat firestation, ga ik daar naar binnen; liggen er echt 8 man dood op de grond, AK's + ammo, winchesters, M911, een tent met allemaal DMR en M249 ammo, ontzettend veel shit ook een map, morphine etc. etc. en allemaal handige dingen dus ik begin te looten, op tweede verdieping bij dat trappenhuis ook nog lijken. Hoor ik een voertuig buiten, paar tellen later komen er drie mannen met axes binnen, ik kan er 1 neerschieten met m'n AK, één met M1911 maar die derde weet op me in te hakken :(

Vervolgens spawn ik opnieuw in diezelfde server, dichtbij Elektro :D Ik dus meteen terug voor die dikke loot, zie ik dus buiten die firehouse een bus staan (waar die axe lui waarschijnlijk uit kwamen) Naar binnen gegaan, waren 3/4 lui aan het looten daar, ik zei dat ik friendly was dus ze deden niks maar werd uiteindelijk door wat zombies neergeslagen en opgegeten :'(

Maar wtf, hoe werkt zo'n Private Hive? Ik spawnde namelijk ook steeds met een axe standaard, en steeds bij Elektro in de buurt. Had ook het idee dat er meer voertuigen dan anders waren, hoorde ook steeds een heli over vliegen
Private hive kun je huren. Het is gewoon een hive los van de normale hive waar je ook toegang hebt tot PHPMyAdmin enzo waardoor je alles, letterlijk alles, aan kunt passen. Dus ook de beginnersloot etc ^O^
pi_117673579
Betekent dat ook dat het beter bestand is tegen hackzors enzo?
pi_117674711
Ik heb nou alles trouwens wel redelijk voor mekaar :7
Heb een Alice pak met een map, matches, hatchet, hunting knife dus kan gewoon vlees maken enzo in de bossen/bergen blijven hoef geen cans of beans meer te gaan zoeken :P
Wat ik nog wel zoek is een water bottle en een lang afstandswapen/sniper (huidige wapens MP5 en een G17 en nog een makarov) en dan kan ik heerlijk gaan campen rond een airfield of stad vanuit de heuvels _O_
  zondag 7 oktober 2012 @ 00:04:31 #248
182073 invine
blablabla etc.
pi_117677647
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:21 schreef Ties02 het volgende:
54 dagen :) toen reed ik een auto waar we net 2-3 uur mee bezig waren om te fixen tegen een stilstaande andere auto en ontplofte :')
pi_117678859
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:04 schreef invine het volgende:

[..]

54 dagen :) toen reed ik een auto waar we net 2-3 uur mee bezig waren om te fixen tegen een stilstaande andere auto en ontplofte :')
_O- _O-
pi_117678871
@@
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:04 schreef invine het volgende:

[..]

Hoeveel zombie kills had je?
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:01:05 #251
182073 invine
blablabla etc.
pi_117685563
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:41 schreef Topiek het volgende:
@@

[..]

Hoeveel zombie kills had je?
Geen idee eigenlijk, 300+ ? Ik had wel alle mogelijke gear op GPS na..

Nu heb ik letterlijk alles incl. dragunov :)
pi_117686531
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:01 schreef invine het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, 300+ ? Ik had wel alle mogelijke gear op GPS na..

Nu heb ik letterlijk alles incl. dragunov :)
Ik heb nu ook alles, en heb alles meerdere keren. Dus eigenlijk wat ik nu doe is randoms gearen en een lift geven naar waar ze ook willen, met de heli :)
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:59:46 #253
182073 invine
blablabla etc.
pi_117687495
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:33 schreef Topiek het volgende:

[..]

Ik heb nu ook alles, en heb alles meerdere keren. Dus eigenlijk wat ik nu doe is randoms gearen en een lift geven naar waar ze ook willen, met de heli :)
Ik ga het niet meer spelen, teveel bugs en hackers die het spel niet leuk meer maken ;(
pi_117687599
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:59 schreef invine het volgende:

[..]

Ik ga het niet meer spelen, teveel bugs en hackers die het spel niet leuk meer maken ;(
Er zijn geen tot weinig hackers op private hives. Gister the warz maar gepre-ordered :)
  zondag 7 oktober 2012 @ 13:04:46 #255
182073 invine
blablabla etc.
pi_117687648
Dat ziet er oprecht heel lelijk uit :X de screens dan..
pi_117687749
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:04 schreef invine het volgende:
Dat ziet er oprecht heel lelijk uit :X de screens dan..
Beter juist :*
  zondag 7 oktober 2012 @ 13:12:28 #257
182073 invine
blablabla etc.
pi_117687958
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:07 schreef Topiek het volgende:

[..]

Beter juist :*
Vind het allemaal heel flets qua kleuren, op de filmpjes zo in de schemer ziet het er wel nice uit :) Op welke engine draait het?
pi_117687989
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:12 schreef invine het volgende:

[..]

Vind het allemaal heel flets qua kleuren, op de filmpjes zo in de schemer ziet het er wel nice uit :) Op welke engine draait het?
De War Inc. engine volgens mij :)
  zondag 7 oktober 2012 @ 13:14:09 #259
182073 invine
blablabla etc.
pi_117688016
Hmm dat gaat mijn pc niet trekken :(
pi_117688118
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:14 schreef invine het volgende:
Hmm dat gaat mijn pc niet trekken :(
De mijne wel denk ik :P Ik speel nu ook Bf3 op ultra behalve op Caspian Border. Op de kleinere maps 60fps op ultra. Dus dan zal warz wel een eitje zijn :)
  zondag 7 oktober 2012 @ 13:18:49 #261
182073 invine
blablabla etc.
pi_117688227
Ik draai BF3 op low-med en dan lag ik soms nog :') in de demo kon ik alles spelen behalve het einde tussen de gebouwen toen had ik 0 fps..
pi_117688274
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:18 schreef invine het volgende:
Ik draai BF3 op low-med en dan lag ik soms nog :') in de demo kon ik alles spelen behalve het einde tussen de gebouwen toen had ik 0 fps..
Ik heb net een nieuwe PC :)
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:50:32 #263
182073 invine
blablabla etc.
pi_117701051
Handig :) mijne is 4 of zelfs 5 jaar oud :P maar draait op zich nog prima (en ook geen geld voor een nieuwe).
pi_117711325
Ik hoop dat die War Z kapot wordt gehackt, zodat iedereen ziet wat een ripoff het is van Day Z (ook kapot veel hackers ) :P
-Don Draper
pi_117716482
quote:
2s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik hoop dat die War Z kapot wordt gehackt, zodat iedereen ziet wat een ripoff het is van Day Z (ook kapot veel hackers ) :P
:')______!
pi_117716595
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:30 schreef Topiek het volgende:

[..]

:')______!
Wat? Ik vind dat. Mag je weer de :') erbij pakken, maarja, wat schiet je ermee op?
War Z is gewoon een trieste ripoff. Zelfs een originele naam konden ze niet bedenken.
-Don Draper
pi_117716689
quote:
2s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Wat? Ik vind dat. Mag je weer de :') erbij pakken, maarja, wat schiet je ermee op?
War Z is gewoon een trieste ripoff. Zelfs een originele naam konden ze niet bedenken.
Let's see. Ik heb hem in de pre order, en veel is er nog niet over bekend. Ik ga over op Warz tot de standalone uitkomt. DayZ is toe aan vervanging, of dat nou door een ander bedrijf gemaakt wordt of door Bohemia zelf, die verandering moet er komen.
pi_117716727
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef Topiek het volgende:

[..]

Let's see. Ik heb hem in de pre order, en veel is er nog niet over bekend. Ik ga over op Warz tot de standalone uitkomt. DayZ is toe aan vervanging, of dat nou door een ander bedrijf gemaakt wordt of door Bohemia zelf, die verandering moet er komen.
Welke?
-Don Draper
pi_117716747
quote:
2s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:35 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Welke?
Minder bugs en hackers, betere engine :)
pi_117716765
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:36 schreef Topiek het volgende:

[..]

Minder bugs en hackers, betere engine :)
Alles + nog meer komt in ArmA3 engine.
-Don Draper
pi_117716863
quote:
2s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:37 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Alles + nog meer komt in ArmA3 engine.
Daarom koop ik de standalone ook, en ga weer dayz standalone als die beter is (wAar ik wel vanuit ga), en hij uit is ;)
pi_117716891
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:39 schreef Topiek het volgende:

[..]

Daarom koop ik de standalone ook, en ga weer dayz standalone als die beter is (wAar ik wel vanuit ga), en hij uit is ;)
Dan is het goed.
-Don Draper
pi_117716907
quote:
2s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:41 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Dan is het goed.
:*
  maandag 8 oktober 2012 @ 02:08:38 #274
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_117720047
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:38 schreef Topiek het volgende:

[..]

Bron?
Djoetjoeb filmpjensch!
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:01:17 #275
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_117726623
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 02:08 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Djoetjoeb filmpjensch!
Jij hebt het over het filmpje dat bijv. Tweakers in hun posts plaatsen over de standalone. Maar dat zijn gewoon beelden van DayZ op ARMA2 engine, wil dus niks zeggen.

http://tweakers.net/nieuw(...)nt-nog-dit-jaar.html

quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef Topiek het volgende:

[..]

De enigste reden dat jij hem in de pre-order hebt is omdat je het hebt gekregen, je was echt niet van plan het zelf binnenkort te halen. :')
pi_117726666
private hive werkt wel nice
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:03:43 #277
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_117726690
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:02 schreef drumstickNL het volgende:
private hive werkt wel nice
Stukken beter dan public.

quote:
2s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ik denk niet dat jij DayZ lang genoeg gespeeld hebt, maar weleens aan gedacht dat WarZ juist gemaakt is voor de mensen die DayZ leuk vinden, maar nu gewoon schijt door hackers & bugs? En misschien ooit in je gedachte voorbij gevlogen dat de productie van WarZ een tijd eerder is begonnen dan die van DayZmod? :*

[ Bericht 54% gewijzigd door Chef_M op 08-10-2012 12:27:09 ]
pi_117730836
Na het zien van dit topic en die filmpjes Arma 2 maar weer aan het installeren :9
Hoe groot is jullie arma 2 directory, inclusief alle mods, addons and so on? Want will het graag van mn SSD draaien, maar niet als het richting de 100 GB gaat :{
pi_117731518
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:19 schreef vannilesoep het volgende:
Na het zien van dit topic en die filmpjes Arma 2 maar weer aan het installeren :9
Hoe groot is jullie arma 2 directory, inclusief alle mods, addons and so on? Want will het graag van mn SSD draaien, maar niet als het richting de 100 GB gaat :{
Dat komt echt niet bij 100 gig in de buurt.
Conscience do cost.
pi_117737090
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:01 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Jij hebt het over het filmpje dat bijv. Tweakers in hun posts plaatsen over de standalone. Maar dat zijn gewoon beelden van DayZ op ARMA2 engine, wil dus niks zeggen.

http://tweakers.net/nieuw(...)nt-nog-dit-jaar.html

[..]

De enigste reden dat jij hem in de pre-order hebt is omdat je het hebt gekregen, je was echt niet van plan het zelf binnenkort te halen. :')
Jawel. Dat was ik wel. Daardoor had ik hem juist gekregen, ;) Ik wilde hem pre-orderen, en toen kwam ik erachter dat ik en geen PayPal en geen CreditCard heb. Toen zei hij dan doe ik het wel voor je.
pi_117737121
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:19 schreef vannilesoep het volgende:
10-15 gig.
pi_117737976
Wat een krieg om arma II weer te installeren en te updaten zeg... al een paar uur zoet mee
pi_117738018
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef vannilesoep het volgende:
Wat een krieg om arma II weer te installeren en te updaten zeg... al een paar uur zoet mee
Je start download -> installeert het klaar?
pi_117738066
arma 2 installeren, expansions (arrowhead & british armed forces) downloaden, installeren. Dan de updates downloaden, installeren, aantal corrupte meuk tussen... opnieuw downloaden etc. ....
  maandag 8 oktober 2012 @ 19:29:01 #285
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_117743817
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:13 schreef vannilesoep het volgende:
Arma2+OA+DLC in 1x downloaden, alles instant-install, dan DayZcommander downloaden en alles is in 1x uptodate. Heeft me 450 minuten bespaard, dat was echt fantastisch! *)
Fixed. ^O^
pi_117743932
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:29 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Fixed. ^O^
  maandag 8 oktober 2012 @ 19:32:31 #287
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_117743988
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:31 schreef Topiek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Gelijk heb ik wel. ;)

ARMA2 handmatig gaan updaten is gewoon een nachtmerrie. :')
pi_117744022
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:32 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Gelijk heb ik wel. ;)

ARMA2 handmatig gaan updaten is gewoon een nachtmerrie. :')
:Y
pi_117759321

Wat is Frankie toch een baas, die vorige episodes zijn ook zeker de moeite waard om te kijken
pi_117759405
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 00:06 schreef Ties02 het volgende:

Wat is Frankie toch een baas, die vorige episodes zijn ook zeker de moeite waard om te kijken
Klopt ja, heb ze alle 2/3x gezien. Ik kijk eigenlijk alles van hem, bf3 etc ook :)
pi_117759441
Jup hier hetzelfde, hij heeft ook echt van die mooie tussenshots met maps en looproutes enzo, aangename prater ook echt pure kwaliteit youtuber.
En ook echt een beest in DayZ, heel tactisch en terughoudend, en friendly :D
pi_117759477
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 00:10 schreef Ties02 het volgende:
Jup hier hetzelfde, hij heeft ook echt van die mooie tussenshots met maps en looproutes enzo, aangename prater ook echt pure kwaliteit youtuber.
En ook echt een beest in DayZ, heel tactisch en terughoudend, en friendly :D
Ja. Zo zijn er nog een paar op youtube ( die soms dayz doen, meestal battlefield )
pi_117764322
Uren rondgelopen, wat boerderijen bezocht, niet veel gevonden, hele tijd dorst... Crossbow & winchester gevonden in een boerderij, maar wilde water.... kleine nederzetting gevonden, sneaky rondkruipen op zoek naar water, zombies afleiden met flares... komt er een palyer in een ghillie suite binnen met een wapen met thermal scope, begint gelijk te knallen... lief zeg

:\
pi_117786173
quote:
heb de Intro voor deze gemaakt :)

vorige episode heeft hij delen van mijn videos gebruikt voor de intro.

leuke is dat veel mensen denken dat hij het heeft gemaakt, ze lezen ook nooit tekst.
groot in beeld na de intro en Frankie zijn bumper :)

mijn channel:
http://www.youtube.com/user/kleutscher
pi_117787193
Nice man, vond het wel toffe beelden. Doe jij die muziek dan ook?
Zag je kanaal wel, dacht dat je een deutscher was ofzo :D
pi_117787373
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:48 schreef Ties02 het volgende:
Nice man, vond het wel toffe beelden. Doe jij die muziek dan ook?
Zag je kanaal wel, dacht dat je een deutscher was ofzo :D
hahah meerdere denken dat ik duits ben, komt door mijn achternaam:P
nee muziek is van andere.
Frankie had de muziek uitgekozen voor de intro en wou op het einde graag een shot van Thomas de tractor.
Rest was up to me.
pi_117799854
Heeft iemand trouwens een goede image van de Chernarus map die ik kan uitprinten?
pi_117803814
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:03 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Stukken beter dan public.

[..]

Ik denk niet dat jij DayZ lang genoeg gespeeld hebt, maar weleens aan gedacht dat WarZ juist gemaakt is voor de mensen die DayZ leuk vinden, maar nu gewoon schijt door hackers & bugs? En misschien ooit in je gedachte voorbij gevlogen dat de productie van WarZ een tijd eerder is begonnen dan die van DayZmod? :*
Day Z was eerder met de productie, dat zeggen ze wel, maar het is niet waar.
Ik weet tenminste welke servers ik uit moet zoeken, de laatste weken geen hacker meer gezien. Je moet naar die anti cheat servers, zoek maar eens op. Ook heb ik van bugs wel last, maar ik weet gewoon dat je niet samen door 1 deuropening moet gaan, want een van de twee breekt dan zijn botten. :')

Voor de rest loot ik intensief en ik speel het gewoon vaak, en heel weinig bugs gezien, op een paar na, maar dat neem ik met een korreltje zout.

En als War Z daar écht voor is gemaakt, zouden ze eerder zjch melden bij bohemia interactive en hun gaan helpen, niet concurreren.
-Don Draper
  woensdag 10 oktober 2012 @ 10:31:49 #301
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_117806252
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 08:22 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Day Z was eerder met de productie, dat zeggen ze wel, maar het is niet waar.
Klopt, zoals ik al zei was WarZ eerder.

quote:
Ik weet tenminste welke servers ik uit moet zoeken, de laatste weken geen hacker meer gezien. Je moet naar die anti cheat servers, zoek maar eens op.
Dat zijn private servers die een uitgebreidere anti-haxtool met zich meebrengen. Maar wederom, niet aangesloten op de public hive (of miss ondertussen wel, maar daar is het nu toch te laat voor) en dus voor de devs niet interessant.

quote:
Ook heb ik van bugs wel last, maar ik weet gewoon dat je niet samen door 1 deuropening moet gaan, want een van de twee breekt dan zijn botten. :')
Dan heb je het over de bugs die inderdaad ondertussen uitgemolken zijn, maar wat doe jij als je in een helicopter vliegt en je benzine uit je volle fueltank verdampt binnen 1 seconden weg, 400feet boven de grond? Of wat doe jij als je blijft bloeden, maar bandages willen niet werken? En opnieuw inloggen werkt steeds niet?

quote:
Voor de rest loot ik intensief en ik speel het gewoon vaak, en heel weinig bugs gezien, op een paar na, maar dat neem ik met een korreltje zout.
Prima, maar zoals ik al zei, jij bent net begonnen met dat intensief spelen, wij doen het al 6 maanden en geloof me, de game blijft leuk, maar als je ondertussen over kan stappen naar een andere game totdat de standalone uitkomt (Want ja, nogmaals, die standalone gaan we zeker halen) en dat dat andere game nou per toeval net hetzelfde als DayZ, maar dan met een verbeterde engine, is gewoon mooi meegenomen.

quote:
En als War Z daar écht voor is gemaakt, zouden ze eerder zjch melden bij bohemia interactive en hun gaan helpen, niet concurreren.
Rocket en Sergey zou nou eenmaal geen beste vrienden. En nogmaals, noem het een ripoff, maar er zijn zulke sterke verschillen dat je SR beter een ripoff kan noemen van GTA, want daar zitten meer overeenkomsten in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')