Geen DMR met 26 mags hebben.quote:Op zondag 16 september 2012 23:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
Heli crash site gevonden maar weinig loot. Een M14 met 3 mags en een FN FAL met 3 mags. FN FAL gekozen en weggegaan naar barracks op een airfield. Daar vind ik een M4A1 CCO, met 6 mags. FAL verwisseld voor de M4A1 CCO.
Ik kom met mijn gear in Elektro aan. Na wat lopen kom ik bij de kerk, waar ik schoten hoor. Stealthy loop ik naar binnen en zie een gast liggen, met eentje ernaast. Die andere is dood. Ik schreeuw "FRIENDLYYY!!!!!111!!1!!" door de mic en hij antwoord met OK. Ik zie nu dat hij een bandit is en dat de dode gast zijn slachtoffer is. Ik ga achter hem staan en met twee kogels is hij neer. De dode gast was een newbie zonder gear, daarom was ik nog vastberadener deze laffe bandit te doden. Hij had een Lee Enfield met 2 mags. Niet gepakt natuurlijk, Wel zijn eten, lucifers, en bijl en hunting knife.
Ik heb nu genoeg eten om de stilte op te zoeken. Ik ga naar het bos, dood twee koeien en mijn alice pack zit nu vol met eten en drinken. Ik bak en eet het vlees. Wat ziet dat er leuk uit, alle icoontjes rechtsonderin helemaal groen.
Verder loop ik het bos in en daar vind ik het wel genoeg geweest voor vandaag.
DMR is sniper. Ik drop alles in 2 schoten.quote:Op zondag 16 september 2012 23:23 schreef SherlockHolmes het volgende:
Geen AK-74 hebben met 19 mags![]()
Had ik hiervoor
Ik drop met de AK-74 alles gewoon in 1 schotquote:Op zondag 16 september 2012 23:24 schreef Topiek het volgende:
[..]
DMR is sniper. Ik drop alles in 2 schoten.
Ik heb betere scopequote:Op zondag 16 september 2012 23:25 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik drop met de AK-74 alles gewoon in 1 schot
Dan zou je toch juist 1schot kill moeten maken altijd ?quote:
In uitzonderlijke gevallen niet. +800m range niet.quote:Op maandag 17 september 2012 00:04 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dan zou je toch juist 1schot kill moeten maken altijd ?
ok.quote:Op maandag 17 september 2012 00:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
In uitzonderlijke gevallen niet. +800m range niet.
Bossen niet nee. Open velden mogelijk crash sites en verder de steden inquote:Op maandag 17 september 2012 00:22 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
ok.
Nog leuke dingen te doen in de bossen eigenlijk? Nee toch?
Loop jij alleen? Want ik wil best wel met je teamenquote:Op maandag 17 september 2012 00:23 schreef Topiek het volgende:
[..]
Bossen niet nee. Open velden mogelijk crash sites en verder de steden in
Nope. Met Chef_M en Fort Havenquote:Op maandag 17 september 2012 00:25 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Loop jij alleen? Want ik wil best wel met je teamen
Ah ok. Welke server?quote:
Ligt eraan. Soms 8 soms 40quote:Op maandag 17 september 2012 00:27 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hoeveel spelers zitten daar gemiddeld? Per keer?
Ik zit altijd op servers van rond de 10. Ben jij als je alleen bent friendly? En in een groep?quote:Op maandag 17 september 2012 00:30 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ligt eraan. Soms 8 soms 40wel met veel randoms dan
Ik schiet niet on sight (wij allen niet), alleen als je een direct gevaar bent, of een bandit skin hebtquote:Op maandag 17 september 2012 00:33 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik zit altijd op servers van rond de 10. Ben jij als je alleen bent friendly? En in een groep?
Mooiquote:Op maandag 17 september 2012 00:34 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik schiet niet on sight (wij allen niet), alleen als je een direct gevaar bent, of een bandit skin hebt
Weet ik niet zo 1 2 3. Hoezo?quote:Op maandag 17 september 2012 00:35 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Mooi
Heeft 1 van jullie een Ghillie?
Ligt eraan of je een bandit bent. Wij zijn een trading outpost, maar we kunnen je van 1km van het Fort doodschieten mocht je verkeerde intenties hebben.quote:Op maandag 17 september 2012 00:33 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik zit altijd op servers van rond de 10. Ben jij als je alleen bent friendly? En in een groep?
Wat wil je ervoor ruilen?quote:Op maandag 17 september 2012 00:35 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Mooi
Heeft 1 van jullie een Ghillie?
Omdat ik julllie al een tijdje volgquote:
Als dit serieus isquote:Op maandag 17 september 2012 00:39 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Omdat ik julllie al een tijdje volgEn jullie mij 1 keer gekilld. Maar ik ga strong. Ik wil met jullie teamen maar jullie killen me (rijden aan met auto)
. Ik rij vaak in een fiets in een bos naast jullie. Vaak raak ik jullie kwijt maargoed.
,
Je vergist je, je zit niet in de FH server.quote:Op maandag 17 september 2012 00:39 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Omdat ik julllie al een tijdje volgEn jullie mij 1 keer gekilld. Maar ik ga strong. Ik wil met jullie teamen maar jullie killen me (rijden aan met auto)
. Ik rij vaak in een fiets in een bos naast jullie. Vaak raak ik jullie kwijt maargoed.
,
Jongens, zijn jullie er niet achter dat het een grap isquote:Op maandag 17 september 2012 00:40 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Je vergist je, je zit niet in de FH server.
Maar waarom de vraag over de ghillie?quote:Op maandag 17 september 2012 00:41 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Jongens, zijn jullie er niet achter dat het een grap is![]()
Ik dacht jullie begrijpen dat wel
Gewoon, omdat ik wil weten waar je hem allemaal kan vinden, allen Crashsite of ook andere plekken?quote:Op maandag 17 september 2012 00:42 schreef Topiek het volgende:
[..]
Maar waarom de vraag over de ghillie?
Residentialsquote:Op maandag 17 september 2012 00:43 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Gewoon, omdat ik wil weten waar je hem allemaal kan vinden, allen Crashsite of ook andere plekken?
Wat?quote:
Die ken ik alquote:Op maandag 17 september 2012 00:45 schreef Chef_M het volgende:
[..]
http://www.dayzmap.com
http://www.dayzdb.com/map
Leef je uit.
Nou, daar staan de residentials op. Dus dat gaf Topiek je als tip als je een ghillie wilt vinden.quote:Op maandag 17 september 2012 00:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Die ken ik al
Nee ik dacht misschien heb je wat aanbevelingen / tips.
Oh ok.quote:Op maandag 17 september 2012 00:48 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Nou, daar staan de residentials op. Dus dat gaf Topiek je als tip als je een ghillie wilt vinden.
Brick houses enzoquote:Op maandag 17 september 2012 00:48 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Oh ok.
Maar ik vroeg Wat? omdat ik niet weet wat residentials zijn.
Nogmaals, open die mappen. Dayzmap.com bijvoorbeeld, als je hovert over die groene punten zul je zien dat dat Residentials zijn. Als je dan gewoon de wegen in de gaten houd zie je vanzelf welke dat zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 00:48 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Oh ok.
Maar ik vroeg Wat? omdat ik niet weet wat residentials zijn.
Thanksquote:Op maandag 17 september 2012 00:50 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Nogmaals, open die mappen. Dayzmap.com bijvoorbeeld, als je hovert over die groene punten zul je zien dat dat Residentials zijn. Als je dan gewoon de wegen in de gaten houd zie je vanzelf welke dat zijn.
Dan ga jij een saaie tijd krijgenquote:Op maandag 17 september 2012 22:59 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ook ik ben zeer goed opgeschoten, ALICE pack zit vol met cooked beaf en cola. Verder nog wat AK-74 ammo die ik heb gevonden. Snel mijn klote amerikaan verwisseld voor een oude trouwe Sovjet
Nu lekker het bos in en kleine dorpjes leeg looten. Bij een bandit een camo outfit gevonden en wat food. Alleen de camo meegenomen.
Iets later een zwaar vuurgevecht met twee bandits die samen waren. Door goed schietwerk heb ik met mijn trouwe AK twee bandits vermoord. Heel veel goede loot. Zij hadden een SAW en een AS50. Geen van beiden gepakt door weinig ammo.
Nu weer na een zombie slaughterparty wat vlees voor bloed gegeten, schaap door zijn hasses geschoten en weer terug op oud peil. Nu blijf ik wel in het bos en de kleine dorpjes, dat beloof ik
Nice.quote:Op maandag 17 september 2012 22:59 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ook ik ben zeer goed opgeschoten, ALICE pack zit vol met cooked beaf en cola. Verder nog wat AK-74 ammo die ik heb gevonden. Snel mijn klote amerikaan verwisseld voor een oude trouwe Sovjet
Nu lekker het bos in en kleine dorpjes leeg looten. Bij een bandit een camo outfit gevonden en wat food. Alleen de camo meegenomen.
Iets later een zwaar vuurgevecht met twee bandits die samen waren. Door goed schietwerk heb ik met mijn trouwe AK twee bandits vermoord. Heel veel goede loot. Zij hadden een SAW en een AS50. Geen van beiden gepakt door weinig ammo.
Nu weer na een zombie slaughterparty wat vlees voor bloed gegeten, schaap door zijn hasses geschoten en weer terug op oud peil. Nu blijf ik wel in het bos en de kleine dorpjes, dat beloof ik
Thanksquote:Op maandag 17 september 2012 23:01 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Nice.Maar ipv een zooi blikjes kun je ook 1 waterbottle meenemen, die zijn aardig makkelijk te refillen.
Alle wateren behalve de zee, en waterpompen.quote:Op maandag 17 september 2012 23:03 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Thanks
Maar waar vind je dan hervulpunten? Ik kan ze nooit vinden, laat staan in Elektro of het bos?
Op de external map staan refills aangegeven. En bij elke water (beekjes en meertjes) kan je hervullen, al het water behalve zeewater.quote:Op maandag 17 september 2012 23:03 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Thanks
Maar waar vind je dan hervulpunten? Ik kan ze nooit vinden, laat staan in Elektro of het bos?
quote:Op maandag 17 september 2012 23:05 schreef Topiek het volgende:
[..]
Alle wateren behalve de zee, en waterpompen.
Thanks! Nooit gedacht dat je uit beekjes water kon drinken hier.quote:Op maandag 17 september 2012 23:05 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Op de external map staan refills aangegeven. En bij elke water (beekjes en meertjes) kan je hervullen, al het water behalve zeewater.
Als je je civilian clothes nog hebt kan je heen en weer switchen.quote:Op maandag 17 september 2012 23:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Nooit gedacht dat je uit beekjes water kon drinken hier.
Kun je een Ghillie eigenlijk wel uittrekken? Want in steden lijkt het mij zeer onhandig.
Ja, door je civilian outfit in je inv te houden en die op dezelfde manier aan te doen als je eerder met je ghillie deed.quote:Op maandag 17 september 2012 23:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Nooit gedacht dat je uit beekjes water kon drinken hier.
Kun je een Ghillie eigenlijk wel uittrekken? Want in steden lijkt het mij zeer onhandig.
We geven steeds dezelfde antwoordenquote:Op maandag 17 september 2012 23:11 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Als je je civilian clothes nog hebt kan je heen en weer switchen.
Hurricane en wuuhl ook soms.quote:Op maandag 17 september 2012 23:13 schreef SherlockHolmes het volgende:
trouwens, zijn wij 3 de enige in dit topic
Hmm waar ben je nu in de buurt?quote:Op dinsdag 18 september 2012 03:53 schreef Hurricane2k het volgende:
Topiek heb camo voor je als je wilt hebben hoor het wel
Zal zo even inloggen en kijken waar ik benquote:
Dat kan. Zolang je de outfit maar in je inventory houdt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:56 schreef Hurricane2k het volgende:
[..]
Zal zo even inloggen en kijken waar ik ben![]()
Kan je trouwens switchen van ghillie naar camo en terug weet iemand dat ?
Okay Thanks !quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:03 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dat kan. Zolang je de outfit maar in je inventory houdt.
Ok. Ik ben ver in het noorden dus hoogst waarschijnlijk ver weg bij jouquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:56 schreef Hurricane2k het volgende:
[..]
Zal zo even inloggen en kijken waar ik ben![]()
Kan je trouwens switchen van ghillie naar camo en terug weet iemand dat ?
Schiet je ook mensen zonder wapens?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:25 schreef DannyDeko het volgende:
Chill dat gear in tenten/auto's eindelijk worden opgeslagen. Nu hebben we weer een 'doel' in het spel(Buiten de grootste bandit zijn natuurlijk)
Kom ik nooit tegen eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:26 schreef Topiek het volgende:
[..]
Schiet je ook mensen zonder wapens?
Als ik jOu ooit tegen kom he, ik pop een as-50 kogel in je hoofd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kom ik nooit tegen eigenlijk.En al hebben ze geen wapen, zouden ze het verdienen om neergeschoten te worden... binnen 30 min geen gun hebben = noob
Juist ja, want als jij een freshspawn ziet zonder wapens dan weet je ook of hij al 30 minuten gespeeld heeft.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kom ik nooit tegen eigenlijk.En al hebben ze geen wapen, zouden ze het verdienen om neergeschoten te worden... binnen 30 min geen gun hebben = noob
Jij spot hem dan toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:33 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Juist ja, want als jij een freshspawn ziet zonder wapens dan weet je ook of hij al 30 minuten gespeeld heeft.![]()
Overigens, DayZ naam? Ik ben nog op zoek naar bandits, ik kom ze niet genoeg tegen namelijk.
Wel als hij ver van ons is. Als ik hem in schietafstand hebt dan knal ik mijn MK249 op hem leeg. 400 kogels.quote:
Nee, wel een makarov.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:48 schreef Hurricane2k het volgende:
Topiek/Chef hebben jullie geen SVD camo te ruil ?
Die jongen gaat kogels etenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:45 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Wel als hij ver van ons is. Als ik hem in schietafstand hebt dan knal ik mijn MK249 op hem leeg. 400 kogels.
2 in FH, maar moet je met iets beters komen dan een ghilli/camo suit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:48 schreef Hurricane2k het volgende:
Topiek/Chef hebben jullie geen SVD camo te ruil ?
Bijna wekelijks. Als het niet vaker is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:54 schreef Hurricane2k het volgende:
4:15 Chef ?
Krijgen jullie vaak van deze attacks op FH ?
Julliequote:Op dinsdag 18 september 2012 11:33 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Juist ja, want als jij een freshspawn ziet zonder wapens dan weet je ook of hij al 30 minuten gespeeld heeft.![]()
Overigens, DayZ naam? Ik ben nog op zoek naar bandits, ik kom ze niet genoeg tegen namelijk.
Wat is dat Fort Haven eigenlijk? Zie dat heel vaak heir voorbij komen..quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:56 schreef Topiek het volgende:
[..]
Bijna wekelijks. Als het niet vaker is.
Ik ben vanaf nu ook member in FH
Dit is als een kind van 2 in elkaar geslagen wordt door een vent van 30. Oneerlijk gevecht, en zielig ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jullie![]()
Mijn punt is dus als je in de gebieden ben waar ik vaak zit(het noorden) en je hebt nog geen gun, dan ben je gewoon dom bezig.
En zoals ik al zei kom ik uberhaupt nooit iemand tegen zonder gun. Behalve gister dan, sloeg een kerel een maat van me met 2 klappen met een hatchet neer lol
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jullie![]()
Mijn punt is dus als je in de gebieden ben waar ik vaak zit(het noorden) en je hebt nog geen gun, dan ben je gewoon dom bezig.
En zoals ik al zei kom ik uberhaupt nooit iemand tegen zonder gun. Behalve gister dan, sloeg een kerel een maat van me met 2 klappen met een hatchet neer lol
Dus wel de ''grootste'' bandit willen zijn maar je naam niet willen geven omdat je bang bent dat we je vinden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat is dat Fort Haven eigenlijk? Zie dat heel vaak heir voorbij komen..
Is dat een server buiten de Hive om of?
Nee. Gewoon een clan met een eigen server (Met hive).quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat is dat Fort Haven eigenlijk? Zie dat heel vaak heir voorbij komen..
Is dat een server buiten de Hive om of?
Ingame is het gewoon Danny.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:59 schreef Chef_M het volgende:
[..]
[..]
Dus wel de ''grootste'' bandit willen zijn maar je naam niet willen geven omdat je bang bent dat we je vinden.
FH zit gewoon op de Hive.
Waar de fuck hangen jullie uit dat je uberhaupt lui zonder gun tegen komtquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:59 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dit is als een kind van 2 in elkaar geslagen wordt door een vent van 30. Oneerlijk gevecht, en zielig ook.
En dan komt een andere clan jullie server joinen om jullie aan te vallen oid?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:59 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een clan met een eigen server (Met hive).
Ja. Is leukquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
En dan komt een andere clan jullie server joinen om jullie aan te vallen oid?
Bij Elektro. Mensen als jou neerschieten. De bandits dus.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ingame is het gewoon Danny.
[..]
Waar de fuck hangen jullie uit dat je uberhaupt lui zonder gun tegen komt![]()
![]()
Wij zijn een trading outpost, wij supplien mensen constant van voedsel, medicines en wapens als ze dat willen. Bandits niet toegelaten, worden ter plaatse afgeschoten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ingame is het gewoon Danny.
[..]
Waar de fuck hangen jullie uit dat je uberhaupt lui zonder gun tegen komt![]()
![]()
Beetje vreemd vind je niet?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:03 schreef Topiek het volgende:
[..]
Bij Elektro. Mensen als jou neerschieten. De bandits dus.
Tja ieder z'n eigen doel in het spel. Ik zou daar geen plezier uit halen. Maar ik speel dan ook niet met een hele clan dus dan ligt dat al weer anders.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:03 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Wij zijn een trading outpost, wij supplien mensen constant van voedsel, medicines en wapens als ze dat willen. Bandits niet toegelaten, worden ter plaatse afgeschoten.
Dat is wat de clan is. Maar de meeste van ons gaan bandithunting. Dus jij knalt wel mensen af die geen wapens hebben (omdat jij vindt dat ze hun kans verspeeld hebben) maar je vindt het raar dat wij bandits gaan hunten in Elektro?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Beetje vreemd vind je niet?
Stel ik ga nu dood, dan ben ik ineens geen bandit meer ( hoort volgens mij niet te gebeuren maar goed) en dan kom ik elektro in lopen en denken jullie oh hey daar loopt een survivor, laat m maar gaan. Ik heb nog steeds dezelfde mindset van schiet op alles wat beweegt en word je dus genaaid door je eigen 'vrijgevigheid'.
[..]
Tja ieder z'n eigen doel in het spel. Ik zou daar geen plezier uit halen. Maar ik speel dan ook niet met een hele clan dus dan ligt dat al weer anders.
Schrap dit maar. 2 tentjes + fiets wegquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:25 schreef DannyDeko het volgende:
Chill dat gear in tenten/auto's eindelijk worden opgeslagen. Nu hebben we weer een 'doel' in het spel(Buiten de grootste bandit zijn natuurlijk)
Welke versie? Bij ons word wel alles opgeslagen, als je het in tenten of vehicles gooit. Moet je alleen wel meerdere keren na elkaar saven die tenten en vehicles, niet maar 1x. Minstens 4-5 keer saven.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Schrap dit maar. 2 tentjes + fiets weg
Ja dat dacht ik dus ook.. Maar de hele tenten zijn verdwenen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:14 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Welke versie? Bij ons word wel alles opgeslagen, als je het in tenten of vehicles gooit. Moet je alleen wel meerdere keren na elkaar saven die tenten en vehicles, niet maar 1x. Minstens 4-5 keer saven.
Opgezette tent verdwijnt trouwens niet, dus of server probleem of een hacker heeft je tent omgegooid.
Dan ben je genaaid door een server restart gok ik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook.. Maar de hele tenten zijn verdwenen.
Server versie is 1.7.2.6 (Beta 96584)
Ik dacht dat dat nu eindelijk gefixed was? Op een andere server waar ik een traktor heb gesaved een paar dagen terug staat ie er nog wel gewoon, incl gear.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:18 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dan ben je genaaid door een server restart gok ik.
Wat drumstick zegt. Of je hebt pech zoals Topiek en ik, onze eerste tent is bezocht door een hacker en hebben we niet meer terug kunnen vinden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat nu eindelijk gefixed was? Op een andere server waar ik een traktor heb gesaved een paar dagen terug staat ie er nog wel gewoon, incl gear.
Server restarten, mits admin online is. Dan komen ze voorlopig ook niet terug in die server.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:25 schreef drumstickNL het volgende:
Nja; hackers kunnen ook zien waar alle tenten, auto's en spelers staan. Doe je dus vrij weinig aan.
Zelf spawnen kan je geband voor worden door BE, dus daar wagen we het niet op. En sommige zijn wel succesvol weggelopen met gear, maar de meeste mensen gingen dood en bleven het toen maar proberen omdat ze toch freshspawns waren. Ik heb die doos overigens niet gezien, was meer rond USA speeltijden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:37 schreef drumstickNL het volgende:
No offense maar dan verdien je het wel een beetje.Waarom zou je daar shit uit pakken; kun je net zo goed zelf gaan spawnen. (wat ook niet cool is
)
quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:50 schreef DannyDeko het volgende:
Grootste kans op een tent = supermarkt?
AS-50 AWS, G36C SD Camo en PDW SDquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:48 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Zelf spawnen kan je geband voor worden door BE, dus daar wagen we het niet op. En sommige zijn wel succesvol weggelopen met gear, maar de meeste mensen gingen dood en bleven het toen maar proberen omdat ze toch freshspawns waren. Ik heb die doos overigens niet gezien, was meer rond USA speeltijden.
Hij wel, met zijn subtiele bazennaam.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:16 schreef Silvergator het volgende:
[..]
AS-50 AWS, G36C SD Camo en PDW SD
En Residentials, heb er laatst 2 gevonden in 2 verchillende residentials.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:50 schreef DannyDeko het volgende:
Grootste kans op een tent = supermarkt?
Dat gun ik je omdat je Freshspawns killed.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:42 schreef DannyDeko het volgende:
Word ik ineens ergens aan de andere kant van de map gespawned door een hacker"Free stuff for everyone" :/
Jij bent echt een kleuter. En dan doel ik met name op het feit dat je niet kan lezen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:44 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dat gun ik je omdat je Freshspawns killed.
Waar heb ik niet gelezen dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jij bent echt een kleuter. En dan doel ik met name op het feit dat je niet kan lezen.
quote:quote:
quote:Schiet je ook mensen zonder wapens?
Daar.quote:Kom ik nooit tegen eigenlijk. En al hebben ze geen wapen, zouden ze het verdienen om neergeschoten te worden... binnen 30 min geen gun hebben = noob
Jawel. Ookal vind je dat ze het verdienen. Verdien jij dit ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 11:26 schreef Topiek het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:56 schreef Topiek het volgende:
[..]
Jawel. Ookal vind je dat ze het verdienen. Verdien jij dit ook
Alsof je dat zo erg vindquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:42 schreef DannyDeko het volgende:
Word ik ineens ergens aan de andere kant van de map gespawned door een hacker"Free stuff for everyone" :/
Niet dat dat gegeven werd... die dude wist niet eens wat die deed want iedereen werd ergens anders gespawned.quote:
Er zijn helaas genoeg BattleEye proof hacks en die zullen er ook altijd blijven zolang er zo'n pauper anti-cheat wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:33 schreef SherlockHolmes het volgende:
Waneer komt BattlEye met een update
MAat van me vandaag gekilled door een hacker.
Imo Warden van Blizzard is één van de beste anti-cheat programma's.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:40 schreef SherlockHolmes het volgende:
Waarom niet de BF3 anti-cheat engine
Dit is een email naar BattlEye.quote:Hello,
Last night I played DayZ with a friend, in a team, and we found a helicopter crash site. Very nice and all. But there was some sniper in a ghillie standing there, looking at the heli, doing absolutely nothing. This is strange, so i shouted "FRIENDLY" in the mic and we inspected him. No reaction, so i started shooting at him. He was standing there and 6 headshots did not seem to hurt him, unfornately. We hear 2 shots and we are dead the same second. We had lots of good stuff, and this is what happened, after he killed, us he was still looking at the chopper, he did not move/aim when he shot us. Then, on another server, I found my mate and we were looting and walking in a field. Suddenly, on the left of us a heli spawns with a guy named 'vector' in it. This was in the RU 90 SPB server. He spawns us in the heli, next thing we know, both dead. V
Very dissapointing 'anti-cheat' engine of yours. I would rather call it a pro-cheat engine. Fix it. No seriously, what the hell? If you call yourself an anti-cheat engine be one. Update often, and ban more often. Although sometimes i see the engine does its job, most of the times the hackers gain full control of every player in a server.
I hope this motivates you to stop the assholes that ruin this amazing game, cause it really is.
Sincerely,
SH
Leuk, maar Battleye doet er niks aan. Je moet bewijs hebben dat het een hacker was en dan kan je je bewijs dumpen op het DayZ forum, daar hebben ze een global ban topic. Maar 1 weg komen er 10 voor in de plaats, dus doe geen moeite en wacht op de standalone.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:58 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dit is een email naar BattlEye.
Net ook doodgegaan? Of alleen de mensen in/om het fort heen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:38 schreef drumstickNL het volgende:
josti hackers; het is niet even grappig meer na tachtig keer
Dit hadden wij net ook, opeens gast voor ons en die roept nog wat en doet verder niks maar ik vertrouwde het toch niet. Had geen wapens maar wel een ghillie..quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:59 schreef Hurricane2k het volgende:
Ben net ook doodgegaan op jullie server ook een hacker !
Was aan het lopen en opeens spawnt er een man voor me ik zeg nog friendly ...
Boom Boom dood alles weg ... ochjah !
Ga echt wachten op de Standalone want dit gaat nergens meer om !
Welke server speelde je?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:03 schreef Hurricane2k het volgende:
Chef/Topiek jullie nu dus ook dood en alles kwijt ?
Dit dus. Ik ga denk ik weer meer Battlefield 3 spelen tot de standalone.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:44 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Welke server speelde je?
En ja, wij ook dood in het Fort, maar wij hebben nog tenten buiten het fort staan die vol stonden, dus wij kunnen meteen weer gearen. Spelen na deze laffe aanval is een ander verhaal, heb er niet echt zin meer in.
Trek je zelf je -76338 humanity weer rechtquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik ben nu zo aggresief door die hackers
Ben net ammo voor een AK74 gaan sparen, naar cherno gegaan en alles en iedereen dat bewoog afgeschoten. bandits, survivors, zombies. 14 mensen doodgeknald. Superaggresief ben ik
Daarna vond ik het wel welletjes, ging op zoek naar een net begonnen survivor, hij had een hatchet. Ik laat me bewust doodhakken en may he use my gear wisely
Nu maar met een gast teamen, en lekker airfields looten.
Klotehackers.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:12 schreef Topiek het volgende:
[..]
Trek je zelf je -76338 humanity weer recht
Weet ik nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik ben dood, dan is je humanity toch weer normaal?
Neen, deze blijft op je user id staan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik ben dood, dan is je humanity toch weer normaal?
quote:Op woensdag 19 september 2012 00:09 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Neen, deze blijft op je user id staan.
Mwah, is ook zo gebugged als het maar kan in 2.6.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:09 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Neen, deze blijft op je user id staan.
Wanneer ga je weer spelen dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 09:22 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Mwah, is ook zo gebugged als het maar kan in 2.6.Het blijft wel altijd staan, maar nadat je dood bent gegaan komt het niet altijd terug op je debug monitor. Gistermiddag had ik nog 32k humanity, toen 2 'bandits' gekilled, zakte ik naar 30k, toen ging ik dood, en spawnde ik weer met -7k humanity (
) en toen ik later op een andere server inlogde was ik op +150. En ik weet zeker dat als ik nu weer de FH server inga ik ongeveer weer op 30k zit.
Al die tijd gewoon Heroskin.
Vanmiddag.quote:
Koelquote:Op woensdag 19 september 2012 18:30 schreef Silvergator het volgende:
Gisteravond zo iets epics meegemaakt. Ik spawn zo nu en dan op sniper Hill in elektro om wat noobs te poppen in random servers als ik me verveel. Dit keer ook maar toen liep er net een dude voor me die me neerschoot. Weg AS-50 thermal, g36c sd camo
. Naja kan gebeuren, ik naar de volgende server maar bedacht toen dat ik gewoon kan proberen m'n shit terug te krijgen dus ik ging na een paar minuten terug.
Toen in in de character screen zat, zag ik dat iedereen ineens dood ging dus waarschijnlijk een hacker. Mooi dacht ik, inloggen en m'n gear terugzoeken! Dus ik inloggen, Kamenka. Deadspawn.... Balota, ffs nog 1 keer en toen cherno. Stukje rennen maar whatever.
Onderweg zag ik nog een slachtoffer van de hacker met een LMG de Mk nogwat, komt immers goed van pas als je bandits tegenkomt. En off I go tot ik bij sniper Hill aankwam.
Ik hoor ineens AS-50 schoten dus ik vloog achter een boom naar dekking zoekend. Tegelijk typte ik dat ik een fresh spawn was en geen kwade bedoelingen had. Toen kwam er een gast met allemaal gehackte gear naar me toe gelopen met zijn Sa-51 oid sidearm, raakte me eenmaal in mijn arm maar ik leegde mijn LMG clip volledig in zijn lijf. Hij had de bug dat hij staand stierf dus bleef maar schieten.
Ik snel zijn corpse looten en ja hoor, mijn items! Zelfs inclusief laser pointer en een radio! Dus ik snel die spullen gepakt, vliegt er een .50 patroon me ineens om de oren; zijn maat! Ik snel schuilen achter de boom en met 3rd persoon er omheen kijken. Na een paar flanking pogingen van die bandit (en ik tactisch meelopen om de boom) dacht hij waarschijnlijk dat ik uitgelogd was en ging hij naar z'n dooie maat toe, niet wetende dat ik er 50 cm naast stond. Hij draaide zich nog eenmaal om en toen kreeg hij 20 patronen van mijn g36 in z'n flikker! Snel alles relevant meegenomen en de corpse verborgen!
Dat was mijn dagboek inbreng voor vandaagkusjes
Geloof ik niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:30 schreef Silvergator het volgende:
niet wetende dat ik er 50 cm naast stond.
Zijn lijk stond tegen de boom, ik erachter, ik draaide telkens mee zodra hij mij probeerde te flanken dus ik stond letterlijk tegen dat lijk aan toen hij aankwam.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:30 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Geloof ik niet.![]()
Voor de rest, cool story.
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:26 schreef norrie13 het volgende:
hehe eindelijk heeft iemand die verouderde OP van me verandert, mooi werk
ArmA 1 ?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:00 schreef Topiek het volgende:
[..]
Jij moet natuurfotograaf worden. Morgen ArmA maar eens kopen
quote:
Jawel, nog welquote:Op donderdag 20 september 2012 23:33 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
hoe speel je dan DayZ? Toch niet met de free versie hé?
Koop et via Steam.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:33 schreef Topiek het volgende:
[..]
Jawel, nog welVanaf morgen hopelijk niet meer. Als mijn moeder het toestaat
Ja dat is het hem juist. Niet door leeftijd ofzo, maar heb de laatste tijd teveel uitgegeven ofzoquote:
? Je ging hem toch kopen? Of hebje er niet genoeg geld voor?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:35 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja dat is het hem juist. Niet door leeftijd ofzo, maar heb de laatste tijd teveel uitgegeven ofzo
Tuurlijk wel. Tijdje geleden dat ik het gevraagd heb. Daarom: morgen nieuwe pogingquote:Op donderdag 20 september 2012 23:37 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
? Je ging hem toch kopen? Of hebje er niet genoeg geld voor?
Ach zoquote:Op donderdag 20 september 2012 23:44 schreef Topiek het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Tijdje geleden dat ik het gevraagd heb. Daarom: morgen nieuwe poging
5xquote:Op donderdag 20 september 2012 23:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ach zo
wel doen, want dan heb je volgens mij 2x betere graphics
Ja want arma 2 free graphics zijn echt om te huilen.quote:
Ik huil dan ook elke keer als ik speel. Ask Chef.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:49 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ja want arma 2 free graphics zijn echt om te huilen.
quote:
quote:
Heb een aantal vids bekeken.....quote:Op zondag 16 september 2012 12:35 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het grote DayZ topic!
Welkom in het grote DayZ topic, waar survivalen ingame voorop staat! De bedoeling van DayZ is zolang mogelijk survivalen en alle mooie spullen vinden die je in-game zijn. Ook is het belangrijk dat je een oogje open houd voor andere survivalers, voor bandits en misschien wel een helicopter crash site in de open velden! Het spel bevat nog enkele fouten omdat het nog in de alpha versie is.
Waarmee moet ik beginnen na een verse spawn?
Het is belangrijk dat je weet waar je bent, en dat je jezelf kunt verdedigen tegen zombies en eventuele andere survivalers. Als je spawned staan rechts onderin je beeldscherm, 3 regels met elk een beetje tekst. Als je naar de middelste regel kijkt, kun je zien waar je bent. Als je dan naar een externe map gaat (Klik) kun je zien welke grote stad dichtbij is, en waar jij naartoe kunt lopen om je eerste gear te vinden!
Externe maps
Er zijn verschillende externe maps waar je prima op kunt leven als je alleen een GPS gevonden hebt. Enkele goede maps zijn: DayZmap.info, DayZmap.com en DayZdb.com/map, op sommige maps kun je ook zien waar mogelijk voertuigen spawnen, om jezelf nog sneller te kunnen verplaatsen!
Installatie instructies
Andere video's
En alle andere FrankieOnPCin1080p over DayZ. Hij weet exact waar hij mee bezig is. Waard om te bekijken.
Veel succes met survivalen! En veel plezier in dit topic!
Je kunt ook ArmA 2 free installeren, en Arma 2 Operation Arrowhead kopen, tientje goedkoper.quote:Op zondag 23 september 2012 14:29 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Heb een aantal vids bekeken.....
Dit lijkt een mooie mod te zijn.
En het wordt hoog tijd dat ik eens Arma 2 ga opduiken...
De computer kon het toen niet aan.
update:
ArmA 1 heb ik wel gevonden in een doos
maar Arma 2 moet ik me dus gaan kopen![]()
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 23 september 2012 18:07 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Je kunt ook ArmA 2 free installeren, en Arma 2 Operation Arrowhead kopen, tientje goedkoper.
quote:
Heb liever de DVD... maar voor het uitzoeken waar elke toets voor isquote:Op zondag 23 september 2012 18:11 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Nog wat info:
www.arma2.com/free
Dan op Steam oid Arma 2 OA kopen
De site in me favorieten gezetquote:En dan DayZ Commander installeren.
http://www.dayzcommander.com/
Die vind Arma 2 , Dayz ook, installeert Dayz voor je, houdt Arma en Dayz up to date, en vind alle servers. Kortom, doen
Hoe moeten wij nou ruiken wat verbeterd is t.o.v. jouw laatste ervaring?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:41 schreef maurisioo het volgende:
Oh bestaat deze mod nog? Is er nog wat verbeterd?
Nou je zou mijn postgeschiedenis terug kunnen lezen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:56 schreef invine het volgende:
[..]
Hoe moeten wij nou ruiken wat verbeterd is t.o.v. jouw laatste ervaring?
Oh dan zal er niet heel veel beter zijn, hooguit wat stabieler en er zijn weer helikopters!quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:57 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nou je zou mijn postgeschiedenis terug kunnen lezen.
Maar vooruit dan, volgens mij is het al iets van 3 maanden geleden dat ik het voor het laatst gezien heb.
Ah. Nouja ik zal het dan nog eens een keer gaan proberen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:58 schreef invine het volgende:
[..]
Oh dan zal er niet heel veel beter zijn, hooguit wat stabieler en er zijn weer helikopters!
Als het je lukt om in een server te komen uberhauptquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:59 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah. Nouja ik zal het dan nog eens een keer gaan proberen.
Oh en een zieke hoeveelheid hackers!quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:59 schreef maurisioo het volgende:
[..]
En veel, te veel banditsquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:16 schreef invine het volgende:
[..]
Oh en een zieke hoeveelheid hackers!
Als je tijd kunt vrijmaken in je toch al drukke schema.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:59 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja wordt wel even kijken wanneer ik tijd heb. Misschien dat ik over een paar weken wel een half uurtje heb.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Als je tijd kunt vrijmaken in je toch al drukke schema.
Dan kun je net één barn looten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:34 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja wordt wel even kijken wanneer ik tijd heb. Misschien dat ik over een paar weken wel een half uurtje heb.
Download gewoon DayZcommander, update je ARMA2:OA(betapatch) tot het laatste, hetzelfde geld voor je DayZ versie. Als dat goed is, en je gaat een server in, dan update je Battleye zichzelf.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:39 schreef DeHovenier het volgende:
Bij elke server krijg ik: Bad Version, Server connectin rejected. Het schijnt dat die servers nog niet geupdated zijn naar de DayZversie
En ik krijg ook vaak: BattleEye Initialization Failed. Dus ik heb de nieuwste versie van http://www.battleye.com/download.html gedownload en die handmatig in de folder gezet, maar ik blijf dat berichtje krijgen. Help?
Dank u! Het werktquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:41 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Download gewoon DayZcommander, update je ARMA2:OA(betapatch) tot het laatste, hetzelfde geld voor je DayZ versie. Als dat goed is, en je gaat een server in, dan update je Battleye zichzelf.
Dat is al langere tijd bekend, de vraag is wanneer die uitkomt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:45 schreef -CRASH- het volgende:
DayZ standalone is comming![]()
Video is nog niet afspeelbaar
De live opname die je probeert af te spelen,
wordt nog verwerkt en komt binnenkort beschikbaar.
Die DayZ standalone heeft volgens mij geeneensch voertuigen erin?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:45 schreef -CRASH- het volgende:
DayZ standalone is comming![]()
Video is nog niet afspeelbaar
De live opname die je probeert af te spelen,
wordt nog verwerkt en komt binnenkort beschikbaar.
Waar vindt je zoiets?quote:
Staan die tekens er voor 'mogelijke spawns'?quote:
Jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:13 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Staan die tekens er voor 'mogelijke spawns'?
Waar heb jij hem gevonden, en moest je er nog wat aan veranderen of niet?quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:15 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Waar heb jij hem gevonden, en moest je er nog wat aan veranderen of niet?
okquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:16 schreef Topiek het volgende:
[..]Bij mij moest ik de engine vervangen, fuel tank en de hull
Ergens onder north eastern airfield
Ok. Wij 2 hebben geen voertuigen. Wel 1 keer een heli gehad, na een bloedbad. Lekker gevlogen en toen mid-air gas leakquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:17 schreef Topiek het volgende:
[..]
Maar we hebben ook nog loads of andere voertuigen
Hij spawnt niet in de Public games van DayZ, dus je hoeft niet te zoeken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:15 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Waar heb jij hem gevonden, en moest je er nog wat aan veranderen of niet?
Hij spawned wél op public servers volgens mij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:21 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Hij spawnt niet in de Public games van DayZ, dus je hoeft niet te zoeken.Enigste mogelijkheid is als een hacker er 1 gespawned heeft op de server. Of in het geval van Topiek, speel op Private hives.
http://dayzmod.com/forum/index.php?/topic/40132-suv-car/quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:51 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hij spawned wél op public servers volgens mij.
Wat is een public hive? Wat is een hive?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:01 schreef Chef_M het volgende:
[..]
http://dayzmod.com/forum/index.php?/topic/40132-suv-car/
Komt erop neer dat hij op Public door hackers gespawned word, en op private is hij standaard ingebouwd. Hij spawnt altijd in Novy Lug, maar de admins hebben de meeste berichten al verwijderd en erbij gezegd dat het op public hive niet hoort te spannen. Cache kan ik alleen niet meer terugvinden.
Public hive is wat jij altijd speelt, dat zijn gewoon servers die aangesloten zitten op het publieke netwerk van DayZ en alles daar word door het devteam geregeld. Maar er word niet veel geregeld, dat is het probleem. Private hive is voor mensen die gruwelijk ziek worden van hackers en bugs en daardoor een eigen netwerk hebben opgericht, en op die servers hebben de admins wel volledig toegang tot alle aspecten van de game in hun servers.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:24 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Wat is een public hive? Wat is een hive?
Ik speel gewoon altijd met dauzcommander?
Bedankt!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:55 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Public hive is wat jij altijd speelt, dat zijn gewoon servers die aangesloten zitten op het publieke netwerk van DayZ en alles daar word door het devteam geregeld. Maar er word niet veel geregeld, dat is het probleem. Private hive is voor mensen die gruwelijk ziek worden van hackers en bugs en daardoor een eigen netwerk hebben opgericht, en op die servers hebben de admins wel volledig toegang tot alle aspecten van de game in hun servers.
Zoeits.
Hier een beetje rondkijken:quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:56 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Bedankt!
Hoe kom ik op zo een server? Is daar een lijst van? Of moet je je ergens aanmelden.
Niet echt actief daar meer, heb nu ook een private server. Maar WarZ is over 11 dagen te spelen, dus dat word een tijdelijke switch denk ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:49 schreef drumstickNL het volgende:
Chef kom je nog wel eens op Fort Haven?
War Zquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:21 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Niet echt actief daar meer, heb nu ook een private server. Maar WarZ is over 11 dagen te spelen, dus dat word een tijdelijke switch denk ik.
Maar hopelijk geen cheaters die 80% van je games verpestenquote:
Day Z - War Z ? Coincidence?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar hopelijk geen cheaters die 80% van je games verpesten
En je zou Dayz een verre ripoff van project zomboid kunnen noemen. In a way
Nee, is sinds het begin door de maker gezegd dat het inderdaad een ripoff is van DayZ. Maar dan met verbeterde graphics, geen glitches & bugs zoals in DayZ, veel grotere wereld en MMORPG elementen. Dus zo'n beetje alles wat de DayZstaff niet heeft kunnen fixen, is hier wel gebeurd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:59 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Day Z - War Z ? Coincidence?
Is War gratis?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:07 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Nee, is sinds het begin door de maker gezegd dat het inderdaad een ripoff is van DayZ. Maar dan met verbeterde graphics, geen glitches & bugs zoals in DayZ, veel grotere wereld en MMORPG elementen. Dus zo'n beetje alles wat de DayZstaff niet heeft kunnen fixen, is hier wel gebeurd.
Neemt niet weg dat ik uitkijk naar de DayZstandalone, dus vandaar beide proberen.
Nope, 20 dollar voor de goedkoopste versie, dan kan je mee in de beta op dit moment. Maar DayZ standalone gaat ook $20-$30 kosten.quote:
Ok.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:23 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Nope, 20 dollar voor de goedkoopste versie, dan kan je mee in de beta op dit moment. Maar DayZ standalone gaat ook $20-$30 kosten.
Ik ga iig voor allebei, speel toch niks anders voor de rest.
DayZ zit nu in alpha, dus ik denk dat ze bij de standalone alles wipen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:26 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ok.
Behoud je je gear van de beta van Day Z tot in de Standalone?
Helaaas.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:47 schreef Chef_M het volgende:
[..]
DayZ zit nu in alpha, dus ik denk dat ze bij de standalone alles wipen.
Topic aangemaakt in absence shiz?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:21 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Niet echt actief daar meer, heb nu ook een private server. Maar WarZ is over 11 dagen te spelen, dus dat word een tijdelijke switch denk ik.
Nope. We spelen nu toch met een paar FH mensen op een andere server, soort van eigen groep begonnen. Dus ik doe niet meer actief mee met de clans tot de standalone.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Topic aangemaakt in absence shiz?
Ik juist wel, want DayZ kan op dit moment niet erger worden, dus alvast een plan getrokken totdat de standalone uitkomt.quote:@warZ; dunno, het -zou- tof kunnen zijn maar ik ga me er niet teveel over opwinden just in case it sucks.
9 dagen nog wat, en toen crashte Topiek een passionwagon vol in een muurtje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:21 schreef Ties02 het volgende:
Wat is jullie record qua tijd in leven blijven dan?
Dat je weggaat dus; want nu verdwijn je min of meer. Beetje raar toch? Zeker met oog op onze eerdere "discussie"quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:12 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Nope. We spelen nu toch met een paar FH mensen op een andere server, soort van eigen groep begonnen. Dus ik doe niet meer actief mee met de clans tot de standalone.
[..]
Ben nog dagelijks actief met leden van FH: Dit is gewoon een subtiele middelvinger naar de leader die de boel niet op orde kan houden en constant de kantjes ervan af loopt. En dan heb ik het nog niet eens over hoe je op jezelf bent aangewezen als je in de EU woont.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat je weggaat dus; want nu verdwijn je min of meer. Beetje raar toch? Zeker met oog op onze eerdere "discussie"
Nee, sowieso niet. Het is een grote map, een console zou exploderen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:07 schreef Ties02 het volgende:
Ik las ergens dat de stand alone ook voor consoles zou komen, kan iemand dit bevestigen?
Dat zou geen reden moeten zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:29 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee, sowieso niet. Het is een grote map, een console zou exploderen.
Maar ik heb juist (weer) een snes voor mijn verjaardag gekregen en wil zo graag castlevania 4 nog een keer uitspelenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:17 schreef Topiek het volgende:
[..]
NeeAlle consoles opblazen!
[ afbeelding ]
De moderne consoles danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar ik heb juist (weer) een snes voor mijn verjaardag gekregen en wil zo graag castlevania 4 nog een keer uitspelen
Bron?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:31 schreef RickoKun het volgende:
Die DayZ standalone ziet er PRECIES hetzelfde uitwat is daar nou anders aan? Die zombies lopen net zo houterig en de animaties zien d'r ook belachelijk uit.
(ik weet het, de gameplay is nice, maar ik zie nu niet het verschil tussen die van ARMA2 dayZ en die standalone)
Sportief ben je welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef Ties02 het volgende:
Lol ik heb nu echt 2 keer achter mekaar gehad dat ik een horde zombies achter me aan had langs de kust, kom ik een freshly spawned zonder wapen tegen ga ik naast hem rennen en dan langzaam een andere richting uit zodat ze hem gaan volgen en zie je 2 minuten later ''''' was killed
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:01 schreef Ties02 het volgende:
![]()
Ja ik doe niet meer aan friendly's als ik ze niet ken of ze geen mic hebben waarmee ik met ze kan communiceren, ben tevaak genaaid daarmee. Leukste was iemand waarmee ik echt een uur naar loot had gezocht, zodra we in elektro wat goeds hadden gevonden hakte hij me met een axe in m'n rug en zei dat het perongeluk ging via de chat, maar hielp me verder ook totaal niet meer en verdween gewoon
Private hive kun je huren. Het is gewoon een hive los van de normale hive waar je ook toegang hebt tot PHPMyAdmin enzo waardoor je alles, letterlijk alles, aan kunt passen. Dus ook de beginnersloot etcquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:09 schreef Ties02 het volgende:
Holy shit net in een private hive server gespawned buiten elektro, richting centrum gegaan, zag een survivor een horde zombies neerknallen maar overleefde het niet, was bij dat firestation, ga ik daar naar binnen; liggen er echt 8 man dood op de grond, AK's + ammo, winchesters, M911, een tent met allemaal DMR en M249 ammo, ontzettend veel shit ook een map, morphine etc. etc. en allemaal handige dingen dus ik begin te looten, op tweede verdieping bij dat trappenhuis ook nog lijken. Hoor ik een voertuig buiten, paar tellen later komen er drie mannen met axes binnen, ik kan er 1 neerschieten met m'n AK, één met M1911 maar die derde weet op me in te hakken
Vervolgens spawn ik opnieuw in diezelfde server, dichtbij ElektroIk dus meteen terug voor die dikke loot, zie ik dus buiten die firehouse een bus staan (waar die axe lui waarschijnlijk uit kwamen) Naar binnen gegaan, waren 3/4 lui aan het looten daar, ik zei dat ik friendly was dus ze deden niks maar werd uiteindelijk door wat zombies neergeslagen en opgegeten
![]()
Maar wtf, hoe werkt zo'n Private Hive? Ik spawnde namelijk ook steeds met een axe standaard, en steeds bij Elektro in de buurt. Had ook het idee dat er meer voertuigen dan anders waren, hoorde ook steeds een heli over vliegen
54 dagenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:21 schreef Ties02 het volgende:
Wat is jullie record qua tijd in leven blijven dan?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:04 schreef invine het volgende:
[..]
54 dagentoen reed ik een auto waar we net 2-3 uur mee bezig waren om te fixen tegen een stilstaande andere auto en ontplofte
Hoeveel zombie kills had je?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:04 schreef invine het volgende:
[..]
54 dagentoen reed ik een auto waar we net 2-3 uur mee bezig waren om te fixen tegen een stilstaande andere auto en ontplofte
Geen idee eigenlijk, 300+ ? Ik had wel alle mogelijke gear op GPS na..quote:
Ik heb nu ook alles, en heb alles meerdere keren. Dus eigenlijk wat ik nu doe is randoms gearen en een lift geven naar waar ze ook willen, met de heliquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:01 schreef invine het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, 300+ ? Ik had wel alle mogelijke gear op GPS na..
Nu heb ik letterlijk alles incl. dragunov
Ik ga het niet meer spelen, teveel bugs en hackers die het spel niet leuk meer makenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:33 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik heb nu ook alles, en heb alles meerdere keren. Dus eigenlijk wat ik nu doe is randoms gearen en een lift geven naar waar ze ook willen, met de heli
Er zijn geen tot weinig hackers op private hives. Gister the warz maar gepre-orderedquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:59 schreef invine het volgende:
[..]
Ik ga het niet meer spelen, teveel bugs en hackers die het spel niet leuk meer maken
Beter juistquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:04 schreef invine het volgende:
Dat ziet er oprecht heel lelijk uitde screens dan..
Vind het allemaal heel flets qua kleuren, op de filmpjes zo in de schemer ziet het er wel nice uitquote:
De War Inc. engine volgens mijquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:12 schreef invine het volgende:
[..]
Vind het allemaal heel flets qua kleuren, op de filmpjes zo in de schemer ziet het er wel nice uitOp welke engine draait het?
De mijne wel denk ikquote:
Ik heb net een nieuwe PCquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:18 schreef invine het volgende:
Ik draai BF3 op low-med en dan lag ik soms nogin de demo kon ik alles spelen behalve het einde tussen de gebouwen toen had ik 0 fps..
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik hoop dat die War Z kapot wordt gehackt, zodat iedereen ziet wat een ripoff het is van Day Z (ook kapot veel hackers )
Wat? Ik vind dat. Mag je weer dequote:
Let's see. Ik heb hem in de pre order, en veel is er nog niet over bekend. Ik ga over op Warz tot de standalone uitkomt. DayZ is toe aan vervanging, of dat nou door een ander bedrijf gemaakt wordt of door Bohemia zelf, die verandering moet er komen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Wat? Ik vind dat. Mag je weer deerbij pakken, maarja, wat schiet je ermee op?
War Z is gewoon een trieste ripoff. Zelfs een originele naam konden ze niet bedenken.
Welke?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef Topiek het volgende:
[..]
Let's see. Ik heb hem in de pre order, en veel is er nog niet over bekend. Ik ga over op Warz tot de standalone uitkomt. DayZ is toe aan vervanging, of dat nou door een ander bedrijf gemaakt wordt of door Bohemia zelf, die verandering moet er komen.
Alles + nog meer komt in ArmA3 engine.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:36 schreef Topiek het volgende:
[..]
Minder bugs en hackers, betere engine
Daarom koop ik de standalone ook, en ga weer dayz standalone als die beter is (wAar ik wel vanuit ga), en hij uit isquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:37 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Alles + nog meer komt in ArmA3 engine.
Dan is het goed.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:39 schreef Topiek het volgende:
[..]
Daarom koop ik de standalone ook, en ga weer dayz standalone als die beter is (wAar ik wel vanuit ga), en hij uit is
Jij hebt het over het filmpje dat bijv. Tweakers in hun posts plaatsen over de standalone. Maar dat zijn gewoon beelden van DayZ op ARMA2 engine, wil dus niks zeggen.quote:
De enigste reden dat jij hem in de pre-order hebt is omdat je het hebt gekregen, je was echt niet van plan het zelf binnenkort te halen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef Topiek het volgende:
[..]
Let's see. Ik heb hem in de pre order, en veel is er nog niet over bekend. Ik ga over op Warz tot de standalone uitkomt. DayZ is toe aan vervanging, of dat nou door een ander bedrijf gemaakt wordt of door Bohemia zelf, die verandering moet er komen.
Stukken beter dan public.quote:
Ik denk niet dat jij DayZ lang genoeg gespeeld hebt, maar weleens aan gedacht dat WarZ juist gemaakt is voor de mensen die DayZ leuk vinden, maar nu gewoon schijt door hackers & bugs? En misschien ooit in je gedachte voorbij gevlogen dat de productie van WarZ een tijd eerder is begonnen dan die van DayZmod?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Wat? Ik vind dat. Mag je weer deerbij pakken, maarja, wat schiet je ermee op?
War Z is gewoon een trieste ripoff. Zelfs een originele naam konden ze niet bedenken.
Dat komt echt niet bij 100 gig in de buurt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:19 schreef vannilesoep het volgende:
Na het zien van dit topic en die filmpjes Arma 2 maar weer aan het installeren![]()
Hoe groot is jullie arma 2 directory, inclusief alle mods, addons and so on? Want will het graag van mn SSD draaien, maar niet als het richting de 100 GB gaat![]()
Jawel. Dat was ik wel. Daardoor had ik hem juist gekregen,quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:01 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Jij hebt het over het filmpje dat bijv. Tweakers in hun posts plaatsen over de standalone. Maar dat zijn gewoon beelden van DayZ op ARMA2 engine, wil dus niks zeggen.
http://tweakers.net/nieuw(...)nt-nog-dit-jaar.html
[..]
De enigste reden dat jij hem in de pre-order hebt is omdat je het hebt gekregen, je was echt niet van plan het zelf binnenkort te halen.
10-15 gig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:19 schreef vannilesoep het volgende:
Na het zien van dit topic en die filmpjes Arma 2 maar weer aan het installeren![]()
Hoe groot is jullie arma 2 directory, inclusief alle mods, addons and so on? Want will het graag van mn SSD draaien, maar niet als het richting de 100 GB gaat![]()
Je start download -> installeert het klaar?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef vannilesoep het volgende:
Wat een krieg om arma II weer te installeren en te updaten zeg... al een paar uur zoet mee
Fixed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:13 schreef vannilesoep het volgende:
Arma2+OA+DLC in 1x downloaden, alles instant-install, dan DayZcommander downloaden en alles is in 1x uptodate. Heeft me 450 minuten bespaard, dat was echt fantastisch!![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:32 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Gelijk heb ik wel.
ARMA2 handmatig gaan updaten is gewoon een nachtmerrie.
Klopt ja, heb ze alle 2/3x gezien. Ik kijk eigenlijk alles van hem, bf3 etc ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:06 schreef Ties02 het volgende:
Wat is Frankie toch een baas, die vorige episodes zijn ook zeker de moeite waard om te kijken
Ja. Zo zijn er nog een paar op youtube ( die soms dayz doen, meestal battlefield )quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:10 schreef Ties02 het volgende:
Jup hier hetzelfde, hij heeft ook echt van die mooie tussenshots met maps en looproutes enzo, aangename prater ook echt pure kwaliteit youtuber.
En ook echt een beest in DayZ, heel tactisch en terughoudend, en friendly
heb de Intro voor deze gemaaktquote:
hahah meerdere denken dat ik duits ben, komt door mijn achternaam:Pquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:48 schreef Ties02 het volgende:
Nice man, vond het wel toffe beelden. Doe jij die muziek dan ook?
Zag je kanaal wel, dacht dat je een deutscher was ofzo
Day Z was eerder met de productie, dat zeggen ze wel, maar het is niet waar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:03 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Stukken beter dan public.
[..]
Ik denk niet dat jij DayZ lang genoeg gespeeld hebt, maar weleens aan gedacht dat WarZ juist gemaakt is voor de mensen die DayZ leuk vinden, maar nu gewoon schijt door hackers & bugs? En misschien ooit in je gedachte voorbij gevlogen dat de productie van WarZ een tijd eerder is begonnen dan die van DayZmod?![]()
Klopt, zoals ik al zei was WarZ eerder.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:22 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Day Z was eerder met de productie, dat zeggen ze wel, maar het is niet waar.
Dat zijn private servers die een uitgebreidere anti-haxtool met zich meebrengen. Maar wederom, niet aangesloten op de public hive (of miss ondertussen wel, maar daar is het nu toch te laat voor) en dus voor de devs niet interessant.quote:Ik weet tenminste welke servers ik uit moet zoeken, de laatste weken geen hacker meer gezien. Je moet naar die anti cheat servers, zoek maar eens op.
Dan heb je het over de bugs die inderdaad ondertussen uitgemolken zijn, maar wat doe jij als je in een helicopter vliegt en je benzine uit je volle fueltank verdampt binnen 1 seconden weg, 400feet boven de grond? Of wat doe jij als je blijft bloeden, maar bandages willen niet werken? En opnieuw inloggen werkt steeds niet?quote:Ook heb ik van bugs wel last, maar ik weet gewoon dat je niet samen door 1 deuropening moet gaan, want een van de twee breekt dan zijn botten.
Prima, maar zoals ik al zei, jij bent net begonnen met dat intensief spelen, wij doen het al 6 maanden en geloof me, de game blijft leuk, maar als je ondertussen over kan stappen naar een andere game totdat de standalone uitkomt (Want ja, nogmaals, die standalone gaan we zeker halen) en dat dat andere game nou per toeval net hetzelfde als DayZ, maar dan met een verbeterde engine, is gewoon mooi meegenomen.quote:Voor de rest loot ik intensief en ik speel het gewoon vaak, en heel weinig bugs gezien, op een paar na, maar dat neem ik met een korreltje zout.
Rocket en Sergey zou nou eenmaal geen beste vrienden. En nogmaals, noem het een ripoff, maar er zijn zulke sterke verschillen dat je SR beter een ripoff kan noemen van GTA, want daar zitten meer overeenkomsten in.quote:En als War Z daar écht voor is gemaakt, zouden ze eerder zjch melden bij bohemia interactive en hun gaan helpen, niet concurreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |