quote:Op zondag 16 september 2012 13:03 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Oja, dat doe ik automatisch wel een beetje. Echter komen er altijd continue mensen langs met nieuwe drank en dan is de drempel zo laag om er nog maar één te nemen. Na verloop van tijd is het kwaad geschied en beginnen de lompe onbehouwen acties. Hoewel dat meestal ook wel de mooiste momenten en verhalen oplevert.
Mijn grens is als ik merk dat ik echt niet meer moet drinken voor het finaal fout gaatquote:Op zondag 16 september 2012 13:28 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]waarom stoppen op je grens als er gewoon nieuw bier in je handen wordt geduwd en dit memorabele avonden kan opleveren.
Tot de grens gaan is alleen voor watjes, de echte gaan er overeen
quote:Op zondag 16 september 2012 13:28 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]waarom stoppen op je grens als er gewoon nieuw bier in je handen wordt geduwd en dit memorabele avonden kan opleveren.
Als ik er overheen ga val ik gwn in slaap.quote:Op zondag 16 september 2012 13:28 schreef ikjijallebei het volgende:
Dit, de beste avonden zijn die waar je de week erop er via anderen achterkomt wat je gedaan hebt.quote:Op zondag 16 september 2012 13:28 schreef ikjijallebei het volgende:
Spiegels van autos trappen, prullebakken in de sloot, te koop borden meenemen, brievenbussen vernielen. Ik herken het allemaalquote:Op zondag 16 september 2012 12:44 schreef haan33 het volgende:
Ik heb altijd de neiging om aan vandalisme toe te geven.
Meestal een raam ingooien ofso
of te koop borden door een raam werpenquote:Op zondag 16 september 2012 16:49 schreef Neejman het volgende:
[..]
Spiegels van autos trappen, prullebakken in de sloot, te koop borden meenemen, brievenbussen vernielen. Ik herken het allemaal
Vreemd, heb ik precies andersom. Normaal ben ik vrij cynisch ingesteld, maar met alcohol op doe ik tegen werkelijk iedereen aardig.quote:Op zondag 16 september 2012 17:04 schreef Splutje het volgende:
Ik kan vooral verbaal een klootzak worden. Gewoon random zwakke personen gaan gallen
Bij mij hangt het helemaal van mijn gemoedstoestand van die dag af. Soms word ik erg amicaal en ga ik gewoon dansen. Soms word ik (volgens anderen) ook irritant, tegen wijven aanrijden en dan boos worden als ze er wat van zeggenquote:Op zondag 16 september 2012 18:48 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Vreemd, heb ik precies andersom. Normaal ben ik vrij cynisch ingesteld, maar met alcohol op doe ik tegen werkelijk iedereen aardig.
vertel vertel vertelquote:Op zondag 16 september 2012 20:09 schreef Cardozo het volgende:
Wat je trouwens ook niet moet doen: In beschonken toestand je schoonmoeder opbellen. Ik ben ervaringsdeskundige...
Ik wist er niets meer van, dat was het grote probleem. Gelukkig mocht ik nog wel binnenkomen de volgende dagquote:
Goed gedaan, nu kom je niet in de friendzone.quote:Op zondag 16 september 2012 12:03 schreef haan33 het volgende:
Voorbeeld:
Ik kreeg dit smsje:
'schatje ik heb echt zin in zaterdag ;$'
dus ik zei met me lamme kop:
'wees is stil ik ben aan het dansen'!
kloptquote:
Die dingen gebeuren alleen met alcoholquote:Op zondag 16 september 2012 20:19 schreef smitjew het volgende:
gisteren door de buschauffeur van het dak afgehaald
met me zatte kop door dat luik van de discobus en toen ben ik maar op de bus gaan zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |