abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116839020
Zit er zelf middenin, en 9 van de 10 mensen die op de middelbare school nog normaal spraken, hebben zichzelf nu opeens een ''ERRRrrR'' aangeleerd. Tevens gebruiken ze worden als '' Kakkend zuurrr, barrrfen, brak ouwe etc''. Als je een beetje echt student wilt zijn dan heb je een lange, hoogglanzende mat in je nek liggen, en bovenal ben je of veel te dik door al het bier dat je drinkt, of juist een ecto waaraan je kan zien dat hij of zij al in geen jaren meer iets aan het lichaam hebben gedaan qua sport, en dat is dan ook nog stoerrr, want sport is vermoeiend en pauper, en je hoort altijd brak te zijn, en derhalve helemaal geen tijd voor sport te hebben..

In landen als de USA of Australie is het veel vetter. Daar ben je niet prominent als je elke dag tot 5 uur 's nachts in de ''toko'' hangt en altijd brak bent, maar als je de breedste en sterkste uit het footballteam bent en zo sterk en getraind bent dat je tijdens feesten elke chick kan regelen.. 8-)

Tevens ben je daar niet de stoere vent als je lage cijfers haalt en nooit naar de universiteit gaat omdat je elke dag in de toko hangt, maar juist als je heel gedisciplineerd bent..

Dat was het wel...
pi_116839053
ok..
  zondag 16 september 2012 @ 09:16:12 #3
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_116839081
Geen last van, groet mbo nederland.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_116839276
In Amerika zijn de studiekosten hoger en kans op een beurs klein, logisch dus. Maw; Nederlandse studenten hebben het te goed.
Hier staat niets.
  zondag 16 september 2012 @ 09:39:31 #5
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_116839315
Dat heeft meer te maken met het feit dat er nauwelijks selectie aan de poort plaatsvindt omdat 50% van de Nederlandse bevolking hoogopgeleid moet zijn.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zondag 16 september 2012 @ 10:10:42 #6
354436 Mieron
Luctor et Emergo
pi_116839681
Corpsballen altijd terechte klacht, maar nu niet heel studerend Nederland over een kam gaan scheren.
  zondag 16 september 2012 @ 10:14:35 #7
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_116839720
Je mening over USA baseren op highschool/college comedies... :')
100% gluten en koemelk eiwitvrij!
pi_116839745
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2012 09:34 schreef Prospos het volgende:
In Amerika zijn de studiekosten hoger en kans op een beurs klein, logisch dus. Maw; Nederlandse studenten hebben het te goed.
Binnenkort niet meer.. geen stufie en waarschijnlijk verdriedubbelde collegegeld net als in Engeland, mark my words.
  zondag 16 september 2012 @ 11:01:39 #9
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116840391
Terechte klacht ouwe, was gister ook met dispuut aan het mexxen en toen moest Jeroen barfen zegt Floris opeens "ziek ouwe" omdat er nog spaghetti van die avond zichtbaar was, maar Floris was eerst altijd zo'n nerdje dus hoezo doet hij opeens zo bruut?

Was wel vet geinig daarna in de stad want we waren aan het dansen op dubstep en Floris is een beetje een papzak en scheurde uit zijn overhemd en ik kreeg nog bier in mijn windkapsel. Nu is al mijn geld op maar ik heb papa al geappt dat hij wat geld over moet maken dus dat is wel vet chill.
This isn't even my final form.
pi_116840423
РОССИЯ O+
Het moet niet gekker worden!
pi_116840434
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 11:01 schreef Levolution het volgende:
Terechte klacht ouwe, was gister ook met dispuut aan het mexxen en toen moest Jeroen barfen zegt Floris opeens "ziek ouwe" omdat er nog spaghetti van die avond zichtbaar was, maar Floris was eerst altijd zo'n nerdje dus hoezo doet hij opeens zo bruut?

Was wel vet geinig daarna in de stad want we waren aan het dansen op dubstep en Floris is een beetje een papzak en scheurde uit zijn overhemd en ik kreeg nog bier in mijn windkapsel. Nu is al mijn geld op maar ik heb papa al geappt dat hij wat geld over moet maken dus dat is wel vet chill.
haha
Het moet niet gekker worden!
  zondag 16 september 2012 @ 11:05:14 #12
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_116840460
Ik krijg een flashblack naar een topic van een paar maanden terug dat volgens mij exact dezelfde klacht van dezelfde TS bevatte.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zondag 16 september 2012 @ 11:12:56 #13
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_116840620
Het heeft zijn charmes. Die overdreven poppenkast van de VS vind ik ook niets. Erg overdreven allemaal en zo geforceerd gezellig doen. Hier in Nederland zijn we tenminste - althans de meeste - geen laffe borrelaars. Dat kun je van Amerikanen niet zeggen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_116840688
Haha, maar goed, die gasten die ineens zo bekakt gaan praten zijn ook wel de boys die in hun boerendorp ook als upperclass gezien worden en allemaal op hockey of tennis zaten. Wij hebben in mijn woonplaats ook zo een groepje die standaard kakkers genoemd werden, en nu idd allemaal balletjes.

En ze heten ook allemaal Pieter-Jan of Maurice idd.
pi_116840697
Ik denk dat TS nog moet meemaken dat het kaf van het koren wordt gescheiden.. Meeste studenten met die feest-houding falen behoorlijk hard (en snel) gedurende de opleiding of studeren met een matig zesje af, terwijl de 'nerd/loser/kneus' de juiste student-instelling heeft en cum laude afstudeert. Later, als je groot bent ( :') ) zal je dit beseffen en inzien dat de laatste groep toch wel de betere is van de twee..
pi_116840704
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 09:07 schreef Mister_Bojangles het volgende:
sport is vermoeiend en pauper, en je hoort altijd brak te zijn, en derhalve helemaal geen tijd voor sport te hebben..
herkenbaar wel :'). Meeste van die balletjes zijn dan ook ontzettende papventjes.
pi_116840710
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 11:16 schreef Thrilled het volgende:
Ik denk dat TS nog moet meemaken dat het kaf van het koren wordt gescheiden.. Meeste studenten met die feest-houding falen behoorlijk hard (en snel) gedurende de opleiding of studeren met een matig zesje af, terwijl de 'nerd/loser/kneus' de juiste student-instelling heeft en cum laude afstudeert. Later, als je groot bent ( :') ) zal je dit beseffen en inzien dat de laatste groep toch wel de betere is van de twee..
Nee :')
pi_116840718
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 11:16 schreef Thrilled het volgende:
Mwa, of je kijkt terug op een geweldige studententijd met veel zuipen en het gewoon halen of in het weekend lekker thuis studeren en doordeweeks op tijd naar bed want fit voor college....natuurlijk, er is een tussenweg, but you know what I mean
pi_116840719
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 11:17 schreef luckass het volgende:

[..]

Nee :')
Ok.
pi_116840723
quote:
14s.gif Op zondag 16 september 2012 11:17 schreef boekenplank. het volgende:

[..]

herkenbaar wel :'). Meeste van die balletjes zijn dan ook ontzettende papventjes.
Eckt he. Ecto armen en dikke penzen
pi_116840746
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 11:17 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Mwa, of je kijkt terug op een geweldige studententijd met veel zuipen en het gewoon halen of in het weekend lekker thuis studeren en doordeweeks op tijd naar bed want fit voor college....natuurlijk, er is een tussenweg, but you know what I mean
Dan heb ik het uiteraard niet over opleidingen m.b.t. vrije-tijds management of iets dergelijks, maar opleidingen die met recht het werkwoord 'studeren' vereisen om de opleiding door te komen ;)
pi_116840780
Ik heb trouwens wel eens meegemaakt dat zo een studentenvereniging in een boerendorp in Brabant op stap ging. Haha, dat hebben ze geweten. Toen Floris-Jan op de bar ging strippen sloegen die boeren hem zo tegen de vlakte hahahaha
pi_116840789
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 11:01 schreef Levolution het volgende:

Gaat het nu wat beter met Jeroen?
BEASTMODE
  zondag 16 september 2012 @ 11:25:17 #24
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_116840880
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 11:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb trouwens wel eens meegemaakt dat zo een studentenvereniging in een boerendorp in Brabant op stap ging. Haha, dat hebben ze geweten. Toen Floris-Jan op de bar ging strippen sloegen die boeren hem zo tegen de vlakte hahahaha
Agressieve inboorlingen, een klacht op zich.
pi_116840903
quote:
7s.gif Op zondag 16 september 2012 11:25 schreef Nobu het volgende:

[..]

Agressieve inboorlingen, een klacht op zich.
mooi tog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')