Binnenkort niet meer.. geen stufie en waarschijnlijk verdriedubbelde collegegeld net als in Engeland, mark my words.quote:Op zondag 16 september 2012 09:34 schreef Prospos het volgende:
In Amerika zijn de studiekosten hoger en kans op een beurs klein, logisch dus. Maw; Nederlandse studenten hebben het te goed.
hahaquote:Op zondag 16 september 2012 11:01 schreef Levolution het volgende:
Terechte klacht ouwe, was gister ook met dispuut aan het mexxen en toen moest Jeroen barfen zegt Floris opeens "ziek ouwe" omdat er nog spaghetti van die avond zichtbaar was, maar Floris was eerst altijd zo'n nerdje dus hoezo doet hij opeens zo bruut?
Was wel vet geinig daarna in de stad want we waren aan het dansen op dubstep en Floris is een beetje een papzak en scheurde uit zijn overhemd en ik kreeg nog bier in mijn windkapsel. Nu is al mijn geld op maar ik heb papa al geappt dat hij wat geld over moet maken dus dat is wel vet chill.
herkenbaar welquote:Op zondag 16 september 2012 09:07 schreef Mister_Bojangles het volgende:
sport is vermoeiend en pauper, en je hoort altijd brak te zijn, en derhalve helemaal geen tijd voor sport te hebben..
Neequote:Op zondag 16 september 2012 11:16 schreef Thrilled het volgende:
Ik denk dat TS nog moet meemaken dat het kaf van het koren wordt gescheiden.. Meeste studenten met die feest-houding falen behoorlijk hard (en snel) gedurende de opleiding of studeren met een matig zesje af, terwijl de 'nerd/loser/kneus' de juiste student-instelling heeft en cum laude afstudeert. Later, als je groot bent () zal je dit beseffen en inzien dat de laatste groep toch wel de betere is van de twee..
Mwa, of je kijkt terug op een geweldige studententijd met veel zuipen en het gewoon halen of in het weekend lekker thuis studeren en doordeweeks op tijd naar bed want fit voor college....natuurlijk, er is een tussenweg, but you know what I meanquote:Op zondag 16 september 2012 11:16 schreef Thrilled het volgende:
Ik denk dat TS nog moet meemaken dat het kaf van het koren wordt gescheiden.. Meeste studenten met die feest-houding falen behoorlijk hard (en snel) gedurende de opleiding of studeren met een matig zesje af, terwijl de 'nerd/loser/kneus' de juiste student-instelling heeft en cum laude afstudeert. Later, als je groot bent () zal je dit beseffen en inzien dat de laatste groep toch wel de betere is van de twee..
Eckt he. Ecto armen en dikke penzenquote:Op zondag 16 september 2012 11:17 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
herkenbaar wel. Meeste van die balletjes zijn dan ook ontzettende papventjes.
Dan heb ik het uiteraard niet over opleidingen m.b.t. vrije-tijds management of iets dergelijks, maar opleidingen die met recht het werkwoord 'studeren' vereisen om de opleiding door te komenquote:Op zondag 16 september 2012 11:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mwa, of je kijkt terug op een geweldige studententijd met veel zuipen en het gewoon halen of in het weekend lekker thuis studeren en doordeweeks op tijd naar bed want fit voor college....natuurlijk, er is een tussenweg, but you know what I mean
Gaat het nu wat beter met Jeroen?quote:Op zondag 16 september 2012 11:01 schreef Levolution het volgende:
Terechte klacht ouwe, was gister ook met dispuut aan het mexxen en toen moest Jeroen barfen zegt Floris opeens "ziek ouwe" omdat er nog spaghetti van die avond zichtbaar was, maar Floris was eerst altijd zo'n nerdje dus hoezo doet hij opeens zo bruut?
Was wel vet geinig daarna in de stad want we waren aan het dansen op dubstep en Floris is een beetje een papzak en scheurde uit zijn overhemd en ik kreeg nog bier in mijn windkapsel. Nu is al mijn geld op maar ik heb papa al geappt dat hij wat geld over moet maken dus dat is wel vet chill.
Agressieve inboorlingen, een klacht op zich.quote:Op zondag 16 september 2012 11:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb trouwens wel eens meegemaakt dat zo een studentenvereniging in een boerendorp in Brabant op stap ging. Haha, dat hebben ze geweten. Toen Floris-Jan op de bar ging strippen sloegen die boeren hem zo tegen de vlakte hahahaha
mooi togquote:Op zondag 16 september 2012 11:25 schreef Nobu het volgende:
[..]
Agressieve inboorlingen, een klacht op zich.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |