SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 11:35 schreef schrikbarend het volgende:
Als ik nou hiernaast zou wakker worden zou ik ook niet uitslapen!Bah, wat een gratenpakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 11:35 schreef schrikbarend het volgende:
Als ik nou hiernaast zou wakker worden zou ik ook niet uitslapen!Mij te magerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Ik doe niet meer aan gamenquote:Op zondag 16 september 2012 11:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga net als ik een map maken voor Command and Conquer Generals
dat je bi bent wil niet zeggen dat je alles bespringt toch?quote:Op zondag 16 september 2012 11:38 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik niet, ondanks dat ik bi ben
Klopt. Maar ging me even over jouw foto die je net plaatste. Geef mijn portie dan maar aan fikkiequote:Op zondag 16 september 2012 11:39 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dat je bi bent wil niet zeggen dat je alles bespringt toch?
Dat jij geen anderhalf uur reistijd hebt.quote:Op zondag 16 september 2012 11:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moet om kwart voor 5 het bed uit om om 6 uur op 't werk te zijn. Your point?
Dat is dan wel weer waar.quote:Op zondag 16 september 2012 11:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat jij geen anderhalf uur reistijd hebt.
laat mij in dat geval fikkie maar zijnquote:Op zondag 16 september 2012 11:39 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Klopt. Maar ging me even over jouw foto die je net plaatste. Geef mijn portie dan maar aan fikkie
quote:Op zondag 16 september 2012 11:41 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
laat mij in dat geval fikkie maar zijn
Nou ja, is die dat gratenpak er al gezegend meequote:Op zondag 16 september 2012 11:41 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
laat mij in dat geval fikkie maar zijn
quote:Op zondag 16 september 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
Check mijn vet gave sokken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 september 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
Check mijn vet gave sokken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |