SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 11:35 schreef schrikbarend het volgende:
Als ik nou hiernaast zou wakker worden zou ik ook niet uitslapen!Bah, wat een gratenpakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 11:35 schreef schrikbarend het volgende:
Als ik nou hiernaast zou wakker worden zou ik ook niet uitslapen!Mij te magerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Ik doe niet meer aan gamenquote:Op zondag 16 september 2012 11:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga net als ik een map maken voor Command and Conquer Generals
dat je bi bent wil niet zeggen dat je alles bespringt toch?quote:Op zondag 16 september 2012 11:38 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik niet, ondanks dat ik bi ben
Klopt. Maar ging me even over jouw foto die je net plaatste. Geef mijn portie dan maar aan fikkiequote:Op zondag 16 september 2012 11:39 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dat je bi bent wil niet zeggen dat je alles bespringt toch?
Dat jij geen anderhalf uur reistijd hebt.quote:Op zondag 16 september 2012 11:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moet om kwart voor 5 het bed uit om om 6 uur op 't werk te zijn. Your point?
Dat is dan wel weer waar.quote:Op zondag 16 september 2012 11:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat jij geen anderhalf uur reistijd hebt.
laat mij in dat geval fikkie maar zijnquote:Op zondag 16 september 2012 11:39 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Klopt. Maar ging me even over jouw foto die je net plaatste. Geef mijn portie dan maar aan fikkie
quote:Op zondag 16 september 2012 11:41 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
laat mij in dat geval fikkie maar zijn
Nou ja, is die dat gratenpak er al gezegend meequote:Op zondag 16 september 2012 11:41 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
laat mij in dat geval fikkie maar zijn
quote:Op zondag 16 september 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
Check mijn vet gave sokken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 september 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
Check mijn vet gave sokken
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel leukquote:Op zondag 16 september 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
Lekker warm hoorKomen van de primark xD
oe lá láquote:Op zondag 16 september 2012 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wil ik wel naast me willen vinden 's ochtends.
Zijn heul dik, met van die zachte vacht aan de binnenkantquote:Op zondag 16 september 2012 11:44 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk
Vriendlief, macho dat hij is, die heeft olifanten pantoffels
Daar zal ik ook wel naast/op/onder willen liggenquote:Op zondag 16 september 2012 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wil ik wel naast me willen vinden 's ochtends.
die zou ik ook mn bed niet uittrappen neequote:Op zondag 16 september 2012 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wil ik wel naast me vinden 's ochtends.
Ik zou haar vastbinden als ze eruit zou proberen te komen.quote:Op zondag 16 september 2012 11:45 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
die zou ik ook mn bed niet uittrappen nee
Hier niet zo, maar in Chicagoquote:Op zondag 16 september 2012 11:46 schreef Mistress_X het volgende:
Dit vind ik ook een hele mooie vrouw
[ afbeelding ]
verplicht familie ontbijt??quote:Op zondag 16 september 2012 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
Wait wutIk wil brood gaan smeren, heeft mn ma de tafel gedekt
Daar zeg ik als vrouw geen nee tegenquote:Op zondag 16 september 2012 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hier niet zo, maar in Chicago
[ afbeelding ]
Kleding ... Met Brinta.quote:Op zondag 16 september 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik zo vreselijk he
[..]
Waarin?
quote:Op zondag 16 september 2012 11:54 schreef Mistress_X het volgende:
Mijn vriend gaat echt gek worden, toch weer wat besteld
Holy shit, zoveel geld voor schoenen?quote:Op zondag 16 september 2012 11:55 schreef Mistress_X het volgende:
Deze net gekocht
http://www.zalando.nl/mai(...)t-m6611c00w-802.html
Ze gaan dan (hopelijk) ook lang meequote:Op zondag 16 september 2012 11:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Holy shit, zoveel geld voor schoenen?
Gelijk weggeklikt, alle alarmbellen van firewall gingen afquote:Op zondag 16 september 2012 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
http://www.esquire.com/wo(...)ate-beckinsale-video
Dat filmpje
Ik heb schoenen gezien die ik wil en die zijn nog 90 euro duurderquote:Op zondag 16 september 2012 11:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Holy shit, zoveel geld voor schoenen?
Wat voor rare firewall heb jij?quote:Op zondag 16 september 2012 11:58 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Gelijk weggeklikt, alle alarmbellen van firewall gingen af
Nee echt, kwamen een paar "alerts".quote:Op zondag 16 september 2012 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat voor rare firewall heb jij?
Mijn ex is het ook geluktquote:Op zondag 16 september 2012 11:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Automutilatie kom je nooit vanaf he.
Hallo en goedenmiddagquote:Op zondag 16 september 2012 12:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Enn goeie middag![]()
Planning voor vandaag: Witte was draaien, hopenlijk ook een donkere was er achteraan en verjaardag van een collega om 16:00..
Hier niet.quote:Op zondag 16 september 2012 12:02 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nee echt, kwamen een paar "alerts".
Het is neit alleen het lichamelijke he.quote:
Weet ik, maar 't is haar wel geluktquote:Op zondag 16 september 2012 12:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is neit alleen het lichamelijke he.
het is mij ook gelukt hoor (whoah openbaringen in de sc)quote:Op zondag 16 september 2012 12:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is neit alleen het lichamelijke he.
Openbaringen?quote:Op zondag 16 september 2012 12:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het is mij ook gelukt hoor (whoah openbaringen in de sc)
maar het blijft idd een zwak in m'n hoofd.. dat zal idd nooit weggaan
en nu ga ik gauw eten en vergeten jullie maar gauw dat ik dit ooit gepost heb :$ gr gr![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 12:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet ik, maar 't is haar wel gelukt
Dat. Precies hetzelfde. Het is net een eetstoornis, het blijft altijd hinten in je achterhoofd.quote:Op zondag 16 september 2012 12:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het is mij ook gelukt hoor (whoah openbaringen in de sc)
maar het blijft idd een zwak in m'n hoofd.. dat zal idd nooit weggaan
en nu ga ik gauw eten en vergeten jullie maar gauw dat ik dit ooit gepost heb :$ gr gr![]()
Ja het blijft spelen dat wel, maar er aan toegeven heeft ze al jaren niet meer gedaanquote:Op zondag 16 september 2012 12:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Dat. Precies hetzelfde. Het is net een eetstoornis, het blijft altijd hinten in je achterhoofd.
Mad mike.quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 12:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Even een bammetje met vlokken naar binnen werken
Nee ik ook niet, maar de denkwijze blijft.quote:Op zondag 16 september 2012 12:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja het blijft spelen dat wel, maar er aan toegeven heeft ze al jaren niet meer gedaan
Ze is inmiddels sinds een paar weken getrouwd ook, en ze ziet er gelukkig uit, mooi toch?
Tony's chocolonely melk noga. Fair trade chocola, met noga erinquote:
Dat klinkt verrukkelijkquote:Op zondag 16 september 2012 12:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tony's chocolonely melk noga. Fair trade chocola, met noga erin
Ze verkopen het bij wereldwinkels en sommige AH's geloof ik. Gewoon kopen. Je betaalt alleen wel iets van 2,70 per reep.quote:Op zondag 16 september 2012 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klinkt verrukkelijk
Ik koop altijd van die chocolade-noga-spek dingen als er kermis is
quote:Op zondag 16 september 2012 12:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze verkopen het bij wereldwinkels en sommige AH's geloof ik. Gewoon kopen. Je betaalt alleen wel iets van 2,70 per reep.
Dan probeer ik er liever eerst 1. Zal eens op zoek gaan in de AH morgenquote:Op zondag 16 september 2012 12:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Of je koopt 15 repen bij de site voor 36,-.
http://www.tonyschocolonely.com/verkooppunten/quote:Op zondag 16 september 2012 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dan probeer ik er liever eerst 1. Zal eens op zoek gaan in de AH morgen
BAM 2 verkooppuntenquote:Op zondag 16 september 2012 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
http://www.tonyschocolonely.com/verkooppunten/
Ja hoi ik was eerder dan jij hoorquote:Op zondag 16 september 2012 12:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet je weer hetzelfde doen ja?
De carwash is open?quote:Op zondag 16 september 2012 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
BAM 2 verkooppunten![]()
1 is er zelfs open vandaagMisschien even langsfietsen
Ik ben ouderquote:Op zondag 16 september 2012 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoi ik was eerder dan jij hoor
Succes!quote:
Ik heb geen schroefdraad stuk gemaaktquote:Op zondag 16 september 2012 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent eerder geboren ja
Maar ik was vandaag eerder met vlokken op brood
quote:Op zondag 16 september 2012 12:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb geen schroefdraad stuk gemaakt
nou, dat ik dat hier vertel dusquote:
uhhuh.. eetstoornis/verslaving-achtig ja.. t zwak blijft.. word er vrijwel elke (werk)dag nog mee geconfronteerdquote:Op zondag 16 september 2012 12:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Dat. Precies hetzelfde. Het is net een eetstoornis, het blijft altijd hinten in je achterhoofd.
Ga series kijken op Youtubequote:Op zondag 16 september 2012 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
Niet grappigNu moet ik verplicht de hele dag Sons of Anarchy kijken
Dat ken ik.quote:Op zondag 16 september 2012 12:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou, dat ik dat hier vertel dus![]()
[..]
uhhuh.. eetstoornis/verslaving-achtig ja.. t zwak blijft.. word er vrijwel elke (werk)dag nog mee geconfronteerd
en verder dan dit heb ik niet teruggelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |