SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 11:35 schreef schrikbarend het volgende:
Als ik nou hiernaast zou wakker worden zou ik ook niet uitslapen!Bah, wat een gratenpakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 11:35 schreef schrikbarend het volgende:
Als ik nou hiernaast zou wakker worden zou ik ook niet uitslapen!Mij te magerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Ik doe niet meer aan gamenquote:Op zondag 16 september 2012 11:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga net als ik een map maken voor Command and Conquer Generals
dat je bi bent wil niet zeggen dat je alles bespringt toch?quote:Op zondag 16 september 2012 11:38 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik niet, ondanks dat ik bi ben
Klopt. Maar ging me even over jouw foto die je net plaatste. Geef mijn portie dan maar aan fikkiequote:Op zondag 16 september 2012 11:39 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dat je bi bent wil niet zeggen dat je alles bespringt toch?
Dat jij geen anderhalf uur reistijd hebt.quote:Op zondag 16 september 2012 11:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moet om kwart voor 5 het bed uit om om 6 uur op 't werk te zijn. Your point?
Dat is dan wel weer waar.quote:Op zondag 16 september 2012 11:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat jij geen anderhalf uur reistijd hebt.
laat mij in dat geval fikkie maar zijnquote:Op zondag 16 september 2012 11:39 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Klopt. Maar ging me even over jouw foto die je net plaatste. Geef mijn portie dan maar aan fikkie
quote:Op zondag 16 september 2012 11:41 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
laat mij in dat geval fikkie maar zijn
Nou ja, is die dat gratenpak er al gezegend meequote:Op zondag 16 september 2012 11:41 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
laat mij in dat geval fikkie maar zijn
quote:Op zondag 16 september 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
Check mijn vet gave sokken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 september 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
Check mijn vet gave sokken
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel leukquote:Op zondag 16 september 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
Lekker warm hoorKomen van de primark xD
oe lá láquote:Op zondag 16 september 2012 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wil ik wel naast me willen vinden 's ochtends.
Zijn heul dik, met van die zachte vacht aan de binnenkantquote:Op zondag 16 september 2012 11:44 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk
Vriendlief, macho dat hij is, die heeft olifanten pantoffels
Daar zal ik ook wel naast/op/onder willen liggenquote:Op zondag 16 september 2012 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wil ik wel naast me willen vinden 's ochtends.
die zou ik ook mn bed niet uittrappen neequote:Op zondag 16 september 2012 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wil ik wel naast me vinden 's ochtends.
Ik zou haar vastbinden als ze eruit zou proberen te komen.quote:Op zondag 16 september 2012 11:45 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
die zou ik ook mn bed niet uittrappen nee
Hier niet zo, maar in Chicagoquote:Op zondag 16 september 2012 11:46 schreef Mistress_X het volgende:
Dit vind ik ook een hele mooie vrouw
[ afbeelding ]
verplicht familie ontbijt??quote:Op zondag 16 september 2012 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
Wait wutIk wil brood gaan smeren, heeft mn ma de tafel gedekt
Daar zeg ik als vrouw geen nee tegenquote:Op zondag 16 september 2012 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hier niet zo, maar in Chicago
[ afbeelding ]
Kleding ... Met Brinta.quote:Op zondag 16 september 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik zo vreselijk he
[..]
Waarin?
quote:Op zondag 16 september 2012 11:54 schreef Mistress_X het volgende:
Mijn vriend gaat echt gek worden, toch weer wat besteld
Holy shit, zoveel geld voor schoenen?quote:Op zondag 16 september 2012 11:55 schreef Mistress_X het volgende:
Deze net gekocht
http://www.zalando.nl/mai(...)t-m6611c00w-802.html
Ze gaan dan (hopelijk) ook lang meequote:Op zondag 16 september 2012 11:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Holy shit, zoveel geld voor schoenen?
Gelijk weggeklikt, alle alarmbellen van firewall gingen afquote:Op zondag 16 september 2012 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
http://www.esquire.com/wo(...)ate-beckinsale-video
Dat filmpje
Ik heb schoenen gezien die ik wil en die zijn nog 90 euro duurderquote:Op zondag 16 september 2012 11:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Holy shit, zoveel geld voor schoenen?
Wat voor rare firewall heb jij?quote:Op zondag 16 september 2012 11:58 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Gelijk weggeklikt, alle alarmbellen van firewall gingen af
Nee echt, kwamen een paar "alerts".quote:Op zondag 16 september 2012 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat voor rare firewall heb jij?
Mijn ex is het ook geluktquote:Op zondag 16 september 2012 11:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Automutilatie kom je nooit vanaf he.
Hallo en goedenmiddagquote:Op zondag 16 september 2012 12:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Enn goeie middag![]()
Planning voor vandaag: Witte was draaien, hopenlijk ook een donkere was er achteraan en verjaardag van een collega om 16:00..
Hier niet.quote:Op zondag 16 september 2012 12:02 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nee echt, kwamen een paar "alerts".
Het is neit alleen het lichamelijke he.quote:
Weet ik, maar 't is haar wel geluktquote:Op zondag 16 september 2012 12:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is neit alleen het lichamelijke he.
het is mij ook gelukt hoor (whoah openbaringen in de sc)quote:Op zondag 16 september 2012 12:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is neit alleen het lichamelijke he.
Openbaringen?quote:Op zondag 16 september 2012 12:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het is mij ook gelukt hoor (whoah openbaringen in de sc)
maar het blijft idd een zwak in m'n hoofd.. dat zal idd nooit weggaan
en nu ga ik gauw eten en vergeten jullie maar gauw dat ik dit ooit gepost heb :$ gr gr![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 12:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet ik, maar 't is haar wel gelukt
Dat. Precies hetzelfde. Het is net een eetstoornis, het blijft altijd hinten in je achterhoofd.quote:Op zondag 16 september 2012 12:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het is mij ook gelukt hoor (whoah openbaringen in de sc)
maar het blijft idd een zwak in m'n hoofd.. dat zal idd nooit weggaan
en nu ga ik gauw eten en vergeten jullie maar gauw dat ik dit ooit gepost heb :$ gr gr![]()
Ja het blijft spelen dat wel, maar er aan toegeven heeft ze al jaren niet meer gedaanquote:Op zondag 16 september 2012 12:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Dat. Precies hetzelfde. Het is net een eetstoornis, het blijft altijd hinten in je achterhoofd.
Mad mike.quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 12:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Even een bammetje met vlokken naar binnen werken
Nee ik ook niet, maar de denkwijze blijft.quote:Op zondag 16 september 2012 12:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja het blijft spelen dat wel, maar er aan toegeven heeft ze al jaren niet meer gedaan
Ze is inmiddels sinds een paar weken getrouwd ook, en ze ziet er gelukkig uit, mooi toch?
Tony's chocolonely melk noga. Fair trade chocola, met noga erinquote:
Dat klinkt verrukkelijkquote:Op zondag 16 september 2012 12:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tony's chocolonely melk noga. Fair trade chocola, met noga erin
Ze verkopen het bij wereldwinkels en sommige AH's geloof ik. Gewoon kopen. Je betaalt alleen wel iets van 2,70 per reep.quote:Op zondag 16 september 2012 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klinkt verrukkelijk
Ik koop altijd van die chocolade-noga-spek dingen als er kermis is
quote:Op zondag 16 september 2012 12:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze verkopen het bij wereldwinkels en sommige AH's geloof ik. Gewoon kopen. Je betaalt alleen wel iets van 2,70 per reep.
Dan probeer ik er liever eerst 1. Zal eens op zoek gaan in de AH morgenquote:Op zondag 16 september 2012 12:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Of je koopt 15 repen bij de site voor 36,-.
http://www.tonyschocolonely.com/verkooppunten/quote:Op zondag 16 september 2012 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dan probeer ik er liever eerst 1. Zal eens op zoek gaan in de AH morgen
BAM 2 verkooppuntenquote:Op zondag 16 september 2012 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
http://www.tonyschocolonely.com/verkooppunten/
Ja hoi ik was eerder dan jij hoorquote:Op zondag 16 september 2012 12:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet je weer hetzelfde doen ja?
De carwash is open?quote:Op zondag 16 september 2012 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
BAM 2 verkooppunten![]()
1 is er zelfs open vandaagMisschien even langsfietsen
Ik ben ouderquote:Op zondag 16 september 2012 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoi ik was eerder dan jij hoor
Succes!quote:
Ik heb geen schroefdraad stuk gemaaktquote:Op zondag 16 september 2012 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent eerder geboren ja
Maar ik was vandaag eerder met vlokken op brood
quote:Op zondag 16 september 2012 12:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb geen schroefdraad stuk gemaakt
nou, dat ik dat hier vertel dusquote:
uhhuh.. eetstoornis/verslaving-achtig ja.. t zwak blijft.. word er vrijwel elke (werk)dag nog mee geconfronteerdquote:Op zondag 16 september 2012 12:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Dat. Precies hetzelfde. Het is net een eetstoornis, het blijft altijd hinten in je achterhoofd.
Ga series kijken op Youtubequote:Op zondag 16 september 2012 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
Niet grappigNu moet ik verplicht de hele dag Sons of Anarchy kijken
Dat ken ik.quote:Op zondag 16 september 2012 12:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou, dat ik dat hier vertel dus![]()
[..]
uhhuh.. eetstoornis/verslaving-achtig ja.. t zwak blijft.. word er vrijwel elke (werk)dag nog mee geconfronteerd
en verder dan dit heb ik niet teruggelezen
e-seks, nuquote:
Inderdaadquote:Op zondag 16 september 2012 12:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey hallo, de heren hier hebben ook gevoelens hoor
Aaaahw, voel je je buitengesloten? Jammer voor je.quote:Op zondag 16 september 2012 12:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey hallo, de heren hier hebben ook gevoelens hoor
Story of my lifequote:Op zondag 16 september 2012 12:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Aaaahw, voel je je buitengesloten? Jammer voor je.
okquote:
Dit is dus ook de reden waarom trio's niet weggelegd zijn voor mij.quote:
lesbian actionquote:Op zondag 16 september 2012 12:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok
tevens moeten de heren hier ff niet piepen.. GUN ONS OOK EENS WAT![]()
Want? Je vriendje voelt zich dan buitengesloten?quote:Op zondag 16 september 2012 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dit is dus ook de reden waarom trio's niet weggelegd zijn voor mij.
ik schrok alquote:
Whehehehequote:Op zondag 16 september 2012 13:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik schrok al
maar ik ga zo wel weer ff Dharma & Greg kijken.. kunnen jullie even bijkomen
Seks met chicks heb ik minder vaak dus dat is dan op dat moment leuker.quote:Op zondag 16 september 2012 13:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Want? Je vriendje voelt zich dan buitengesloten?
he bah seksquote:Op zondag 16 september 2012 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Seks met chicks heb ik minder vaak dus dat is dan op dat moment leuker.
Makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zondag 16 september 2012 13:06 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
doe er wat aan
zou ik ook moeten doen![]()
Lekker tochquote:Op zondag 16 september 2012 13:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
goedemorgen/middag
eindelijk sort off uitgeslapen weer eens
Uiteraardquote:
Snap ik, vriendje moet dan gewoon maar even geduld hebbenquote:Op zondag 16 september 2012 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Seks met chicks heb ik minder vaak dus dat is dan op dat moment leuker.
Het was heerlijkquote:
Klinkt leukquote:Op zondag 16 september 2012 13:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vanmiddag lekker in het bos wandelen en vnaaf naar de bios.. het wordt een fijne dag vandaag
Middag Knetterquote:Op zondag 16 september 2012 13:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
goedemorgen/middag
eindelijk sort off uitgeslapen weer eens
Nee vriendje wil niet wachten.quote:Op zondag 16 september 2012 13:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Snap ik, vriendje moet dan gewoon maar even geduld hebben
Hadouir had er met rood af gemoetenquote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik zet net de tv aan dus heb de eerste keer ff gemist.
alleen omdat het een marokaan is?quote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hadouir had er met rood af gemoeten
Nee, 2 gestrekte benen inkomen terwijl de bal al weg wasquote:Op zondag 16 september 2012 13:16 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
alleen omdat het een marokaan is?
Nicequote:Op zondag 16 september 2012 13:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, 2 gestrekte benen inkomen terwijl de bal al weg was
dan fluit gusunogwattes weer eens lekker dusquote:Op zondag 16 september 2012 13:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, 2 gestrekte benen inkomen terwijl de bal al weg was
Stom, geduld wordt meestal beloond toch?quote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee vriendje wil niet wachten.
3 punten meenemen uit Utrecht johquote:Op zondag 16 september 2012 13:17 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dan fluit gusunogwattes weer eens lekker dus![]()
vanmiddag is pas de belangrijke wedstrijd, 3 punten ophalen in Groningen
hilfe hilfe, er is een psv'er in de zaalquote:Op zondag 16 september 2012 13:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
3 punten meenemen uit Utrecht joh
Hihihihiquote:Op zondag 16 september 2012 13:19 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
hilfe hilfe, er is een psv'er in de zaal
Niet altijd.quote:Op zondag 16 september 2012 13:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stom, geduld wordt meestal beloond toch?
niet altijd..quote:
Zondag, ja, heerlijk ook zo te zien buiten, maar lui? Nu-uh..quote:Op zondag 16 september 2012 13:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat een heerlijk luie zondag!!
wie wacht op het beste kan zijn kans verkijkenquote:Op zondag 16 september 2012 13:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet altijd..
als je te lang wacht is hetgeen je op wacht alweer gevlogen
oeh gewoon echt zo een huismutserige zondag?quote:Op zondag 16 september 2012 13:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat een heerlijk luie zondag!!
Ik heb mn huispakkie aan, en ben niet van plan dat vandaag voor iets anders te wisselen!quote:Op zondag 16 september 2012 13:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeh gewoon echt zo een huismutserige zondag?
Ik doe straks mn nieuwe laarzen en een rokje aan en maak vriendlief wakkerquote:Op zondag 16 september 2012 13:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb mn huispakkie aan, en ben niet van plan dat vandaag voor iets anders te wisselen!
Nah eerder luiheid en 't water is fucking heet, en het is een excuus dat ik nog even hier kan neuzenquote:Op zondag 16 september 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het zo ranzig dat het moet weken?
quote:Op zondag 16 september 2012 13:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah eerder luiheid en 't water is fucking heet, en het is een excuus dat ik nog even hier kan neuzen
klinkt als een studentenflatquote:Op zondag 16 september 2012 13:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb ook al een was in de machine zitten, broertje doet de rest schoonmaken/dweilen
Straks douchen en aankleden en dan puinruimen..
Jaquote:
En welke gaat het worden?quote:Op zondag 16 september 2012 13:50 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja
Zat mijn spaarrekeningen even door te nemen, en het kan er van af. Vriend wil ook dat ik die oude Twingo weg ga doen, té veel reparaties aan.
Weet ik nog niet. Maar liefste heb ik een grote auto met veel ruimte,, althans meer dan de Twingo.quote:
Mooi spul die audi'squote:Op zondag 16 september 2012 13:50 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Maar liefste heb ik een grote auto met veel ruimte,, althans meer dan de Twingo.
Ik denk zelf aan een gebruikte audi a3
In mijn vakantie ga ik gesprekjes aan met een adviseur, want ik wil kopenquote:Op zondag 16 september 2012 13:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klinkt als een studentenflat
nooit helemaal op jezelf gewild trouwens?
dat kan je, gezien de veranderingen op de hypotheekmarkt, beter dit jaar doenquote:Op zondag 16 september 2012 13:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In mijn vakantie ga ik gesprekjes aan met een adviseur, want ik wil kopen
Kloptquote:Op zondag 16 september 2012 13:54 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dat kan je, gezien de veranderingen op de hypotheekmarkt, beter dit jaar doen
ja ze zien er leuk uit.quote:
Die is nog kleiner dan een Twingoquote:Op zondag 16 september 2012 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wil ook een Audi
Een nieuwe A1
gelukkig weer goedquote:
oh en was fijn wakker worden? zo van hihi vdaag doen we alsof 1 jaar samen zijn dus is special waky uppyquote:
Fuk jou ik maak je niet weer zo wakker hoorquote:
nou dat was eigenlijk woensdag al maar mr was vergeten vrij te vragenquote:Op zondag 16 september 2012 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
Oja, vandaag was de dag voor jullie![]()
Veel plezier
Ja dat weet ik, daarom was het ook verplaatst naar vandaagquote:Op zondag 16 september 2012 14:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou dat was eigenlijk woensdag al maar mr was vergeten vrij te vragen
dus zat ik het in mijn uppie te vieren
dat nietquote:Op zondag 16 september 2012 14:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Storm in een glas water?
pciesquote:Op zondag 16 september 2012 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, daarom was het ook verplaatst naar vandaag
dus was nog even heftig vnacht ?quote:
Zo doen vrouwen datquote:Op zondag 16 september 2012 14:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pciesen mag hij de hele dag lief doen om het van woensdag goed te maken
Arme jjhquote:Op zondag 16 september 2012 14:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pciesen mag hij de hele dag lief doen om het van woensdag goed te maken
quote:Op zondag 16 september 2012 14:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dus was nog even heftig vnacht ?
Helemaal niet.. ik weet hoe hij wakker werdquote:
Mijn vriend vind het lekker dat ik hem wakker maak en een trek en pijpbeurtquote:Op zondag 16 september 2012 14:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Helemaal niet.. ik weet hoe hij wakker werd
Dan nog, jij gaat nu elke keer tegen hem gebruiken dat hij het vergeten wasquote:Op zondag 16 september 2012 14:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Helemaal niet.. ik weet hoe hij wakker werd
oh dat vindt jjh ook lekker denk ik.. maar dat doe ik nietquote:Op zondag 16 september 2012 14:20 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn vriend vind het lekker dat ik wakker maak en een trek en pijpbeurt
Oh hell yeahquote:Op zondag 16 september 2012 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog, jij gaat nu elke keer tegen hem gebruiken dat hij het vergeten was
Gewoon eens proberenquote:Op zondag 16 september 2012 14:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dat vindt jjh ook lekker denk ik.. maar dat doe ik niet
Daar zijn her vrouwen voor.quote:Op zondag 16 september 2012 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog, jij gaat nu elke keer tegen hem gebruiken dat hij het vergeten was
dan moet ik wel heel erg geil zijn.. ik ga een ochtend lul niet in mijn mond nemenquote:
Nee, dan is bij mij de trek er alweer vanafquote:Op zondag 16 september 2012 14:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moet ik wel heel erg geil zijn.. ik ga een ochtend lul niet in mijn mond nemeneerst maar wassen/douchen
Nogmaals, arme jjhquote:Op zondag 16 september 2012 14:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moet ik wel heel erg geil zijn.. ik ga een ochtend lul niet in mijn mond nemeneerst maar wassen/douchen
Ik vindt t te vies.. hou sowieso al niet zo van ochtendseks want die ochtend adem die zo hard hijgend recht je gezicht in gaatquote:Op zondag 16 september 2012 14:22 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nee, dan is bij mij de trek er alweer vanaf
ik vind t prima.quote:Op zondag 16 september 2012 14:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar ja, we doen het er maar mee he.
hihi.. tja.. tis maar wat je arm vindtquote:
hahaha, dat ruik ik toch niet, ben chronisch verkoudenquote:Op zondag 16 september 2012 14:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik vindt t te vies.. hou sowieso al niet zo van ochtendseks want die ochtend adem die zo hard hijgend recht je gezicht in gaatals t ochtendseks is dan het liefste doggystyle zodat ik die putlucht niet heb
wakker trekken zou ik nog wel doenquote:Op zondag 16 september 2012 14:25 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
hahaha, dat ruik ik toch niet, ben chronisch verkouden
Mijn vriend vind het echt geil dat ik hem lekker wakker trek. Dan komt hij klaar als een gieter
nou sorry maar als ik nou met 1 iemand op FOK! geen medelijden heb is het JJH welquote:
Gewoon eens proberen. hij heeft toch netjes zijn pik gewassen de nacht daarvoor?quote:Op zondag 16 september 2012 14:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wakker trekken zou ik nog wel doenmaar pijpen hell no
quote:Op zondag 16 september 2012 14:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou sorry maar als ik nou met 1 iemand op FOK! geen medelijden heb is het JJH wel
nee.. hij gaat echt niet wassen voordat hij naar bed gaat.. dus dan moet ik een zweetlul van 24 uur ofzo in mijn mond nemenquote:Op zondag 16 september 2012 14:27 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Gewoon eens proberen. hij heeft toch netjes zijn pik gewassen de nacht daarvoor?
bleahg, ja, dat is een ander verhaal. Dan verplicht je dat hemquote:Op zondag 16 september 2012 14:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee.. hij gaat echt niet wassen voordat hij naar bed gaat.. dus dan moet ik een zweetlul van 24 uur ofzo in mijn mond nemen
opvoeden die handel. Kan je vast oefenenquote:Op zondag 16 september 2012 14:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee.. hij gaat echt niet wassen voordat hij naar bed gaat.. dus dan moet ik een zweetlul van 24 uur ofzo in mijn mond nemen
dan gaat hij het verwachten... daar moet ik ook mee oppassenquote:Op zondag 16 september 2012 14:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
bleahg, ja, dat is een ander verhaal. Dan verplicht je dat hem
Ontbijtje op bed, pijpbeurt
Hoiquote:Op zondag 16 september 2012 14:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ken geen enkele vent trouwens die savonds netjes tanden poetst en pik wast
Mijn ventje doet dat wel altijd, maar dat zal wel met zijn militaire discipline te maken hebben.quote:Op zondag 16 september 2012 14:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jij bent de baas in bedquote:Op zondag 16 september 2012 14:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan gaat hij het verwachten... daar moet ik ook mee oppassen
Hoiquote:Op zondag 16 september 2012 14:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
2 keer per weekquote:Op zondag 16 september 2012 14:29 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn ventje doet dat wel altijd, maar dat zal wel met zijn militaire discipline te maken hebben.
Ik had in het verleden een vriendje en die douchte zich maar 2 keer per week
quote:
was je je savonds en sochtends helemaal dan of alleen je piemol?quote:
hihi letterlijk niet?quote:Op zondag 16 september 2012 14:31 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja 2 keer per week. Gelukkig is er van die relatie niks gekomen.
Ik ga bijna elke avond douchen na het werkquote:Op zondag 16 september 2012 14:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
was je je savonds en sochtends helemaal dan of alleen je piemol?
Hier idem, soms hij, soms ikquote:
en sochtends ook?quote:Op zondag 16 september 2012 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga bijna elke avond douchen na het werk
2 keer per week, echt.quote:Op zondag 16 september 2012 14:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi letterlijk niet?of maar 2x per week
Ik verwacht van mijn partner dat hij/zij net zo schoon is als ik ben..en ook het haar en alles netjes bij houdtquote:Op zondag 16 september 2012 14:34 schreef Mistress_X het volgende:
Tandjes poetsen is echt een must, idem elke dag douchen.
Mee eens, beetje zitten kouwen op schaam haarquote:Op zondag 16 september 2012 14:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik verwacht van mijn partner dat hij/zij net zo schoon is als ik ben..en ook het haar en alles netjes bij houdtmet haar ga ik sowieso niet oraal
die van mij had de mesjes op.. tja das dan een week pech voor hem net zo lang tot hij t weer regelt..quote:Op zondag 16 september 2012 14:36 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mee eens, beetje zitten kouwen op schaam haar![]()
Gelukkig heeft mijn vriend dat goed in de gaten, hij scheert zijn zaakje netjes, hoef ik niet te gaan flossen
quote:Op zondag 16 september 2012 14:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die van mij had de mesjes op.. tja das dan een week pech voor hem net zo lang tot hij t weer regelt..
al moet hij mij straks gaan helpen want met een mega zwangere buik kan ik er zelf niet bij denk ik..
dat was 1 van de eerste dingen die ik zei nadat ik de test had gedaan;
Dan moet jij mij gaan scheren want ik ga niet maanden met een behaarde kut rondlopen hoor
quote:Op zondag 16 september 2012 14:40 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Jij zwanger?? Ik zit hier nog maar kort, dit wist ik niet.
gefeliciteerd meidquote:Op zondag 16 september 2012 14:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]bijna 3 maanden dus nu kan ik t nog zelf
Pcies.. en is voor dat kind ook rot schrikken als hij eindelijk het licht ziet maar dan eerst een oerwoud door moetquote:Op zondag 16 september 2012 14:42 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
gefeliciteerd meid
En ja, dan doe je dingen samen, hij heeft zijn verplichtingen dan als man zijnde
hahahaquote:Op zondag 16 september 2012 14:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Pcies.. en is voor dat kind ook rot schrikken als hij eindelijk het licht ziet maar dan eerst een oerwoud door moet
quote:Op zondag 16 september 2012 14:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Pcies.. en is voor dat kind ook rot schrikken als hij eindelijk het licht ziet maar dan eerst een oerwoud door moet
bij ons was het ook niet helemaal geplandquote:Op zondag 16 september 2012 14:44 schreef Mistress_X het volgende:
Ik en zwanger zijn, ik moet er echt niet aan denken. Heb dat ook al tegen vriendlief gezegd. Gelukkig wil hij er nog niet aan
Kom je daarna hier de afwas doen?quote:Op zondag 16 september 2012 14:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Afwas ronde 3En er moet nog een ronde tjonge
Koop dan een afwas machinequote:Op zondag 16 september 2012 14:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Afwas ronde 3En er moet nog een ronde tjonge
en daarna bij mij?quote:Op zondag 16 september 2012 14:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kom je daarna hier de afwas doen?
quote:Op zondag 16 september 2012 14:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga mezelf ff mooi maken en stuff toedels![]()
brrrr, ik moet er niet aan denken, denk dat ik dan toch een abortus ga overwegenquote:Op zondag 16 september 2012 14:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij ons was het ook niet helemaal gepland
maar tja..als het er eenmaal zit dan mag t ook wel ff paar maanden blijven zitten
Tchauquote:Op zondag 16 september 2012 14:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 14:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
never nooit een optie.quote:Op zondag 16 september 2012 14:46 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
brrrr, ik moet er niet aan denken, denk dat ik dan toch een abortus ga overwegen
Gelukkig is dat een optie en heb je die keuze.quote:Op zondag 16 september 2012 14:49 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Indien het mij ongewild overkomt dan ga ik daar wel aan denken hoor
Tja, ik heb natuurlijk makkelijk praten, maar ik zou als ik toch zwanger ben dan opeens radicaal van gedachten kunnen veranderen.quote:Op zondag 16 september 2012 14:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig is dat een optie en heb je die keuze.
Die kans is aanwezig inderdaad. En een abortus moet je ook niet onderschatten. Als man heb je daar natuurlijk helemaal niets over te zeggen.quote:Op zondag 16 september 2012 14:52 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Tja, ik heb natuurlijk makkelijk praten, maar ik zou als ik toch zwanger ben dan opeens radicaal van gedachten kunnen veranderen.
Dat laatste dus!quote:Op zondag 16 september 2012 14:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig inderdaad. En een abortus moet je ook niet onderschatten. Als man heb je daar natuurlijk helemaal niets over te zeggen.
Uiteraard. Het enige wat in mijn ogen niet helemaal eerlijk is een man zelfs binnen een relatie daar geen enkele inspraak in heeft.quote:Op zondag 16 september 2012 14:54 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat laatste dus!
Als vrouw heb je zelfbeschikking over je eigen lichaam.
Tja, het is een afweging die je samen moet maten natuurlijk.quote:Op zondag 16 september 2012 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiteraard. Het enige wat in mijn ogen niet helemaal eerlijk is een man zelfs binnen een relatie daar geen enkele inspraak in heeft.
Ja maar dat gebeurd dus niet altijd en dan ben je als man de pineut.quote:Op zondag 16 september 2012 15:02 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Tja, het is een afweging die je samen moet maten natuurlijk.
Anyway, ik ga stofzuigen.
Ja, maar niet voor hier in dit huur appartementje, miss als ik idd OKtober een huis kan kopen..quote:Op zondag 16 september 2012 14:45 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Koop dan een afwas machine
Is echt handig
Schuift 't?quote:Op zondag 16 september 2012 14:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kom je daarna hier de afwas doen?
jij gaat geen bitterballen eten..jij mocht al bijna alle patat en meeste bittergarnituurquote:Op zondag 16 september 2012 16:28 schreef JJH het volgende:
Op de lemelerberg patat en bittergarnituur en bitterballen eten.
vreetkonijnquote:Op zondag 16 september 2012 16:28 schreef JJH het volgende:
Zitten jullie daar?quote:Op zondag 16 september 2012 16:28 schreef JJH het volgende:
Achter elkaarquote:Op zondag 16 september 2012 17:33 schreef Tamashii het volgende:
13 uur gewerkt. Over 2 uur ben ik er klaar mee.
Bikkel !quote:Op zondag 16 september 2012 17:33 schreef Tamashii het volgende:
13 uur gewerkt. Over 2 uur ben ik er klaar mee.
Halfuurtje thuis geweest tussendoor!quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 17:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Halfuurtje thuis geweest tussendoor!
Dit dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |