quote:Op zondag 16 september 2012 22:26 schreef Nibb-it het volgende:
wisten jullie dat de kfc in polen ook kebab heeft?
Je hebt echt de verkeerde P.I.quote:Op zondag 16 september 2012 22:26 schreef Im.Kant. het volgende:
Ik wil wel van deze gelegenheid gebruik maken om mijn volledige steun voor Pumatje als DEF-mod te geven. Zijn immer doordachte meningen en zijn intelligentie zijn een baken van licht in deze SC alsmede dit forum. Zijn eruditie, vooral op het gebied van de (krijgs) geschiedenis, is enorm. Niet haten op deze man.
Omdat het lekker is.quote:
Moet je mij niet voor aankijken. Ik zei dat het stil was.quote:Op zondag 16 september 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Maar Esses heeft zijn zin, er gebeurt hier weer wat
Nu niet meerquote:Op zondag 16 september 2012 22:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Moet je mij niet voor aankijken. Ik zei dat het stil was.
Dat klopt.quote:
Dat probeerde ik me net te herinneren maar kon er niet op komenquote:Op zondag 16 september 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, zie nu net pas dat fotograaf hier (in de DEF-SC) alleen maar post als er iets rellerigs aan de hand is.
SAMMIE ..... van wie is het een kloon?
Misschien heb je mij aangemaakt tijdens een van jouw wilde zuipavondenquote:Op zondag 16 september 2012 22:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat probeerde ik me net te herinneren maar kon er niet op komen.
Oja, nou weet ik het weer.quote:Op zondag 16 september 2012 22:41 schreef de_voyeur_fotograaf het volgende:
[..]
Misschien heb je mij aangemaakt tijdens een van jouw wilde zuipavonden
nah... tijd voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |