SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Heb er echt nog geen één gezien.quote:Op zondag 16 september 2012 02:01 schreef Kamikazie het volgende:
Harry potter 7,5 aan het kijken .... films worden wel echt steeds donkerder
En minder leuk naarmate ik ouder word
Ja ik heb ze allemaal gezien tot en met deel 6 dus nu ook maar besloten deel 7 1+2 te kijken.quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 02:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik heb ze allemaal gezien tot en met deel 6 dus nu ook maar besloten deel 7 1+2 te kijken.
Om het compleet te maken... enige waar ik echt opvallend meer van geniet is emma watson.
Even denken .... nee sorry heb maar 3k, die kan je wel lenen als je wil.quote:Op zondag 16 september 2012 02:09 schreef pascal08 het volgende:
Kan iemand mij op de Xbox 25k lenen?
quote:Op zondag 16 september 2012 02:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou een beetje raar zijn als je hierop fapte idd.
Ikke niequote:Op zondag 16 september 2012 02:09 schreef pascal08 het volgende:
Nee dank je.quote:Op zondag 16 september 2012 02:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Even denken .... nee sorry heb maar 3k, die kan je wel lenen als je wil.
Ik wou dat ik het had dan kreeg je het namelijk cadeau.quote:Op zondag 16 september 2012 02:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee dank je.Ik heb nu 25k nodig.
Nja, maakt niet uit joh. Ben nu al m'n silvers aan het discarden.quote:Op zondag 16 september 2012 02:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het had dan kreeg je het namelijk cadeau.
quote:Op zondag 16 september 2012 02:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nja, maakt niet uit joh. Ben nu al m'n silvers aan het discarden.
Ik zie eindelijk T. Silva voor minder dan 400k. Ik kom echt 18k te kort ofzoquote:Op zondag 16 september 2012 02:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Waarvoor heb je het zo snel nodig?
sukkelquote:Op zondag 16 september 2012 02:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nja, maakt niet uit joh. Ben nu al m'n silvers aan het discarden.
Ja alleen deze pauper is nog wakker.quote:Op zondag 16 september 2012 02:27 schreef pascal08 het volgende:
Zijn alle rijke Xboxers al naar bed ofzo?
Wat heb je met je coins gedaan dan?quote:Op zondag 16 september 2012 02:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja alleen deze pauper is nog wakker.
Ik vergeef het je.quote:Op zondag 16 september 2012 02:29 schreef x1N2ition het volgende:
Ik ben een PS3'er, dus ik kan je niet helpen.
Zo jammer dat tegenwoordig veel zo overduidelijk blue screen isquote:Op zondag 16 september 2012 02:23 schreef Kamikazie het volgende:
Zo jammer dat bij sommige van die nieuwe films het zo duidelijk is dat sommige momenten puur voor de 3D effecten erin zitten.
Mooi, dan kan ik straks in alle rust gaan slapen.quote:
In een team gestoptquote:Op zondag 16 september 2012 02:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat heb je met je coins gedaan dan?
Te herkenbaar....quote:Op zondag 16 september 2012 02:32 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik straks in alle rust gaan slapen.
Het zal vast herkenbaar zijn voor jullie: nu niet moe zijn, omdat je gisteren een erg leuke avond/nacht hebt gehad.
Kheb nooit leuke avonden.quote:Op zondag 16 september 2012 02:32 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik straks in alle rust gaan slapen.
Het zal vast herkenbaar zijn voor jullie: nu niet moe zijn, omdat je gisteren een erg leuke avond/nacht hebt gehad.
Ik ben toch ook je vriend?quote:Op zondag 16 september 2012 02:36 schreef Johnbon het volgende:
Ik heb twee vrienden maar even blij gemaakt vorige week met me coins! Sociale jongen
Lekker schotje.quote:Op zondag 16 september 2012 09:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met SIF Thiago Neves?
Probeer nog een braziliaans team te maken voordat fifa 13 er is
Ga hem eens even proberen dan 90 shooting altijd goed!quote:
Wat een ziek harde baas is het tochquote:Op zondag 16 september 2012 09:54 schreef Thorb het volgende:
http://www.mlssoccer.com/(...)ights?videoID=200185
Henry
Ik heb nog wel 145k voor je als je nodig hebtquote:Op zondag 16 september 2012 02:09 schreef pascal08 het volgende:
Pascal heeft nog TOTY Hulk en TOTY Silva nodig en komt nog wel wat te kort dus hij kan het zeker gebruikenquote:Op zondag 16 september 2012 10:19 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 145k voor je als je nodig hebt
Doe er op dit moment niet zoveel meer mee... Interesse?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 10:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pascal heeft nog TOTY Hulk en TOTY Silva nodig en komt nog wel wat te kort dus hij kan het zeker gebruikenZoals ik zei, heb op dit moment 145k cash.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb daarnaast nog 700k (volgens FUThead) in mijn team zitten...
Ben van plan het vanavond allemaal op de TP te zetten.... Als dinsdag FUT13 webapp vrij komt, doe ik toch geen 12 meer!Dus als je nog interesse hebt, geef je maar een gil!
oeh gratis geld, daar heb ik ook wel interesse inquote:Op zondag 16 september 2012 10:27 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Zoals ik zei, heb op dit moment 145k cash.
Ben van plan het vanavond allemaal op de TP te zetten.... Als dinsdag FUT13 webapp vrij komt, doe ik toch geen 12 meer!Dus als je nog interesse hebt, geef je maar een gil!
Gilquote:Op zondag 16 september 2012 10:27 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
GILquote:Op zondag 16 september 2012 10:27 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan hoor, ik wacht welquote:Op zondag 16 september 2012 10:48 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Zet vanavond alles op de tp, moet alles nog verkopen dus!
Wacht, wat.quote:Early access to FIFA 13 Ultimate Team for all returning players***begins September 18, enabling fans to start building and managing their FIFA 13 Ultimate Team via easportsfootball.com. Players will have access to the auction markets and other features in preparation for the season. In FIFA Ultimate Team fans earn, buy, trade and bid for coveted players to build a team of the world’s best football stars.
*** Players who registered and created a security question in FIFA Ultimate Team 12 between March 7, 2012 and Sept. 7, 2012
Dat is al eerder besproken ja. 'We' gaan ervanuit dat dat met die geheime vraag toen te maken heeft of verkeerd geformuleerd isquote:Op zondag 16 september 2012 10:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wacht, wat.
Lees ik nou verkeerd of staat hier dat je een account GEMAAKT moet hebben tussen 7 maart en 7 september en je alleen DAN vanaf dinsdag op Web App kan .. ?
Of in die periode de sinds 7 Maart verplichte geheime vraag hebben aangemaakt. (Wss)quote:Op zondag 16 september 2012 10:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wacht, wat.
Lees ik nou verkeerd of staat hier dat je een account GEMAAKT moet hebben tussen 7 maart en 7 september en je alleen DAN vanaf dinsdag op Web App kan .. ?
Nee dat je die beveiligings vraag dan gemaakt hebtquote:Op zondag 16 september 2012 10:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wacht, wat.
quote:Op zondag 16 september 2012 10:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is al eerder besproken ja. 'We' gaan ervanuit dat dat met die geheime vraag toen te maken heeft of verkeerd geformuleerd is
quote:Op zondag 16 september 2012 10:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Of in die periode de sinds 7 Maart verplichte geheime vraag hebben aangemaakt. (Wss)
Oja, dat zal het wel zijn inderdaad.quote:Op zondag 16 september 2012 10:55 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Nee dat je die beveiligings vraag dan gemaakt hebt
Dat is echt 1 van de makkelijkste trophies...quote:Op zondag 16 september 2012 10:55 schreef marcie216 het volgende:
Ach schijt aan die 85 club Value lukt toch nooit.
Alle gouden spelers weer discarden.
Mensen die het hele jaar UT hebben gespeeld hoeven zich dan ook geen zorgen te maken.quote:Op zondag 16 september 2012 10:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oja, dat zal het wel zijn inderdaad.
Die vraag was gewoon vanaf 7 maart pas verplicht door EA toch?
Ik heb die vraag wel gewoon.
quote:Op zondag 16 september 2012 10:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dat is echt 1 van de makkelijkste trophies...
Dan hoef ik me geen zorgen te makenquote:Op zondag 16 september 2012 10:58 schreef kilozout het volgende:
[..]
Mensen die het hele jaar UT hebben gespeeld hoeven zich dan ook geen zorgen te maken.
Ik heb het met alleen bronzes uit packs al gehaald.quote:Op zondag 16 september 2012 10:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]?
Ik koop nu elke keer gouden non shineys voor 300, maar als ik er dan 25 koop, zijn er 20 dubbel...
Kan ik ook gaan doen, duurt wel lang want alleen spelers tellen toch? Niet de trainers + kits?quote:Op zondag 16 september 2012 11:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb het met alleen bronzes uit packs al gehaald.
Coin swapping threads zijn momenteel verboden...quote:Op zondag 16 september 2012 11:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb mijn team gewoon op de TP gegooid. Misschien kan ik nog een coinruil doen ofzo met iemand op het EA Forum van 100k Fifa 12 coins voor 10K Fifa 13 coins ofzo.
Over twee dagen niet meer.quote:Op zondag 16 september 2012 11:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Coin swapping threads zijn momenteel verboden...
Oh echtquote:Op zondag 16 september 2012 11:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Coin swapping threads zijn momenteel verboden...
E- Oh mooiquote:Op zondag 16 september 2012 11:03 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Over twee dagen niet meer.
Sommigen daar vragen wel absurde rates.
Heerlijk. Wat een klootzak is dat.quote:
Tot groot verdriet van de silver liefhebbers vrees ikquote:Op zondag 16 september 2012 11:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Heerlijk. Wat een klootzak is dat.
quote:
Alsof er straks niet weer een of andere overpowerde pace spits de nieuwe Agbon word...quote:Op zondag 16 september 2012 11:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Heerlijk. Wat een klootzak is dat.
ik denk dat Demouge dat wordt.quote:Op zondag 16 september 2012 11:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[..]
Alsof er straks niet weer een of andere overpowerde pace spits de nieuwe Agbon word...
Vergeet Koevermans niet!quote:Op zondag 16 september 2012 11:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk dat Demouge dat wordt.
Zou zomaar kunnen iddquote:Op zondag 16 september 2012 11:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk dat Demouge dat wordt.
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 16 september 2012 11:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tot groot verdriet van de silver liefhebbers vrees ik
Vast wel, maar ik heb echt een hekel aan Agbonlahor. Sinds Fifa 10 al.quote:Op zondag 16 september 2012 11:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[..]
Alsof er straks niet weer een of andere overpowerde pace spits de nieuwe Agbon word...
idd, niks kijken denk ikquote:
Wel erg zeldzaam danquote:Op zondag 16 september 2012 11:43 schreef detennismaster het volgende:
Wacht even als dinsdag de webapp uitkomt, dan zit IF Diaby in Fifa 13
Hij word goldquote:Op zondag 16 september 2012 11:42 schreef TheFastOne het volgende:
Fer wordt echt een monster.
[ afbeelding ]
Jammer dat ik het op de telefoon niet kan zien!quote:Op zondag 16 september 2012 11:42 schreef TheFastOne het volgende:
Fer wordt echt een monster.
[ afbeelding ]
één van de goede voornemens.quote:Op zondag 16 september 2012 11:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Volgend jaar eerst een Eredivisie team maken.
Wat zijn de ratings dan?quote:Op zondag 16 september 2012 11:47 schreef TheFastOne het volgende:
En Rekik wordt de beste bronze verdediger in de BPL.
Ik doe ook mee!quote:Op zondag 16 september 2012 11:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
één van de goede voornemens.
Rekik + Ake = Win.quote:Op zondag 16 september 2012 11:57 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dat valt best tegen toch? Zijn er in de BPL geen pace defenders meer?
http://www.ea.com/nl/voetbal/creation-centrequote:Op zondag 16 september 2012 12:00 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hoe weten jullie wie er nu definitief in fut13 komen dan?
/\quote:Op zondag 16 september 2012 12:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voetbal/creation-centre
Not sure if...quote:Op zondag 16 september 2012 12:02 schreef Dudeweiser het volgende:
wil iemand een link opzoeken van die creation centre voor mj
Dat zeiden we vorig jaar ook.quote:Op zondag 16 september 2012 11:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Volgend jaar eerst een Eredivisie team maken.
Geen Lukoki en Burnet?quote:Op zondag 16 september 2012 12:09 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga een eredivisiesilver team maken denk ik
Zoet
Rosales - Kalas - Zanka - van Aanholt
Overtoom - ..... - Asare
Misidjan - ..... - ..............
Fixedquote:Op zondag 16 september 2012 12:09 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga een eredivisiesilver team maken denk ik
Zoet
Rosales - Kalas - Zanka - van Aanholt
Overtoom - Van Anholt - Asare
Misidjan - ..... - ..............
Waar staat Lukoki?quote:
Bedankt!quote:Op zondag 16 september 2012 12:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Fixed
-----
Pace bestaat uit het gemiddelde van Acceleration en Sprint Speed. Weet iemand hoe de andere stats zijn samengesteld?
Balans is ook een factor voor pace geloof ik.quote:Op zondag 16 september 2012 12:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Fixed
-----
Pace bestaat uit het gemiddelde van Acceleration en Sprint Speed. Weet iemand hoe de andere stats zijn samengesteld?
Volgens mij niet.quote:Op zondag 16 september 2012 12:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Balans is ook een factor voor pace geloof ik.
Er is een 3e stat die meetelt.quote:
echte nerds hele dag fifa spelen en het zo serieus nemen haha zoek een levenquote:Op zondag 16 september 2012 12:15 schreef Rijst het volgende:
Sommige van jullie zijn te fanatiek/verslaafd.
Is inderdaad ook een snelle rechtsvoor.quote:Op zondag 16 september 2012 12:17 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Die kwam ik op Chuzz tegen, net als Burnet!
ik heb tenminste een knap koppie en spierenquote:Op zondag 16 september 2012 12:15 schreef Rijst het volgende:
Hoop dat hij er in komt!quote:Op zondag 16 september 2012 12:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Is inderdaad ook een snelle rechtsvoor.
Ik weet niet hoe snel Donk is, maar Zanka is ook behoorlijk snel.quote:Op zondag 16 september 2012 12:20 schreef Nickskuh het volgende:
Van aanholt - Kalas - Donk - snelle rb uit belgie
Pace verdediging
Mijn gedachtes. Ik kijk wel als fifa 13 uit is.quote:Op zondag 16 september 2012 12:15 schreef Rijst het volgende:
Hij komt er in ja, Burnet ook.quote:
Nee man.quote:
Dan pas? Ik al als de Webapp uit isquote:Op zondag 16 september 2012 12:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn gedachtes. Ik kijk wel als fifa 13 uit is.
Ja, met een schuin oog inderdaad, kijken of er wat te traden valtquote:Op zondag 16 september 2012 12:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dan pas? Ik al als de Webapp uit is
Alleen diegenen met een plaatje en waarvan het team in FIFA zit.quote:Op zondag 16 september 2012 12:23 schreef Thorb het volgende:
Alsof elke speler in CreationCentre ook echt in fut zal zitten...
Creation Centre is toch gewoon van de manager mode etc
eens*quote:Op zondag 16 september 2012 12:23 schreef Kamikazie het volgende:
Goeiendagschotel!![]()
Zo maar weer is een keer naar de golfbaan, lekker zonnetje dus niks mis mee.
/liefdagboek
Vind ik wel leuk om te doen eigenlijk.quote:Op zondag 16 september 2012 12:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom post jij hier überhaupt nog?
Heyquote:Op zondag 16 september 2012 12:23 schreef Kamikazie het volgende:
Goeiendagschotel!![]()
Zo maar weer is een keer naar de golfbaan, lekker zonnetje dus niks mis mee.
/liefdagboek
quote:Op zondag 16 september 2012 12:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik kreeg een hele mooie PM van Lindgren om 4 uur 's nachts met allemaal spelers voor FUT13.
Haha, dat tijdstipquote:Op zondag 16 september 2012 12:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik kreeg een hele mooie PM van Lindgren om 4 uur 's nachts met allemaal spelers voor FUT13.
Ach, was zelf vrijdagnacht ook nog laat op, wel grappig om dan lijstjes te versturen. Het is geen hobby meer dat fifa, het is een roeping.quote:Op zondag 16 september 2012 12:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zei al tegen hem dat ie moest gaan slapen.
Eerder eenquote:Op zondag 16 september 2012 12:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
ik heb tenminste een knap koppie en spieren
SPRINGEN IN DE LUCHT MET JE KUTKOP.quote:
Kom op manquote:Op zondag 16 september 2012 12:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, was zelf vrijdagnacht ook nog laat op, wel grappig om dan lijstjes te versturen. Het is geen hobby meer dat fifa, het is een roeping.
Jij bent altijd nog zo laat opquote:Op zondag 16 september 2012 12:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ach, ik was net thuis, nuchter, nog wakker en checkte de FOK!s. Toen zag ik Dudeweisers' PM en besloot even te reageren.
Geen idee eiigenlijk, ik laat me verrassen door studio sport die om 13:00 begintquote:Op zondag 16 september 2012 12:44 schreef Thorb het volgende:
Toefkes ik schakel net in, gaat Haase er hard af?
Kan je nog net aan de laatste set zienquote:Op zondag 16 september 2012 12:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee eiigenlijk, ik laat me verrassen door studio sport die om 13:00 begint
Hij heeft gewoon een extra groeispurt. Niks raars aan!quote:Op zondag 16 september 2012 12:47 schreef Confetti het volgende:
Iker Casillas is nu 1,85m in plaats van 1,82m dit jaar![]()
Doet die goed op zijn 30e.
Ohja, ik zie het op livescore, haha. Vrijdag was echt welquote:Op zondag 16 september 2012 12:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je nog net aan de laatste set zien
Marco Borsato ging nog zingen zag ikquote:Op zondag 16 september 2012 12:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, ik zie het op livescore, haha. Vrijdag was echt welHaase-Wawrinka gaf echt de beste davis cup sfeer sinds tijden, die muziek tussen de games door maakte het echt een uitzinnige sfeer
Ja, Borsato was echtquote:Op zondag 16 september 2012 12:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Marco Borsato ging nog zingen zag ik
Laten we hopen dat hij in FUT komt!quote:Op zondag 16 september 2012 13:00 schreef wieisboos het volgende:
Sana wordt echt een heerlijke speler, met 5* weak foot is hij gewoon Templeton 2.0, jammer van de 50 () crossing
Ik heb mijn autistische speurneus opgezet, maar kan niet vinden waar hij uithangt.quote:Op zondag 16 september 2012 13:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gister ook al niet gezien maar wel hele dag on op psn
[ afbeelding ]
Nou volgens mij neit want ik zag hem nog bij KLBquote:Op zondag 16 september 2012 13:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik heb mijn autistische speurneus opgezet, maar kan niet vinden waar hij uithangt.
Ik kijk wel even op tweakers, misschien is hij daar samen met Vandermar!quote:Op zondag 16 september 2012 13:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou volgens mij neit want ik zag hem nog bij KLB
ik kreeg er ook al eenquote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef Tim86 het volgende:
stoereboii leest blijkbaar nog mee want ik krijg meteen een dm na mijn vorige post
Echt een blündër van Gözübüyük ja..was gewoon 1-1quote:
Hij schold Yvonne uit via DMquote:
Kan hij ver gooien dan? Is me echt nog nooit opgevallenquote:
Het wordt steeds meerquote:
wees gewoon blijquote:
Serieus niet? Die man gooit een half veld over.quote:Op zondag 16 september 2012 13:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan hij ver gooien dan? Is me echt nog nooit opgevallen
Als hij het gooit, is het gewoon een corner. Vorig jaar kreeg Marcelo zelfs de opdracht om dan mee te gaan, als willems ging ingooienquote:Op zondag 16 september 2012 13:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan hij ver gooien dan? Is me echt nog nooit opgevallen
Schoolwerk gedaan dus:quote:Op zondag 16 september 2012 13:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Echt?
Bruin, 64 ST 3-5-2, MLS Houston Dynamo 38k.
Op basis van de stats van WIllems hebben ze hem bij EA sowieso nooit zien spelen. Hij moet gewoon de stats van Azevedo hebben.quote:Op zondag 16 september 2012 13:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Serieus niet? Die man gooit een half veld over.
Ik betwijfel of er iemand uit de Eredivisie in de buurt komt.
@Timquote:Op zondag 16 september 2012 13:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Als hij het gooit, is het gewoon een corner. Vorig jaar kreeg Marcelo zelfs de opdracht om dan mee te gaan, als willems ging ingooien
Not badquote:Op zondag 16 september 2012 13:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
@Tim
Dit is de enige die ik kan vinden op youtube, valt al behoorlijk ver het penaltygebied in.
het enige verschil is dat Willems wel regelmatig speelt en Azevedo nooitquote:Op zondag 16 september 2012 13:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op basis van de stats van WIllems hebben ze hem bij EA sowieso nooit zien spelen. Hij moet gewoon de stats van Azevedo hebben.
Klopt. Maar de stats van Azevedo zouden echt perfect bij Willems passen.quote:Op zondag 16 september 2012 13:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het enige verschil is dat Willems wel regelmatig speelt en Azevedo nooit
Dat wel jaquote:Op zondag 16 september 2012 13:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt. Maar de stats van Azevedo zouden echt perfect bij Willems passen.
Pascal hosselt die chickz met zijn TOTY team.quote:Op zondag 16 september 2012 13:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn ervaring is, dat als je zoiets bereikt hebt, de magie er van af is
Alleen dribbelen en verdedigen tien omlaag.quote:Op zondag 16 september 2012 13:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt. Maar de stats van Azevedo zouden echt perfect bij Willems passen.
Nee, want ik moet TOTY Hulk nog, dan is m'n missie pas geslaagd.quote:Op zondag 16 september 2012 13:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn ervaring is, dat als je zoiets bereikt hebt, de magie er van af is
HAHAquote:Op zondag 16 september 2012 13:26 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Alleen dribbelen en verdedigen tien omlaag.
En jij hebt geen eigen mening. jij kalkt de mening van Derksen over.quote:Op zondag 16 september 2012 13:31 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Over de middenlijn gaat hij alleen maar gekke dingen doen.
Willems = overrated
Het wil maar niet tot je doordringen dat sommige meningen overeenkomen he?quote:Op zondag 16 september 2012 13:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En jij hebt geen eigen mening. jij kalkt de mening van Derksen over.
Ja joh zeker,quote:Op zondag 16 september 2012 13:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En jij hebt geen eigen mening. jij kalkt de mening van Derksen over.
Je overdrijft nogal...quote:Op zondag 16 september 2012 13:31 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Willems = overrated
Ik vond het toen al belachelijk dat Willems meemocht naar het EK en niet Buttner. Was echt een blunder van van Marwijk.quote:Op zondag 16 september 2012 13:31 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Willems = overrated
de bovenste want pace.quote:Op zondag 16 september 2012 13:34 schreef pascal08 het volgende:
Zo?
[ afbeelding ]
Of zo?
[ afbeelding ]
quote:
2e want blauwwwwwwquote:Op zondag 16 september 2012 13:34 schreef pascal08 het volgende:
Zo?
[ afbeelding ]
Of zo?
[ afbeelding ]
Ik vind Schilder bijvoorbeeld een betere back, maar die speelt liever op het middenveld, situatietje emanuelson.quote:
2e want TOTY Alonsoquote:Op zondag 16 september 2012 13:34 schreef pascal08 het volgende:
Zo?
[ afbeelding ]
Of zo?
[ afbeelding ]
eigenlijk TOTY Ramos nog nodig danquote:Op zondag 16 september 2012 13:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik neig ook meer naar die 2e, omdat blauw en Sanchez 5* skill.
SIF Kaká kan ook nog ipv Diego, maar kost je wel je blauwe kleurquote:Op zondag 16 september 2012 13:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik neig ook meer naar die 2e, omdat blauw en Sanchez 5* skill.
En een hoop muntjes.quote:Op zondag 16 september 2012 13:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
SIF Kaká kan ook nog ipv Diego, maar kost je wel je blauwe kleur
Heb ik overwogen, maar Diego vind ik gewoon een hele fijne speler. Verdedigend ook veel sterker dan Kaka.quote:Op zondag 16 september 2012 13:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
SIF Kaká kan ook nog ipv Diego, maar kost je wel je blauwe kleur
Dat zou wel ziek zijn inderdaad. Misschien even kijken of ik nog wat muntjes los kan krijgen bij vrienden.quote:Op zondag 16 september 2012 13:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
eigenlijk TOTY Ramos nog nodig danmaar dat wordt wel erg duur
Nou en, kijk naar zijn teamquote:
Duidelijkquote:Op zondag 16 september 2012 13:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb ik overwogen, maar Diego vind ik gewoon een hele fijne speler. Verdedigend ook veel sterker dan Kaka.
We moeten Crookkie even zijn team laten verkopen.quote:Op zondag 16 september 2012 13:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat zou wel ziek zijn inderdaad. Misschien even kijken of ik nog wat muntjes los kan krijgen bij vrienden.
Ruilen voor een stickie. Doet ie vast wel.quote:Op zondag 16 september 2012 13:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
We moeten Crookkie even zijn team laten verkopen.
Of voor een xboxquote:Op zondag 16 september 2012 13:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ruilen voor een stickie. Doet ie vast wel.
dat filmpje was echt briljantquote:Op zondag 16 september 2012 13:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Cicinho is echt een baas, niet alleen in FUT (ondanks de fouten die hij bij mij heeft gemaakt) maar ook in het echt
quote:Op zondag 16 september 2012 13:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ruilen voor een stickie. Doet ie vast wel.
Dat was ik net aan het opzoeken.. Site is offline.quote:Op zondag 16 september 2012 14:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet niet of het hier al gezegd/gevraagd is, maar kun je bij Gamemania ook de Ultimate Edition krijgen met die inruilactie van 3 games?
Heb je überhaupt wel eens www.gamemania.nl bezocht?quote:Op zondag 16 september 2012 14:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet niet of het hier al gezegd/gevraagd is, maar kun je bij Gamemania ook de Ultimate Edition krijgen met die inruilactie van 3 games?
Klopt ik wou het ook opzoeken en eventueel een E-mail sturen, maar de site doet het morgen pas weerquote:Op zondag 16 september 2012 14:06 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dat was ik net aan het opzoeken.. Site is offline.
quote:Op zondag 16 september 2012 14:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel eens www.gamemania.nl bezocht?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 14:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
2 goals?
dat kan je toch gewoon opzoeken man
Gozer.....quote:
Dit staat op de gamemania website:quote:Op zondag 16 september 2012 14:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
ik ken hem wel hoor, daar heb ik nog mee samengespeeld vroegerquote:Op zondag 16 september 2012 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie kennen Lee Trundle (die bronze 5* skiller) waarschijnlijk niet maar hier is een filmpje waarin je kan zien dat hij skills heeft en hij kan ook scoren. Akinfenwa komt ook nog in beeld bij 6:02
LEZEN! #Marcie.quote:Op zondag 16 september 2012 14:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics naoquote:Op zondag 16 september 2012 14:10 schreef Tim86 het volgende:
Waar komen al die lekkere wijven op de tribune bij Heracles ineens vandaan joh?
Ik zie dat nergens staan op die site.quote:Op zondag 16 september 2012 14:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 september 2012 14:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik zie dat nergens staan op die site.
Verdomme ik ben in de warquote:
Ik had het bij de dynabyte gedaan.quote:Op zondag 16 september 2012 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet FIFA 13 nog pre-orderen maar waar kan ik het best de Ultimate Edition bestellen? Ik heb al heel lang gezocht maar ik kan niks vinden
Godverdomme hé, ik heb nu pas door dat ik getrolled word.quote:Op zondag 16 september 2012 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet FIFA 13 nog pre-orderen maar waar kan ik het best de Ultimate Edition bestellen? Ik heb al heel lang gezocht maar ik kan niks vinden
quote:Op zondag 16 september 2012 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie kennen Lee Trundle (die bronze 5* skiller) waarschijnlijk niet maar hier is een filmpje waarin je kan zien dat hij skills heeft en hij kan ook scoren. Akinfenwa komt ook nog in beeld bij 6:02
Borderline Chollies, leuken honden zijn dat.quote:Op zondag 16 september 2012 14:19 schreef n0ir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zullen we naar dit forum gaan??
Hoeveel staat het? #Geluidssysteemquote:Op zondag 16 september 2012 14:21 schreef Tim86 het volgende:
Die dekselse Everton Ramos da Silva, met dat neusje voor de goal, die doet het dan toch! 2-1 Heracles!
Evert
Heracles wint 2-1 in blessuretijd. Wel verdiend..NAC scoorde uit het niets een vroege 0-1 en heeft alleen maar achteruit gehangen. Ook alleen maar verdedigende wissels..antivoetbalquote:Op zondag 16 september 2012 14:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoeveel staat het? #Geluidssysteem
?quote:Op zondag 16 september 2012 14:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoeveel staat het? #Geluidssysteem
quote:
Martins indiquote:Op zondag 16 september 2012 14:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel eens www.gamemania.nl bezocht?
[ afbeelding ]
Rabona penalty, nieuwe feature in Fifa 14?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |