komt wel goed hoowr :$quote:Op zondag 16 september 2012 01:24 schreef Barbapapamama het volgende:
Dit omdat het crisis is op mijn bankrekening en de afgelopen weekenden veels te veel geld heb uitgegeven aan uitgaan en andere leuke dingen
Nu zit ik hier eenzaam op mijn zolderkamertje met een aantal leffe blond en duvel achter de kiezen en volgens mij val ik dadelijk als ik van mijn stoel afga.
Ik durf niet naar de wc te gaan omdat ik bang ben dat ik in slaap val op de wc, maar ik denk dat als ik niet naar de wc ga da ik in mijn broek plas want ik moet plassen als een reiger
gelukkig is mijn bed maar 3 stappen weg
antiklacht:
leffe blond en duvel in huis
vrouwen die bier drinkenquote:Op zondag 16 september 2012 01:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
Vrouwen die geen echt bier lusten
halve liters euroshopperquote:Op zondag 16 september 2012 01:30 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
wat drink jij dan?
zeker bavaria ofzo
geef de VVD de schuld van je armoede terwijl je de nieuwe iphone 5 besteld.quote:Op zondag 16 september 2012 01:24 schreef Barbapapamama het volgende:
Dit omdat het crisis is op mijn bankrekening en de afgelopen weekenden veels te veel geld heb uitgegeven aan uitgaan en andere leuke dingen
Nu zit ik hier eenzaam op mijn zolderkamertje met een aantal leffe blond en duvel achter de kiezen en volgens mij val ik dadelijk als ik van mijn stoel afga.
Ik durf niet naar de wc te gaan omdat ik bang ben dat ik in slaap val op de wc, maar ik denk dat als ik niet naar de wc ga da ik in mijn broek plas want ik moet plassen als een reiger
gelukkig is mijn bed maar 3 stappen weg
Ik zou dan de fiets niet eens meer uit de garage krijgenquote:Op zondag 16 september 2012 03:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mwah, de tijd van bezatten heb ik wel gehad, tegenwoordig duurt het langer dan 1 dag om te herstellen van dronkenschap. Desondanks wel herkenbaar, het bezatten dan. Niet thuis blijven na het bezatten want dan is er geen klote aan.
Het kwam dan ook meestal op vallen en opstaan aan. Maar goed, we kwamen altijd waar we wilden komen. Hoe we dat deden weet ik nog steeds niet eigenlijk.quote:Op zondag 16 september 2012 03:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zou dan de fiets niet eens meer uit de garage krijgen
Vrij dapper, in zoon toestand blijf of gingen we juist na huis dan was het ook al na zessenquote:Op zondag 16 september 2012 03:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het kwam dan ook meestal op vallen en opstaan aan. Maar goed, we kwamen altijd waar we wilden komen. Hoe we dat deden weet ik nog steeds niet eigenlijk.
wat is dit allemaalquote:Op zondag 16 september 2012 03:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vrij dapper, in zoon toestand blijf of gingen we juist na huis dan was het ook al na zessen
Alleen zitten men kameraden allemaal bij de dame etc filmpje kijken op de bank etc.
Dusja dan maar lkkr achter de pc bezatten (A)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |