ik moet ook alles uitleggen ehquote:Op zondag 16 september 2012 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat het licht uit is en ik in bed lig niet in de woonkamer bij de Cam. Je zei niet dat je me wou zien..
quote:
Ja nou maar jij wil mij helegaar niet naakt zien hoorquote:Op zondag 16 september 2012 01:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
lolol @ tt
[..]
ik moet ook alles uitleggen eh
[..]![]()
"DAT BEPAAL IK ZELF WEL.. IS MIJN LEFUHquote:Op zondag 16 september 2012 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja nou maar jij wil mij helegaar niet naakt zien hoor
ging ik ook maar mijn lijf nietquote:Op zondag 16 september 2012 01:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar ik dacht dat je al ging slapen daarnet Knetje?
oh nou sorry mevroi, Ja mevroiquote:Op zondag 16 september 2012 01:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"DAT BEPAAL IK ZELF WEL.. IS MIJN LEFUH"
ja nou.. ja.. maar.. jaquote:Op zondag 16 september 2012 01:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh nou sorry mevroi, Ja mevroi
Aww Kusje op enzo?quote:Op zondag 16 september 2012 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ging ik ook maar mijn lijf niet
Dat doe ik niet en dat weet je zelf ookquote:
dat doe je wel jij geilt gewoon op vetquote:Op zondag 16 september 2012 01:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat doe ik niet en dat weet je zelf ook
Stevig heeft wel mijn voorkeur jaquote:Op zondag 16 september 2012 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat doe je wel jij geilt gewoon op vet
u doet meezingen met muziekjens?quote:Op zondag 16 september 2012 01:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ZOHOMBIE ZOHOMBIE ZOHOMBIEHIEHIE
en je bent zelf zo cute en schattig..quote:Op zondag 16 september 2012 01:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stevig heeft wel mijn voorkeur ja
dat deed ik wel jaquote:Op zondag 16 september 2012 01:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
u doet meezingen met muziekjens?
hihi schattigquote:Op zondag 16 september 2012 01:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat deed ik wel ja.. nu ben ik verlegon
quote:Op zondag 16 september 2012 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en je bent zelf zo cute en schattig..
doet me denken aan van die filmpjes waarbij man en vrouw batsen en je die vent bijna kwijtraakt in de ribbels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |