ik moet ook alles uitleggen ehquote:Op zondag 16 september 2012 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat het licht uit is en ik in bed lig niet in de woonkamer bij de Cam. Je zei niet dat je me wou zien..
quote:
Ja nou maar jij wil mij helegaar niet naakt zien hoorquote:Op zondag 16 september 2012 01:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
lolol @ tt
[..]
ik moet ook alles uitleggen eh
[..]![]()
"DAT BEPAAL IK ZELF WEL.. IS MIJN LEFUHquote:Op zondag 16 september 2012 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja nou maar jij wil mij helegaar niet naakt zien hoor
ging ik ook maar mijn lijf nietquote:Op zondag 16 september 2012 01:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar ik dacht dat je al ging slapen daarnet Knetje?
oh nou sorry mevroi, Ja mevroiquote:Op zondag 16 september 2012 01:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"DAT BEPAAL IK ZELF WEL.. IS MIJN LEFUH"
ja nou.. ja.. maar.. jaquote:Op zondag 16 september 2012 01:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh nou sorry mevroi, Ja mevroi
Aww Kusje op enzo?quote:Op zondag 16 september 2012 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ging ik ook maar mijn lijf niet
Dat doe ik niet en dat weet je zelf ookquote:
dat doe je wel jij geilt gewoon op vetquote:Op zondag 16 september 2012 01:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat doe ik niet en dat weet je zelf ook
Stevig heeft wel mijn voorkeur jaquote:Op zondag 16 september 2012 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat doe je wel jij geilt gewoon op vet
u doet meezingen met muziekjens?quote:Op zondag 16 september 2012 01:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ZOHOMBIE ZOHOMBIE ZOHOMBIEHIEHIE
en je bent zelf zo cute en schattig..quote:Op zondag 16 september 2012 01:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stevig heeft wel mijn voorkeur ja
dat deed ik wel jaquote:Op zondag 16 september 2012 01:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
u doet meezingen met muziekjens?
hihi schattigquote:Op zondag 16 september 2012 01:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat deed ik wel ja.. nu ben ik verlegon
quote:Op zondag 16 september 2012 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en je bent zelf zo cute en schattig..
doet me denken aan van die filmpjes waarbij man en vrouw batsen en je die vent bijna kwijtraakt in de ribbels
ik doe heul altijd lieffffffffffffffquote:
daar geloof ik weinig vanquote:Op zondag 16 september 2012 01:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik doe heul altijd lieffffffffffffff
zomaaaaaaaaaaaaar wat is dezeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 16 september 2012 01:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar geloof ik weinig van
wat is erquote:
Je kijkt veelste ondeugendquote:Op zondag 16 september 2012 01:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zomaaaaaaaaaaaaar wat is dezeeeeeeeeeeeeeeeeee
[..]
wat is er![]()
ik kijk altijd heel braaf hoor, geen idee met wie jij mij in de war haalt :$quote:Op zondag 16 september 2012 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je kijkt veelste ondeugend
oh dan bedoel ik zeker mezelf nvm sorryquote:Op zondag 16 september 2012 01:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kijk altijd heel braaf hoor, geen idee met wie jij mij in de war haalt :$
ik denk het wel ja.. vuig kindquote:Op zondag 16 september 2012 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dan bedoel ik zeker mezelf nvm sorry
oeiiiquote:Op zondag 16 september 2012 01:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, ik ga denk ik toch m'n bedje eens opzoeken..
Beetje naar in m'n hoofd..
quote:Op zondag 16 september 2012 01:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zomaaaaaaaaaaaaar wat is dezeeeeeeeeeeeeeeeeee
[..]
wat is er![]()
mijn zusje belde me netquote:
Niet depri-naar hoor, maar eerder ziek-naarquote:Op zondag 16 september 2012 01:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik denk het wel ja.. vuig kind
[..]
oeiii
hopelijk kun je slapen jongen![]()
Huh wat? huhquote:Op zondag 16 september 2012 01:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
mijn zusje belde me net![]()
en die is nou onderweg naar hier met d'r honden.
dat is dus precies mijn reactiequote:
oh oh....quote:Op zondag 16 september 2012 02:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is dus precies mijn reactie![]()
ze is net 3 maanden of zo getrouwd![]()
ik zal toch niet betty uit het vet moeten gaan halen
iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |