Dat ze dat zeggen wil niet zeggen dat het makkelijk is.quote:
ik wist niet dat ik zwanger was, tot de miskraam..quote:Op zondag 16 september 2012 14:24 schreef Inlognaam het volgende:
Ik wens weleens dat ik zo'n miskraam geweest zou zijn
Mja, lijkt me als vrouw zijnde niet leuk om zo je kindje te verliezen. Ben je net blij zwanger te zijn, krijg je zo'n klap. Zeker als je weet dat je niet zo makkelijk zwanger raakt of het pas na lange tijd gelukt is.
Nee, spinazie is lekkerquote:Op zondag 16 september 2012 14:29 schreef Ehhe het volgende:
Ahhh nee Inlognaam gatverdarre. Neem dan iig nog de moeite om het op te warmen!
Wij eten vanavond spinazie, arepols en een gehaktbal
Ja spinazie is wel lekkerquote:Op zondag 16 september 2012 14:34 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, spinazie is lekker
Ik ging even voor de makkelijkheid. En vind toevallig erwtensoep ook koud goed te eten
Ah so......quote:Op zondag 16 september 2012 11:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Vandaag ...
omdat het zondag is...
Gaat om morgen.. 17 september.. dan is het 2 jaar geleden dat ik mijn miskraam heb gehad.
Bel iemand op.quote:Op zondag 16 september 2012 14:56 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ga wat bedenken, wat ik ga doen, want ik begin te zuurpruimen...
nee, lijkt me niet slimquote:
Eikels genoeg iddquote:Op zondag 16 september 2012 15:01 schreef dolfina-chica het volgende:
Het is droog...
ik denk dat ik maar beukennootjes ga zoeken... *kan ik lang gaan zoeken*
en anders bramen...
Als denk ik dat de frustratie erg hoog wordt als ik niets vind.. dus nog grotere zuurpruim...
ik denk dat ik gewoon eikels ga zoeken...
* dolfina-chica kijkt uit het raam...
daar is eikel 1
Wie staat er voor je raam nu?quote:Op zondag 16 september 2012 15:01 schreef dolfina-chica het volgende:
Het is droog...
ik denk dat ik maar beukennootjes ga zoeken... *kan ik lang gaan zoeken*
en anders bramen...
Als denk ik dat de frustratie erg hoog wordt als ik niets vind.. dus nog grotere zuurpruim...
ik denk dat ik gewoon eikels ga zoeken...
* dolfina-chica kijkt uit het raam...
daar is eikel 1
niemand... was een eikel op een fiets...quote:
Door maar vaak genoeg naar buiten te kijken zie je ze vanzelfquote:Op zondag 16 september 2012 15:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
niemand... was een eikel op een fiets...
hoe vind je nou zo iets
ik d8 dat ik jou zag fietsenquote:
Zou raar zijn, ik fiets niet.quote:Op zondag 16 september 2012 15:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik d8 dat ik jou zag fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |